Snaskesnusken Skrevet 8. mars 2019 #4801 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Dette bloggergreiene og deres tilhengere minner meg om meg da jeg var ungdom. Jeg slukte alt favoritt kjendisene mine uttrykte på TV eller i blader. Husker at jeg nektet å tro at en av gruppemedlemmene i favorittbandet mitt ble tatt av politiet for besittelse og bruk av narkotika. Bevisene lyste mot meg men jeg lukket øynene og fortsatte å argumentere ovenfor mine foreldre at det ikke var sant. Årsaken til min midlertidige blinde tilstand var at han hadde sagt i intervju at han hatet narkotika.. jadda.. Tilhengernes måte å argumentere på minner meg om dette. Jeg ble blodig fornærmet dersom noen kritiserte favoritt kjendisen min. Endret 8. mars 2019 av Snaskesnusken 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 8. mars 2019 #4802 Del Skrevet 8. mars 2019 4 minutter siden, XmXa7 skrev: Ligger under bestselgere - sakprosa Den kommer nok til å rase fort nedover når «nyhetens interesse» har lagt seg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 8. mars 2019 #4803 Del Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Dette bloggergreiene og deres tilhengere minner meg om meg da jeg var ungdom. Jeg slukte alt favoritt kjendisene mine uttrykte på TV eller i blader. Husker at jeg nektet å tro at en av gruppemedlemmene i favorittbandet mitt ble tatt av politiet for besittelse og bruk av narkotika. Bevisene lyste mot meg men jeg lukket øynene og fortsatte å argumentere ovenfor mine foreldre at det ikke var sant. Årsaken til min midlertidige blinde tilstand var at han hadde sagt i intervju at han hatet narkotika.. jadda.. Våre ungdomsfavoritter var jo ihvertfall gode i noe, disse rosabloggerne har ikke utrettet noe.. Jeg fatter ikke hvorfor noen ser så opp til dem 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. mars 2019 #4804 Del Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, Ellenn skrev: Våre ungdomsfavoritter var jo ihvertfall gode i noe, disse rosabloggerne har ikke utrettet noe.. Jeg fatter ikke hvorfor noen ser så opp til dem Tja.. Ikke alle mine var det iallefall 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 8. mars 2019 #4805 Del Skrevet 8. mars 2019 https://www.dagbladet.no/kjendis/det-er-ingen-deler-av-kroppen-min-som-ikke-er-diskutert/70848247 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 8. mars 2019 #4806 Del Skrevet 8. mars 2019 33 minutter siden, Bustefisk skrev: Tappe sin 1 time lange video er ute om Landsem nå.. Ikke sett enda, men håper det er noe juicy om ABsaken der 😁 Phihi. Anne Brithsaken blir tatt opp 😄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 8. mars 2019 #4807 Del Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, hulillerunde skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/det-er-ingen-deler-av-kroppen-min-som-ikke-er-diskutert/70848247 HVORFOR ER DET INGEN SOM BRYR SEG OM SANNHETEN? Slutt la henne slippe til! Det er ikke vanskelig å finne ut av hvordan ting henger sammen, jfc.... 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 8. mars 2019 #4808 Del Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, DianaV skrev: HVORFOR ER DET INGEN SOM BRYR SEG OM SANNHETEN? Slutt la henne slippe til! Det er ikke vanskelig å finne ut av hvordan ting henger sammen, jfc.... Det er HELT utrolig at media ikke er kritiske og faktasjekker det hun uttaler seg om! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 8. mars 2019 #4809 Del Skrevet 8. mars 2019 39 minutter siden, Bustefisk skrev: Tappe sin 1 time lange video er ute om Landsem nå.. Ikke sett enda, men håper det er noe juicy om ABsaken der 😁 Hva/ hvem er Tappe, og hvor finner man videoen ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 8. mars 2019 #4810 Del Skrevet 8. mars 2019 4 minutter siden, Infinity skrev: Hva/ hvem er Tappe, og hvor finner man videoen ? Tappelino på youtube. Han lager filmer om andre youtubere/kjendiser. Mange av dem helt fantastiske. Ulrikke falch sin, den om voldtekt, og denne om Mia er absolutt verdt å se ! Morsom kar, selv om veldig mange hater han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 8. mars 2019 #4811 Del Skrevet 8. mars 2019 -En kakebakende superkjendis (Ref Dagbladet) Grandiost selvbilde får en si 😮 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 8. mars 2019 #4812 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) 10 minutter siden, Bustefisk skrev: Tappelino på youtube. Han lager filmer om andre youtubere/kjendiser. Mange av dem helt fantastiske. Ulrikke falch sin, den om voldtekt, og denne om Mia er absolutt verdt å se ! Morsom kar, selv om veldig mange hater han Kanskje han lager en video om ABD etterhvert?? Endret 8. mars 2019 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 8. mars 2019 #4813 Del Skrevet 8. mars 2019 14 minutter siden, Infinity skrev: Hva/ hvem er Tappe, og hvor finner man videoen ? Søk på youtube: Tappelino "Mia landsem". Mest om at Mia har fortalt folk blant annet at han er bipolar og ikke får lov til å jobbe, at han har fått flere gutter til å forsøke å begå selvmord og mye mye mer. Varer over en time, og er rett og slett et ekte jordskjelv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 8. mars 2019 #4814 Del Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, 2ney skrev: Kanskje han lager en video om ABD? Jeg tror nok ikke det. Mia landsem har gått spesielt ut mot han. Kommet med grove anklager og anmeldt på falskt grunnlag med fabrikkerte bevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 8. mars 2019 #4815 Del Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, 2ney skrev: Kanskje han lager en video om ABD etterhvert?? Tviler egentlig. Tror han bryr seg fint lite om henne. Så sant hun ikke også anmelder han etter denne videoen da. Hun kom ikke akkurat godt ut her, selv om det ikke handlet direkte om henne der det ble snakket om den saken. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 8. mars 2019 #4816 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) 4 minutter siden, pokijh skrev: Jeg tror nok ikke det. Mia landsem har gått spesielt ut mot han. Kommet med grove anklager og anmeldt på falskt grunnlag med fabrikkerte bevis. Dobbelt Endret 8. mars 2019 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 8. mars 2019 #4817 Del Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, Bustefisk skrev: Tviler egentlig. Tror han bryr seg fint lite om henne. Så sant hun ikke også anmelder han etter denne videoen da. Hun kom ikke akkurat godt ut her, selv om det ikke handlet direkte om henne der det ble snakket om den saken. Men han har jo laget video om andre bloggere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 8. mars 2019 #4818 Del Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, 2ney skrev: OK. Han har jo laget videoer om andre bloggere... Det er sant, men det er stort sett typiske "feminister" som han ikke kan fordra og som får masse medieplass med de grufulle meningene sine. Men man skal aldri si aldri. Plutselig kommer det en liten snutt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 8. mars 2019 #4819 Del Skrevet 8. mars 2019 Han har gått over til mer saklige videoer. Videoene på bloggerne er lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4820 Del Skrevet 8. mars 2019 Jaja. I Dagbladet skriver hun at"ingen har noe med hvilke karakterer barna hennes får". Det jeg lurer på, er hvorfor ikke journalisten spør henne om hvorfor hun publiserer det da? Det er jo HUN som har gått ut og snakket en masse om barnas karakterer. Dette er jo bare helt vilt. Jeg blir trist og skikkelig sint - hvorfor i alle VERDEN er det ingen som konfronterer henne med alt tullet hun sier? 108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg