maitay Skrevet 8. mars 2019 #4881 Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, Emmelise skrev: Nope, jeg skrev under forum navn og "real name". Så hvis det ikke står noe fra en Emmelise eller Elise, så ble den nok sletta gitt Ja, det var visst fra en oline 2
Gjest Habibi Skrevet 8. mars 2019 #4882 Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, Emmy_H skrev: Jaja, først var det trusler nå en føflekk. Perspektivene skifter fort. Satt akkurat å så på Instagram`en til Bella1bell hvor hun "intervjuer" AB nå i kveld på festen. Der sier AB at hun brydde seg verken om trusselen; "Drep deg selv" eller "Vet hvor du bor", men FØFLEKKEN, den var hun dritt lei, så da var det stopp og det var bare å legge ned bloggen, og boka ble skrevet for å gå ut med et smell! Satt ikkje hun på GMN og sa hu la ned bloggen fordi datteren ble truet på Snapchat?? For å si det sånn, eg vet også hvor hun bor....det ligger jo ute på nett...HELE adressen hennes, så i teorien kan jo halve Norge vite hvor hun bor og at hun bor i 2.etg, ja det har me jo sett på Tv. Kjenner bare at dette AB-Sirkuset har nådd nye høyder og eg er egentlig drittlei hele greia, men samtidig så blir eg ganske eitrande forbanna fordi at folk som klarer å manipulere seg vei med løyner og det som verre er skal få sitte der å trone!! Det blir bare så feil! Men litt morsomt da når me ser på den festen nå i kwell....Gjennomsnittsalderen er vel 20 år, hvis me ser bort fra AB og Elden....Hvor er egentlig de mer seriøse bloggerene/folka? Ja de som virkelig har en mening å komme med? De som ikkje bare fjaser og doller på bloggen? Ble bare litt forundret...Håper virkelig at noe snart stiller heller de VIKTIGE og GODE spørsmålene...Sukk....
Gjest Habibi Skrevet 8. mars 2019 #4883 Skrevet 8. mars 2019 13 minutter siden, Emmelise skrev: Er kommentaren min der stadig? Jeg har ikke giddet å sjekke hva slags bortforklaringer jeg fikk i retur. Eg har prøvd å kommentere der, men blir aldri godkjent så hun har nok lært av "mesteren
Populært innlegg Søgni Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4884 Skrevet 8. mars 2019 Jeg opplever sterkt at journalister, redaksjoner og aviser som driver med denne kosepratinga med influensere uten å stille ett eneste kritisk spørsmål, men snarere lar de bruke mediet som et talerør for sin egen agenda, undervurderer meg. Ja, jeg opplever at de nok må tro at jeg, og andre lesere, er dumme. Enten er vi dumme, eller så ønsker vi å lese makkverk som ikke rører overflaten engang, av sammensatte problemstillinger, skjulte motiver, samfunnstendenser m.m. Nå har vi vel bikka midnatt, og det er ikke lenger kvinnedagen, men det er et tema jeg mener dreier seg om likestilling. Fordi denne journalistikken vi får, særlig om kvinnelige influensere, har en tendens til å frata dem alt ansvar og makt, og bli feelgoodstoff der de "snakker ut", noe som faktisk ikke er verken oss eller journalistikken verdig. Årsakene til dette er sikkert sammensatte, men jeg opplever dette som en grov nedvurdering av både lesere og tematikk (som egentlig er uhyre interessant), til dels fordi markedet, nedslagsfeltet, og ikke minst debattantene - som ofte blir omtalt på en nedrig måte som kveler en del innspill- er kvinner. 55
TinaG Skrevet 8. mars 2019 #4885 Skrevet 8. mars 2019 Så jordskjelvet var at hun driter i truslene men egentlig er mest opprørt over føflekken? 🤪 Er jo passert midnatt og kan melde om at i sentrale strøk av hovedstaden har det ikke kommet så mye som en rystelse en gang. 47
XmXa7 Skrevet 8. mars 2019 #4886 Skrevet 8. mars 2019 12 minutter siden, Habibi skrev: Satt akkurat å så på Instagram`en til Bella1bell hvor hun "intervjuer" AB nå i kveld på festen. Der sier AB at hun brydde seg verken om trusselen; "Drep deg selv" eller "Vet hvor du bor", men FØFLEKKEN, den var hun dritt lei, så da var det stopp og det var bare å legge ned bloggen, og boka ble skrevet for å gå ut med et smell! Satt ikkje hun på GMN og sa hu la ned bloggen fordi datteren ble truet på Snapchat?? For å si det sånn, eg vet også hvor hun bor....det ligger jo ute på nett...HELE adressen hennes, så i teorien kan jo halve Norge vite hvor hun bor og at hun bor i 2.etg, ja det har me jo sett på Tv. Kjenner bare at dette AB-Sirkuset har nådd nye høyder og eg er egentlig drittlei hele greia, men samtidig så blir eg ganske eitrande forbanna fordi at folk som klarer å manipulere seg vei med løyner og det som verre er skal få sitte der å trone!! Det blir bare så feil! Men litt morsomt da når me ser på den festen nå i kwell....Gjennomsnittsalderen er vel 20 år, hvis me ser bort fra AB og Elden....Hvor er egentlig de mer seriøse bloggerene/folka? Ja de som virkelig har en mening å komme med? De som ikkje bare fjaser og doller på bloggen? Ble bare litt forundret...Håper virkelig at noe snart stiller heller de VIKTIGE og GODE spørsmålene...Sukk.... Stusser over at f eks ikke treningsfrue er der.. er ikke de så gode venninner da..? Elden, AB - og resten rundt 20 år.. Joda, klart man har venner i alle aldre, men hadde jeg gitt ut bok (Gud forby), så hadde brorparten av gjestene vært min alder gitt. 16
Gjest Habibi Skrevet 8. mars 2019 #4887 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, TinaG skrev: Så jordskjelvet var at hun driter i truslene men egentlig er mest opprørt over føflekken? 🤪 Er jo passert midnatt og kan melde om at i sentrale strøk av hovedstaden har det ikke kommet så mye som en rystelse en gang. Ut i fra det hun sa fra barkrakken på Akerbrygge nå i kwell, så ja, Føflekken var definitivt en stor faktor for at hun la ned bloggen. Syns ærlig talt, om den flekken er et så stort problem.....Sier bare en ting: Dekkstift Selges på Boots
Gjest Habibi Skrevet 9. mars 2019 #4888 Skrevet 9. mars 2019 1 minutt siden, XmXa7 skrev: Stusser over at f eks ikke treningsfrue er der.. er ikke de så gode venninner da..? Elden, AB - og resten rundt 20 år.. Joda, klart man har venner i alle aldre, men hadde jeg gitt ut bok (Gud forby), så hadde brorparten av gjestene vært min alder gitt. Ja som f.eks Treningsfrua, de var jo "bestieser" her for en tid tilbake, hvor er Hilton f.eks? Ørjan var jo også en god kamerat etter hva eg har forstått...? Det er mangen som ikkje er der som vanligvis stiller på slike arrangement, men i dag er det "fjortissamling" i forhold
Honey Dew Skrevet 9. mars 2019 #4889 Skrevet 9. mars 2019 55 minutter siden, Lambigirl skrev: https://dixierose.blogg.no/anonyme-mobbere-pa-kvinneguiden-stopp-mobbingen-deres.html Oisann. Her er det noen som ikke har fått med seg hele saken... 19
XmXa7 Skrevet 9. mars 2019 #4890 Skrevet 9. mars 2019 (endret) 25 minutter siden, Habibi skrev: Ja som f.eks Treningsfrua, de var jo "bestieser" her for en tid tilbake, hvor er Hilton f.eks? Ørjan var jo også en god kamerat etter hva eg har forstått...? Det er mangen som ikkje er der som vanligvis stiller på slike arrangement, men i dag er det "fjortissamling" i forhold Lurer på om dette blogghuset kan ha noe med det å gjøre..? 🤔 Ikke sikkert de er så gira på å ha AB som blogg-mamma.. Endret 9. mars 2019 av XmXa7 16
Gjest Habibi Skrevet 9. mars 2019 #4891 Skrevet 9. mars 2019 41 minutter siden, XmXa7 skrev: Lurer på om dette blogghuset kan ha noe med det å gjøre..? 🤔 Ikke sikkert de er så gira på å ha AB som blogg-mamma.. Det er jo så, men trodde jo at venner ble invitert når "ei venninne" ga ut ei bok og debuterte som forfatter? Hun kunne jo også annonsere at hun kommer med ikkje bare med ei bok til, men med 5! Den neste kommer allerede til høsten.
Månespeil Skrevet 9. mars 2019 #4892 Skrevet 9. mars 2019 1 time siden, Lambigirl skrev: https://dixierose.blogg.no/anonyme-mobbere-pa-kvinneguiden-stopp-mobbingen-deres.html WOW! Fasinerende. 14
XmXa7 Skrevet 9. mars 2019 #4893 Skrevet 9. mars 2019 3 minutter siden, Habibi skrev: Det er jo så, men trodde jo at venner ble invitert når "ei venninne" ga ut ei bok og debuterte som forfatter? Hun kunne jo også annonsere at hun kommer med ikkje bare med ei bok til, men med 5! Den neste kommer allerede til høsten. De «vennskapene» stikker nok ikke så dypt da.. Trodde f eks helt garantert at Stina ville være der, eller i det minste overøse meg gratulasjoner etc.. Men nei, tyst fra mange av de.. jordskjelv ble det heller ikke.. 🤔 18
Populært innlegg Macronen Skrevet 9. mars 2019 Populært innlegg #4894 Skrevet 9. mars 2019 Dette må ha vært mitt livs verste 8. Mars. Jeg har gått i gigantiske 8. Mars tog igjennom Oslo, tildekket under parolene til Støttesenter mot Incest, og har sett hva kvinner som står sammen kan gjøre. Jeg har hatt en svær populær blogg og vanket i kvinnemiljø hele livet og ALDRI har jeg vært borti kvinner som hater kvinner. Kun i Annebriths fantasiunivers, støttet godt opp av norsk media hater kvinner andre kvinner. Denne kvinnedagen var kvalmende, for å si det mildt. Jeg hadde gladelig satt klystér på en hel sengepost med pasienter mot å være vitne til våre journalisters totale likegyldighet til å drive undersøkende journalistikk og søke fakta. Jeg har sett hvordan EN kvinne klarer å lyve og manipulere seg frem i nettaviser og TV, sitte å grine over en flekk i ansiktet, kalle oss alle rasshøl, og få sympati og trøst. Vi her inne, samt BOTB og Asti sitter på beviser og fakta, men blir vi hørt? Nei. Det føles som et grufullt gufs fra fortiden å være vitne til dette, en tid hvor man må kjempe for rettigheter og respekt. Vi har blitt gjort til hekser hele bunten. Nå blir vel snart brent på bålet hele gjengen. Jeg skal gledelig brenne opp hvis jeg får gjøre det med disse andre flotte eksemplarene av kvinner som søker sannheten, som kjemper for rettferdighet for bloggernes barn, som kjemper for å bli hørt selv om vi ikke er influencere. Annebrith, kvinner hater ikke kvinner vi kan være uenige, vi kan være kritiske og stille spørsmål. Vi kan være ironiske og morsomme og vi kan flejpe, og tar du alt ut av sammenhengen så kan det oppfattes som hat, men det er ikke hat. Noen veldig, veldig få ytrer hatefulle bemerkninger, men hvordan vet du at de er kvinner? De kan være menn, eller barn. Å komme ut med en bok med en slik tittel er nedverdigende, du skaper noe negativt som ikke finnes, du drar kvinner ned og det på selve kvinnedagen. Jeg kan imidlertid vise deg at et sted står kvinner stødigere enn noensinne, de står tettere og er sterkere, og det er på Kvinneguiden. Du har vist oss hva vi må kjempe for, aldri har det vært større aktivitet her tror jeg, og aldri har vi vært mere enige. Så takk, Annebrith, for at du lot oss få føle denne gode følelsen av støtte og samhold. Du har vist oss viktigheten av å kjempe for sannheten og å bli hørt. Vi fortsetter sterkere enn noensinne. 146
Marleah Skrevet 9. mars 2019 #4895 Skrevet 9. mars 2019 En oppfordring til dere som vet hvordan det gjøres: legg ut link til de som har dokumentasjon på ABs oppførsel med jevne mellomrom her fremover... tror ikke ABs følgere gidder å lese hele tråden når de er inne for å få «bekreftet» hvor ille KG er, så da bør det kanskje linkes til feks Asti på omtrent annenhver side. 31
tuppa Skrevet 9. mars 2019 #4896 Skrevet 9. mars 2019 6 timer siden, Lambigirl skrev: https://dixierose.blogg.no/anonyme-mobbere-pa-kvinneguiden-stopp-mobbingen-deres.html Ser at hun har viet flere innlegg til AB. En naiv støttespiller som går god for alt AB sier Hun der kommer nok ikke til å ta til fornuft uansett hvor mye man prøver å forklare. 28
Halle-Palle Skrevet 9. mars 2019 #4897 Skrevet 9. mars 2019 Var Jon Einar Elden på boklanseringen?? 10
MoKath Skrevet 9. mars 2019 #4898 Skrevet 9. mars 2019 Hun burde følge sitt eget råd, Om man ikke har noe positivt å si bør man holde kjeft. Ref. Innlegget om disse hatefulle, hetsende , fæle KG-folka. 26
Ellenn Skrevet 9. mars 2019 #4899 Skrevet 9. mars 2019 Akkurat nå, MoKath skrev: Hun burde følge sitt eget råd, Om man ikke har noe positivt å si bør man holde kjeft. Ref. Innlegget om disse hatefulle, hetsende , fæle KG-folka. Eller alle innleggene om x’en.. 18
MoKath Skrevet 9. mars 2019 #4900 Skrevet 9. mars 2019 Just now, Ellenn said: Eller alle innleggene om x’en.. Nå mente jeg egentlig DixieRose, men ja, AB også 5
Fremhevede innlegg