Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, letc skrev:

Det med hevntokt; er ikke den beste hevnen å ignorere? 

Mener du for AB eller oss andre?

Jeg mener at man ikke skal ignorere slik oppførsel som dette. All oppmerksomhets er ikke god oppmerksomhet. Å la alle hennes påstander stå uimotsagt, er ikke en god måte å takle dette sirkuset på.

Å si fra - klart, tydelig og saklig, derimot - det er rette måten å takle dette på. 

• Liker 38
Videoannonse
Annonse
Skrevet
39 minutter siden, Eveliina said:

Nå er jeg usikker på hva du prøver å indikere her, med prikk-prikk-prikk - men jeg er ingen journalist :) Bare en privatperson som har vært nødt til å bruke media som talerør sev for å bli hørt i en annen viktig sak, for å utøve press på myndigheter. Noe alle og enhver som deltar i denne debatten står fritt til å gjøre. 

Ja, jeg har selv vært med på å bruke media som talerør. I den pågående saken opplever man jo at journalistene tilsynelatende ikke har satt seg inn i bloggerens historikk før de lar seg bruke som mikrofonstativ. Videre er det vel dessverre slik at mye av den gode dokumentasjonen som blir gjort her på et anonymt forum forblir her inne. Derfor håper jeg veldig at for eksempel det utmerkede sammendraget av virksomheten AB AS som CecilieX postet vil videreformidles til nevnte journalister. De har behov for tilbakemeldinger og ulike kilder for å stille de rette spørsmålene og gjøre en balansert jobb.

• Liker 13
Gjest TulleteKatt
Skrevet

"Magasinet" er annebrith.no, snapchaten (og instagram) med fortsatt, tross trusler, eksponering av barn er annebrith.no. Blir nok det samme gamle på bloggen, kremt, magasinet, fremover med turning, vortereklamer og selvmedlidenhet.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Denne typen "magasin" er ikke noe nytt i blogger-verdenen. Caroline Berg Eriksen har jo hatt det i årevis. 

Skrevet

Herregud både mor godhjerta og paprikafruen er i Bergen i helgen. Tror jeg holder meg vekke fra sentrum 😂

• Liker 38
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep. Elaine Marley, mod.

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, Minipilla skrev:

Herregud både mor godhjerta og paprikafruen er i Bergen i helgen. Tror jeg holder meg vekke fra sentrum 😂

Snakker vi et lite etterskjelv, eller?😆

• Liker 11
Gjest urodela
Skrevet

Sorry for at jeg ikke har fulgt med dere, men hvilken tråd er det Helene Drage har her, som AB har stjålet kommentaren fra?

Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
14 minutter siden, k75g skrev:

Sorry for at jeg ikke har fulgt med dere, men hvilken tråd er det Helene Drage har her, som AB har stjålet kommentaren fra?

Den er stengt og det er bra 😊

Endret av Emmy_H
Skrevet

Hvorfor skulle de andre som abd angivelig skal samarbeide villige til å skrive under hennes navn eller domene? Jeg skjønner det ikke. 

Hvem er disse folkene? 

• Liker 32
Skrevet

Kan jo ikke si at det virker trangt om plassen på disse boksigneringene.  Eller tar jeg feil? 

• Liker 19
Skrevet

Skal tro om ABD går til angrep på Benedicte Bjørnstad. "Kvinne som hater kvinner"!?!???

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Den røde fare skrev:

Snakker vi et lite etterskjelv, eller?😆

Eller mer gyngende grunn kanskje 🤗

• Liker 9
Skrevet
14 minutter siden, Moonwalker skrev:

Har ikke sett det snakket om, men så tilfeldig i dag at hun også skal starte podcast i tillegg til alt annet med en av samarbeidspartnerene sine. 

Kilde: https://www.instagram.com/p/Bu_Uuo-BuZH/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1qfraz6zqwbp6

Det der med å starta så mange prosjekt på ei gong er ikkje særleg lurt, det forstår vel dei aller fleste. Skal ein bygga opp noko er det betre å bygga stein på stein enn å berre hiva femti steinar i lufta og håpa dei landar saman. 

• Liker 41
Skrevet
28 minutter siden, decker skrev:

Det der med å starta så mange prosjekt på ei gong er ikkje særleg lurt, det forstår vel dei aller fleste. Skal ein bygga opp noko er det betre å bygga stein på stein enn å berre hiva femti steinar i lufta og håpa dei landar saman. 

Kanskje målet er at det skal se ut som om det har vært jordskjelv.

• Liker 36
Skrevet
53 minutter siden, decker skrev:

Dette har vi vært vitne til før med AB , det har ikke ført til suksess . Merkelig at hun ikke lærer .

• Liker 14
Skrevet
42 minutter siden, Rubella skrev:

Kanskje målet er at det skal se ut som om det har vært jordskjelv.

Aha, me har avslørt the endgame! 

• Liker 11
Skrevet
3 timer siden, Moonwalker skrev:

Har ikke sett det snakket om, men så tilfeldig i dag at hun også skal starte podcast i tillegg til alt annet med en av samarbeidspartnerene sine. 

Kilde: https://www.instagram.com/p/Bu_Uuo-BuZH/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1qfraz6zqwbp6

Du verden. Ja, nei - hva skal en si...? :filer:

Sitat

[...] vi vil dele noen av våre business-hemmeligheter, hvordan det er å skrive bok, og diskutere nyheter. Vi kommer heller ikke utenom å snakke om oss selv, dating, mannfolk, forhold og menn vs. kvinner [...] 

https://www.instagram.com/p/Bu_Uuo-BuZH/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1qfraz6zqwbp6

Utleveringene fortsetter med andre ord. Klart det.

Hvem er bella1bell?

• Liker 21
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...