Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Minipilla skrev:

Litt morsomt når hun påstår hun bare blokkerer de som stadig kommer med løgner. Man blir jo blokkert på sekundet bare man liker en annens kritiske kommentar. Mor Løgnhals. 

Veldig greit for henne at de som kan si henne imot på det allerede er blokkert da..

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun som bare vil ha positivitet, og ikke leser noe negativt om seg selv, har fulgt en blogg som sprer «løgn» om henne i flere måneder (tipper Asti sin), i følge tiraden på fb. Moren som kontaktet skolen i forbindelse med at AB intervjuet elever om kroppspress får også kjørt seg. 

• Liker 27
Skrevet
3 minutter siden, tranedatter skrev:

Herregud, for en passiv aggressiv rant. *rister på hodet* 

https://www.facebook.com/annebrith.no/posts/2799550260085910

Det er egentlig bare trist, spesielt for de som er nærme henne.

Og for min del er det bare en jeg har sett som virker som hater andre gjennom alle disse ukene, og det er ABD selv...

• Liker 40
Skrevet (endret)

Sjekket FB siden hennes nå. Makan til sinte, aggressive og følelsesmessige rants. Veldig likt FB siden til en som nå er siktet i en meget aktuell sak. ( Innleggene ble slettet onsdag kveld)

Hun lar ingen mulighet passere når det kommer til å henge ut folk. Mor godhjerta, hun som tar opp kampen mot netthat. Can’t make this shit up. Det er tragikomisk.

Endret av Hummingbird2
  • Liker 44
Skrevet

Det som er ganske opprørende er at de som leser den ranten uten å ha fulgt saken før nok lett vil ha sympati med henne og tenke at det er hun som gir en riktig framstilling av saken. Til tross for at hun ikke kommer med et eneste motargument, bare påstander og sinte utfall.

Man får mye mer umiddelbar og gratis sympati ved å være den som står fram med bilde og fullt navn, og dette utnytter AB skamløst.

• Liker 39
Skrevet
2 minutter siden, Aricia skrev:

Det som er ganske opprørende er at de som leser den ranten uten å ha fulgt saken før nok lett vil ha sympati med henne og tenke at det er hun som gir en riktig framstilling av saken. Til tross for at hun ikke kommer med et eneste motargument, bare påstander og sinte utfall.

Man får mye mer umiddelbar og gratis sympati ved å være den som står fram med bilde og fullt navn, og dette utnytter AB skamløst.

Akkurat det samme tenkte jeg også når jeg leste dette. Hadde jeg ikke visst at hun blokkerer og sletter alle som så mye som liker en kritisk kommentar eller prøver å komme med kritikk, hadde jeg trodd hun virkelig mente hets og mobbing. Hun lyver og fremstiller det feil, igjen. Hun er sint fordi gamle blogginnlegg og bevis samles på Asti bloggen og blir liggende der. Det er ikkr sånn at Asti lirer av seg egne teorier og tanker, dette er jo ting Anne Brith selv har lagt ut. Ting man har sagt og gjort blir ikke borte eller til hets fordi man angrer på at det kom ut. 

• Liker 40
Skrevet

Hun har fått svar fra den aktuelle moren. 

• Liker 31
Skrevet (endret)

👍men sladd navnene er du snill, er ikke så greit at de er tilgjengelig her på kg. 

Endret av Leselusa
Tillegg og slettet sitat.
  • Liker 14
Skrevet

Ja, «argumentene» henger ikke på greip, de består av angrep og offerstilling, et nonsjalant forhold til faktafremstilling. 

• Liker 28
Skrevet
8 minutter siden, Leselusa skrev:

👍men sladd navnene er du snill, er ikke så greit at de er tilgjengelig her på kg. 

Oi, takk, har gjort det nå og lagt ned ny link med sladdete navn.👌🏻

Gjerne fjern linken i siteringen din, så den usladdete versjonen ikke er her inne😁

• Liker 25
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...