Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Gjest pelikanen
Skrevet

Hvor er jordskjelvet? Og hvor er alle tråder om føflekken? Søkte på nett, fant ikke de tusenvis, som hun nevnte. Bloggeren, og den private er nok to forskjellige personer. Det er flaut av media, og ikke ettergå påstandene hennes. Hets, er det noe hun kan. Sitter med tårer i media, direkte pinlig. Jeg gleder meg til turen til Sørumsand. 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, pelikanen skrev:

Hvor er jordskjelvet? Og hvor er alle tråder om føflekken? Søkte på nett, fant ikke de tusenvis, som hun nevnte. Bloggeren, og den private er nok to forskjellige personer. Det er flaut av media, og ikke ettergå påstandene hennes. Hets, er det noe hun kan. Sitter med tårer i media, direkte pinlig. Jeg gleder meg til turen til Sørumsand. 😉

Hva er det med denne føflekken? Har ikke fått med meg dette.

• Liker 4
Gjest sannhet
Skrevet (endret)

Hva kommer til å skje videre? 

ABD må vel dokumentere påstandene sine? 

Elden må vel ha bevis for å føre en sak, det nytter ikke med løgner lenger? 

Jeg er sjokkert og skuffet over media. 

Endret av sannhet
Skrevet

Jeg har vært medlem en stund og sett Anne Brith bli diskutert både i saklige og usaklige drag her, men jeg kan faktisk aldri huske å ha sett den føflekken bli nevnt, den har i allefall ikke blitt diskutert i 8 år som et eller annet fordypningstema slik Anne Brith tror.

Jammen en bra ting at hun slettet bloggen sin og alle bevis på at hun IKKE har holdt kjeften sin i 8 år. Jeg vil si at mesteparten av innholdet i boken er ting vi alle visste fra før. 

Informasjon om Anne Briths gjøren og laden kan finnes her: https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/

• Liker 35
Gjest sannhet
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg har vært medlem en stund og sett Anne Brith bli diskutert både i saklige og usaklige drag her, men jeg kan faktisk aldri huske å ha sett den føflekken bli nevnt, den har i allefall ikke blitt diskutert i 8 år som et eller annet fordypningstema slik Anne Brith tror.

Jammen en bra ting at hun slettet bloggen sin og alle bevis på at hun IKKE har holdt kjeften sin i 8 år. Jeg vil si at mesteparten av innholdet i boken er ting vi alle visste fra før. 

Informasjon om Anne Briths gjøren og laden kan finnes her: https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/

Kan ikke alle de vanvittige blogginnleggene som hun har slettet "finnes frem igjen" av folk som er gode med IT?

Endret av sannhet
Skrevet
5 minutter siden, Honey Dew said:

Hva er det med denne føflekken? Har ikke fått med meg dette.

Det er vel åpenbart at bloggeren vil ha mest mulig diskusjon om denne flekken nå, for å legge fram bevis for den nevnte hetsen. Jo flere ganger ordet blir nevnt her på KG nå, jo bedre...

• Liker 13
Skrevet
12 minutter siden, sannhet skrev:

Kan ikke alle de vanvittige blogginnleggene som hun har slettet "finnes frem igjen" av folk som er gode med IT?

Hør med Mia Landsem 😅

• Liker 30
Gjest sannhet
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Skrottefar skrev:

Hør med Mia Landsem 😅

Så videoen som var lagt ut om Mia (og Anne Brith) på YouTube i går... Er det mulig? 

Den videoen var enda et bevis på at media fremstiller saker fullstendig feil.. 

Håper NRK etc innser dette i ABD saken snart også. 

Endret av sannhet
Skrevet
1 time siden, Marimba skrev:

Så fint at det innlegget som ble sitert i sendingen kommer fra klikk forum og ikke kvinneguiden... 

https://m.imgur.com/gallery/C7IZpov

Altså.. jeg gir meg helt over! Hvor mange udugelige journalister finnes det her i landet? :klaske:

• Liker 23
Skrevet
43 minutter siden, Aricia skrev:

En generell påstand om at hele det store mediehuset NRK ikke er kjent for å drive god journalistikk, faller på sin egen urimelighet.

Det er ikke en påstand! De melder ikke om hva som skjer ute i verden. Dersom du tror at NRK er er nøytral og bedriver med seriøs journalistikk skal ikke jeg hindre deg i det. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, loffen skrev:

Altså.. jeg gir meg helt over! Hvor mange udugelige journalister finnes det her i landet? :klaske:

....men i dag har vi som har lyttet til viktig melding på radio lært at det er ikke så viktig hvor det står, man må se det store bildet - og filleriste kvinneguiden uansett, av prinsipp 😅

• Liker 26
Skrevet
5 minutter siden, loffen skrev:

Dette er krise. Jeg er så lei av løgnene i media. Hvordan NRK-journalisten hslshugger kvinneguidens representant for at det har blitt stående i et år når det aldri har vært nevt på dette forumet. 

• Liker 29
Skrevet
46 minutter siden, Aricia skrev:

En generell påstand om at hele det store mediehuset NRK ikke er kjent for å drive god journalistikk, faller på sin egen urimelighet.

Man skulle i utgangspunktet tro det, men egentlig ikke om man har fått med seg litt av kritikken. I 2017 var de nummer to på verstinglisten i PFU.

https://www.medier24.no/artikler/67-ganger-ble-norske-medier-felt-av-pfu-i-fjor-og-journalister-klarer-ikke-a-la-folk-fa-svare-for-seg-samtidig-imotegaelse-topper-lista/426094

• Liker 5
Skrevet

Det virker så uskyldig det dere skriver. Dere kommer jo bare med "konstruktiv kritikk", men ser ikke selv at ved å holde en evigvarende tråd i live, rettet mot en i all hovedsak uskyldig enkeltperson, er med på å holde oppe en skravlende ukultur som la oss være ærlig: handler om å mislike folk i mangel på annet man kan bruke engasjementet sitt på og gosse seg over andres undergang trygt i sofaen hjemme avbrutt av potetgull og kaffe.

• Liker 5
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)
21 timer siden, Ispahan skrev:

Men hun har anmeldt to moderatorer, og da må hun vel bevise påstandene sine? Da hjelper det ikke å heve stemmen og si at det spiller ingen rolle.

21 timer siden, miss summers skrev:

Har hun anmeldt to moderatorer her på forumet? What?? 

Hun sa hun hadde anmeldt forumansvarlig og den digitale direktøren. Tror det er disse to som senere ble referert til som de to anmeldte medarbeiderne til Egmonts representant?

Endret av Hold the door
Skrevet (endret)

Feil.

Endret av Pust
  • Liker 12
Gjest Hold the door
Skrevet
1 time siden, Marimba skrev:

Så fint at det innlegget som ble sitert i sendingen kommer fra klikk forum og ikke kvinneguiden... 

https://m.imgur.com/gallery/C7IZpov

Og denne var det faktisk programlederen som la fram. Hun sa hun hadde funnet det på Kvinneguiden selv. Noe jeg tok for god fisk, jeg.

Mulig hun blandet forum, jeg tror ikke akkurat hun gjorde det med vilje, men sånt skal jo ikke forekomme. Kan vi ikke lenger stole på at journalister holder orden på informasjonen fra kilder og intervjuobjekter, så burde vi hvert fall kunne stole på at det de selv presenterer er korrekt. 

Skrevet
21 minutter siden, Justlooking skrev:

Man skulle i utgangspunktet tro det, men egentlig ikke om man har fått med seg litt av kritikken. I 2017 var de nummer to på verstinglisten i PFU.

https://www.medier24.no/artikler/67-ganger-ble-norske-medier-felt-av-pfu-i-fjor-og-journalister-klarer-ikke-a-la-folk-fa-svare-for-seg-samtidig-imotegaelse-topper-lista/426094

NRK har tapt seg veldig og ACER saken er bare toppen av isfjellet.. men nok om det. 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...