Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
32 minutter siden, Pust skrev:

Hun brukte samme strategi for å få sponset en middag ... Ba om anbefalinger på snap, for så å få familiemiddagen sponset mot at restauranten fikk omtale av Davidsen i SoMe. Kanskje hun får sponset grunnarbeidet etter hvert. Bloggere er gode til å innbille andre at det er verdt maaaaange tusen å få den ene linjen på bloggerens snapchat eller i instastory - som forsvinner etter noen timer. 

Det er bare det at entreprenørbransjen er svært lite opptatt av såkalte påvirkere.

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Rosalie skrev:

Det er bare det at entreprenørbransjen er svært lite opptatt av såkalte påvirkere.

Utrolig hva folk kan overtales til 🥳 

• Liker 4
Skrevet

Hvis hun søker etter hjelp til grunnarbeid på snap , kan en jo tenke seg hvor realistisk det er 🤥 etter alle innlegg om huskjøp og utallige besøk i bank på jakt etter huslån må jeg si at dette har jeg null tro på . 

• Liker 36
Skrevet

Jeg ser det som et patetisk forsøk på å få opp engasjementet igjen, for det er da virkelig veldig stille rundt henne nå. 

Om folk flest er som meg så er vi over fascinasjonen om hva en voksen dame kan få seg til å gjøre for litt spalteplass og gidder ikke å gi klikk hverken her eller der. 

• Liker 49
Skrevet
1 minutt siden, Halle-Palle skrev:

Jeg ser det som et patetisk forsøk på å få opp engasjementet igjen, for det er da virkelig veldig stille rundt henne nå. 

Om folk flest er som meg så er vi over fascinasjonen om hva en voksen dame kan få seg til å gjøre for litt spalteplass og gidder ikke å gi klikk hverken her eller der. 

Begynner vel bli desperat etter oppmerksomhet , hun må bare innse at hennes «glanstid» er over .

• Liker 13
Skrevet

Lo høyt av snapstorien til Supporterfrue i dag, den «hintingen» rundt en viss blogger var festlig😂

• Liker 16
Skrevet

Anne Brith as = fake news.

• Liker 17
Skrevet

Såklart det kommer hint om nytt husprosjekt og selvfølgelig skal det lages podkast fordi det gjør jo alle andre.

Nød lærer desperat kvinne å lyve.

• Liker 29
Skrevet
2 timer siden, Kinder skrev:

Lo høyt av snapstorien til Supporterfrue i dag, den «hintingen» rundt en viss blogger var festlig😂

I know! Fantastisk!

• Liker 9
Skrevet (endret)

.

Endret av Blubird
Dobbelpost
Gjest CecilieX
Skrevet

Det er sikkert en gjennomtenkt strategi å flytte privatlivsdeling til Snap. Der får hun vel melding hvis noen tar skjermbilde så da kan hun jo blokkere alle som sikrer seg dokumentasjon. 

Skrevet (endret)
9 timer siden, Ispahan skrev:

Og HVIS man ikke mestrer Google, så klarer man i det minste å få med hvor i landet man trenger tjenesten. Det hjelper lite at noen vet om en flink entreprenør i Bærum, hvis man skal bygge i Mosjøen.

(Bare et eksempel, ikke en spekulasjon om hvor hun skal bo...)

Mener hun skrev Lillestrøm i den snappen, om jeg husker rett...

Men å spørre på snap...*rister på hodet 

Endret av Zenhouse
  • Liker 5
Gjest ServiceManagerFrue
Skrevet

Litt håpløs strategi hun har valgt. Hun er kun aktuell når det stormer og hun provoserer. Med det samme stormen legger seg så er hun borte og glemt av de fleste. Nå har hun plutselig blitt usynlig igjen, og nå må hun stadig oppsøke konflikter og drama eller skape spekulasjoner for å bli sett igjen. Det er en utrolig destruktiv måte å holde seg synlig i rampelyset og sjansen for at blodfansen også skal snu ryggen til fordi hun tråkker feil i kampens hete er stor. Hun er flink til å bake og ta delikate bilder, hvis is hun hadde nøyet seg med en liten til medium stor Instagram og bloggprofil kunne hun ha drevet med det ved siden av en deltidsjobb, og livet hadde vært mer harmonisk for hele familien. Å legge opp til å være (i hennes hode) Norges mest forhatte blogger, men om ikke annet en stor blogger, kan jeg ikke forstå at en firebarnsmor ønsker for seg selv og barna.. Jeg vet hun har sagt at hun har sluttet å blogge og driver et magasin. La oss kalle en spade for en spade, hun er fortsatt en blogger som er avhengig av drama for å holde hodet over vannet. 

Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Kan jeg spørre om boka ennå ligger ute? Tenkte jeg skulle ta et søk og tittelen Kvinner som hater Kvinner eller forfatter ABD får jeg heller ikke opp........

Kan være jeg som ikke evner å søke korrekt da 😂

Skrevet
17 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Kan jeg spørre om boka ennå ligger ute? Tenkte jeg skulle ta et søk og tittelen Kvinner som hater Kvinner eller forfatter ABD får jeg heller ikke opp........

Den ligger ute, dessverre.

• Liker 7
Skrevet
21 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Den er hos Ark.no iallefall ser jeg. 

Blitt veldig stille rundt den. Venter på avisenes bokanmeldelser jeg. 

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...