Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

Da mangler vi bare at Ørjan Burøe står for underholdningen og at Caroline Berg Eriksen får en spontan tullepris, så er farsen komplett.

Du glemte at de må spille Michael Jackson musikk i pausene 😜

• Liker 18
Gjest sannhet
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Cavatina skrev:

Må si jeg syns det er interessant å se de siste innleggene på Instagram. Anne Brith Davidsen ligger på mellom 1000-2000 likes per de 5 siste bildene som er hashtaget med "kvinnersomhaterkvinner". På de fleste skryter hun av viktigheten av sin egen bok og takker opptil flere personer, men i retur mottar hun 40 kommentarer fra lanseringsdato, og de to siste innleggene fra de siste 24 timene har henholdsvis 8 og 9 kommentarer.

Du verden for et engasjement 4 dager etter lansering av en haug udokumenterte påstander revet ut av kontekst i bokform?

Registrerer også at Helene Drage på intstagram har etterspurt Anne Brith Davidsen hvorfor en kommentar til henne er brukt som dokumentasjon for hets til AB i nevnte trykksak. Foreløpig ubesvart.
Forøvrig syns jeg Drages innlegg er vel verdt lesing, hun fremstår stødig og velreflektert, med mange gode svar til kommentarer om temaet.

Har ABD slettet kommentarene sine under bildet til Helene Drage? Hun hadde svart noe igår om at alt var godt dokumentert i boken, eller noe sånt? 

Endret av sannhet
Skrevet
12 minutter siden, sannhet skrev:

Har ABD slettet kommentarene sine under bildet til Helene Drage? Hun hadde svart noe igår om at alt var godt dokumentert i boken, eller noe sånt? 

Nope, er der stadig.

• Liker 4
Gjest Ispahan
Skrevet
10 minutter siden, sannhet skrev:

Nei det står der enda. Men det kan hende Anne Brith har blokkert deg, hun er ikke tilhenger av kommunikasjon med leseren og har blokkeringslisten lenger enn medlemslista til Arbeiderpartiet (kun et eksempel).

Prøv å logge ut og se om du ser det da.

Skrevet
12 minutter siden, sannhet skrev:

Neida. De ligger der fremdeles  👍😊

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, sannhet skrev:

Neida. Begge kommentarene hennes ligger der fortsatt. Du må åpne en underkommentar fra én av brukerne i tråden der det ligger 22 svar.  Hvis du ikke finner de, er du blitt utsatt for standard search & block-taktikk.
Hun har tross alt brukt 2 dager på å komme seg etter lanseringsfesten, skriver hun i et innlegg  på egen insta.

• Liker 16
Gjest sannhet
Skrevet

Takk for svar! Jeg fant dem 👍😊

Rart ikke HD er blokkert... 

Skrevet

Ser ikke ut til at det er noen på boklanseringene hennes. Filmer ingen folk, kun boken, noe som sier sitt. Tenker jeg. De fleste populære bloggere har lange køer, ergo jeg tror det kommer omtrent ingen på hennes signeringer for ellers hadde hun helt klart filmet dette. 
Nå ser jeg kun snap da, ikke sjekke instagram og stories der. Noen som har sett noen? Lurer på om den selger......tipper nei

• Liker 29
Skrevet
2 minutter siden, Littlewoman skrev:

Ser ikke ut til at det er noen på boklanseringene hennes. Filmer ingen folk, kun boken, noe som sier sitt. Tenker jeg. De fleste populære bloggere har lange køer, ergo jeg tror det kommer omtrent ingen på hennes signeringer for ellers hadde hun helt klart filmet dette. 
Nå ser jeg kun snap da, ikke sjekke instagram og stories der. Noen som har sett noen? Lurer på om den selger......tipper nei

Det er ikke noe mer på insta 😉

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Ellenn skrev:

Det er ikke noe mer på insta 😉

Hihihihihi!! 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Littlewoman skrev:

Kommer nok snart et svar på det. Må ikke tro hun vil filme ukjente folk å legge ut for tusenvis? 🙈

• Liker 7
Skrevet
5 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

"I dag skal jeg fortelle dere litt hvordan livet mitt med "thigh gap" virkelig er, og den jobben jeg har lagt ned for å kunne oppnå dette. For jeg har nå skjønt at jeg må dele hemmeligheten min med dere. Hvordan får jeg en så trent og velformet kropp?" 

og litt lenger ned 

"Å få "thigh gap" er ikke noe jeg har jobbet for. Jeg ble født sånn."

Og

"Jeg har ikke spist eller trent noe for å få "thigh gap". Det har vært der hele tiden, med unntak fra 4 x 9 måneder. "

Det er pinlig å lese slike innlegg forfattet av et voksent menneske..

• Liker 42
Skrevet
5 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

"I dag skal jeg fortelle dere litt hvordan livet mitt med "thigh gap" virkelig er, og den jobben jeg har lagt ned for å kunne oppnå dette. For jeg har nå skjønt at jeg må dele hemmeligheten min med dere. Hvordan får jeg en så trent og velformet kropp?" 

og litt lenger ned 

"Å få "thigh gap" er ikke noe jeg har jobbet for. Jeg ble født sånn."

Og

"Jeg har ikke spist eller trent noe for å få "thigh gap". Det har vært der hele tiden, med unntak fra 4 x 9 måneder. "

Hvis dette egentlig var ment å skulle være ironisk/satirisk/tøysete - så burde hun jo bare ledd av den kommentaren om Thigh-gap på CV'en også.

Men det har liksom ikke vært grense for hva hun har laget innlegg om.

• Liker 34
Gjest CecilieX
Skrevet

Takk til dere som har lagt ut gamle innlegg som dokumenterer den hårreisende bloggstrategien hennes og som grundig beviser akkurat hvorfor hun skaper et slikt engasjement. Det ER en grunn til at hun kritiseres. Det ER en grunn til at hun får negative tilbakemeldinger. 

La meg sitere en uttalelse fra den berømmelige artikkelen «Hun som alltid er på» 

– Hva går man glipp av ved å ikke lese bloggen din?

– Vanlig folkeskikk. Hvordan man er jordnær og ydmyk. I Norge er vi altfor harde mot hverandre. Jeg håper nestekjærligheten min kan inspirere.

https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

Dette fra dama som politianmelder. Som ringer opp folk kjefter på dem og truer, ringer arbeidsgiver, blokkerer alle som ytrer seg kritisk eller liker kommentarer som er kritisk. Som skriver innlegg der hun henger ut samtlige ekser eller andre mennesker i omgangskretsen. 

Denne dama har altså gitt ut en offerbok om netthets, og media kjøper alt hun sier uten et kritisk motspørsmål. 

Skrevet
7 minutter siden, CecilieX skrev:

Takk til dere som har lagt ut gamle innlegg som dokumenterer den hårreisende bloggstrategien hennes og som grundig beviser akkurat hvorfor hun skaper et slikt engasjement. Det ER en grunn til at hun kritiseres. Det ER en grunn til at hun får negative tilbakemeldinger. 

La meg sitere en uttalelse fra den berømmelige artikkelen «Hun som alltid er på» 

– Hva går man glipp av ved å ikke lese bloggen din?

– Vanlig folkeskikk. Hvordan man er jordnær og ydmyk. I Norge er vi altfor harde mot hverandre. Jeg håper nestekjærligheten min kan inspirere.

https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

Dette fra dama som politianmelder. Som ringer opp folk kjefter på dem og truer, ringer arbeidsgiver, blokkerer alle som ytrer seg kritisk eller liker kommentarer som er kritisk. Som skriver innlegg der hun henger ut samtlige ekser eller andre mennesker i omgangskretsen. 

Denne dama har altså gitt ut en offerbok om netthets, og media kjøper alt hun sier uten et kritisk motspørsmål. 

Spot on! Jeg er helt enig med deg. 

• Liker 15
Skrevet
7 timer siden, xemiliex skrev:

Sånn helt alvorlig. Hvis du igjen og igjen og inn i det evinnelige anmelder lignende forhold til politiet og alle blir konkludert som «intet straffbart forhold», burde ikke vedkommende til slutt bli anmeldt for misbruk av offentlige ressurser? Jeg antar at det ikke finnes hjemmel i loven for dette (og jeg er ikke jurist), men jeg synes noe er grunnleggende galt når man kan bruke politiet som et maktmiddel mot sine kritikere.

Helt seriøst tror jeg ikke de bruker så mye tid og ressurser på disse sakene. Tror de legger de på vent x antall mnd for så å ta de frem og henlegge de. 

• Liker 12
Skrevet

Syns det er bra å se hvor mange visninger denne tråden har fått. Hvis overfloden er positive til henne hadde vi sett mer til det i denne tråden. 

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...