Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

De forskjellige annonseformidlerne er preget av mangel på profesjonalitet og mye skrivefeil i korrespondansen vi har fått se. Sitatene fra A*S**** i BOTB er absolutt ikke unike i så måte.

Endret av Berga
Satte inn noen ***
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Emmy_H skrev:

Ad-sales burde ha lært av Anna Rasmussen saken, hennes atferd gjør at annonsører ikke ønsker å bruke henne. Hun har redusert inntekten sin betydelig. Hvordan annonsørene vil se på ABD etter oppslaget i DN, gjenstår å se. Der har managementet en jobb å gjøre. @Berga det var innlegget til BOTB jeg hadde i tankene når jeg skrev dette 😊

Det lyser ikke akkurat seriøsitet og profesjonalitet av AdSales, det ble jo bare enda mer tydelig etter man har fått innsyn i hvordan de behandlet Kristina. Det har tidligere blitt undret i hvordan bloggerne får holde på som de gjør, men når man ser hvordan AdSales ter seg er det ikke akkurat noe å lure på lenger. De har jo ingen styring, og er akkurat samme ulla selv. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et ord om saken i AB sine kanaler. Jeg skjønner det bare ikke. Nå er det faktisk for sent med en beklagelse. 

Ikke så god reklame for denne coachen heller dette, selv om det sikkert må mer enn en coach til for å rikke AB. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
3 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Ikke et ord om saken i AB sine kanaler. Jeg skjønner det bare ikke. Nå er det faktisk for sent med en beklagelse. 

Ikke så god reklame for denne coachen heller dette, selv om det sikkert må mer enn en coach til for å rikke AB. 

Men du vet jo at å beklage seg er jo litt som å gi seg. Og som ABD sier: Den som gir seg er en dritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Det lyser ikke akkurat seriøsitet og profesjonalitet av AdSales, det ble jo bare enda mer tydelig etter man har fått innsyn i hvordan de behandlet Kristina. Det har tidligere blitt undret i hvordan bloggerne får holde på som de gjør, men når man ser hvordan AdSales ter seg er det ikke akkurat noe å lure på lenger. De har jo ingen styring, og er akkurat samme ulla selv. 

Det er jo nesten rart om de andre bloggerne deres ikke reagerer. Om jeg hadde sett at noen jeg hadde et samarbeid med hadde behandlet andre så uproffesjonelt, hadde jeg jo i det minste spurt hva de driver med og vurdert å avslutte samarbeidet.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emmy_H skrev:

Ad-sales burde ha lært av Anna Rasmussen saken, hennes atferd gjør at annonsører ikke ønsker å bruke henne. Hun har redusert inntekten sin betydelig. Hvordan annonsørene vil se på ABD etter oppslaget i DN, gjenstår å se. Der har managementet en jobb å gjøre. @Berga det var innlegget til BOTB jeg hadde i tankene når jeg skrev dette 😊

Jeg tror vi egentlig mener det samme, jeg hadde i alle fall også BOTB i tankene ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, halvehimmelen skrev:

Jeg har tidligere forholdt meg til en elevbedrift, i jobbsammenheng. Elevene hadde langt mer profesjonell ordlyd enn det som fremkommer om dialogen med AdSales. :sjokkbla: 

Om arbeidsmarkedet tas over av sånne mennesker, blir det gode tider for produksjonsselskapene bak forbrukerprogrammer. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren

På søndag la AB ut en konkurranse på FB i samarbeid med Onarheim Cashmere. Etter alt styret som har vært i det siste, bestemte jeg meg for å sende en mail til samarbeidspartneren for å spørre om de ønsker å samarbeide/assosieres med henne.

Jeg la link til Dagens Næringsliv sin artikkel, og BOTB sitt innlegg «Når trollet kommer ut i lyset» i mailen. Fikk svar på mailen i dag, så får vi se hva som skjer videre. Har iallefall advart! 😊

37571559-B0CC-47D4-B463-6F28D55C7F8D.thumb.jpeg.5f024688d663f54a95e246841a702c00.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man kommer inn i denne tråden fordi man kun liker AB som privatperson; da må man faktisk finne en annen plass. For her inne er det faktisk AB AS sine metoder/handlinger som diskuteres. 

Om jeg sender en klage til en butikk, så er det produktet/eller servicen til denne butikken som klages på. Ikke lille «Lars» som eier butikken. 

At AB AS driver og mixer privatliv inni as’et sitt er en dårlig kombinasjon. Men det er fullt og helt hennes valg og ansvar. 

Når hele familien sin hverdag blir en del av AS’et da er det trist Alså. 

AB børr snart begynne å gjøre noe drastisk for og holde seg flytene, for forsetter hun som før så drar hun ikke bare seg selv ned! Hun drar uskyldige med seg, enten hun vil eller ikke! 

Endret av Love2017juni
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Love2017juni skrev:

At man kommer inn i denne tråden fordi man kun liker AB som privatperson; da må man faktisk finne en annen plass. For her inne er det faktisk AB AS sine metoder/handlinger som diskuteres. 

Om jeg sender en klage til en butikk, så er det produktet/eller servicen til denne butikken som klages på. Ikke lille «Lars» som eier butikken. 

At AB AS driver og mixer privatliv inni as’et sitt er en dårlig kombinasjon. Men det er fullt og helt hennes valg og ansvar. 

Når hele familien sin hverdag blir en del av AS’et da er det trist Alså. 

AB børr snart begynne å gjøre noe drastisk for og holde seg flytene, for forsetter hun som før så drar hun ikke bare seg selv ned! Hun drar uskyldige med seg, enten hun vil eller ikke! 

Mange av kommentarene går rett på Anne Brith som privat person hvis man leser komentarene nøye og da holder dem seg ikke mot Anne Brith sin blogg som bedrift. 

Beklager men det står ikke noe i tråden om at vi som synes at det drives hekse jakt på Anne Brith ikke kan få si våre meninger og det er ikke lov og ha flere tråder om samme tema. Jeg svarte saklig SelinaKyle på hennes kommentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Marimba skrev:

@Carina Maria. Jeg vil gjerne at du gjør to ting. For det første at du rapporterer alle innlegg du synes bryter med det som er greit. Dette gjør du sikkert allerede? For det andre kan du gjerne sitere og svare konkret på innleggene du ikke liker, og som du mener går på person fremfor bedrift. 

Samtidig vil jeg tro at alle her i tråden skjønner at det ikke er så lett å være AB om dagen. Det må bli tungt med både brudd og journalister og KG og BOBT og alt. Faktisk var det flere i den forrige tråden (bl.a meg) som tok til orde for å roe ned å gi henne muligheten til å rette opp. Vet du hva hun gjorde da? Hun prøvde på uærlig vis å lure til seg ipadressen til en anonym kritikker, og engasjerte i tillegg en hacker.

https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/30/fra-bakeblogger-til-hacker/  https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/31/dagen-i-gar/

I tillegg sletter hun, blokkerer og ignorerer kritikk. Dette gjør hun igjennom bedriften sin. En bedrift hun tjener nærmere millionen i året på (tør av åpenlyse grunner ikke sjekke skattelisten for eksakt beløp). Mener du virkelig det er greit at en bedrift oppfører seg slik? Synes du det er greit at noen tjener penger på å oppføre seg slik? 

Det synes ikke jeg. Det må stoppes!  Derfor er alle konstruktive tilbakemeldinger  på sin plass. Jeg trakk faktisk tilbake innlegget hvor jeg oppfordret til å roe ned. Men, man må holde det saklig, og dersom noen krysser den grensa må det slås ned på. Det er derfor fint at noen som har et mer positivt bilde av bedriften AB leser her inne og hjelper til med det. Men man må være konkret og man må forstå hva debatten går ut på, ellers kommer man ikke langt. Kommer man inn hit for å spre rosa skyer om privatpersonen AB er det totalt urelevant, for det er ikke det debatten handler om. 

Om hun går tilbake til å kjøre bakeblogg, eller kanskje en kakekanal på YouTube eller noe, kommer jeg til å fortsette med konstruktive tilbakemeldinger. Antageligvis er de positive, da det er noe hun er flink til! 

Jeg har raportert og jeg ser at moderator har moderert mye men jeg raporterer ikke for og raportere. 

Den bloggen om toppbloggere vil jeg ikke bruke en kalori for og lese. Beklager men slike ondsinnede anonyme sladre blogger får ikke mitt klikk samme hvor mange linker som det linkes til. Jeg kommer aldri til og lese den bloggen noen gang 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for persondebatt, brukerdebatt, latterliggjøring, spekulasjoner, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg har raportert og jeg ser at moderator har moderert mye men jeg raporterer ikke for og raportere. 

Den bloggen om toppbloggere vil jeg ikke bruke en kalori for og lese. Beklager men slike ondsinnede anonyme sladre blogger får ikke mitt klikk samme hvor mange linker som det linkes til. Jeg kommer aldri til og lese den bloggen noen gang 😄 

Ja, fakta og dokumentering er noe dritt! 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jeg skjønner bedre og bedre hvorfor noen tror på det Trump sier, for å si det sånn. Fakta er dritt. Informasjon er dritt. Saklighet er dritt. Hva vil de ha? Følelser og egosentrisme. 

Og lojalitet.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...