Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Emmy_H skrev:

Dette høres ut som et seriøst arrangement..

Skikkelig😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Ultiva skrev:

Da mangler vi bare at Ørjan Burøe står for underholdningen og at Caroline Berg Eriksen får en spontan tullepris, så er farsen komplett.

Anne Brith må vel snakke litt om å takle kritikk på en eksemplarisk måte også, tenker jeg.

Endret av neiognei
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bustefisk skrev:

Nå skal pizzaboy i retten igjen.. Hadde det noe med AB å gjøre? 

Anne Brith er vel på signingsferd hele denne uken, så det tviler jeg på.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinet
2 timer siden, Chrisssi skrev:

Dersom man googler finner man fortsatt bl.a. denne: https://www.facebook.com/annebrith.no/posts/jeg-skal-fjerne-brystene-mine/2192619590778983/

Det er utrolig provoserende at Anne Brith har tjent penger på å skrive slike innlegg, hun har vært ekstremt spekulativ og provoserende. Såvidt jeg vet har hun fortsatt puppene i behold og glemte sikkert hele greia når hun fikk nye idéer. 

Finner det ikke...er det blitt slettet? 🤷🏼‍♀️

Hva gikk det ut på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trinet

Tror dessverre ikke dette er et menneske med nok selvinnsikt til og se disse tingene selv. Jeg tror etter alt dette at hun oppriktig ser på seg selv som et offer. Men hun burde hatt folk rundt seg som hadde sagt stopp og prøvd å veilede. For det er bare trist,  mest for barna som er uskyldige oppe dette. 

Men håper at boblen sprekker, og at hun trekker seg bort fra rampelyset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss summers skrev:

Ser ingenting via denne linken. Gjør jeg noe feil? 

Mulig relatert til hvilken nettleser du bruker eller noe. Den fungerer i chrome, firefox og EDGE (altså, nye internet explorer) for meg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, trinet skrev:

Tror dessverre ikke dette er et menneske med nok selvinnsikt til og se disse tingene selv. Jeg tror etter alt dette at hun oppriktig ser på seg selv som et offer. Men hun burde hatt folk rundt seg som hadde sagt stopp og prøvd å veilede. For det er bare trist,  mest for barna som er uskyldige oppe dette. 

Men håper at boblen sprekker, og at hun trekker seg bort fra rampelyset. 

Tror at det foreløpig går helt etter planen. Eneste var litt dårlig støtte fra mange bloggkollegaer i forbindelse med boka, men det kan hun bare tie ihjel og heller velge å fokusere på alle de som har slukt krokodilletårene rått. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmelise skrev:

Mulig relatert til hvilken nettleser du bruker eller noe. Den fungerer i chrome, firefox og EDGE (altså, nye internet explorer) for meg.

Safari funker åpenbart ikke. Takk ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trinet
8 minutter siden, neiognei skrev:

Tror at det foreløpig går helt etter planen. Eneste var litt dårlig støtte fra mange bloggkollegaer i forbindelse med boka, men det kan hun bare tie ihjel og heller velge å fokusere på alle de som har slukt krokodilletårene rått. 

Hvis det stemmer, så burde hun være ganske stressa med tanke på hva hun må svare for hvis dette kommer ut i media. Og det virker det ikke som hun er... skremmende.

Men synes det er flott at det begynner å komme frem grums fra influencer/bloggverden. 

Det var på høy tid at de ikke bare kan gjøre som de vil uten at det har konsekvenser. 

Med tanke på antall følgere og hvilken påvirkningskraft de har. 

Og kjenner jeg er stolt over alle her inne som diskuterer saklig og ryddig, og er med og setter dette på agenaden 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chrisssi skrev:

Dersom man googler finner man fortsatt bl.a. denne: https://www.facebook.com/annebrith.no/posts/jeg-skal-fjerne-brystene-mine/2192619590778983/

Det er utrolig provoserende at Anne Brith har tjent penger på å skrive slike innlegg, hun har vært ekstremt spekulativ og provoserende. Såvidt jeg vet har hun fortsatt puppene i behold og glemte sikkert hele greia når hun fikk nye idéer. 

Hun har vel lest om Angelina Jolie eller noe🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, trinet skrev:

Hvis det stemmer, så burde hun være ganske stressa med tanke på hva hun må svare for hvis dette kommer ut i media. Og det virker det ikke som hun er... skremmende.

Men synes det er flott at det begynner å komme frem grums fra influencer/bloggverden. 

Det var på høy tid at de ikke bare kan gjøre som de vil uten at det har konsekvenser. 

Med tanke på antall følgere og hvilken påvirkningskraft de har. 

Og kjenner jeg er stolt over alle her inne som diskuterer saklig og ryddig, og er med og setter dette på agenaden 👏🏻

Enig med deg, men de har vel forstått fakta disse bloggerne, nemlig at media ikke gidder/ikke har ressurser/ettelleannet som gjør at de ikke undersøker det de skriver om. Og skriver de noe negativt så forbigås det i stillhet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Vipser skrev:

Hans-Petter Nygård-Hansen. Hvorfor får han taletid igjen og igjen? 

Ble så vilt skuffet da han slapp til i «foreldrepodden» forrige uke for å snakke om eksponering av barn. Mener han flere ganger har støttet ABD og CBE.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, xemiliex skrev:

Sånn helt alvorlig. Hvis du igjen og igjen og inn i det evinnelige anmelder lignende forhold til politiet og alle blir konkludert som «intet straffbart forhold», burde ikke vedkommende til slutt bli anmeldt for misbruk av offentlige ressurser? Jeg antar at det ikke finnes hjemmel i loven for dette (og jeg er ikke jurist), men jeg synes noe er grunnleggende galt når man kan bruke politiet som et maktmiddel mot sine kritikere.

Helt enig , bortkasta tid og penger . Hun burde være flau .

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, miss summers skrev:

Safari funker åpenbart ikke. Takk ☺️

Safari + Bloglovin funker hos meg. Har du profil på Bloglovin'? Vet ikke om du må ha det, altså, men jeg har iallfall det. (Selv om du ev. oppretter profil kan hun ikke se du har lest.)

Endret av Hedy Lamarr
Skrev veldig rotete ;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...