filifjonka Skrevet 17. mars 2019 #5861 Del Skrevet 17. mars 2019 56 minutter siden, Pust said: Viljen til å tenke seg om, ser ut til å mangle hos noen. Kommentarfeltet hos denne følgeren er skremmende lesning https://toivosdatter.blogg.no/nar-ble-offentlig-mobbing-trakassering-og-trusler-offentlig-akseptabelt-i-dette-fordomte-landet.html#kommentarer Hos denne følgeren er det tatt enda lengre, og jeg vet at hun sletter kritiske kommentarer, derfor ser kommentarfeltet ut som et hallelujakor http://www.torilkremmervik.no/blogg/?p=7832 Men, det er et stort men her, bloggeren selv kan harselere med andre toppbloggere enn Anne Brith, for eksempel i et innlegg hvor hun skriver om sin katt med en pelsløs flekk; om katten bør tatoveres fordi den ikke kan bruke exstensions, med klart hint til Sophie Elise. Kan ikke annet enn å gå ut fra at dette er damer som selv føler at de er blitt mobbet og sjikanert, og som selvfølgelig godt kan være tilfelle. Evnen til kritisk tenkning har imidlertid blitt borte på veien. Å bruke ord på disse kan ikke regnes som annet enn rent sløseri. Det blir å snakke til veggen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 17. mars 2019 #5862 Del Skrevet 17. mars 2019 Det er en lat søndag, og jeg orker ikke bla meg bak gjennom mange sider - noen som husker når og hvor Anne Brith lanserte nyheten om det nye 'magasinet' sitt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 17. mars 2019 #5863 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) 2 timer siden, Pust skrev: Viljen til å tenke seg om, ser ut til å mangle hos noen. Kommentarfeltet hos denne følgeren er skremmende lesning https://toivosdatter.blogg.no/nar-ble-offentlig-mobbing-trakassering-og-trusler-offentlig-akseptabelt-i-dette-fordomte-landet.html#kommentarer Hos denne følgeren er det tatt enda lengre, og jeg vet at hun sletter kritiske kommentarer, derfor ser kommentarfeltet ut som et hallelujakor http://www.torilkremmervik.no/blogg/?p=7832 Men, det er et stort men her, bloggeren selv kan harselere med andre toppbloggere enn Anne Brith, for eksempel i et innlegg hvor hun skriver om sin katt med en pelsløs flekk; om katten bør tatoveres fordi den ikke kan bruke exstensions, med klart hint til Sophie Elise. Torillkremmervik har også en blogg med annet navn og der er kommentarfeltet verdt og lese. Om mye av det som står der hadde blitt postet her på rampelyset så ville det ha blitt moderert bort tvert. Jeg har ikke ord.😉 Endret 17. mars 2019 av terteskjell 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 17. mars 2019 #5864 Del Skrevet 17. mars 2019 54 minutter siden, Eveliina skrev: Det er en lat søndag, og jeg orker ikke bla meg bak gjennom mange sider - noen som husker når og hvor Anne Brith lanserte nyheten om det nye 'magasinet' sitt? Dette har hun vel ikke snakke noe om tror jeg.. Kan være jeg tar feil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 17. mars 2019 #5865 Del Skrevet 17. mars 2019 57 minutter siden, Eveliina skrev: Det er en lat søndag, og jeg orker ikke bla meg bak gjennom mange sider - noen som husker når og hvor Anne Brith lanserte nyheten om det nye 'magasinet' sitt? Innlegget i "magasinet" hennes er datert 13. mars i alle fall https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/?fbclid=IwAR2UsduFBqgI-XdwRJXfMXrmX4mGtL26_7KSduGz6oOapivc2EpiisavISg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 17. mars 2019 #5866 Del Skrevet 17. mars 2019 5 minutter siden, Fjugur skrev: Innlegget i "magasinet" hennes er datert 13. mars i alle fall https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/?fbclid=IwAR2UsduFBqgI-XdwRJXfMXrmX4mGtL26_7KSduGz6oOapivc2EpiisavISg Det stemmer men tror ikke hun har snakket noe om åpning av bloggen på nytt, Den dukket vel bare opp😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 17. mars 2019 #5867 Del Skrevet 17. mars 2019 9 minutter siden, terteskjell skrev: Dette har hun vel ikke snakke noe om tror jeg.. Kan være jeg tar feil 6 minutter siden, Fjugur skrev: Innlegget i "magasinet" hennes er datert 13. mars i alle fall https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/?fbclid=IwAR2UsduFBqgI-XdwRJXfMXrmX4mGtL26_7KSduGz6oOapivc2EpiisavISg Takk begge to Om hun har snakket om det, så ligger det ikke her i tråden i hvert fall, så lite å gjøre hadde jeg, at bladde meg jaggu bakover... Noen hadde postet link + link til bloglovin. Posten ligger uansett ute offentlig. Instagram er forøvrig full av rosa fluff og makroner nå. Det skal visst bli ny bok, om makronebaking? Og domenet franskemakroner.no 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 17. mars 2019 #5868 Del Skrevet 17. mars 2019 Er det noen som vet hva som skjer med blogghuset? Er AB en av eierene der? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 17. mars 2019 #5869 Del Skrevet 17. mars 2019 Og snap er full av utlevering av unge jenter på trening. 🙄 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. mars 2019 #5870 Del Skrevet 17. mars 2019 Den macrontrenden har vel gått over for lengst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. mars 2019 #5871 Del Skrevet 17. mars 2019 5 timer siden, Emmelise skrev: Jeg tror det var sarkasme Ifølge ARK og biblioteket står den som Biologisk litteratur Biografisk litteratur, mener du sikkert 😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 17. mars 2019 #5872 Del Skrevet 17. mars 2019 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Biografisk litteratur, mener du sikkert 😊 Omg, lol. Jeg kan ikke skylde på autokorrekt engang. Men ja, det var biografisk jeg mente. 😂 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. mars 2019 #5873 Del Skrevet 17. mars 2019 Akkurat nå, Emmelise skrev: Omg, lol. Jeg kan ikke skylde på autokorrekt engang. Men ja, det var biografisk jeg mente. 😂 Det er lov å gjøre feil 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 17. mars 2019 #5874 Del Skrevet 17. mars 2019 12 minutter siden, kahaki skrev: Og snap er full av utlevering av unge jenter på trening. 🙄 Å neste helg er det NM så da vet vi hva som kommer på IG og snapchat😔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg truedreamer Skrevet 17. mars 2019 Populært innlegg #5875 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Jeg fatter ikke at hun kan sitte å nesten hulke på GMN om at datteren har mottatt trusler, også legger hun ut enten snap eller Instagram-navnet på datteren på sin OFFENTLIGE firmaprofil på snapchat! Kan liksom ikke si jeg er sjokkert heller, for det har jeg kommet langt forbi 😓 Endret 17. mars 2019 av truedreamer 91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 17. mars 2019 #5876 Del Skrevet 17. mars 2019 Alle bør høre Helene Drages siste podcast, et ekte oppgjør med AB! 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 17. mars 2019 Populært innlegg #5877 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) 3 timer siden, truedreamer skrev: Jeg fatter ikke at hun kan sitte å nesten hulke på GMN om at datteren har mottatt trusler, også legger hun ut enten snap eller Instagram-navnet på datteren på sin OFFENTLIGE firmaprofil på snapchat! Kan liksom ikke si jeg er sjokkert heller, for det har jeg kommet langt forbi 😓 Her er det noe som svikter, altså. Håper hun har en fryktelig god forklaring på hvorfor hun legger ut snapkontoen (?) til datteren, datteren som ble truet på nettopp snapchat - og som gjorde at Davidsen så seg nødt til å stenge bloggen! Og som hun gråtkvalt beskrev på GMN på TV2. Endret 17. mars 2019 av Pust 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. mars 2019 #5878 Del Skrevet 17. mars 2019 3 timer siden, Pust skrev: Viljen til å tenke seg om, ser ut til å mangle hos noen. Kommentarfeltet hos denne følgeren er skremmende lesning https://toivosdatter.blogg.no/nar-ble-offentlig-mobbing-trakassering-og-trusler-offentlig-akseptabelt-i-dette-fordomte-landet.html#kommentarer Hos denne følgeren er det tatt enda lengre, og jeg vet at hun sletter kritiske kommentarer, derfor ser kommentarfeltet ut som et hallelujakor http://www.torilkremmervik.no/blogg/?p=7832 Men, det er et stort men her, bloggeren selv kan harselere med andre toppbloggere enn Anne Brith, for eksempel i et innlegg hvor hun skriver om sin katt med en pelsløs flekk; om katten bør tatoveres fordi den ikke kan bruke exstensions, med klart hint til Sophie Elise. Det er visst greitt for henne å harselere med SE, men at vi diskuterer SE og ABD på en seriøs måte, er mobbing. Forstå det den som kan. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 17. mars 2019 #5879 Del Skrevet 17. mars 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Vipser Skrevet 17. mars 2019 Populært innlegg #5880 Del Skrevet 17. mars 2019 Jeg synes det å snappe slik Anne Brith gjør nå bare er positivt. Hun ødelegger sin egen sak og mister bit etter bit av troverdighet. Kjør på! 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg