Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Dette bloggergreiene og deres tilhengere minner meg om meg da jeg var ungdom. Jeg slukte alt favoritt kjendisene mine uttrykte på TV eller i blader.

Husker at jeg nektet å tro at en av gruppemedlemmene i favorittbandet mitt ble tatt av politiet for besittelse og bruk av narkotika. Bevisene lyste mot meg men jeg lukket øynene og fortsatte å argumentere ovenfor mine foreldre at det ikke var sant. Årsaken til min midlertidige blinde tilstand var at han hadde sagt i intervju at han hatet narkotika.. jadda..

Tilhengernes måte å argumentere på minner meg om dette. Jeg ble blodig fornærmet dersom noen kritiserte favoritt kjendisen min. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, XmXa7 skrev:

Ligger under bestselgere - sakprosa 

Den kommer nok til å rase fort nedover når «nyhetens interesse» har lagt seg. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Dette bloggergreiene og deres tilhengere minner meg om meg da jeg var ungdom. Jeg slukte alt favoritt kjendisene mine uttrykte på TV eller i blader.

Husker at jeg nektet å tro at en av gruppemedlemmene i favorittbandet mitt ble tatt av politiet for besittelse og bruk av narkotika. Bevisene lyste mot meg men jeg lukket øynene og fortsatte å argumentere ovenfor mine foreldre at det ikke var sant. Årsaken til min midlertidige blinde tilstand var at han hadde sagt i intervju at han hatet narkotika.. jadda.. 

Våre ungdomsfavoritter var jo ihvertfall gode i noe, disse rosabloggerne har ikke utrettet noe.. Jeg fatter ikke hvorfor noen ser så opp til dem

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ellenn skrev:

Våre ungdomsfavoritter var jo ihvertfall gode i noe, disse rosabloggerne har ikke utrettet noe.. Jeg fatter ikke hvorfor noen ser så opp til dem

Tja.. Ikke alle mine var det iallefall 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Bustefisk skrev:

Tappe sin 1 time lange video er ute om Landsem nå.. Ikke sett enda, men håper det er noe juicy om ABsaken der 😁

Phihi. Anne Brithsaken blir tatt opp 😄 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, DianaV skrev:

HVORFOR ER DET INGEN SOM BRYR SEG OM SANNHETEN? Slutt la henne slippe til! Det er ikke vanskelig å finne ut av hvordan ting henger sammen, jfc.... 

Det er HELT utrolig at media ikke er kritiske og faktasjekker det hun uttaler seg om! 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Bustefisk skrev:

Tappe sin 1 time lange video er ute om Landsem nå.. Ikke sett enda, men håper det er noe juicy om ABsaken der 😁

Hva/ hvem er Tappe, og hvor finner man videoen ?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Infinity skrev:

Tappelino på youtube. Han lager filmer om andre youtubere/kjendiser. Mange av dem helt fantastiske. Ulrikke falch sin, den om voldtekt, og denne om Mia er absolutt verdt å se ! Morsom kar, selv om veldig mange hater han. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-En kakebakende superkjendis (Ref Dagbladet)

Grandiost selvbilde får en si 😮

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bustefisk skrev:

Tappelino på youtube. Han lager filmer om andre youtubere/kjendiser. Mange av dem helt fantastiske. Ulrikke falch sin, den om voldtekt, og denne om Mia er absolutt verdt å se ! Morsom kar, selv om veldig mange hater han

Kanskje han lager en video om ABD etterhvert?? 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pokijh
14 minutter siden, Infinity skrev:

Søk på youtube: Tappelino "Mia landsem". Mest om at Mia har fortalt folk blant annet at han er bipolar og ikke får lov til å jobbe, at han har fått flere gutter til å forsøke å begå selvmord og mye mye mer. Varer over en time, og er rett og slett et ekte jordskjelv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pokijh
Akkurat nå, 2ney skrev:

Kanskje han lager en video om ABD? 

Jeg tror nok ikke det. Mia landsem har gått spesielt ut mot han. Kommet med grove anklager og anmeldt på falskt grunnlag med fabrikkerte bevis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ney skrev:

Kanskje han lager en video om ABD etterhvert?? 

Tviler egentlig. Tror han bryr seg fint lite om henne. Så sant hun ikke også anmelder han etter denne videoen da. Hun kom ikke akkurat godt ut her, selv om det ikke handlet direkte om henne der det ble snakket om den saken.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, pokijh skrev:

Jeg tror nok ikke det. Mia landsem har gått spesielt ut mot han. Kommet med grove anklager og anmeldt på falskt grunnlag med fabrikkerte bevis. 

Dobbelt

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Bustefisk skrev:

Tviler egentlig. Tror han bryr seg fint lite om henne. Så sant hun ikke også anmelder han etter denne videoen da. Hun kom ikke akkurat godt ut her, selv om det ikke handlet direkte om henne der det ble snakket om den saken.

Men han har jo laget video om andre bloggere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ney skrev:

OK. Han har jo laget videoer om andre bloggere...  

Det er sant, men det er stort sett typiske "feminister" som han ikke kan fordra og som får masse medieplass med de grufulle meningene sine. Men man skal aldri si aldri. Plutselig kommer det en liten snutt ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...