Populært innlegg Emmelise Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6061 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Theresetu skrev: Anne Brith har beklaget seg for dette, så jeg synes vi skal legge den ballen død. Den beklagelsen har nok dessverre ingen av oss sett, hvor finner jeg den? 80
MissLucy Skrevet 21. mars 2019 #6062 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Theresetu skrev: Anne Brith har beklaget seg for dette, så jeg synes vi skal legge den ballen død. vi kan godt legge den ballen død. Men det betyr ikke at det ikke skjedde, og det følger jo logisk at påstanden om at hun har tidd i 8 år rett og slett ikke stemmer. 36
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6063 Skrevet 21. mars 2019 (endret) 3 minutter siden, Theresetu skrev: Anne Brith har beklaget seg for dette, så jeg synes vi skal legge den ballen død. Skal man legge det dødt, dersom ABD beklager? Dette gjelder jo ikke om noen beklager motsatt vei, til Anne Brith. Da går hun til avisa: https://bloggomtoppbloggere.com/2019/02/22/bok-podcast-tv/ Endret 21. mars 2019 av sannhet
Annepannehønepøne Skrevet 21. mars 2019 #6064 Skrevet 21. mars 2019 5 timer siden, Nor skrev: Vet ikke om det er lov og skrive her, men har lest boken, og den var helt grei. 😊 1 minutt siden, Emmelise skrev: Den beklagelsen har nok dessverre ingen av oss sett, hvor finner jeg den? I boka som kritiseres her inne 😉
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6065 Skrevet 21. mars 2019 På 24.2.2019 den 18.12, LilleSnupp skrev: Vi snakker altså om hun som på SoMe.. gjentatte ganger har antydet at eks/-er har mishandlet henne fysisk eller psykisk slik at hun endte på krisesenter hevdet at ingen i familien støtter henne hengt ut personer som har sjekket skattelisten hennes hengt ut skolen hvor barn/-a går fordi hun ikke fikk holde foredrag der hengt ut foreldre i klassen til barn/-a på for å ha utestengt henne hengt ut siste x i to-sifret antall innlegg antydet at noen i x´s familie har mishandlet henne psykisk hengt ut kritikkere på blogg som har kontaktet samarbeidspartnere anmeldt kritikere truet kritikere med anmeldelse hengt ut mindreårige (jf. skattelista) ringer kritikere og truer de med at hun vet hvor de bor og hvem deres barn er kontakter arbeidsgivere til kritikere bruker "etiske"-hackere for å få tak i identiteten til kritikere .. feel free to continue.. .. og hun våger faktisk å lage fuzz over at noen latterliggjør SoMe innleggene hennes om thigt-gap´n, at hun alltid har/hadde snurpeleppe og halve fjeset på snap/insta?!?!? Siterer meg selv her, @Theresetu Dette er altså verdiene/handlingene til vedkommende du velger å støtte/forsvare. Virkelig? 59
Gjest Ispahan Skrevet 21. mars 2019 #6066 Skrevet 21. mars 2019 Jeg har aldri sett Anne Brith beklage noe som helst. Aldri! Jeg har sett henne love at hun SKAL beklage og jeg har sett henne påstå at hun HAR beklaget. Men selve beklagelsene har jeg alltid gått glipp av...
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6067 Skrevet 21. mars 2019 (endret) Jeg gleder meg på en måte til podcasten til ABD. Da tror jeg at "sannheten" kommer enda mer frem, at det er flere sider av en sak etc. Dette vil IKKE være i ABD sin favør. Dessverre for henne, til fordel for alle de som har trodd blindt på henne bl.a media. Endret 22. mars 2019 av sannhet
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6068 Skrevet 21. mars 2019 11 minutter siden, sannhet skrev: Hva tenker du om facbookinlegget lørdag formiddag? Og at hun snapper barna like mye fremdeles, selv etter at datteren skal ha fått en trussel? Jeg har svart på Facebook-innlegget i en annen kommentar. Hun har all rett til å eksponere sine barn på sosiale medier. Det at datteren fikk en trussel er ikke Anne Brith sin feil. Det er helt greit at noen synes det er feil å eksponere barn på sosiale medier, men Anne Brith oppdrar sine barn veldig godt, støtter dem, heier dem frem og skryter ofte av dem. Hun kan eksponere sine barn så mye hun ønsker, for det er hennes barn og de tillater det. Så lenge folk slutter å true barna, er det helt greit. Jeg synes for øvrig at hun eksponerer barna mindre på for eksempel Snapchat enn tidligere.
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6069 Skrevet 21. mars 2019 14 minutter siden, Grennellik skrev: Tja, veldig godt ordforråd er vel å ta litt hardt i? Nei, det synes jeg absolutt ikke at det er.
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6070 Skrevet 21. mars 2019 (endret) 12 minutter siden, Theresetu skrev: Jeg har svart på Facebook-innlegget i en annen kommentar. Hun har all rett til å eksponere sine barn på sosiale medier. Det at datteren fikk en trussel er ikke Anne Brith sin feil. Det er helt greit at noen synes det er feil å eksponere barn på sosiale medier, men Anne Brith oppdrar sine barn veldig godt, støtter dem, heier dem frem og skryter ofte av dem. Hun kan eksponere sine barn så mye hun ønsker, for det er hennes barn og de tillater det. Så lenge folk slutter å true barna, er det helt greit. Jeg synes for øvrig at hun eksponerer barna mindre på for eksempel Snapchat enn tidligere. Enig i at hun heier på dem og støtter dem. Men hun sa jo hun måtte legge ned bloggen pga dette. Så da synes jeg det er innmari rart at hun ber ukjente følgere legge til datteren på snap..???!!!!! Endret 21. mars 2019 av sannhet
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6071 Skrevet 21. mars 2019 14 minutter siden, Ispahan skrev: Hun har aldri beklaget den kriminelle handlingen. Hun har tvert imot forsvart den i boken sin. Det stemmer delvis, men hun har også beklaget seg for det, samt bekreftet at hun kan ha sagt og gjort ting som ikke har vært så greit alltid.
Annepannehønepøne Skrevet 21. mars 2019 #6072 Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, sannhet skrev: Jeg gleder meg til podcasten. Det må jeg si. Da tror jeg sannheten kommer enda mer frem. At det er flere sider av en sak etc Bloggen er jo settet. Det ligger da så absolutt en blogg der! 6 timer siden, Nor skrev: Vet ikke om det er lov og skrive her, men har lest boken, og den var helt grei. 😊 2 minutter siden, Emmelise skrev: Den beklagelsen har nok dessverre ingen av oss sett, hvor finner jeg den? I boka som kritiseres her inne 😉
terteskjell Skrevet 21. mars 2019 #6073 Skrevet 21. mars 2019 1 time siden, Theresetu skrev: Helt greit at vi har ulike meninger, men du kan likevel holde deg saklig. Jeg har ikke lest den å kommer aldri til å lese den. Men det er min mening. Å den meningen vil jeg ha på lik linje med at du elsker boken😉 5
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6074 Skrevet 21. mars 2019 (endret) 3 minutter siden, Annepannehønepøne skrev: Det ligger da så absolutt en blogg der! I boka som kritiseres her inne 😉 Den gamle bloggen.. Med alt hatet. Det som nå ligger på den gamle bloggadressen er i følge Anne Brith ingen blogg, men et magasin. Endret 21. mars 2019 av sannhet
Populært innlegg MissLucy Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6075 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Theresetu skrev: Jeg har svart på Facebook-innlegget i en annen kommentar.Hun har all rett til å eksponere sine barn på sosiale medier. Det at datteren fikk en trussel er ikke Anne Brith sin feil. Det er helt greit at noen synes det er feil å eksponere barn på sosiale medier, men Anne Brith oppdrar sine barn veldig godt, støtter dem, heier dem frem og skryter ofte av dem. Hun kan eksponere sine barn så mye hun ønsker, for det er hennes barn og de tillater det. Så lenge folk slutter å true barna, er det helt greit. Jeg synes for øvrig at hun eksponerer barna mindre på for eksempel Snapchat enn tidligere. eh, nei, hun har jo ikke det. Barna har en grunnlovsfestet rett til privatliv. Her er en blogg med god informasjon om barns rettigheter og hva foreldre kan og ikke kan: https://influencere.wordpress.com/generelt-bruk-av-barn-i-some/ 63
Populært innlegg Marimba Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6076 Skrevet 21. mars 2019 5 minutter siden, Annepannehønepøne skrev: I boka som kritiseres her inne 😉 «At jeg sendte ut en kamuflert IP-grabber, vet jeg er en tvilsom prosedyre, men jeg står for det jeg har gjort, og tar gladelig imot en bot om den skulle komme. Jeg angrer ingenting". Davidsen, Anne-Brith, 2019, kvinner som hater kvinner, panta forlag. S. 221. 87
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6077 Skrevet 21. mars 2019 13 minutter siden, Aricia skrev: Siterer? Det er jo hun selv som hevder det, hun siterer da vel ikke seg selv? "Identifisere mobbere" er noe annet enn å stalke og henge ut kritiske lesere og forbrukere. Anne Brith har beviselig gjort det siste, feks i tilfellet Gro Monica Engen. Da har hun heller ikke holdt kjeft, som var det som var påstanden her, ikke lovlig/ulovlig. Og at Anne Brith påstår noe holder ikke, særlig ikke når det ikke stemmer overens med det alle kan finne ut ved å google litt. Sin første tråd på KG fikk Anne Brith for øvrig i 2015. Vi kan regne her. Det var kanskje feil ordvalg av meg å skrive "siterer", men jeg mente at hun skrev det flere steder. Jeg støtter henne i å identifisere sine mobbere. Det er lovlig. Jeg mener ikke at hun har direkte stalket noen eller hengt noen ut. Selv om hennes første tråd her inne på Kvinneguiden ble opprettet i 2015, har hun fått stygge og trakkaserende kommentarer på bloggen. Hvis du mener at det hun sier og skriver er feil, så er det ok, men det gjør ikke jeg.
Annepannehønepøne Skrevet 21. mars 2019 #6078 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, sannhet skrev: Den gamle bloggen.. Med alt hatet. Ser jeg ikke er så himla god på disse kommentargreiene her inne, det ble litt rot. Sorry. ABD har skrevet om dette med frk. Landsem i boka si. Og det ligger en ny blogg der nå. 1
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6079 Skrevet 21. mars 2019 16 minutter siden, Ellenn skrev: Første gang ABD ble nevnt på KG var i 2015.. Det betyr ikke at andre ikke har hengt henne ut og skrevet stygge ting til henne tidligere.
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6080 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Annepannehønepøne skrev: Ser jeg ikke er så himla god på disse kommentargreiene her inne, det ble litt rot. Sorry. ABD har skrevet om dette med frk. Landsem i boka si. Og det ligger en ny blogg der nå. Det er som sagt ingen blogg... ☺️
Fremhevede innlegg