Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Kvinnen som vil kneble ytringsfriheten»

• Liker 40
Skrevet
10 timer siden, visningsnamn skrev:

Det hadde jo lønt seg å gå mye mer systematisk til verks og fokusere på hele Rampelyset og ikke bare hennes egne tråder, dersom hun faktisk ønsker å få underforumet nedlagt. Ikke at jeg støtter henne eller tror hun vil lykkes, men jeg forstår ikke metoden og fremgangsmåten hun har valgt hvis det å fjerne ikke bare hennes tråder, men hele Rampelyset, er målet.

Det måtte vært mye mer "slagkraftig" om de som har tråder her hadde gått sammen om å få stengt Rampelys ja. Mange av vennene hennes blir jo også hyppig diskutert her (Stina, Pilotfrue, Ørjan Burøe, CBE) 

Jeg sitter på gjerdet og venter på bokanmeldelser i avisene jeg nå, er det noen som har sett noe til det? Venter med å kjøpe/lese boken til den får noen tilbakemeldinger i de mediene som ga den omtale før den kom ut.. 

• Liker 17
Skrevet

Noen som har lest mer om anmeldelsen av denne politimannen.? Har de funnet ut av det? 

• Liker 13
Gjest Keikolina
Skrevet

Virker som hun bruker kvinneguiden som en samlebetegnelse, sånn visse bruker ordet Syden for Spania og andre varme land. Kan hende hun ikke ser forskjellen?

Skrevet (endret)
2 timer siden, Isild skrev:

Det måtte vært mye mer "slagkraftig" om de som har tråder her hadde gått sammen om å få stengt Rampelys ja. Mange av vennene hennes blir jo også hyppig diskutert her (Stina, Pilotfrue, Ørjan Burøe, CBE) 

Jeg sitter på gjerdet og venter på bokanmeldelser i avisene jeg nå, er det noen som har sett noe til det? Venter med å kjøpe/lese boken til den får noen tilbakemeldinger i de mediene som ga den omtale før den kom ut.. 

Har ikke sett noen, men folk  som har lest den, kan anmelde den/diskutere den på sidene til div. nettbokhandler , på samme side hvor en kjøper boka, eller man kan dele opplevelsen av boka på bokelskere.no

Edit: adlibris har en funksjon som bloggere som skriver om boka kan koble til innlegget, slik at det vises på adlibris side for denne boka.

Endret av absinthia
  • Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, absinthia skrev:

Har ikke sett noen, men folk  som har lest den, kan anmelde den/diskutere den på sidene til div. nettbokhandler , på samme side hvor en kjøper boka, eller man kan dele opplevelsen av boka på bokelskere.no

Takk for tips! 

• Liker 9
Gjest sannhet
Skrevet
58 minutter siden, Lkk skrev:

Taktikken hennes har så langt ikke gått i hennes favør , hun har tvert i mot skaffet mange flere fornuftige brukere her på tråden . Så takk for det AB 😊

Jeg kom inn hit på Rampelys pga alt som stod i media, måtte se selv hva dette gikk ut på. 

Jeg ble mildt sagt sjokkert. 

Anne Brith har ikke rent mel i posen. 

Skrevet
32 minutter siden, sannhet skrev:

Jeg kom inn hit på Rampelys pga alt som stod i media, måtte se selv hva dette gikk ut på. 

Jeg ble mildt sagt sjokkert. 

Anne Brith har ikke rent mel i posen. 

👍

• Liker 18
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

7 minutter siden, MiniBaguette skrev:

Det har nå blitt slik at min umiddelbare tanke var at dette muligens kan være et markedsføringsstunt for å få blest om boka igjen. 

Tilføyelse: ikke at jeg ikke ønsker velkommen en slik anmeldelse, for det er på høy tid at Panta forlag får prøvd sine vurderinger for retten. Veldig synd at at det ble forlik i de to foregående sakene som omhandlet virkelighetslitteratur. Eller «virkelighetslitteratur» i AnneBriths tilfelle. 

Endret av CecilieX
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...