Gjest jentekvinne Skrevet 8. mars 2019 #4781 Skrevet 8. mars 2019 Skulle ønske vi kunne gi hele mennesket en skikkelig silent treatment. Hun elsker jo at folk diskuterer henne på KG. Det verste som hadde skjedd var at ingen brydde seg.
Rubella Skrevet 8. mars 2019 #4782 Skrevet 8. mars 2019 Sitter her med seismografen min og venter tålmodig... 31
Pust Skrevet 8. mars 2019 #4783 Skrevet 8. mars 2019 Dere som bor på Aker Brygge får være litt på vakt i kveld, da. Regner med det er på lanseringsfesten det skal skjelve. 22
XmXa7 Skrevet 8. mars 2019 #4784 Skrevet 8. mars 2019 Hvem kjøper denne boka..? Forstår det ikke... Kan forstå unge jenter som kjøper bøkene til «heltinnene» sine, f eks Sophie Elise etc. Men hvem kjøper boka til AB? Var innom en bokhandel i går og så at noen hadde kjøpt boka via klikk og hent, jeg ble rystet.. Er det det jordskjelvet dreier seg om kanskje..? Vi rystes over at folk kjøper boka..? 33
Marriet Skrevet 8. mars 2019 #4785 Skrevet 8. mars 2019 Det eneste den boka har ført meg seg av rystelser til nå er hjernerystelse. Tror aldri jeg har dunka hodet så mye i bordet av oppgitthet noen gang. 48
Gjest Emmy_H Skrevet 8. mars 2019 #4786 Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, Justlooking skrev: Ser AB oppfordrer følgerne sine på insta om å opprette bruker på kg og spre glede på rampelys 😊 https://www.nettavisen.no/puls/anne-brith-davidsen-gir-ut-bok-pa-kvinnedagen---vi-kvinner-klarer-ikke-a-samle-oss/3423602862.html. Davidsen sier i dette intervjuet : Hva hun har planer om å gjøre nå, er hun imidlertid svært hemmelighetsfull om. Kampen mot netthets stopper imidlertid her.
Ellenn Skrevet 8. mars 2019 #4787 Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, Emmy_H skrev: https://www.nettavisen.no/puls/anne-brith-davidsen-gir-ut-bok-pa-kvinnedagen---vi-kvinner-klarer-ikke-a-samle-oss/3423602862.html. Davidsen sier i dette intervjuet : Hva hun har planer om å gjøre nå, er hun imidlertid svært hemmelighetsfull om. Kampen mot netthets stopper imidlertid her. ..og i avsnittet under skriver hun at hun skal bli Norges beste manager..så hemmelighetsfull er hun.. 33
Den røde fare Skrevet 8. mars 2019 #4788 Skrevet 8. mars 2019 Noen som vet hvordan boksigneringene har gått? Ble det lange køer og totalt kaos? 11
Populært innlegg TinaG Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4789 Skrevet 8. mars 2019 Ref Snap så skal hun på ukeslutt på NRK i morgen og sitter i sminkestolen for TV2 nyhetene nå.. Hvorfor får hun av alle plass på kvinnedagen? Jeg blir så eitrandes forbanna over at hun får dure frem med "budskapet" sitt uten noen kritiske spørsmål! At vi ikke skal ta noe den dama sier for god fisk er gammelt nytt. Når skal mediene lære? 71
XmXa7 Skrevet 8. mars 2019 #4790 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, Den røde fare skrev: Noen som vet hvordan boksigneringene har gått? Ble det lange køer og totalt kaos? Ingen oppslag om det i media i hvert fall, men den ligger som nr 9 på bestselgerlisten på bokkilden.. 6
Diamant Skrevet 8. mars 2019 #4791 Skrevet 8. mars 2019 19 minutter siden, XmXa7 skrev: Hvem kjøper denne boka..? Forstår det ikke... Kan forstå unge jenter som kjøper bøkene til «heltinnene» sine, f eks Sophie Elise etc. Men hvem kjøper boka til AB? Var innom en bokhandel i går og så at noen hadde kjøpt boka via klikk og hent, jeg ble rystet.. Er det det jordskjelvet dreier seg om kanskje..? Vi rystes over at folk kjøper boka..? Jeg har ei på Insta som jeg tipper er på alder med AB. Hun har nå "reklamert" for denne boka fire ganger. Hun skriver blant annet: "Dette er en utrolig viktig bok" "Jeg er helt sjokkert - eller egentlig ikke" "Hun (AB) har altså fått gjennomgå så brutalt, men så sterk hun er idag" "Hjerte, Hjerte, Hjerte" Dette er bare et lite utdrag av hva hun skriver. Innleggene har fått ca 4-6 likes (og hun har mange følgere). 23
Snaskesnusken Skrevet 8. mars 2019 #4792 Skrevet 8. mars 2019 3 minutter siden, TinaG skrev: Ref Snap så skal hun på ukeslutt på NRK i morgen og sitter i sminkestolen for TV2 nyhetene nå.. Hvorfor får hun av alle plass på kvinnedagen? Jeg blir så eitrandes forbanna over at hun får dure frem med "budskapet" sitt uten noen kritiske spørsmål! At vi ikke skal ta noe den dama sier for god fisk er gammelt nytt. Når skal mediene lære? Det er et hån ovenfor oss kvinner at en lovbrytende, kommersiell blogger som eksponerer egne barn samt truer kritikere skal få uttale seg. Davidsen har ingenting med kvinnedagen å gjøre.. 38
Snaskesnusken Skrevet 8. mars 2019 #4793 Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, Diamant skrev: Jeg har ei på Insta som jeg tipper er på alder med AB. Hun har nå "reklamert" for denne boka fire ganger. Hun skriver blant annet: "Dette er en utrolig viktig bok" "Jeg er helt sjokkert - eller egentlig ikke" "Hun (AB) har altså fått gjennomgå så brutalt, men så sterk hun er idag" "Hjerte, Hjerte, Hjerte" Dette er bare et lite utdrag av hva hun skriver. Innleggene har fått ca 4-6 likes (og hun har mange følgere). Herregud.. Det kan ikke være mennesker som er kildekritiske overhodet. 17
XmXa7 Skrevet 8. mars 2019 #4794 Skrevet 8. mars 2019 5 minutter siden, Diamant skrev: Jeg har ei på Insta som jeg tipper er på alder med AB. Hun har nå "reklamert" for denne boka fire ganger. Hun skriver blant annet: "Dette er en utrolig viktig bok" "Jeg er helt sjokkert - eller egentlig ikke" "Hun (AB) har altså fått gjennomgå så brutalt, men så sterk hun er idag" "Hjerte, Hjerte, Hjerte" Dette er bare et lite utdrag av hva hun skriver. Innleggene har fått ca 4-6 likes (og hun har mange følgere). Tragisk... Pinlig og.. 11
Justlooking Skrevet 8. mars 2019 #4795 Skrevet 8. mars 2019 9 minutter siden, XmXa7 skrev: Ingen oppslag om det i media i hvert fall, men den ligger som nr 9 på bestselgerlisten på bokkilden.. Det er jo bra og helt utrolig? Jeg kikket der inne uten å se den, er den i en underkategori eller?
Bustefisk Skrevet 8. mars 2019 #4796 Skrevet 8. mars 2019 Tappe sin 1 time lange video er ute om Landsem nå.. Ikke sett enda, men håper det er noe juicy om ABsaken der 😁 10
Diamant Skrevet 8. mars 2019 #4797 Skrevet 8. mars 2019 3 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Herregud.. Det kan ikke være mennesker som er kildekritiske overhodet. Enig, men jeg gidder rett og slett ikke å gå inn i en diskusjon med henne. Jeg så at ei såvidt prøvde, men det gikk ikke inn. Hun sluker boka rått tydeligvis og det vrenger seg i meg når jeg leser det hun skriver... 14
Snaskesnusken Skrevet 8. mars 2019 #4798 Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, Diamant skrev: Enig, men jeg gidder rett og slett ikke å gå inn i en diskusjon med henne. Jeg så at ei såvidt prøvde, men det gikk ikke inn. Hun sluker boka rått tydeligvis og det vrenger seg i meg når jeg leser det hun skriver... Nei, det nytter ikke å diskutere når hun allrede har gjort opp sin mening. 7
XmXa7 Skrevet 8. mars 2019 #4799 Skrevet 8. mars 2019 9 minutter siden, Justlooking skrev: Det er jo bra og helt utrolig? Jeg kikket der inne uten å se den, er den i en underkategori eller? Ligger under bestselgere - sakprosa 3
Ellenn Skrevet 8. mars 2019 #4800 Skrevet 8. mars 2019 21 minutter siden, Den røde fare skrev: Noen som vet hvordan boksigneringene har gått? Ble det lange køer og totalt kaos? Tviler.. AB har vært ivrig på snap og insta i dag, men har ikke sagt et pip om hvordan signeringene har gått. Vil vel tro hun hadde skrytt av det om det var kø for å treffe henne og kjøpe boka. Hva har forresten skjedd mellom AB og (Liste-)Stina? De var jo så bestiser tidligere, og nå har ikke Stina skrevet noe om boka.,? 28
Fremhevede innlegg