Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hun har kommentert det 😅

Det overså jeg! La merke til at hun skriver om det i selve posten, men ikke at hun har konfrontert Anne Brith direkte om det?

Edit: Så det nå! Takk! :ler: 

Endret av Aricia
  • Liker 16
Videoannonse
Annonse
Gjest Ispahan
Skrevet
12 minutter siden, trinet skrev:

Hvilken podcast uttaler sophie elise seg? 

Komplekser og jordskjelv fra 26 februar. Hysterisk morsomt!

Gjest trinet
Skrevet
Akkurat nå, Ispahan skrev:

Komplekser og jordskjelv fra 26 februar. Hysterisk morsomt!

Takk! 😘

Skrevet

Alt er dokumentert og ligger hos advokat og politi 😂 (fra Helene Drage sin instagram) 

• Liker 19
Skrevet
7 minutter siden, minister-mio skrev:

Alt er dokumentert og ligger hos advokat og politi 😂 (fra Helene Drage sin instagram) 

Jada. Hvis man mener løsrevne sitater uten kontekst er dokumentasjon, så. 🙄 Jeg skjønner meg ikke på det forlaget. Driver de med så risky business at de må ha faste advokater? Håper for deres skyld de har god råd og kan betale Elden & co, for den boken til AB kan bli noe de angrer på.

• Liker 35
Skrevet

Hvilket bilde har AB kommentert på? Finner det ikke☹️

• Liker 3
Gjest trinet
Skrevet
2 minutter siden, Rægs skrev:

Hvilket bilde har AB kommentert på? Finner det ikke☹️

Det tredje siste hun har lagt ut.

Skrevet
1 time siden, Flettfrid skrev:

Hun har kommentert det 😅

ABD listet seg visst ut av tråden etter det 😉

• Liker 29
Skrevet

Jeg tror også det varslede jordskjelvet kommer når påstandene til AB blir blir plukket fra hverandre , men jeg er glad på barnas vegne som slipper å bli utlevert på det groveste . De må ha fått en ny hverdag 😊

• Liker 20
Skrevet

Denne bloggeren har en egen evne til å stikke kjepper i egne hjul. Dette fjortisdramaet vil ingen ende ta..

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, Lkk skrev:

Jeg tror også det varslede jordskjelvet kommer når påstandene til AB blir blir plukket fra hverandre , men jeg er glad på barnas vegne som slipper å bli utlevert på det groveste . De må ha fått en ny hverdag 😊

Blir de ikke eksponert på snap og IG daglig da?

• Liker 19
Skrevet
29 minutter siden, trinet skrev:

Det tredje siste hun har lagt ut.

Var inne for å lese kommentarene, men jeg er visst blokkert :)) Jeg har vel en gang vært trollat mot ho mor, kan ikke huske akkurat det men

• Liker 12
Skrevet
14 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Blir de ikke eksponert på snap og IG daglig da?

Jo dessverre , det har du helt rett i , men bloggen var ekstrem synes jeg .

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, CMarie skrev:

Var inne for å lese kommentarene, men jeg er visst blokkert :)) Jeg har vel en gang vært trollat mot ho mor, kan ikke huske akkurat det men

Det kan være nok å ha "likt" en kommentar som andre skrev i disfavør til ABD.

• Liker 22
Skrevet
Akkurat nå, Revenge of Cthulhu skrev:

Det kan være nok å ha "likt" en kommentar som andre skrev i disfavør til ABD.

Tipper det må ha vært noe sånt ja

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, CMarie skrev:

Jeg er også blokkert. Fascinerende. Muligens fordi jeg støtter Helene som fremstår som veldig reflektert i kommentar-debatten. 

• Liker 24
Skrevet

@Rægs, @CMarie, @frk.Helene Hare: Kommentaren til AB finner dere under det tredje siste bildet HD har lagt ut på sin Instagram, ikke på ABs Instagram.

• Liker 16
Skrevet
6 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Jeg er også blokkert. Fascinerende. Muligens fordi jeg støtter Helene som fremstår som veldig reflektert i kommentar-debatten. 

Det er en særdeles merkelig tilnærming til andres meninger. Det er så barnslig og dumt som det går an å bli. Dama nærmer seg 50 år..

• Liker 17
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...