Rosalie Skrevet 20. mars 2019 #5961 Skrevet 20. mars 2019 32 minutter siden, Pust skrev: Hun brukte samme strategi for å få sponset en middag ... Ba om anbefalinger på snap, for så å få familiemiddagen sponset mot at restauranten fikk omtale av Davidsen i SoMe. Kanskje hun får sponset grunnarbeidet etter hvert. Bloggere er gode til å innbille andre at det er verdt maaaaange tusen å få den ene linjen på bloggerens snapchat eller i instastory - som forsvinner etter noen timer. Det er bare det at entreprenørbransjen er svært lite opptatt av såkalte påvirkere. 22
Pust Skrevet 20. mars 2019 #5962 Skrevet 20. mars 2019 6 minutter siden, Rosalie skrev: Det er bare det at entreprenørbransjen er svært lite opptatt av såkalte påvirkere. Utrolig hva folk kan overtales til 🥳 4
Lkk Skrevet 20. mars 2019 #5963 Skrevet 20. mars 2019 Hvis hun søker etter hjelp til grunnarbeid på snap , kan en jo tenke seg hvor realistisk det er 🤥 etter alle innlegg om huskjøp og utallige besøk i bank på jakt etter huslån må jeg si at dette har jeg null tro på . 36
Halle-Palle Skrevet 20. mars 2019 #5964 Skrevet 20. mars 2019 Jeg ser det som et patetisk forsøk på å få opp engasjementet igjen, for det er da virkelig veldig stille rundt henne nå. Om folk flest er som meg så er vi over fascinasjonen om hva en voksen dame kan få seg til å gjøre for litt spalteplass og gidder ikke å gi klikk hverken her eller der. 49
Lkk Skrevet 20. mars 2019 #5965 Skrevet 20. mars 2019 1 minutt siden, Halle-Palle skrev: Jeg ser det som et patetisk forsøk på å få opp engasjementet igjen, for det er da virkelig veldig stille rundt henne nå. Om folk flest er som meg så er vi over fascinasjonen om hva en voksen dame kan få seg til å gjøre for litt spalteplass og gidder ikke å gi klikk hverken her eller der. Begynner vel bli desperat etter oppmerksomhet , hun må bare innse at hennes «glanstid» er over . 13
Kinder Skrevet 20. mars 2019 #5966 Skrevet 20. mars 2019 Lo høyt av snapstorien til Supporterfrue i dag, den «hintingen» rundt en viss blogger var festlig😂 16
TinaG Skrevet 20. mars 2019 #5968 Skrevet 20. mars 2019 Såklart det kommer hint om nytt husprosjekt og selvfølgelig skal det lages podkast fordi det gjør jo alle andre. Nød lærer desperat kvinne å lyve. 29
Rosalie Skrevet 21. mars 2019 #5969 Skrevet 21. mars 2019 2 timer siden, Kinder skrev: Lo høyt av snapstorien til Supporterfrue i dag, den «hintingen» rundt en viss blogger var festlig😂 I know! Fantastisk! 9
Populært innlegg Blubird Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #5970 Skrevet 21. mars 2019 Det Supporterfrue sa, var virkelig tatt på kornet og noe jeg seriøst har lurt på selv; Hvordan i all verden skal en som er så hårsår som en blogger eller influenser er, klare seg i en vanlig jobb når de ikke tåler å bli irettesatt eller få kritikk for ting de har gjort eller sagt..? 53
Blubird Skrevet 21. mars 2019 #5971 Skrevet 21. mars 2019 (endret) . Endret 21. mars 2019 av Blubird Dobbelpost
Gjest CecilieX Skrevet 21. mars 2019 #5972 Skrevet 21. mars 2019 Det er sikkert en gjennomtenkt strategi å flytte privatlivsdeling til Snap. Der får hun vel melding hvis noen tar skjermbilde så da kan hun jo blokkere alle som sikrer seg dokumentasjon.
Zenhouse Skrevet 21. mars 2019 #5973 Skrevet 21. mars 2019 (endret) 9 timer siden, Ispahan skrev: Og HVIS man ikke mestrer Google, så klarer man i det minste å få med hvor i landet man trenger tjenesten. Det hjelper lite at noen vet om en flink entreprenør i Bærum, hvis man skal bygge i Mosjøen. (Bare et eksempel, ikke en spekulasjon om hvor hun skal bo...) Mener hun skrev Lillestrøm i den snappen, om jeg husker rett... Men å spørre på snap...*rister på hodet Endret 21. mars 2019 av Zenhouse 5
Populært innlegg Kinder Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #5974 Skrevet 21. mars 2019 31 minutter siden, Zenhouse skrev: Mener hun skrev Lillestrøm i den snappen, om jeg husker rett... Men å spørre på snap...*rister på hodet Jeg så en snap der det sto et stedsnavn, og jeg fikk inntrykk av at det var der hun skal bygge hus. Men så slo jeg det fra meg, for det er vel ingen som finner på å oute hvor de skal flytte til alle mulige slags folk etter å gått hardt ut med at barna har blitt truet? 55
Populært innlegg Aricia Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #5975 Skrevet 21. mars 2019 Det er jo bare den vanlige clickbaitingen? Bryr noen seg lenger når Anne Brith roper "ulv"? 51
Populært innlegg Ultiva Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #5976 Skrevet 21. mars 2019 (endret) 15 timer siden, Fullrulle skrev: Ser ut som hun skal bygge hus! Hun leter etter noe til å planere ut tomt og støpe grunnmur (snap). Kanskje hun har kjøpt tomt? Jeg sier som @Pust. Dette er tigging etter spons. En velkjent metode hos kommersielle rosabloggere som via sine SoMe-kanaler spør om det er "noen som vet om et bra hotell i Sandefjord??" eller "noen som vet om en dyktig negldesigner i Porsgrunn?". Så håper de at aktører biter på kroken og kontakter dem, slik at de kan unne seg litt luksus som de ellers ikke har råd til. Pilotfrue og pilotfruemann har fortalt i intervju at de nesten ikke betaler noe for hverdagslivet sitt da klær, leker, utstyr, vaskehjelp, klesvaskehjelp og mye av maten er sponset mot eksponering på SoMe. Men om det ligger noen verdi for annonsørene i å eksponeres på bloggernes instagramkanaler som jevnt over har en engasjementsrate nær nullpunktet (mellom stusselige 1 og 2 %); vel det er lite trolig: https://influencere.wordpress.com/2019/03/17/engasjement-ig-den-17-03-19/ ABD har kanskje funnet en tomt. Men i følge boken hennes, hvor hun b la avslører at hun har enorme 600 000 i skattegjeld, så tyder jo alt på en stram økonomi fremover for den enslige firebarnsmoren. Planen på Snapchat er tydeligvis å få huset sponset fra grunnmur til takmøne, i ekte bloggerånd. Sånn bortsett fra at ABD aldri skal blogge mer, må vite. På tross av at hun har nøyaktig like mange offentlige SoMe-kanaler som før. Hvor hun b la reklamerer for datterens SoMe-kanal, hun som i følge ABD ble truet på SoMe - slik at ABD aldri skulle blogge mer. Kremt... Ja ja. Vi får håpe på at ABD husker å skatte av sponsen sin denne gangen da. Selv om jeg betviler sterkt at hun får napp på noe så omfattende. Hun hadde vel ikke mer enn noen få tusen faste lesere på bloggen sin, på tross av alle brannfaklene hun regelmessig kastet ut (eller A-innlegg som hun selv kalte det). Endret 21. mars 2019 av Ultiva 70
Gjest ServiceManagerFrue Skrevet 21. mars 2019 #5977 Skrevet 21. mars 2019 Litt håpløs strategi hun har valgt. Hun er kun aktuell når det stormer og hun provoserer. Med det samme stormen legger seg så er hun borte og glemt av de fleste. Nå har hun plutselig blitt usynlig igjen, og nå må hun stadig oppsøke konflikter og drama eller skape spekulasjoner for å bli sett igjen. Det er en utrolig destruktiv måte å holde seg synlig i rampelyset og sjansen for at blodfansen også skal snu ryggen til fordi hun tråkker feil i kampens hete er stor. Hun er flink til å bake og ta delikate bilder, hvis is hun hadde nøyet seg med en liten til medium stor Instagram og bloggprofil kunne hun ha drevet med det ved siden av en deltidsjobb, og livet hadde vært mer harmonisk for hele familien. Å legge opp til å være (i hennes hode) Norges mest forhatte blogger, men om ikke annet en stor blogger, kan jeg ikke forstå at en firebarnsmor ønsker for seg selv og barna.. Jeg vet hun har sagt at hun har sluttet å blogge og driver et magasin. La oss kalle en spade for en spade, hun er fortsatt en blogger som er avhengig av drama for å holde hodet over vannet.
Gjest Ms. Daisy Skrevet 21. mars 2019 #5978 Skrevet 21. mars 2019 Kan jeg spørre om boka ennå ligger ute? Tenkte jeg skulle ta et søk og tittelen Kvinner som hater Kvinner eller forfatter ABD får jeg heller ikke opp........ Kan være jeg som ikke evner å søke korrekt da 😂
Pust Skrevet 21. mars 2019 #5979 Skrevet 21. mars 2019 17 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Kan jeg spørre om boka ennå ligger ute? Tenkte jeg skulle ta et søk og tittelen Kvinner som hater Kvinner eller forfatter ABD får jeg heller ikke opp........ Kan være jeg som ikke evner å søke korrekt da 😂 Den ligger ute, dessverre. 7
Isild Skrevet 21. mars 2019 #5980 Skrevet 21. mars 2019 21 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Kan jeg spørre om boka ennå ligger ute? Tenkte jeg skulle ta et søk og tittelen Kvinner som hater Kvinner eller forfatter ABD får jeg heller ikke opp........ Kan være jeg som ikke evner å søke korrekt da 😂 Den er hos Ark.no iallefall ser jeg. Blitt veldig stille rundt den. Venter på avisenes bokanmeldelser jeg. 9
Fremhevede innlegg