Emmelise Skrevet 29. mars 2019 #6621 Del Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, Habibi skrev: Noen som har hørt Podcasten til Power Ladies? Hele 2 timer med ABD. Er i grunnen litt utslitt, men greit å få høre hva hun selv mener... Men, har det virkelig blitt sent mail til hennes Samarbeids partnere hvor det ble sagt at hun mishandlet ungene sine?? 😲 Var det "anklagen" ord for ord? At noen har sendt epost til forskjellige firma og sagt "Hun mishandler ungene sine" ? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. mars 2019 #6622 Del Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, Habibi skrev: Noen som har hørt Podcasten til Power Ladies? Hele 2 timer med ABD. Er i grunnen litt utslitt, men greit å få høre hva hun selv mener... Men, har det virkelig blitt sent mail til hennes Samarbeids partnere hvor det ble sagt at hun mishandlet ungene sine?? 😲 Sikkert ikke 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 29. mars 2019 #6623 Del Skrevet 29. mars 2019 10 minutter siden, Emmelise skrev: Var det "anklagen" ord for ord? At noen har sendt epost til forskjellige firma og sagt "Hun mishandler ungene sine" ? Ja hun sier det i Podcasten. Det sa hun + at det ble skrevet at hun var en dårlig mor. Hør på Podcasten, skal eg klare å ta den inn over meg må eg nesten høre den en gang til, 2 t var mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 29. mars 2019 #6624 Del Skrevet 29. mars 2019 12 minutter siden, minister-mio skrev: Sikkert ikke Har du hørt Podcasten?? Hvis du ikkje har, hvordan kan du da svare slik?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. mars 2019 #6625 Del Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, Habibi skrev: Har du hørt Podcasten?? Hvis du ikkje har, hvordan kan du da svare slik?? jeg trenger ikke bevise at noen har sendt en slik e-post. At det har skjedd høres helt usannsynlig ut. Kom med dokumentasjon på at det har skjedd og jeg skal legge meg paddeflat, beklage og spise hatten min. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 29. mars 2019 #6626 Del Skrevet 29. mars 2019 25 minutter siden, Habibi skrev: Noen som har hørt Podcasten til Power Ladies? Hele 2 timer med ABD. Er i grunnen litt utslitt, men greit å få høre hva hun selv mener... Men, har det virkelig blitt sent mail til hennes Samarbeids partnere hvor det ble sagt at hun mishandlet ungene sine?? 😲 Hva? Sier hun virkelig det? Det er i så fall en voldsom omskriving av «å eksponere». Men, det er jo i samme ånd som innholdet i boken. 😂😂😂 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 29. mars 2019 #6627 Del Skrevet 29. mars 2019 32 minutter siden, minister-mio skrev: Sikkert ikke Har du hørt Podcasten?? Hvis du ikkje har, hvordan kan du da svare slik?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 29. mars 2019 #6628 Del Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, Habibi skrev: Har du hørt Podcasten?? Hvis du ikkje har, hvordan kan du da svare slik?? Du har spurt det allerede. Men jeg kan godt forstå det stilles spørsmål ved hennes troverdighet. Spesielt ettersom den er i minus så langt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. mars 2019 #6629 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) Det er en person som har stått frem i media og fortalt hva som skjedde etter at hun tok kontakt med en av Anne Briths samarbeidspartnere. Saken er omtalt i Dagens Næringsliv. Kopi av mailen denne personen sendte til ABs samarbeidspartner, inneholder overhodet ingen beskyldninger om mishandling av barn (bilde av denne mailen ligger i saken i DN) - men den nevner at det er uetisk å bruke barn i reklame - og at innsenderen reagerer på dette. Jeg har ikke sett noen annen dokumentasjon på hva folk har skrevet til ABs samarbiedspartnere - det finnes ingen slike eksempler i boken til AB. jeg tenker at hvis hun hadde sittet på slik dokumentasjon, ville hun ha publisert det i boken. Hentet herfra: https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 Sitat Bloggleser ((fjernet navn)) kontaktet et selskap for å si at hun ikke ønsker å benytte seg av deres produkt så lenge selskapet samarbeidet med Davidsen, fordi hun mener bloggerens bruk av egne barn i markedsføring er uetisk og fordi hun mener hun har utlyst konkurranser uten å trekke premier. Engen sier hun ble oppringt av Davidsen etter henvendelsen til selskapet. – Det er klart det virker skremmende når hun truer med anmeldelse, sier ((fjernet navn)). Davidsen mener på sin side at anklagene om konkurranser er falske, og mener hun og familien blir utsatt for hets og sjikane. Endret 29. mars 2019 av pøbelsara 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 29. mars 2019 #6630 Del Skrevet 29. mars 2019 Eg har overhodet ingen grunn til å snakke usant om h a eg hørte. Det er bare å gå inn å høre på Podcasten. Den varer i ca 2 t og det er vel ca halvveis hvor hun forteller om de som har sendt mail til hennes samarbeidspartnere og da var det hvor grusom mor hun var og at hun mishandlet ungene sine. https://podtail.com/podcast/power-ladies/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 29. mars 2019 #6631 Del Skrevet 29. mars 2019 Akkurat nå, Emmelise skrev: Du har spurt det allerede. Men jeg kan godt forstå det stilles spørsmål ved hennes troverdighet. Spesielt ettersom den er i minus så langt. Haha Eg surra litt når eg skulle sitere så det var en feil å legge det ut 2 ganger 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. mars 2019 #6632 Del Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, Habibi skrev: Har du hørt Podcasten?? Nei Hvis du ikkje har, hvordan kan du da svare slik?? jeg trenger ikke bevise at noen har sendt en slik e-post. At det har skjedd høres helt usannsynlig ut. Kom med dokumentasjon på at det har skjedd og jeg skal legge meg paddeflat, beklage og spise hatten min. Anne Brith har fortalt mange historier som rokker ved hennes troverdighet, som f. eks legger ned blogg pga. trusler, men åpner blogg igjen. Eller da hun sa hun skulle slutte å eksponere barn, men bare fortsatte. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. mars 2019 #6633 Del Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, Habibi skrev: Eg har overhodet ingen grunn til å snakke usant om h a eg hørte. Det er bare å gå inn å høre på Podcasten. Den varer i ca 2 t og det er vel ca halvveis hvor hun forteller om de som har sendt mail til hennes samarbeidspartnere og da var det hvor grusom mor hun var og at hun mishandlet ungene sine. https://podtail.com/podcast/power-ladies/ Hvis dette er sant - hvorfor har hun da ikke dokumentert det? Hun har jo akkurat gitt ut en hel bok om emnet. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 29. mars 2019 Populært innlegg #6634 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) Jeg sitter og hører på den nå. Ved 30 minutter skal det snakkes om forskjellen mellom hets og kritikk. Og jeg syntes selvsagt det er ustyrtelig festlig og VELDIG interessant at eksempelet hun drar frem er: "Herregud, for en stygg kjole hun har på seg". Hvem har lyst til å ta kontakt med Helene Drage og si at hetsen som ikke var hets stjålet fra hennes tråd nå blir brukt som et generisk eksempel på hets ifølge Anne Brith? Endret 29. mars 2019 av Emmelise 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg minister-mio Skrevet 29. mars 2019 Populært innlegg #6635 Del Skrevet 29. mars 2019 Habibi, vi tror ikke du lyver om hva du har hørt i podcasten, vi tror Anne brith lyver. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 29. mars 2019 #6636 Del Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Hvis dette er sant - hvorfor har hun da ikke dokumentert det? Hun har jo akkurat gitt ut en hel bok om emnet. Ikkje spør meg om det, eg har nettopp hørt Podcasten og det er første gang eg har hørt akkurat dette selv. Hvordan kan eg vite hvorfor hun ikkje har dokumenterte det? Kanskje hun var gira i Podcasten fordi hun hadde ei heiagjeng i studio? Kanskje hun smørte tjukt på når hun satt å fortalte om alt som har skjedd.. Okke som så sa hun det. Anbefaler deg til å høre Podcasten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 29. mars 2019 #6637 Del Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, Emmelise skrev: Jeg sitter og hører på den nå. Ved 30 minutter skal det snakkes om forskjellen mellom hets og kritikk. Og jeg syntes selvsagt det er ustyrtelig festlig og VELDIG interessant at eksempelet hun drar frem er: "Herregud, for en stygg kjole hun har på seg". Hvem har lyst til å ta kontakt med Helene Drage og si at hetsen som ikke var hets stjålet fra hennes tråd nå blir brukt som et generisk eksempel på hets ifølge Anne Brith? Eg beit meg i ti ga da hun sa det!!! Det var litt sånn surrealistisk å høre alt hun sa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. mars 2019 #6638 Del Skrevet 29. mars 2019 Hører på podcasten nå.. Jeg hører mye på podcast, men denne som heter "Power Ladies" har jeg aldri vært innom. Merker at det er en (for meg) litt slitsom start fordi hun Yrja som har podcasten allerede de første 10 minuttene snakker svært nedlatende om kritikerne. Jeg er egentlig ikke i humør til nedlatendheter hverken den ene eller andre veien, men jeg skal høre hele. Ble litt interessert i de mailene de snakker om. Kan det være andre mailer enn Gry Monica Engen sin hun mener? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 29. mars 2019 #6639 Del Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, minister-mio skrev: Habibi, vi tror ikke du lyver om hva du har hørt i podcasten, vi tror Anne brith lyver. ❤️ Det var litt skremmende å høre mye av det hun sa fordi eg har lest bloggen hele veien og eg husker flere av situasjonene og eg sitter tilbake å tenker: "Neeeei det var jo ikkje slik det var" Føler AB smører på og trekker fra akkurat som det passer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 29. mars 2019 Populært innlegg #6640 Del Skrevet 29. mars 2019 43 minutter siden, Habibi skrev: Noen som har hørt Podcasten til Power Ladies? Hele 2 timer med ABD. Er i grunnen litt utslitt, men greit å få høre hva hun selv mener... Men, har det virkelig blitt sent mail til hennes Samarbeids partnere hvor det ble sagt at hun mishandlet ungene sine?? 😲 Anne Brith og alle andre bloggere kan dessverre påstå nøyaktig hva de vil. Det foreligger imidlertid ikke et fnugg av bevis for hva hun påstår. Det som imidlertid er bevist, er at Anne Brith påsto at datteren ble hetset på internett, for så å reklamere for datterens SoMe-kanal et par uker senere. Anne Brith har også beviselig utgitt en kommentar mot Helene Drage som hets mot seg selv. Hun har også sagt at hun aldri skulle blogge mer, for så å opprette nytt bloggmagasin et par uker senere. Handlinger som dette tilsier at man skal ta alt denne dama sier med en STOR klype salt. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg