Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

AB sa til Dorthe at med boken sin så hadde hun fått dratt trollene frem eller noe i den dur. Har hun det ? Jeg har ikke helt forstått hvem trollene hennes er, da ingenting er dokumentert. 

Hvis trollene er Kvinneguiden, så stemmer det jo ikke, for rampelyset er jo her fortsatt i samme innpakning. 

Det sier meg at det ikke er vi som er trollene, men det visste jeg jo.  Så hvor er jordskjelvet ?

• Liker 38
Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, Nor skrev:

1. At jeg er en av de mest ivrige her viser jo bare den manglende troverdigheten din. Jeg har vært utestengt i et par mnd etter en her inne ikke taklet min kritikk.... kritikk skal gis, ikke mottas ! ( sarkasme) Men når jeg er innom her noen minutter rett som det er og lar meg imponere over engasjementet til en del av dere som bruker tid på AB sine barn, dere kunne brukt på deres egne. Jeg vet jo hvem et par av dere er. Mine barn er voksene,  ojeg sitter selvfølgelig ikke inne på dette forumet når de er på besøk. 2. Dette interesserer meg, eller rettere sagt fascinerer meg slik jeg skrev tidligere. Hvorfor i all verden bry deg om AB når du ikke liker henne? Dere kommenterer jo blogg, Facebook , snapp, boken hennes.... uten at noen av dere har lest dette selvfølgelig 😂

Hva får deg til å tro at vi sitter og leser på KG når vi har besøk? Skjønte ikke den😊😊

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg såg ikke intervjuet (orket ikke) på GKN, og har ikke Sumo. Jeg er spent på hva AB svarte på programlederens spørsmål om hvorfor hun fremdeles eksponerer barna sine? Noen som orker å oppdatere meg?

For meg så virket det som hun ble "irritert" på spørsmålet. Hun gikk i forsvar å mente hun hadde sin fulle rett til og dele bilder. Å det ville hun fortsette med fordi hun er en stolt mamma

• Liker 22
Skrevet
17 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg såg ikke intervjuet (orket ikke) på GKN, og har ikke Sumo. Jeg er spent på hva AB svarte på programlederens spørsmål om hvorfor hun fremdeles eksponerer barna sine? Noen som orker å oppdatere meg?

hun sa at dattera hadde vunnet nm og em i cheerleading og det kom hun til å poste fordi hun var stolt

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Lizbeth skrev:

Du glemmer å legge til at det ble sagt i en hard og kvass tone, i sterk kontrast til den gråtkvalte stemmen hun hadde like før da hun snakket om hvor redd hun var for barna og at hun måtte stenge ned bloggen på grunn av deres sikkerhet... 

Det er helt sant

• Liker 20
Skrevet (endret)
7 minutter siden, minister-mio skrev:

hun sa at dattera hadde vunnet nm og em i cheerleading og det kom hun til å poste fordi hun var stolt

Ja, det var et intelligent svar... Hva svarte programlederen til det?

Endret av Skogspike
Skrivefeil
  • Liker 8
Skrevet
49 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Jeg har friskt i minne Anne Brith Davidsens oppfordring om å spre kjærlighet hos Kvinneguiden. Men den kjærligheten som spres her, er ikke akkurat til Davidsens fordel. Med mindre man tror kjærlighet er "å verbalt tukte sin neste".

Kjærligheten #NoHate-kampanjen til AB sprer her inne varmer skikkelig.

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, Skogspike skrev:

Ja, det var er intelligent svar... Hva svarte programlederen til det?

fra alvor til noe annet, vi holder på å glemme makronene

• Liker 7
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Skogspike skrev:

Ja, det var et intelligent svar... Hva svarte programlederen til det?

Hele intervjuet er et sammensurium av klipp og lim. Spørsmålene blir ikke fulgt opp av programleder slik at det AB sier blir stående, uoppklart. Sånn som f.eks at hun er en stolt mamma og det er derfor hun eksponerer barna. Derfor forherliger intervjuet AB og hun får nok en gang bruke media som talerør for å spre det dramatiske budskap om hvor urettferdig verden er mot henne og hvor usedvanlig viktig den boken er. 

Endret av Marriet
  • Liker 11
Skrevet
53 minutter siden, Nor skrev:

1. At jeg er en av de mest ivrige her viser jo bare den manglende troverdigheten din. Jeg har vært utestengt i et par mnd etter en her inne ikke taklet min kritikk.... kritikk skal gis, ikke mottas ! ( sarkasme) Men når jeg er innom her noen minutter rett som det er og lar meg imponere over engasjementet til en del av dere som bruker tid på AB sine barn, dere kunne brukt på deres egne. Jeg vet jo hvem et par av dere er. Mine barn er voksene, og jeg sitter selvfølgelig ikke inne på dette forumet når de er på besøk. 2. Dette interesserer meg, eller rettere sagt fascinerer meg slik jeg skrev tidligere. Hvorfor i all verden bry deg om AB når du ikke liker henne? Dere kommenterer jo blogg, Facebook , snapp, boken hennes.... uten at noen av dere har lest dette selvfølgelig 😂

😂 jeg vet hvem dere er , den har jeg hørt før , tror ikke du skremmer noen med den setningen 🤡

• Liker 36
Skrevet
9 minutter siden, skruf skrev:

En ting er å legge ut bilde av barnet når det vinner NM eller EM, men det skurrer jo ganske så høyt når man i tillegg legger ut link til instakontoen sin til ungen i samme slengen. Den samme ungen som liksom skal ha blitt truet og som var årsaken til at moren slettet bloggen og vistnok aldri skulle blogge mere. 

Jaja, vi er vel alle utstyrt med ulike moralske kompass her i livet.. 

Nettopp! 

• Liker 12
Gjest Ispahan
Skrevet
18 minutter siden, skruf skrev:

En ting er å legge ut bilde av barnet når det vinner NM eller EM, men det skurrer jo ganske så høyt når man i tillegg legger ut link til instakontoen sin til ungen i samme slengen. Den samme ungen som liksom skal ha blitt truet og som var årsaken til at moren slettet bloggen og vistnok aldri skulle blogge mere. 

Jaja, vi er vel alle utstyrt med ulike moralske kompass her i livet.. 

Jeg tenker at det moralske kompasset til Anne Brith ikke er så ulikt ditt. Eller mitt. Hun vet at det hun gjør er galt! Det er derfor hun prøvde å framstille det som at det dreide seg om bilder av ETT barn på ETT event, som i tillegg er så stort at hun hadde blitt eksponert uansett. Hun utelater bevisst de tre andre barna og alle de dagligdagse situasjonene de blir eksponert i nesten hver dag. Det er jo fordi hun vet at hun driter seg ut, og klarer ikke helt å finne gode argumenter for å fortsette med eksponeringen. Er det ikke hun som er så opptatt av at man må stå for det man gjør? Det gjelder visst alle andre enn henne.

Skrevet

Jeg tror at enkelte bloggere mener at de har så mye cred hos grunnfjell-fansen at de kan si en ting og gjøre noe helt annet - konstant. Veldig forunderlig for oss andre som faktisk får med oss all motstridende kommunikasjon. 

• Liker 32
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...