Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Gjest Theresetu
Skrevet
14 minutter siden, Ellenn skrev:

Uheldig?? Hvordan kan du være sikker på at de andre kommentarene stemmer, når det er bevist at hun «uheldigvis» brukte en kommentar som ikke var myntet på henne i boka?

Det jeg mener med uheldig er at det ikke var greit og at det var dumt gjort, ikke at det var et uhell. Likevel kan hun ha fått en lignende kommentar selv også.

Videoannonse
Annonse
Gjest sannhet
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Theresetu skrev:

Det var kanskje feil ordvalg av meg å skrive "siterer", men jeg mente at hun skrev det flere steder.

Jeg støtter henne i å identifisere sine mobbere. Det er lovlig. Jeg mener ikke at hun har direkte stalket noen eller hengt noen ut.

Selv om hennes første tråd her inne på Kvinneguiden ble opprettet i 2015, har hun fått stygge og trakkaserende kommentarer på bloggen. Hvis du mener at det hun sier og skriver er feil, så er det ok, men det gjør ikke jeg.

Jeg mener hun vrir på sannheten om flere ting. Men sånn er det jo i samfunnet ellers også, noen er sykt gode til å manipulere og lyve. 

Noen mennesker er naive. Jeg bruker være det, men ikke nå lenger. 

Da får vi si at vi er uenige. 

Endret av sannhet
Skrevet
2 minutter siden, Theresetu skrev:

Det var kanskje feil ordvalg av meg å skrive "siterer", men jeg mente at hun skrev det flere steder.

Jeg støtter henne i å identifisere sine mobbere. Det er lovlig. Jeg mener ikke at hun har direkte stalket noen eller hengt noen ut.

Selv om hennes første tråd her inne på Kvinneguiden ble opprettet i 2015, har hun fått stygge og trakkaserende kommentarer på bloggen. Hvis du mener at det hun sier og skriver er feil, så er det ok, men det gjør ikke jeg.

Kan du komme med dokumentasjon på hetsende kommentarer på Anne Briths blogg for 8 år siden? Evt med eksempler på blogginnlegg som er 8 år gamle?

• Liker 39
Skrevet
3 minutter siden, Marimba skrev:

«At jeg sendte ut en kamuflert IP-grabber, vet jeg er en tvilsom prosedyre, men jeg står for det jeg har gjort, og tar gladelig imot en bot om den skulle komme. Jeg angrer ingenting". 

Davidsen, Anne-Brith, 2019, kvinner som hater kvinner, panta forlag. S. 221. 

Ok, leste det grundigere nå. Samtidig tenker jeg det må være lov til å forsvare seg mot alle anonyme angrep. Hun svarer i hvert fall for seg selv og som seg selv. Alle vi her inne skjuler oss bak alskens fake navn. 

Gjest Keikolina
Skrevet
2 minutter siden, Aricia skrev:

Kan du komme med dokumentasjon på hetsende kommentarer på Anne Briths blogg for 8 år siden? Evt med eksempler på blogginnlegg som er 8 år gamle?

Eneste jeg kan tenke meg ligger ca 8 år tilbake i tid var den ungdomsforeningen hennes som skulle samle inn 1 million.

Skrevet
5 minutter siden, sannhet skrev:

Det er som sagt ingen blogg... ☺️

https://www.annebrith.no/

Blogg eller magasin. Det ligger nå der 😘

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Annepannehønepøne skrev:

Ok, leste det grundigere nå. Samtidig tenker jeg det må være lov til å forsvare seg mot alle anonyme angrep. Hun svarer i hvert fall for seg selv og som seg selv. Alle vi her inne skjuler oss bak alskens fake navn. 

Nei, man skal holde seg innenfor lovens rammer. Da, og kun da, har man en god sak.

• Liker 27
Gjest Theresetu
Skrevet
17 minutter siden, Emmelise skrev:

Den beklagelsen har nok dessverre ingen av oss sett, hvor finner jeg den?

Hun sa blant annet på god morgen Norge at hun mange ganger hadde tråkket over streken, trødd feil og så videre, og der nevner hun blant annet at hun har bedt om unnskyldning. 

Gjest Ispahan
Skrevet
7 minutter siden, Annepannehønepøne skrev:

Det ligger da så absolutt en blogg der! 

I boka som kritiseres her inne 😉

"At jeg sendte ut en kamuflert ip-grabber, vet jeg er en tvilsom prosedyre, men jeg står for det jeg har gjort, og tar gladelig imot en bot om den skulle komme. Jeg angrer ingenting." Fra Kvinner Som Hater Kvinner, Anne Brith Davidsen

Hvor i all verden er beklagelsen?

Skrevet
1 minutt siden, Ispahan skrev:

"At jeg sendte ut en kamuflert ip-grabber, vet jeg er en tvilsom prosedyre, men jeg står for det jeg har gjort, og tar gladelig imot en bot om den skulle komme. Jeg angrer ingenting." Fra Kvinner Som Hater Kvinner, Anne Brith Davidsen

Hvor i all verden er beklagelsen?

Se svaret mitt lenger opp til en eller annen som er like anonym som deg og meg her inne 😋

Gjest Theresetu
Skrevet
18 minutter siden, sannhet skrev:

Skal man legge det dødt, dersom ABD beklager? 

Dette gjelder jo ikke om noen beklager motsatt vei, til Anne Brith.

Da går hun til avisa:

https://bloggomtoppbloggere.com/2019/02/22/bok-podcast-tv/

Men herlighet da, har du i det hele tatt lest boken hennes? Hun skriver gjentatte ganger at hun ønsker å inngå kompromiss og tilgir fort. En så tvers gjennom nydelig person skal man lete lenge etter. Hun vil alle godt!

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Annepannehønepøne skrev:

Se svaret mitt lenger opp til en eller annen som er like anonym som deg og meg her inne 😋

Hvis du innbiller deg at jeg er anonym, så er du usedvanlig dårlig til internett.

Endret av Emmelise
skriveleif
  • Liker 28
Gjest Theresetu
Skrevet
19 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Siterer meg selv her, @Theresetu Dette er altså verdiene/handlingene til vedkommende du velger å støtte/forsvare. Virkelig?

Jeg støtter og forsvarer Anne Brith uansett hva du mener og skriver.

Skrevet
2 minutter siden, Annepannehønepøne skrev:

Det kan umulig være en blogg, for hun har jo gått offentlig ut og sagt at hun aldri mer skal blogge :ironi:

• Liker 38
Skrevet
1 minutt siden, Marimba skrev:

Men det er ikke hun selv som kritiseres. Det er bedriften hennes. 

Dersom noen hadde sendt en anonym mail til Rema og sagt at de ikke ønsket å handle der før alle produkter med palmeolje blir fjernet, gir det Rema rett til å spore opp personen, ringe arbeidsgiveren og prøve å ulovlig grabbe til seg identiteten til en annen anonym som også er imot palmeolje og skriver om dette på en blogg? 

Jeg tenker umiddelbart at Rema er langt mindre sårbart enn en bedrift som ABD har. Men du står jo helt fritt til å mene det du gjør 😊

Gjest Theresetu
Skrevet
15 minutter siden, sannhet skrev:

Enig i at hun heier på dem og støtter dem.

Men hun sa jo hun måtte legge ned bloggen pga dette.

Så da synes jeg det er innmari rart at hun ber ukjente følgere legge til datteren på snap..???!!!!! 

Jeg har ikke fått med meg at hun oppfordrer ukjente til å legge til datteren på Snapchat, men jeg støtter henne i å legge ned bloggen. Det at hun la ned bloggen er ikke ene og alene på grunn av trusselen datteren fikk tilsendt, det var "bare" dråpen.

Gjest sannhet
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Annepannehønepøne skrev:

Jeg vet det. Men Anne Brith gikk hardt ut i media, gråt på GMN, og sa at hun aldri skal ha blogg igjen pga de stygge truslene mot datteren. 

Noen dager senere dukker det opp noe på webadressen hennes igjen...Folk spør henne da om dette. Da sier Anne Brith at dette slettes ikke er en BLOGG, det er et MAGASIN. 

Dette virket som et pr stunt på meg ihvertfall... Hva tenker du? 

Endret av sannhet
Skrevet
1 minutt siden, Ellenn skrev:

Det kan umulig være en blogg, for hun har jo gått offentlig ut og sagt at hun aldri mer skal blogge :ironi:

Ok, da er det et magasin, da. Det er noe som ligger på nett. Kall det hva du vil. Jeg kommer til å følge nettmagasinet hennes 💃

Gjest Theresetu
Skrevet
15 minutter siden, terteskjell skrev:

Jeg har ikke lest den å kommer aldri til å lese den. Men det er min mening. Å den meningen vil jeg ha på lik linje med at du elsker boken😉

Og det er helt greit! Alle har sine egne meninger, og det er også slik det skal være. Hvis du ikke ønsker å lese boken hennes, er det heller ingen som tvinger deg til det😊

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...