Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nå er det familie og venner som henges ut på bloggen. 

Alle andre er så slemme!

Jeg lurer virkelig på hvorfor hun skal henge ut folk gang på gang. Er det ikke bedre å bare la det passere i stillhet av hensyn til de mindreårige. Og i hvertfall ikke legge alt ut på bloggen. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg lurer virkelig på hvorfor hun skal henge ut folk gang på gang. Er det ikke bedre å bare la det passere i stillhet av hensyn til de mindreårige. Og i hvertfall ikke legge alt ut på bloggen. 

Enig. For skal noen henges ut, så er det henne i denne tråden👍😳 Ingenting av det hun skriver i blogg og snapp må forbigås i stillhet..... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Nor skrev:

Enig. For skal noen henges ut, så er det henne i denne tråden👍😳 Ingenting av det hun skriver i blogg og snapp må forbigås i stillhet..... 

Regner med at hun skriver blogg i håp om at noen skal lese den , de som tror det skal skje uten kritiske kommentarer , men bare med hjerter og godord må være ganske naive .

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; hva faen skjer med modereringen her?? Alle innleggene mine fra mandag er borte. Jeg har ikke skrevet noe som skulle tilsi at mine innlegg skulle slettes. 

Endret av FotbaIlflua
.
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carina Maria skrev:

Les gjennom kommentarene på tråden så finner du flere kommentarer i grense land her som handler om Anne Brith som person og ikke som bedrift. Det kommer an på øyet som ser. 

Hvis alt kommer an på øyet som ser, hva tenker du om at jorden er flat? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Altså; hva faen skjer med modereringen her?? Alle innleggene mine fra mandag er borte. Jeg har ikke skrevet noe som skulle tilsi at mine innlegg skulle slettes. 

Du er ikke den eneste som har reagert: 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Marimba skrev:

Har fått prikk her....på noe som jeg ikke anser som modereringgrunn...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Marimba skrev:

Dette blir for dumt! Jeg skjønner ingenting av modereringen på dette forumet. Innlegg blir slettet som spekulasjoner selv om alt er gjennomdokumentert.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
14 minutter siden, Pæddan skrev:

Velkommen i klubben 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Pæddan skrev:

Hva betyr det å få prikk og hvor ser man denne prikken? Sorry for min uvitenhet 😊

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja apropo det å ikke kommentere artikkelen i DN, AB skrev på  https://www.annebrith.no/blogg-feed/ at hun hadde blitt oppsøkt av journalist, men at 

Sitat

En journalist ringte meg i dag. Hvordan går det nå? Har du lyst til å stille opp og fortelle om ting går greit? Men, jeg er ikke klar. Ikke enda. Jeg sa så tøft at jeg satte en dato for sorgen. Og så skulle jeg bestemme meg for at det da skulle være over. Det fungerte dårlig. Mulig jeg ga meg selv litt lite tid med kun 1 uke.

Så det var for tøft å snakke om hvordan ting går og bruddet, men å skrive om det på bloggen for.. 4 eller 5 gang, det går bra? 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Ja apropo det å ikke kommentere artikkelen i DN, AB skrev på  https://www.annebrith.no/blogg-feed/ at hun hadde blitt oppsøkt av journalist, men at 

Så det var for tøft å snakke om hvordan ting går og bruddet, men å skrive om det på bloggen for.. 4 eller 5 gang, det går bra? 

Skulle ikke hun på VG-TV for å snakke om bruddet for 1 uke siden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men hun avlyste. Ikke fordi det var for tidlig, men fordi hun var syk. NÅ er det derimot for tidlig. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har AB lagt ut 5 innlegg i løpet 8 dager, der hun nevner bruddet. Har ikke Anne Brith noe annet å skrive om på bloggen enn brudd, tanker om huskjøp, og folk som svikter henne iblandet hvor snill og raus hun selv har vært? Dokumentasjon: https://influencere.wordpress.com/2018/11/07/melkes-bruddet/  

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle tatt seg ut om f.eks. CEO hos Equinor brukte bedriftens offisielle hjemmesider til utlevering av familie, venner og naboer, samt tok skittentøysvasken med en nylig fraseparert parter.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...