Aricia Skrevet 21. mars 2019 #6201 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Theresetu skrev: Jeg har skrevet noen ganger at jeg ikke ønsker å sitere noe fra boken hennes, og da kan du respektere det😊 Det at det er "dokumentert at Anne Brith henger ut, skjeller ut og anmelder folk for de underligste småting" har ingenting å gjøre med at jeg ikke ønsker å sitere noe fra boken hennes. Jeg er for øvrig også uenig i denne påstanden om henne. Jeg kom bare med en vennlig saksopplysning til deg ang. sitatrett, det har ikke noe med "å respektere" å gjøre. Ville bare opplyse om at du ikke trengte å engste deg for å gjøre noe galt eller ulovlig mht dette. 32
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6202 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Theresetu skrev: Så du har lest alle bloggtråder fra start til slutt med én gang de ble opprettet slik at ingenting var fjernet eller endret på? Hadde slike innlegg vært skrevet her ville de blitt slått ned på. La meg da spørre deg, kan du eller Anne Brith dokumentere at dette er skjedd? Bevisbyrden ligger ikke hos meg, men hos deg/henne som har påstått dette. Jeg kan ikke bevise noe som aldri har skjedd. 58
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6203 Skrevet 21. mars 2019 7 minutter siden, Emmelise skrev: Nei, jeg må faktisk ikke respektere det. På samme måte som at du sålangt ikke har respektert forumets regler og dine meddebatanter i denne tråden. På samme måte som du nå anklager samtlige deltakere i tråden for hets og mobbing (av barn i tillegg) uten å dokumentere eller bevise at din anklage har substans. Man respekterer ikke respektløshet. Hvilke regler i dette forumet mener du at jeg ikke følger? Jeg respekterer mine meddebatantet i denne tråden og deres meninger, men jeg har likevel lov til å si min mening og argumentere mot deres argumenter. Jeg har ikke nevnt noen som har ytret hatefulle og hetsende kommentarer, men jeg tror likevel på at flere har ytret slike kommentarer.
Populært innlegg absinthia Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6204 Skrevet 21. mars 2019 20 minutter siden, Theresetu skrev: Det står jo "tråden er ryddet for omtale av barn, omtale av kropp og hetsende innlegg", "tråden er ryddet for diskusjon av barn og hets", "tråden er ryddet for krenkende utsagn og spekulasjoner", "tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep" og så videre flere ganger, så jo det er et bevis på hets. Såvidt jeg vet, så ble den ryddet ganske nylig fordi en nykommer kom med krenkende utsagn og en del onde ønsker mot dem som diskuterte her inne og til forsvar mot AB. 53
Cookie123 Skrevet 21. mars 2019 #6205 Skrevet 21. mars 2019 6 minutter siden, Theresetu skrev: Jeg har skrevet noen ganger at jeg ikke ønsker å sitere noe fra boken hennes, og da kan du respektere det😊 Det at det er "dokumentert at Anne Brith henger ut, skjeller ut og anmelder folk for de underligste småting" har ingenting å gjøre med at jeg ikke ønsker å sitere noe fra boken hennes. Jeg er for øvrig også uenig i denne påstanden om henne. Du er uenig i påstander om AB som er MEGET GODT dokumentert? 44
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6206 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, Emmelise skrev: Samtlige av oss har vært aktive på dette forumet i lengre stykke tid. Bloggeres barn har aldri noensinne blitt hetset eller mobbet på dette forumet. I tillegg vil jeg ha meg frabedt at slike nedrige beskyldninger kastes rundt etter eget velbefinnende. Makan! Hvis du ikke har vært på dette forumet fra første bloggtråd ble opprettet og fulgt de svært tett, kan du ikke påstå at barn aldri noen sinne har blitt hetset på dette forumet. Jeg kan ikke påstå at jeg har rett, men jeg velger å tro på Anne Brith, og det har jeg all rett til.
MissLucy Skrevet 21. mars 2019 #6207 Skrevet 21. mars 2019 18 minutter siden, Theresetu skrev: Jeg velger likevel å stole og tro på Anne Brith, og at tråden er ryddet for hets. det er en sannhet med store modifikasjoner 30
Populært innlegg MissLucy Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6208 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Theresetu skrev: Hvis du ikke har vært på dette forumet fra første bloggtråd ble opprettet og fulgt de svært tett, kan du ikke påstå at barn aldri noen sinne har blitt hetset på dette forumet. Jeg kan ikke påstå at jeg har rett, men jeg velger å tro på Anne Brith, og det har jeg all rett til. jeg tror de fleste som er godt kjent med KG kan skrive under på at barn ikke blir hetset på forumet, og spesielt ikke i trådene om CBE og ABD, for de blir fulgt tett av moderatorene. Du må gjerne tro på ABD, men det hun sier blir jo ikke rett fordi om du tror på det. 61
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6209 Skrevet 21. mars 2019 7 minutter siden, LilleSnupp skrev: Hadde slike innlegg vært skrevet her ville de blitt slått ned på. La meg da spørre deg, kan du eller Anne Brith dokumentere at dette er skjedd? Bevisbyrden ligger ikke hos meg, men hos deg/henne som har påstått dette. Jeg kan ikke bevise noe som aldri har skjedd. Jeg kan ikke dokumentere det, nei. Men jeg har flere ganger skrevet at jeg velger å tro på Anne Brith. Kan du dokumentere din påstand om at barn aldri har fått hetsende kommentarer på dette forumet?
persona Skrevet 21. mars 2019 #6210 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, Theresetu skrev: Du burde være litt ydmyk og ta til deg de kommentarene og tilbakemeldingene du får av de mer drevne og erfarne brukerne her inne. De har vært her over tid og fulgt tråden(e), så de vet hva de prater om. Bare et tips. 46
MissLucy Skrevet 21. mars 2019 #6211 Skrevet 21. mars 2019 16 minutter siden, Theresetu skrev: Du skrev "Fordi jeg ønsker å forstå tankegangen til de som ser hets der jeg ser kritikk, slarv og fleip." i kommentaren din. Hvis du vil forstå tankegangen min, bør du lese om definisjonen av hets. Jeg svarte deg ikke usaklig, og mente heller ingenting frekt med det. hva mener du er definisjonen på hets da? 16
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6212 Skrevet 21. mars 2019 5 minutter siden, Cookie123 skrev: Du er uenig i påstander om AB som er MEGET GODT dokumentert? Ja, jeg synes ikke at hun henger ut andre eller anmelder noen for småting.
Populært innlegg Emmelise Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6213 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, Theresetu skrev: Jeg kan ikke dokumentere det, nei. Men jeg har flere ganger skrevet at jeg velger å tro på Anne Brith. Kan du dokumentere din påstand om at barn aldri har fått hetsende kommentarer på dette forumet? Hvordan beviser man noe som ikke har hendt? 51
LilleSnupp Skrevet 21. mars 2019 #6214 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, Theresetu skrev: Jeg kan ikke dokumentere det, nei. Men jeg har flere ganger skrevet at jeg velger å tro på Anne Brith. Kan du dokumentere din påstand om at barn aldri har fått hetsende kommentarer på dette forumet? Fortell meg hvordan man kan dokumentere at det aldri er skrevet noe hetsende om barna her først.. 22
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6215 Skrevet 21. mars 2019 5 minutter siden, MissLucy skrev: jeg tror de fleste som er godt kjent med KG kan skrive under på at barn ikke blir hetset på forumet, og spesielt ikke i trådene om CBE og ABD, for de blir fulgt tett av moderatorene. Du må gjerne tro på ABD, men det hun sier blir jo ikke rett fordi om du tror på det. Helt greit😊
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6216 Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, letc skrev: Du burde være litt ydmyk og ta til deg de kommentarene og tilbakemeldingene du får av de mer drevne og erfarne brukerne her inne. De har vært her over tid og fulgt tråden(e), så de vet hva de prater om. Bare et tips. Beklager, jeg prøver å ta til meg tilbakemeldingene. Takk for at du sier ifra😊
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6217 Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, MissLucy skrev: hva mener du er definisjonen på hets da? Jeg mener at hets er ondsinnet eller hatefull og usaklig agitasjon rettet mot én eller flere personer.
Justlooking Skrevet 21. mars 2019 #6218 Skrevet 21. mars 2019 13 minutter siden, Theresetu skrev: ,Nei, det er ikke hets. Men jeg tror ikke et sekund på at ingen har omtalt hverken henne eller hennes barn på en hetsende og hatefull måte. Jeg velger å tro på Anne Brith, og det må dere respektere. Barna omtalt på en hetsende og hatefull måte???? Verste jeg har hørt, dette blir for dumt.. Den største hetseren er Anne Brith selv i gjentatte fæle og utleverende innlegg på bloggen - mot alt og alle i sin nærhet. 35
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6219 Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, LilleSnupp skrev: Fortell meg hvordan man kan dokumentere at det aldri er skrevet noe hetsende om barna her først.. Jeg ønsker å beklage for mine utsagn som jeg ikke kan dokumentere. Jeg gir meg også i den diskusjonen om hetsende kommentarer om barn. Men jeg velger fortsatt å støtte Anne Brith sin side.
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6220 Skrevet 21. mars 2019 7 minutter siden, Emmelise skrev: Hvordan beviser man noe som ikke har hendt? Jeg svarte på dette i kommentaren til LilleSnupp.
Fremhevede innlegg