Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet

Hva skjedde med det forumet som ble laget av adina? Er det oppe fortsatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Snaskesnusken skrev:

VG er på linje med Se & Hør..

Heldigvis har de veldig viktige saker også, som feks da de avdekket at Tolga-brødrene hadde blitt misbrukt som funksjonshemmede i kommunen og andre samfunnsnyttige saker. Etter å ha gitt VG utallige beskjeder om å ikke omtale AB i forbindelse med boka, så føler jeg meg hørt på det området. Ikke minst var de profesjonelle ifm Burøesaken. Så noe bra gjør VG. Er enig i at det kan bli for mye kjendiserier. 

• Liker 26
Skrevet
29 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Finner det ikke nå. 

Har ikke VG+, men overskriften var noe om at nordmenn er bortskjemte. 

Godt VG tok til vett. 

Det var en gammel artikkel. Ser de kun har brukt gamle artikler om AB den siste tiden. Applaus til VG!! 

• Liker 12
Skrevet
4 timer siden, Viking-girl skrev:

Ja, og hva, HVA er greia med at hun i begynnelsen sa at hun måtte slutte å blogge fordi datteren hadde fått en «trussel» på at «jeg vet hvor du bor»?? Vi vet jo alle, takket være Anne Brith selv hvor de bor!! Hun har ved flere anledninger lagt ut hvor man kan følge datteren hennes på hennes private Instagram, og nå sist at vi kunne følge datteren og cheerlaget hennes på en bestemt Instakonto. Det er rystende at hun oppfordrer folk til akkurat dette! Men hun ser det ikke selv 😞 

Huset de leier har hun også delt Finn.no annonsen til, så man trenger ikke å jobbe i PST for å finne ut hvor Davidsens familie bor. 

Dette kan ikke sies for ofte. 

Heller ikke dette: 

https://influencere.wordpress.com/ 

• Liker 22
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjon, personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det var en gammel artikkel. Ser de kun har brukt gamle artikler om AB den siste tiden. Applaus til VG!! 

Men trenger de å ha noen artikler om henne i det hele? Hva har hun å bidra med i samfunnsdebatten?

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, Marimba skrev:

Jeg har startet et buksefirma, som spesialiserer seg på å selge bukser. Det heter Bukse AS. 

Jeg stsrtet nokså forsiktig med markedsføringen. Opprettet en hjemmeside hvor jeg la ut hele familien avbildet i denne buksa. 

Ganske raskt fikk jeg sånne hatere på meg, som hetset meg fordi de ikke synes noe om bilder av barna mine i bare bukser. Men det får være deres sak. I tillegg til at jeg er sjef for Bukse AS, er jeg faktisk mamma for familien min så jeg bestemmer hva jeg kan legge ut! Dessuten barna synes det bare er stas! 

Litt senere, etter et par markedsføringskampanjer hvor jeg bl.a delte den gode nyheten om at man så slankere ut ved å ikle seg en bukse fra Bukse AS, gikk det etterhvert så bra for firmaet at folk begynte å sjekke hva vi tjente ved å sjekke årsresultatet til Bukse AS i Brønnøysundregisteret. Heldigvis har det også der kommet innlogging med min id, så jeg ser hvem som søker meg opp. Hva firmaet tjener angår bare meg, nemlig. Sjekker noen det, skriver jeg litt personalia om dem på hjemmesiden til Bukse AS. Da stopper de fortere enn svint, og skjønner at her er det lederen av Bukse AS som er sjefen. 

En gang skjedde det noe ordentlig urettferdig! Jeg hadde sendt med barna mine masse bukser, som de kunne få dele ut på skolen sin. Plutselig fikk jeg telefon fra rektor om at en av mødrene på skolen har klaget på at elevene får gratisreklame på skolen da den skal være reklamefri. Er det mulig? Her er jeg bare snill og grei og så er det takken liksom?  Jeg fant ut hvem moren var og ringte og presenterte meg som sjefen for Bukse AS og sa klart i fra at slik stigmatisering av bedriften min finner jeg meg ikke i! Hun fikk høre det! 

En dag fikk jeg endelig lov til å selge buksene mine i en butikk, men gleden ble kort når ledelsen sendte meg en mail en kunde hadde sendt til de. Kunden ville ikke besøke butikken lengre så lenge de fortsatte å selge buksene mine,  da hun var imot barnearbeid. Jeg ringte likesågodt sjefen til kunden jeg, introduserte meg som sjefen av Bukse AS og gjorde dem klar over at de hadde en hetser på lønningslista. 

Dersom noen går inn på hjemmesiden min, eller facebooksiden min får de se hva folket faktisk synes om Bukse AS. Og det er bare positivt! Det er jo ikke rart, jeg har nemlig egne medarbeidere som sitter og fjerner alle kommentarer som kan være skadelige for bedriften på en eller annen måte. Og det er enda godt så mye hets som jeg mottar. Alt fra at de ikke liker markedsføringskampanjene mine til at buksa i seg selv er stygg. Hallo, hvor useriøs går det an å bli liksom? 

Men de stygge kommentarene stopper ikke der. Det er faktisk opprettet en egen tråd på et forum hvor folk diskuterer Bukse AS. De hetser og mobber og skriver at jeg utnytter barna mine og bryter personvernloven og er en useriøs bedrift som ikke takler kritikk. De mener de skal få lov til å si akkurat hva de vil om bedriften Bukse AS og buksene som selges. 

Jeg tenker helt seriøst at de kan skaffe seg et liv, og at dersom de ikke har noe pent å si om Bukse AS, så trenger de ikke si noe i det hele tatt! Haters gonna hate. Men det er jo litt kjedelig at salget av buksene går litt saktere om dagen.. Er så bra produkt! Jeg skjønner ikke hvorfor..

Den var god

• Liker 16
Skrevet

@Marimba Takk, den var virkelig tatt på kornet! Og setter saken i kontekst 😊

• Liker 17
Skrevet
6 timer siden, TinaG skrev:

Hele innlegget og fremferden hennes den siste tiden lukter desperasjon. Og det er ikke ment som verken hat eller hets. Det er en observasjon av et menneske som virker å være i en eller annen krise, der det kan virke som om hele korthuset ramler sammen. 

Det lureste hun kunne gjort nå var å forsvinne ut av alles søkelys, bygge seg selv opp, ta vare på barna sine. Rydde i eget liv i fred og ro.

At hun velger å "rante" på Facebook på denne måten viser hvor dårlig det faktisk står til. Nå som søkelyset er et annet sted øker desperajonen. Som man reder ligger man, men jeg kan ikke annet å undres over om en del av henne ser at dette nettet av løgner og desperasjon faktisk er i ferd med å ødelegge for henne mer enn noe annet. 

Hva var denne ranten for noe?

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Fantastica skrev:

Det skulle ikke forbause meg om AB nå sitter og følger med på denne tråden. Jeg ser for meg at hun blokkerer en og en, og ser hvem som skriver at de er blokkerte og kobler navn mot nick. 

Ja , tror hun har veldig lite å fordrive tiden om dagen .

• Liker 14
Skrevet
3 timer siden, Marimba skrev:

Jeg har startet et buksefirma, som spesialiserer seg på å selge bukser. Det heter Bukse AS. 

Jeg stsrtet nokså forsiktig med markedsføringen. Opprettet en hjemmeside hvor jeg la ut hele familien avbildet i denne buksa. 

Ganske raskt fikk jeg sånne hatere på meg, som hetset meg fordi de ikke synes noe om bilder av barna mine i bare bukser. Men det får være deres sak. I tillegg til at jeg er sjef for Bukse AS, er jeg faktisk mamma for familien min så jeg bestemmer hva jeg kan legge ut! Dessuten barna synes det bare er stas! 

Litt senere, etter et par markedsføringskampanjer hvor jeg bl.a delte den gode nyheten om at man så slankere ut ved å ikle seg en bukse fra Bukse AS, gikk det etterhvert så bra for firmaet at folk begynte å sjekke hva vi tjente ved å sjekke årsresultatet til Bukse AS i Brønnøysundregisteret. Heldigvis har det også der kommet innlogging med min id, så jeg ser hvem som søker meg opp. Hva firmaet tjener angår bare meg, nemlig. Sjekker noen det, skriver jeg litt personalia om dem på hjemmesiden til Bukse AS. Da stopper de fortere enn svint, og skjønner at her er det lederen av Bukse AS som er sjefen. 

En gang skjedde det noe ordentlig urettferdig! Jeg hadde sendt med barna mine masse bukser, som de kunne få dele ut på skolen sin. Plutselig fikk jeg telefon fra rektor om at en av mødrene på skolen har klaget på at elevene får gratisreklame på skolen da den skal være reklamefri. Er det mulig? Her er jeg bare snill og grei og så er det takken liksom?  Jeg fant ut hvem moren var og ringte og presenterte meg som sjefen for Bukse AS og sa klart i fra at slik stigmatisering av bedriften min finner jeg meg ikke i! Hun fikk høre det! 

En dag fikk jeg endelig lov til å selge buksene mine i en butikk, men gleden ble kort når ledelsen sendte meg en mail en kunde hadde sendt til de. Kunden ville ikke besøke butikken lengre så lenge de fortsatte å selge buksene mine,  da hun var imot barnearbeid. Jeg ringte likesågodt sjefen til kunden jeg, introduserte meg som sjefen av Bukse AS og gjorde dem klar over at de hadde en hetser på lønningslista. 

Dersom noen går inn på hjemmesiden min, eller facebooksiden min får de se hva folket faktisk synes om Bukse AS. Og det er bare positivt! Det er jo ikke rart, jeg har nemlig egne medarbeidere som sitter og fjerner alle kommentarer som kan være skadelige for bedriften på en eller annen måte. Og det er enda godt så mye hets som jeg mottar. Alt fra at de ikke liker markedsføringskampanjene mine til at buksa i seg selv er stygg. Hallo, hvor useriøs går det an å bli liksom? 

Men de stygge kommentarene stopper ikke der. Det er faktisk opprettet en egen tråd på et forum hvor folk diskuterer Bukse AS. De hetser og mobber og skriver at jeg utnytter barna mine og bryter personvernloven og er en useriøs bedrift som ikke takler kritikk. De mener de skal få lov til å si akkurat hva de vil om bedriften Bukse AS og buksene som selges. 

Jeg tenker helt seriøst at de kan skaffe seg et liv, og at dersom de ikke har noe pent å si om Bukse AS, så trenger de ikke si noe i det hele tatt! Haters gonna hate. Men det er jo litt kjedelig at salget av buksene går litt saktere om dagen.. Er så bra produkt! Jeg skjønner ikke hvorfor..

🙌 🙌 fantastisk 

• Liker 9
Skrevet
4 timer siden, Marimba skrev:

Det du burde ha gjort var å kalle bedriften din for Marimba AS heller. Hver gang noen var kritisk til det firmaet ditt gjorde, enten det var en søm som ikke var god nok i buksene, eller at du "ved et uhell" viste fram puppene dine på nett, så kunne du sagt at det var personangrep og hets mot deg som person..

• Liker 29
Skrevet
1 minutt siden, Ginny skrev:

Det du burde ha gjort var å kalle bedriften din for Marimba AS heller. Hver gang noen var kritisk til det firmaet ditt gjorde, enten det var en søm som ikke var god nok i buksene, eller at du "ved et uhell" viste fram puppene dine på nett, så kunne du sagt at det var personangrep og hets mot deg som person..

Det er veldig sant! Også håper jeg Rema 1000, NSB (Vy), SAS og flere andre selskap følger i samme retning! 

• Liker 13
Skrevet

Bloggomtoppbloggere sitt innlegg  om moren som kom med tilsvar i dag på FB (det som ble slettet), er oppdater! Kan noen linke for meg?

• Liker 18
Skrevet
10 minutter siden, Marimba skrev:

Det er veldig sant! Også håper jeg Rema 1000, NSB (Vy), SAS og flere andre selskap følger i samme retning! 

Reitan gjorde vel så godt han kunne da han kalte bedriften sin for "REitan MAt" 😛 Men NSB burde virkelig revurdere Vy, de trenger noe mer personlig og gjenkjennelig enn det...

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...