Snaskesnusken Skrevet 16. mars 2019 #5761 Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, Takida skrev: Tror ikke Davidsen har kontroll på noe lenger. Måten hun fremstår nå må vel tilslutt avsløres av følgerne? Det er en svært snever og dessverre fra kommentarfeltet å dømme ikke den best opplyste gruppe mennesker som hyller henne. Følgerne som tar henne i forsvar argumenterer like dårlig som bloggeren selv . 24
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5762 Skrevet 16. mars 2019 Der forsvant hele innlegget... Plutselig ble hun stilt ansvarlig fra navngitte personer, og da ble det tydeligvis for vanskelig! Hvis det fortsatt er noen som tror at dette er en debatt hun vil ta,så sier det mye om dem! Hun har gått altfor lang, altfor lenge... 102
Fantastica Skrevet 16. mars 2019 #5763 Skrevet 16. mars 2019 (endret) Er hele innlegget borte? Endret 16. mars 2019 av Fantastica 16
kahaki Skrevet 16. mars 2019 #5764 Skrevet 16. mars 2019 Hadde bare meningene til HD ikke vært medfulgt av halvnakne bilder hadde jeg muligens giddet å følge henne... 4
Stjernekikkeren Skrevet 16. mars 2019 #5766 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AntiBullshit skrev: Hun forsøker å stilne kritikken til Drage ved å tilegne henne egenskaper som «kverulant og vanskelig». Man vil nødig leve opp til slike karakteristikker og mange vil som en konsekvens av slike hersketeknikker holde kjeft. Det at ABD i tillegg til å konsekvent benytte seg av hersketeknikker i kombinasjon med aggresjonen hun utviser, er et helt tydelig tegn på at hun føler hun må forsvare noe. All aggresjon er et tegn på forsvar, enten det er fysisk aggresjon eller verbal. Jeg tipper det er mangel på dokumentasjon eller motargumenter som gjør at hun fyrer seg sånn opp. Det kan ikke føles særlig glupt å bli stående svar skyldig i sitt eget kommentarfelt slik som ABD nå opplever Absolutt, jeg tror ikke hun har tenkt over dette i det hele tatt, nå har hun i tillegg slettet hele innlegget også? Borte er det i allefall. 15
Populært innlegg toer`n Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5767 Skrevet 16. mars 2019 Hun fikk i allefall utvidet og oppdatert blokkeringslisten sin 57
Snaskesnusken Skrevet 16. mars 2019 #5768 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, AntiBullshit skrev: Hun forsøker å stilne kritikken til Drage ved å tilegne henne egenskaper som «kverulant og vanskelig». Man vil nødig leve opp til slike karakteristikker og mange vil som en konsekvens av slike hersketeknikker holde kjeft. Det at ABD i tillegg til å konsekvent benytte seg av hersketeknikker i kombinasjon med aggresjonen hun utviser, er et helt tydelig tegn på at hun føler hun må forsvare noe. All aggresjon er et tegn på forsvar, enten det er fysisk aggresjon eller verbal. Jeg tipper det er mangel på dokumentasjon eller motargumenter som gjør at hun fyrer seg sånn opp. Det kan ikke føles særlig glupt å bli stående svar skyldig i sitt eget kommentarfelt slik som ABD nå opplever Å skylde på andre og bli sint er en forsvarsmekanisme. Davidsen håndterer denne situasjonen særdeles dårlig. Sirkus de lux.. Noen bør komme inn og veilede henne før skaden blir enda verre. 24
Skogspike Skrevet 16. mars 2019 #5769 Skrevet 16. mars 2019 Håper Asti får det med i samlingen sin. For et sirkus. For et liv. Takke meg til. 33
Fantastica Skrevet 16. mars 2019 #5770 Skrevet 16. mars 2019 (endret) Jeg håper at Asti fikk med seg det som ble skrevet i kommentarfeltet før AB slettet det. Å legge ut et slikt innlegg, slette og blokkere alle kommentarer som ikke er ros, for så å slette hele innlegget når hun vet at kritikerne følger med og dokumenterer er jo å skyte seg selv i foten. Hva tenker hun egentlig? Endret 16. mars 2019 av Fantastica 49
Populært innlegg Minipilla Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5771 Skrevet 16. mars 2019 Dæven her kan man ikke gå på do engang før Anne Brith sletter. Hvis man ikke kan stå for det man skriver - ikke skriv det. Hun må gjerne bæsje på sin egen legg ved å poste noe sånt men stå for det da for svarte svingende! 62
Populært innlegg TinaG Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5772 Skrevet 16. mars 2019 Helene Drage har fått dokumentert litt i instastoryen sin iallefall! 👏👏👏 67
Populært innlegg Musaleem Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5773 Skrevet 16. mars 2019 I jobbsammenheng hører jeg daglig kommentaren "det var ikke jeg som startet, han kalte meg lasaron først". Det er frustrerende, men samtidig ler jeg litt av det, for jeg vet jo at 13-åringen, som mangler både mangler evnen til selvinnsikt og til å tenke konsekvenser, ikke kommer til å være der resten av livet. Hun eller han kommer til å slutte å skylde på alle andre, og kommer til slutt til å evne å se at de selv er roten til mange av sine problemer. For de fleste kommer det i løpet av ungdomsskolen, for noen få kommer det litt senere. Men så innser jeg at det jaggu ikke skjer med alle. Noen fyller førti uten at det skjer, og da er det liten sannsynlighet for at det noensinne kommer til å gå opp et lys for dem. Jeg lar meg skremme av hvor mange som lar seg lure av dama. Aller mest lar jeg meg skremme av at det er mulig å ha en så stor følgeskare som man ukritisk deler løgn og fanteri med, samtidig som man knebler alle forsøk på konstruktiv kritikk. Enda mer sjokkert er jeg over at noen kan misbruke politiets ressurser på en slik måte. "Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv" - den kan jo Anne Brith tenke litt på. Hvem skal vi ha solidaritet med? Kvinnen som hater kvinner eller alle kvinnene/menneskene som blir hengt ut av dama uten å ha tilsvarsrett? 56
Rosalie Skrevet 16. mars 2019 #5774 Skrevet 16. mars 2019 (endret) Oooog der var jeg blokkert igjen også på FB. Utrolig hvor lite som skal til! 😂 Endret 16. mars 2019 av Rosalie 31
smilefjes Skrevet 16. mars 2019 #5775 Skrevet 16. mars 2019 Uff, nå synes jeg synd på Anne Brith. Hun fremstår som helt ute av kontroll og rimelig desperat! At hun ikke skjønner selv når det er nok, viser at hun er på et dårlig sted. Synes alle bør gi henne litt fred og innse at det ikke er ok å fortsette å hakke på noen som ligger nede. 13
Populært innlegg Nordblomst Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5776 Skrevet 16. mars 2019 3 timer siden, Nordblomst skrev: http://imgur.com/gallery/1Aid3TH Imgur av innlegg og kommentar fra moren til ene barnet på skolen. Bare i tilfelle innlegget blir slettet av ADB. Siterer meg selv, og hiver på en liten "hva var det jeg sa?"🤦🏻♀️ 51
Aimless Skrevet 16. mars 2019 #5777 Skrevet 16. mars 2019 Og der var jeg også blokkert. Det er virkelig helt utrolig, altså. Jeg visste det ville være kjekt med skjermdump. 33
Populært innlegg Fantastica Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5779 Skrevet 16. mars 2019 Det skulle ikke forbause meg om AB nå sitter og følger med på denne tråden. Jeg ser for meg at hun blokkerer en og en, og ser hvem som skriver at de er blokkerte og kobler navn mot nick. 63
lizzie88 Skrevet 16. mars 2019 #5780 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, Hyachint31 skrev: Er hele innlegget slettet nå? Yepp. Jeg har screenshots fra tidligere 👍👍 17
Fremhevede innlegg