Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Takida skrev:

Tror ikke Davidsen har kontroll på noe lenger. Måten hun fremstår nå må vel tilslutt avsløres av følgerne? Det er en svært snever og dessverre fra kommentarfeltet å dømme ikke den best opplyste gruppe mennesker som hyller henne. 

Følgerne som tar henne i forsvar argumenterer like dårlig som bloggeren selv . 

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er hele innlegget borte?

Endret av Fantastica
  • Liker 16
Skrevet

Hadde bare meningene til HD ikke vært medfulgt av halvnakne bilder hadde jeg muligens giddet å følge henne...

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AntiBullshit skrev:

Hun forsøker å stilne kritikken til Drage ved å tilegne henne egenskaper som «kverulant og vanskelig». Man vil nødig leve opp til slike karakteristikker og mange vil som en konsekvens av slike hersketeknikker holde kjeft. Det at ABD i tillegg til å konsekvent benytte seg av hersketeknikker i kombinasjon med aggresjonen hun utviser, er et helt tydelig tegn på at hun føler hun må forsvare noe. All aggresjon er et tegn på forsvar, enten det er fysisk aggresjon eller verbal. Jeg tipper det er mangel på dokumentasjon eller motargumenter som gjør at hun fyrer seg sånn opp. Det kan ikke føles særlig glupt å bli stående svar skyldig i sitt eget kommentarfelt slik som ABD nå opplever

Absolutt, jeg tror ikke hun har tenkt over dette i det hele tatt, nå har hun i tillegg slettet hele innlegget også? Borte er det i allefall.

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Hun forsøker å stilne kritikken til Drage ved å tilegne henne egenskaper som «kverulant og vanskelig». Man vil nødig leve opp til slike karakteristikker og mange vil som en konsekvens av slike hersketeknikker holde kjeft. Det at ABD i tillegg til å konsekvent benytte seg av hersketeknikker i kombinasjon med aggresjonen hun utviser, er et helt tydelig tegn på at hun føler hun må forsvare noe. All aggresjon er et tegn på forsvar, enten det er fysisk aggresjon eller verbal. Jeg tipper det er mangel på dokumentasjon eller motargumenter som gjør at hun fyrer seg sånn opp. Det kan ikke føles særlig glupt å bli stående svar skyldig i sitt eget kommentarfelt slik som ABD nå opplever

Å skylde på andre og bli sint er en forsvarsmekanisme. Davidsen håndterer denne situasjonen særdeles dårlig. Sirkus de lux.. Noen bør komme inn og veilede henne før skaden blir enda verre.

• Liker 24
Skrevet

Håper Asti får det med i samlingen sin. 

For et sirkus. For et liv. Takke meg til. 

• Liker 33
Skrevet (endret)

Jeg håper at Asti fikk med seg det som ble skrevet i kommentarfeltet før AB slettet det. Å legge ut et slikt innlegg, slette og blokkere alle kommentarer som ikke er ros, for så å slette hele innlegget når hun vet at kritikerne følger med og dokumenterer er jo å skyte seg selv i foten. Hva tenker hun egentlig?

Endret av Fantastica
  • Liker 49
Skrevet (endret)

Oooog der var jeg blokkert igjen også på FB. Utrolig hvor lite som skal til! 😂

Endret av Rosalie
  • Liker 31
Skrevet

Uff, nå synes jeg synd på Anne Brith. Hun fremstår som helt ute av kontroll og rimelig desperat! At hun ikke skjønner selv når det er nok, viser at hun er på et dårlig sted. Synes alle bør gi henne litt fred og innse at det ikke er ok å fortsette å hakke på noen som ligger nede. 

• Liker 13
Skrevet

Og der var jeg også blokkert. Det er virkelig helt utrolig, altså. Jeg visste det ville være kjekt med skjermdump.

• Liker 33
Skrevet

Er hele innlegget slettet nå? 

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Hyachint31 skrev:

Er hele innlegget slettet nå? 

Yepp. Jeg har screenshots fra tidligere 👍👍

• Liker 17
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...