Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å se noen kjempe en kamp som allerede er tapt. Å se de desperate handlingene. Det er egentlig vondt. Hvorfor vil hun dette? 

• Liker 33
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, MissCortado skrev:

Å se noen kjempe en kamp som allerede er tapt. Å se de desperate handlingene. Det er egentlig vondt. Hvorfor vil hun dette? 

Trenger vel penger.......

• Liker 15
Skrevet
18 minutter siden, Pluttiplott skrev:

Trenger vel penger.......

Sant nok. Men det må vel være begrenset hvor mye penger dette spillet generer.

• Liker 13
Skrevet

Nå ser det ut som at innlegget til denne mammaen er slettet fra FB tråden. 🙈 Kan tenkes til hvem som fjernet det.

• Liker 32
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)

Så boksalg og jordeskjelvet går ikke som planlagt? Trenger ikke ikke å være tidligere sjaman på et  babyforum for å kunne ha forutsett dette. helt tydelig at samme strategi som alltid, når det blir for stille prøver man å lage en storm. Alt er som før med andre ord. 

Endret av Emmy_H
Skrevet

Hun virker så bitter og aggressiv , tror ikke jeg har hørt , sett eller lest om noen som alltid skal ha siste ordet slik so AB . Virker som hun må bli «tilbedt « med hjerter , regnbuer og skryt for å takle hverdagen . Kommer andre bloggere i sentrum er hun der med en gang og forsøker å få oppmerksomhet , for et slitsomt liv .

• Liker 31
Skrevet

Ser ut som Helene Drage sin kommentar også er slettet. Hun reflekterer forøvrig godt i eget innlegg ! 

• Liker 35
Skrevet

Jeg så at Helene Drage hadde svart på ranten til AB... Men nå finner jeg den ikke igjen, har hun begynt på rydding av kommentarfeltet nå?

• Liker 27
Skrevet
Akkurat nå, Huldra-78 skrev:

Jeg så at Helene Drage hadde svart på ranten til AB... Men nå finner jeg den ikke igjen, har hun begynt på rydding av kommentarfeltet nå?

Er ingen kritiske kommentarer igjen så vidt jeg  kan  se. 

• Liker 22
Gjest Emmy_H
Skrevet
Akkurat nå, TinaG skrev:

Er ingen kritiske kommentarer igjen så vidt jeg  kan  se. 

Tilsvarsrett og ytringsfrihet er fremmedord for ABD, mener derfor at hun ikke bør få noe mer oppmerksomhet. Det er jo engasjement hun vil ha, og det bør hun ikke få.

Skrevet

Til de som ønsker gode bakealternativ så er trines matblogg, det søte liv og mange av Pascal sine oppskrifter veldig fine. Sistnevnte har fine oppskrifter på makroner og det søte liv har mye gode kaker. :) Og lett å finne frem. 

• Liker 34
Skrevet

Morsomt at hun slettet mammaen, min og en til sine kommentarer, men lar tilsvar på kritikk stå. 

• Liker 39
Skrevet

Drage sin står der fortsatt men denandre er borte

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev:

Men Anne Brith etterlyste jo debatt og diskusjoner uten anonymitet, nå fikk hun det, faktisk er det mange i kommentarfeltet som vil ta debatten her, og diskutere, folk med navn og bilde, og hele greia. Det var jo dette AnneBrith etterlyste, at folk stod frem med meningene sine, men hvorfor ønsker hun det når hun ikke vil svare?

Fordi hun ikke liker det vi skriver. Hun vil bare ha positive innspill i sitt kommentarfelt. Fordi hun lyver om at hun vil ha debatt, hun vil bare tilbes

• Liker 23
Skrevet
5 minutter siden, Juni Lunde skrev:

Hva skrev Helene? Jeg får mer og mer sansen for Drage jeg altså, hun er en blogger som har hatt en positiv endring på flere plan. Det har dessverre gått andre veien med AB..

Jeg har så dårlig hukommelse, men jeg mener Helene også svarte på dette med at AB hadde brukt en kommentar som var rettet mot Helene, og satt den inn sammen med kommentarer rettet mot AB. (Sånn siden hun sikkert ikke fant nok "hets" om seg selv...)

• Liker 15
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...