terteskjell Skrevet 30. mars 2019 #6721 Del Skrevet 30. mars 2019 Hørte på podcasten nå... Men det ble "liksom" litt for langtekkelig for meg "liksom".. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 30. mars 2019 #6722 Del Skrevet 30. mars 2019 8 timer siden, Pust skrev: Min kommentar om forlagets løfter var ironi, glemte å sette på flagget 😅 - nå har jeg satt det på plass. Ah, den tok jeg virkelig ikke gitt 😂 da gir det litt mer mening ja, beklager at misforstod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 30. mars 2019 #6723 Del Skrevet 30. mars 2019 I kveld skal visst hun og Dorthe gråte sammen på God kveld Norge 🙄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 30. mars 2019 #6724 Del Skrevet 30. mars 2019 Blir mye liksom ikveld da, lagt merke til den bruken jeg og 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 30. mars 2019 Populært innlegg #6725 Del Skrevet 30. mars 2019 Bra at Dorthe Skappel faktisk stilte spørsmål ved at AB har fortsatt å dele bilder av barna i sosiale medier etter at hun la ned bloggen pga trusler mot dem. Syns ikke AB svarte så godt for seg, "stolt mamma" bør da ikke trumfe barns sikkerhet?🤦♀️ 89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 30. mars 2019 #6726 Del Skrevet 30. mars 2019 Måtte bare opprette en profil etter å ha sett AB i intervju med Dorthe i kveld. Har lest meg opp på hennes tidligere blogg, lest storparten av boka (ikke kjøpt den selv) og lest alt av linker her inne. Det jeg så i kveld tente alle mine plugger...fra tårefylte øyne om hvorfor hun la ned bloggen pga sine barn til å fyre seg opp da hun ble konfrontert med at hun fortsatt promoterte sine barn i andre kanaler. Dette er bare en tragisk historie om ei dame som er fullstendig i ferd med å miste grepet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizbeth Skrevet 30. mars 2019 #6727 Del Skrevet 30. mars 2019 Virker dessverre som om det ble klippet en del det opptaket med AB på GKN. Tårevåt og sårbar gråt for så å havne i direkte forsvarsposisjon da hun fikk spørsmålet om hvorfor hun fortsatt deler når hun er bekymret for barna? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 30. mars 2019 Populært innlegg #6728 Del Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, Christiane_W skrev: Bra at Dorthe Skappel faktisk stilte spørsmål ved at AB har fortsatt å dele bilder av barna i sosiale medier etter at hun la ned bloggen pga trusler mot dem. Syns ikke AB svarte så godt for seg, "stolt mamma" bør da ikke trumfe barns sikkerhet?🤦♀️ Sier meg enig. Var også viktig å poengtere at Barn X hadde vunnet X. Altså, ingen spurte og det er heller ikke relevant for reportasjen. Og sist jeg sjekket var det ikke krav om wifi-tilkobling for å være stolt. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizbeth Skrevet 30. mars 2019 #6729 Del Skrevet 30. mars 2019 5 minutter siden, Christiane_W skrev: Bra at Dorthe Skappel faktisk stilte spørsmål ved at AB har fortsatt å dele bilder av barna i sosiale medier etter at hun la ned bloggen pga trusler mot dem. Syns ikke AB svarte så godt for seg, "stolt mamma" bør da ikke trumfe barns sikkerhet?🤦♀️ Jeg er en EKSTREMT stolt mamma. Jeg har den beste datteren i hele verden (den har vel ingen hørt før ) og må oppdatere våre nærmeste nesten daglig med alt det fantastiske datteren min sier og gjør, haha ❤️ Men om det er noe for hele verden? Absolutt ikke. Hele tanken på det er kvalmende og fryktelig skummel. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 30. mars 2019 #6730 Del Skrevet 30. mars 2019 Hun fikk lagt inn en søknad til "Kjendis søker kjæreste 2" også.... 🙄 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 30. mars 2019 #6731 Del Skrevet 30. mars 2019 Hunden min trykket på fjernkontrollen i det AB kom på skjermen..jeg tok det som et tegn og valgte å se på noe annet 😂 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 30. mars 2019 Populært innlegg #6732 Del Skrevet 30. mars 2019 Dette gikk ikke i ABs favør, Dorthe stilte faktisk noen kritiske spørsmål, selv om AB fikk bable i vei om mobbere som blant annet bruker stillingene sine til å mobbe henne. Dorthe virket ikke overbevist. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 30. mars 2019 Populært innlegg #6733 Del Skrevet 30. mars 2019 Kjenner jeg blir provosert over at den dama der får taletid i media. I motsetning til Anne-Brith skal jeg selv-sensurere meg selv på hva jeg egentlig har lyst å skrive. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 30. mars 2019 Populært innlegg #6734 Del Skrevet 30. mars 2019 1 time siden, Lizbeth skrev: Virker dessverre som om det ble klippet en del det opptaket med AB på GKN. Tårevåt og sårbar gråt for så å havne i direkte forsvarsposisjon da hun fikk spørsmålet om hvorfor hun fortsatt deler når hun er bekymret for barna? Det var merkelig å observere hvor hardt intervjuet var klippet og hvor tydelig det kom fram at ABD drev med (dårlig) skuespill. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellenn Skrevet 30. mars 2019 Populært innlegg #6735 Del Skrevet 30. mars 2019 43 minutter siden, Pust skrev: Det var merkelig å observere hvor hardt intervjuet var klippet og hvor tydelig det kom fram at ABD drev med (dårlig) skuespill. Det har vært merkelig stille fra AB sin kant om at hun skulle på skjermen i kveld også, så det gikk vel kanskje ikke helt som hun hadde tenkt. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 30. mars 2019 #6736 Del Skrevet 30. mars 2019 6 timer siden, terteskjell skrev: Hørte på podcasten nå... Men det ble "liksom" litt for langtekkelig for meg "liksom".. Men du måtte høre.... og så måtte du innom AB forumet. Litt fascinert av henne ? 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. mars 2019 #6737 Del Skrevet 30. mars 2019 3 minutter siden, Nor skrev: Men du måtte høre.... og så måtte du innom AB forumet. Litt fascinert av henne ? 😉 Samme kan vi si om deg😂 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 30. mars 2019 #6738 Del Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, Revenge of Cthulhu skrev: Samme kan vi si om deg😂 Da tar dere feil. Jeg er mer fascinert av dere enn AB. 😊 Undrer meg over at noen bruker så mye tid på et menneske de ikke kjenner, og spekulerer og godter seg over alle henne nedturer. Ren underholdning og lese og ikke minst og ase opp og terge et par av de som bruker mye tid av sine liv på laaaaaange innlegg her. 😎 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 30. mars 2019 Populært innlegg #6739 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) 10 minutter siden, Nor skrev: Da tar dere feil. Jeg er mer fascinert av dere enn AB. 😊 Undrer meg over at noen bruker så mye tid på et menneske de ikke kjenner, og spekulerer og godter seg over alle henne nedturer. Ren underholdning og lese og ikke minst og ase opp og terge et par av de som bruker mye tid av sine liv på laaaaaange innlegg her. 😎 Okay. Det er lett å fremstå litt enkel og provokativ med gjentagende, likelydende utgytelser. Føler med deg hvis lørdagsnatten kjennes tom og lite fruktbar ut etter GKN. God natt. Endret 31. mars 2019 av Revenge of Cthulhu 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresetu Skrevet 31. mars 2019 #6740 Del Skrevet 31. mars 2019 Når skal enkelte her inne la Anne Brith være i fred, egentlig? Hun kan ikke gjøre noe som helst uten at det blir omtalt i denne tråden. Jeg forstår ikke hvorfor flere av dere gidder å sitte time inn og time ut hver eneste dag for å skrive på denne tråden, og for å kritisere Anne Brith for hver minste ting. Dorthe kan ha vært hos Anne Brith i mange timer og snakket med henne, men som regel er det utrolig mye som ikke kommer med på TV. Jeg er imidlertid også helt enig med Nor, og synes det er fascinerende hvor mye enkelte godter seg over hennes nedturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg