Veslefrikk Skrevet 13. november 2018 #641 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) 52 minutter siden, LilleSnupp skrev: Nå er det familie og venner som henges ut på bloggen. Alle andre er så slemme! Jeg lurer virkelig på hvorfor hun skal henge ut folk gang på gang. Er det ikke bedre å bare la det passere i stillhet av hensyn til de mindreårige. Og i hvertfall ikke legge alt ut på bloggen. Endret 13. november 2018 av Veslefrikk 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 13. november 2018 Populært innlegg #642 Del Skrevet 13. november 2018 På bloggen https://www.annebrith.no/blogg-feed/ skriver Anne Brith at en kompis av henne ga henne rådet om å kjøpe noe billigere, gjerne et oppussingsobjekt sånn at hun kunne kjøpe seg oppover og få seg drømmehuset, og hun skrev at det måtte hun prøve. Halleluja tenkte jeg, omsider er mennesket på vei i rett retning, men så slo hun til med Sitat Dog tok jeg praten med barna, og de var ikke særlig hyppe på den løsningen haha. Jeg kjente bare at litt av luften gikk ut av meg. Jaja, når de sier nei, da er det bare å vente på utkastelse, se drømmehuset forsvinne i horisonten, og nok en gang ha noen å skylde på for at det ikke ble drømmehus, nemlig de som ikke ville bo i lavere standard eller oppussingsobjekt. Ellers har AB virkelig oppdaget hvem som er de nære og gode vennene og ikke, jeg tenker at kanskje de gode vennene ble mindre gode venner når de prøvde å skissere virkeligheten og ba Anne Brith roe ned noen hakk med alt som har skjedd? Bare så du vet det Anne Brith, dine nærmeste og beste venner er ikke de som konstant er enige, stryker med hårene, og degger med deg, det er de som sier fra når du er på vei uti grøfta og hjelper deg på rett vei. 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 13. november 2018 #643 Del Skrevet 13. november 2018 53 minutter siden, Veslefrikk skrev: Jeg lurer virkelig på hvorfor hun skal henge ut folk gang på gang. Er det ikke bedre å bare la det passere i stillhet av hensyn til de mindreårige. Og i hvertfall ikke legge alt ut på bloggen. Enig. For skal noen henges ut, så er det henne i denne tråden👍😳 Ingenting av det hun skriver i blogg og snapp må forbigås i stillhet..... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 13. november 2018 #644 Del Skrevet 13. november 2018 43 minutter siden, Nor skrev: Enig. For skal noen henges ut, så er det henne i denne tråden👍😳 Ingenting av det hun skriver i blogg og snapp må forbigås i stillhet..... Regner med at hun skriver blogg i håp om at noen skal lese den , de som tror det skal skje uten kritiske kommentarer , men bare med hjerter og godord må være ganske naive . 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 13. november 2018 #645 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Altså; hva faen skjer med modereringen her?? Alle innleggene mine fra mandag er borte. Jeg har ikke skrevet noe som skulle tilsi at mine innlegg skulle slettes. Endret 13. november 2018 av FotbaIlflua . 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spesialpedagog1 Skrevet 13. november 2018 #646 Del Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, Carina Maria skrev: Les gjennom kommentarene på tråden så finner du flere kommentarer i grense land her som handler om Anne Brith som person og ikke som bedrift. Det kommer an på øyet som ser. Hvis alt kommer an på øyet som ser, hva tenker du om at jorden er flat? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 13. november 2018 Populært innlegg #647 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) AB går langt i siste innlegg. Hun mer enn antyder at hun ikke får hjelp av foreldre eller annen familie, og at «å bo hjemme langt uti 30 årene ikke er for henne». Her hiver hun Erik under bussen. Hun skulle ikke snakke mer om bruddet, hun skulle sørge ferdig en time til dagen og bli ferdig med det. (Noe hun nå går tilbake på) Hun har til nå skrevet 4 innlegg der hun nevner bruddet I kjent stil framstiller hun seg selv som sterk og modig, all den dritten hun har stått i siste uka, som ikke skal nevnes og langt mindre unnskyldes. Men så må hun liksom nevne noe likevel og da er det familie og venner som likevel ikke viste seg å være venner som får det glatte lag og karakteren stryk. Rart det der! Det er aldri Anne Brith det er noe galt med.... Endret 13. november 2018 av Viking-girl 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 13. november 2018 Populært innlegg #648 Del Skrevet 13. november 2018 4 minutter siden, Viking-girl skrev: AB går langt i siste innlegg. Hun mer enn antyder at hun ikke får hjelp av foreldre eller annen familie, og at «å bo hjemme langt uti 30 årene ikke er for henne». Her hiver hun Erik under bussen. Hun skulle ikke snakke mer om bruddet, hun skulle sørge ferdig en time til dagen og bli ferdig med det. (Noe hun nå går tilbake på) Hun har til nå skrevet 4 innlegg der hun nevner bruddet I kjent stil framstiller hun seg selv som sterk og modig, all den dritten hun har stått i siste uka, som ikke skal nevnes og langt mindre unnskyldes. Men så må hun liksom nevne noe likevel og da er det familie og venner som likevel ikke viste seg å være venner som får det glatte lag og karakteren stryk. Rart det der! Det er aldri Anne Brith det er noe galt med.... Det var Erik hun siktet til ja?? Jeg lurte på hvorfor hun nevnte over 30 spesifikt, men var ikke helt sikker. Hun der skal jo faen meg bare holde kjeft, hvem var det som ble bredt over tepper av svigermor og følte seg såååå som en del av familien at de flyttet til hans FORELDRE sin hytteiendom i hele sommer? En ting er at Erik bor hjemme, men var fader meg nummeret før han fikk Mor godhjerta og hennes 4 arvinger inn der og. Det provoserer meg hvor fort hun glemmer her. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 13. november 2018 #649 Del Skrevet 13. november 2018 14 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Altså; hva faen skjer med modereringen her?? Alle innleggene mine fra mandag er borte. Jeg har ikke skrevet noe som skulle tilsi at mine innlegg skulle slettes. Du er ikke den eneste som har reagert: 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 13. november 2018 #650 Del Skrevet 13. november 2018 7 minutter siden, Marimba skrev: Du er ikke den eneste som har reagert: Har fått prikk her....på noe som jeg ikke anser som modereringgrunn... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 13. november 2018 #651 Del Skrevet 13. november 2018 16 minutter siden, Marimba skrev: Du er ikke den eneste som har reagert: Dette blir for dumt! Jeg skjønner ingenting av modereringen på dette forumet. Innlegg blir slettet som spekulasjoner selv om alt er gjennomdokumentert. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 13. november 2018 #652 Del Skrevet 13. november 2018 14 minutter siden, Pæddan skrev: Har fått prikk her....på noe som jeg ikke anser som modereringgrunn... Velkommen i klubben 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 13. november 2018 #653 Del Skrevet 13. november 2018 16 minutter siden, Pæddan skrev: Har fått prikk her....på noe som jeg ikke anser som modereringgrunn... Hva betyr det å få prikk og hvor ser man denne prikken? Sorry for min uvitenhet 😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 13. november 2018 Populært innlegg #654 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Veldig merkelig at artikkelen i en seriøs avis som Dagens Næringsliv IKKE blir kommentert hos bloggeren selv. Dette er alvorlige anklagelser med betydelig negativ omdømme som resultat (og velfortjent etter min mening). men om hun er uskyldig og har så sterk sak -ville ikke det viktigste og naturligste ting i verden da være at bloggeren/selskapet/AS til AB går ut og forsøker å rydde opp/renvaske seg? Pinlig og amatørmessig nok at hun ikke ville kommentere saken ovenfor journalisten utover å fortsette forsøket på ærekrenkelse, og INGEN forsøk på å motbevise det som kommer frem -men at hun heller ikke tar det opp i egen blogg/bedrift -DET er useriøst det!!! Og da blir det jo enda lettere å konkludere for alle som leser. Vi har god dokumentasjon fremlagt av ene parten. Mens den andre (AB) ikke har kommet med annet enn løse påstander, trusler om anmeldese og forsøk på å rakke ned på de som har valgt å stå frem. Det oppfatter jeg EKSTREMT useriøst. Det er langt forbi å forsøke å tie det bort. Enhver seriøs bedrift ville gjort alt i sin makt for å renvaske seg/forklare. Og hva gjør AB? Jo hun velger kynisk nok å fortsette å melke bruddet for alt det er verdt for klikk. Uten å ofre en tanke på andre involverte parter (egne barn, eksen og hans familie). Da er du passe kald og kynisk altså. Og ikke minst; for meg er det bevis nok på at bloggeren overhode ikke har en sak. Hun klikka på saklig kritikk og valgte å reagere på en måte som er så kritikkverdig at det bare MÅ få konsekvenser.. Endret 13. november 2018 av Cessa74 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 13. november 2018 #655 Del Skrevet 13. november 2018 Ja apropo det å ikke kommentere artikkelen i DN, AB skrev på https://www.annebrith.no/blogg-feed/ at hun hadde blitt oppsøkt av journalist, men at Sitat En journalist ringte meg i dag. Hvordan går det nå? Har du lyst til å stille opp og fortelle om ting går greit? Men, jeg er ikke klar. Ikke enda. Jeg sa så tøft at jeg satte en dato for sorgen. Og så skulle jeg bestemme meg for at det da skulle være over. Det fungerte dårlig. Mulig jeg ga meg selv litt lite tid med kun 1 uke. Så det var for tøft å snakke om hvordan ting går og bruddet, men å skrive om det på bloggen for.. 4 eller 5 gang, det går bra? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 13. november 2018 #656 Del Skrevet 13. november 2018 12 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Ja apropo det å ikke kommentere artikkelen i DN, AB skrev på https://www.annebrith.no/blogg-feed/ at hun hadde blitt oppsøkt av journalist, men at Så det var for tøft å snakke om hvordan ting går og bruddet, men å skrive om det på bloggen for.. 4 eller 5 gang, det går bra? Skulle ikke hun på VG-TV for å snakke om bruddet for 1 uke siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. november 2018 #657 Del Skrevet 13. november 2018 Jo, men hun avlyste. Ikke fordi det var for tidlig, men fordi hun var syk. NÅ er det derimot for tidlig. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kinder Skrevet 13. november 2018 Populært innlegg #658 Del Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, Carina Maria skrev: Jeg har raportert og jeg ser at moderator har moderert mye men jeg raporterer ikke for og raportere. Den bloggen om toppbloggere vil jeg ikke bruke en kalori for og lese. Beklager men slike ondsinnede anonyme sladre blogger får ikke mitt klikk samme hvor mange linker som det linkes til. Jeg kommer aldri til og lese den bloggen noen gang 😄 3 timer siden, Carina Maria skrev: Les gjennom kommentarene på tråden så finner du flere kommentarer i grense land her som handler om Anne Brith som person og ikke som bedrift. Det kommer an på øyet som ser. Selv om AB ikke alltid legger ut like direkte hva hun mener andre mennesker har gjort mot henne (joda, hun gjør det også innimellom!), så er hun veldig god på å legge ut spekulasjoner på at andre folk ikke har vært snille mot henne, og i mine øyne er det også sladrete. Men det kommer vel an på øyet som ser Mens AB påstår at hun bare er snill og god, som gir og gir og gir, er det støtt og stadig andre som ikke er grei mot henne. Nå har det vært blogginnlegg på rekke og rad som antyder at eksen har gjort noe mot henne og at hun burde ha skjønt hvordan han var før osv. Til alt overmål henger hun ut familien sin i dagens blogginnlegg. Hun skriver ikke detaljert hva de har gjort mot henne, men at hun ikke kan støtte seg til alle i familien skriver hun i klartekst, i samme sleng som hun nevner at familien velger man ikke selv, den får man utdelt. Videre skriver hun at hun ikke har mye kontakt med familien, bortsett fra en kusine som bor sørpå. Og jammen klarte hun ikke å trykke inn et lite stikk til eksen i det innlegget også Og fanskaren trøster AB med hjerter og gode ord. Og ja, dette er personlige greier, og jeg fatter ikke at dette er noe AB ønsker å brette utover internett. Tenk å velge å bruke bedriften sin til en offentlig skittentøyvask. Den eneste bedriften som holder på sånn er bloggere, iallfall som jeg har fått med meg. Tenk om andre bedriftseiere hadde gjort det samme. Se for deg å gå i nærbutikken din, og at eieren har hengt opp bilder/tekst som henger ut eksen og familien sin. Det blir fort veldig useriøst og alt for personlig, og da er det ikke rart at diskusjonene rundt måten bloggere velger å styre bedriften sin, i første øyekast kan virke som en diskusjon rundt person og ikke bedrift. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 13. november 2018 #659 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Da har AB lagt ut 5 innlegg i løpet 8 dager, der hun nevner bruddet. Har ikke Anne Brith noe annet å skrive om på bloggen enn brudd, tanker om huskjøp, og folk som svikter henne iblandet hvor snill og raus hun selv har vært? Dokumentasjon: https://influencere.wordpress.com/2018/11/07/melkes-bruddet/ Endret 13. november 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. november 2018 #660 Del Skrevet 13. november 2018 Det skulle tatt seg ut om f.eks. CEO hos Equinor brukte bedriftens offisielle hjemmesider til utlevering av familie, venner og naboer, samt tok skittentøysvasken med en nylig fraseparert parter. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg