Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6181 Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, Marimba skrev: Fordi jeg ønsker å forstå tankegangen til de som ser hets der jeg ser kritikk, slarv og fleip. Hvis du sliter med å forstå hva hets er, foreslår jeg at du googler det😉
MissLucy Skrevet 21. mars 2019 #6182 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Theresetu skrev: Det står jo "tråden er ryddet for omtale av barn, omtale av kropp og hetsende innlegg", "tråden er ryddet for diskusjon av barn og hets", "tråden er ryddet for krenkende utsagn og spekulasjoner", "tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep" og så videre flere ganger, så jo det er et bevis på hets. jo, men et er ikke nødvendigvis slik at det var hets eller personangrep mot ADB. Det kan like godt være hets av motdebattanter. Og "omtale av barn" trenger ikke bety annet enn at noen har nevnt at ADB har barn. Du vil se det tydelig når du har vært her en stund. 48
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6183 Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, MissLucy skrev: det er lov å sitere når det er nødvendig for å illustrere eller bevise et poeng. Slå opp "sitatretten". Jeg ønsker likevel ikke å sitere noe fra hennes bok uten hennes samtykke.
Populært innlegg Citha Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6184 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, Theresetu said: Det står jo "tråden er ryddet for omtale av barn, omtale av kropp og hetsende innlegg", "tråden er ryddet for diskusjon av barn og hets", "tråden er ryddet for krenkende utsagn og spekulasjoner", "tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep" og så videre flere ganger, så jo det er et bevis på hets. Hvis jeg skriver "Jeg synes AB utleverer *navn på datter* for mye." så vil dette bli slettet med ryddemeldingen "tråden er ryddet for omtale av barn blablabla". Er dette hets?? 63
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6185 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, MissLucy skrev: jo, men et er ikke nødvendigvis slik at det var hets eller personangrep mot ADB. Det kan like godt være hets av motdebattanter. Og "omtale av barn" trenger ikke bety annet enn at noen har nevnt at ADB har barn. Du vil se det tydelig når du har vært her en stund. Jeg velger likevel å stole og tro på Anne Brith, og at tråden er ryddet for hets.
Populært innlegg Emmelise Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6186 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Theresetu skrev: Jeg ønsker likevel ikke å sitere noe fra hennes bok uten hennes samtykke, og det må du respektere. Ryddemeldinger fra moderator er ikke bevis på annet enn at *noe* har forekommet. Igjen, den sier ingenting om hvem som har sagt hva til hvem. F. eks. hvis jeg svarte hetsende mot deg ville ryddemeldingen vært "ryddet for hets". Men det er alikevel ikke hets mot Anne Brith og kan derfor heller ikke brukes som bevis at hun blir hetset ettersom meldingen er såpass generisk og beviser ingenting. Uten dokumentasjon ved din påstand er det bare spekulasjon og spekulasjoner blir moderert bort. 59
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6187 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Citha skrev: Hvis jeg skriver "Jeg synes AB utleverer *navn på datter* for mye." så vil dette bli slettet med ryddemeldingen "tråden er ryddet for omtale av barn blablabla". Er dette hets?? Nei, det er ikke hets. Men jeg tror ikke et sekund på at ingen har omtalt hverken henne eller hennes barn på en hetsende og hatefull måte. Jeg velger å tro på Anne Brith, og det må dere respektere.
Populært innlegg Citha Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6188 Skrevet 21. mars 2019 Just now, Theresetu said: Nei, det er ikke hets. Men jeg tror ikke et sekund på at ingen har omtalt hverken henne eller hennes barn på en hetsende og hatefull måte. Jeg velger å tro på Anne Brith, og det må dere respektere. Men det er slik forumet fungerer. Ryddemeldingene er de samme uansett hva som har blitt skrevet, derfor kan IKKE de regnes som dokumentasjon av noe som helst slag. Punktum. Det må du respektere. 60
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6189 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Emmelise skrev: Ryddemeldinger fra moderator er ikke bevis på annet enn at *noe* har forekommet. Igjen, den sier ingenting om hvem som har sagt hva til hvem. F. eks. hvis jeg svarte hetsende mot deg ville ryddemeldingen vært "ryddet for hets". Men det er alikevel ikke hets mot Anne Brith og kan derfor heller ikke brukes som bevis at hun blir hetset ettersom meldingen er såpass generisk og beviser ingenting. Uten dokumentasjon ved din påstand er det bare spekulasjon og spekulasjoner blir moderert bort. Jeg står fast ved at Anne Brith har svært mye dokumentasjon og mange skjermdumper fra kommentarer før de har blitt fjernet. Hvis du tror noe annet, har du lov til det.
Marimba Skrevet 21. mars 2019 #6190 Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, Theresetu skrev: Hvis du sliter med å forstå hva hets er, foreslår jeg at du googler det😉 Hvor har jeg skrevet at jeg sliter med å forstå hva hets er? Her prøver jeg å ha en saklig debatt med deg også svarer du meg slik? 30
Populært innlegg Aricia Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6191 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Theresetu skrev: Jeg ønsker likevel ikke å sitere noe fra hennes bok uten hennes samtykke. Å sitere andres tekster for å vise et poeng er helt nødvendig feks i flere disipliner i akademia, og selvsagt ingenting man må innhente tillatelse til. Publiserings av bilder med opphavsrett er noe annet. På den annen side er det jo dokumentert at Anne Brith henger ut, skjeller ut og anmelder folk for de underligste småting, så jeg skjønner i og for seg at du er engstelig for å gjøre noe som kan provosere henne. 64
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6192 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Citha skrev: Men det er slik forumet fungerer. Ryddemeldingene er de samme uansett hva som har blitt skrevet, derfor kan IKKE de regnes som dokumentasjon av noe som helst slag. Punktum. Det må du respektere. Jeg står likevel fast ved at hun har dokumentasjon av kommentarer før de ble fjernet.
Populært innlegg Citha Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6193 Skrevet 21. mars 2019 Just now, Theresetu said: Jeg står likevel fast ved at hun har dokumentasjon av kommentarer før de ble fjernet. Ja, du står fast. 67
Populært innlegg Emmelise Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6194 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Theresetu skrev: Nei, det er ikke hets. Men jeg tror ikke et sekund på at ingen har omtalt hverken henne eller hennes barn på en hetsende og hatefull måte. Jeg velger å tro på Anne Brith, og det må dere respektere. Nei, jeg må faktisk ikke respektere det. På samme måte som at du sålangt ikke har respektert forumets regler og dine meddebatanter i denne tråden. På samme måte som du nå anklager samtlige deltakere i tråden for hets og mobbing (av barn i tillegg) uten å dokumentere eller bevise at din anklage har substans. Man respekterer ikke respektløshet. 83
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6195 Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, Marimba skrev: Hvor har jeg skrevet at jeg sliter med å forstå hva hets er? Her prøver jeg å ha en saklig debatt med deg også svarer du meg slik? Du skrev "Fordi jeg ønsker å forstå tankegangen til de som ser hets der jeg ser kritikk, slarv og fleip." i kommentaren din. Hvis du vil forstå tankegangen min, bør du lese om definisjonen av hets. Jeg svarte deg ikke usaklig, og mente heller ingenting frekt med det.
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6196 Skrevet 21. mars 2019 Aldri, aldri..absolutt ALDRI er noens barn blitt hetset eller mobbet i bloggertråder! Å påstå noe annet er løgn og bedrag!! 82
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6197 Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, Aricia skrev: Å sitere andres tekster for å vise et poeng er helt nødvendig feks i flere disipliner i akademia, og selvsagt ingenting man må innhente tillatelse til. Publiserings av bilder med opphavsrett er noe annet. På den annen side er det jo dokumentert at Anne Brith henger ut, skjeller ut og anmelder folk for de underligste småting, så jeg skjønner i og for seg at du er engstelig for å gjøre noe som kan provosere henne. Jeg har skrevet noen ganger at jeg ikke ønsker å sitere noe fra boken hennes, og da kan du respektere det😊 Det at det er "dokumentert at Anne Brith henger ut, skjeller ut og anmelder folk for de underligste småting" har ingenting å gjøre med at jeg ikke ønsker å sitere noe fra boken hennes. Jeg er for øvrig også uenig i denne påstanden om henne.
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6198 Skrevet 21. mars 2019 (endret) Man kan tro på mye. Disse menneskene tror faktisk at jorda er flat. 🤣 http://natgeobloggen.no/2018/09/07/dette-er-bevisene-for-at-jorda-er-flat/ Endret 21. mars 2019 av sannhet
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6199 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, LilleSnupp skrev: Aldri, aldri..absolutt ALDRI er noens barn blitt hetset eller mobbet i bloggertråder! Å påstå noe annet er løgn og bedrag!! Så du har lest alle bloggtråder fra start til slutt med én gang de ble opprettet slik at ingenting var fjernet eller endret på?
Populært innlegg Emmelise Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6200 Skrevet 21. mars 2019 (endret) 2 minutter siden, Theresetu skrev: Så du har lest alle bloggtråder fra start til slutt med én gang de ble opprettet slik at ingenting var fjernet eller endret på? Samtlige av oss har vært aktive på dette forumet i lengre stykke tid. Bloggeres barn har aldri noensinne blitt hetset eller mobbet på dette forumet. I tillegg vil jeg ha meg frabedt at slike nedrige beskyldninger kastes rundt etter eget velbefinnende. Makan! Endret 21. mars 2019 av Emmelise 74
Fremhevede innlegg