Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, Yann skrev:

Litt synd at det er forseint å tipse Nytt på nytt som sendes i morgen på sjølvaste kvinnedagen. Programmet ble innspilt i dag Torsdag. Det varslede ikoniske jordskjelvet var altså en føflekk 😂

Jeg tror med 99% sikkerhet at jordskjelvet er en del av start eller sluttanuttene på nytt på nytt i dag 😛

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, EnBruker skrev:

tenk de som tilfeldigvis leser boken og sjekker ut kvinneguiden etterpå og forventer sider med fult av hat og hetsing, men så kommer de til flere hundre sider med konstruktiv kritikk og fornuftige meninger om virksomheten Anne Brith.

Men de gjør jo dessverre ikke det. For i deres hoder er AB offeret. Var ei i kommentarfeltet på nrk som hadde gått gjennom både tråden, botb og asti sin blogg, men la ut om hvor grusomt det hele var. Heksejakt og mobbing av en stakkars dame. Noen greier ikke bare ikke

• Liker 46
Skrevet

Hun blir så rørt av egen historie. Og får en sterk historie! Tenk å få en mikroskopisk fregne. Gratulerer med dagen 

• Liker 36
Skrevet

Utrolig. Krokodilletårer for en føflekk.

• Liker 34
Skrevet

Kanskje jordskjelvet er at hun reiser rundt med tvteam og ringer på dørene til mobbere 😛 må jo komme noe mer? Hun som er SÅ dramatisk kan ikke mene det spinkle innholdet i boka kvalifiserer til jordskjelv? 

• Liker 30
Skrevet (endret)
40 minutter siden, Bustefisk skrev:

Jeg tror med 99% sikkerhet at jordskjelvet er en del av start eller sluttanuttene på nytt på nytt i dag 😛

Når jeg tenker meg tror jeg ikke det. Nytt på nytt er et intelligent  satire program som aldri sparker nedover. Aldri omtaler kropp eller utseende. Og det viktigste, de kødder aldri når det går utover barn. Som det dessverre veldig gjør med denne saken. «Forfatteren» er vel heller ikke akkurat noen interessant A kjendis, heller kanskje sånn ca midt på alphabetet ?

Endret av Yann
  • Liker 24
Skrevet

Jeg må si at jeg får litt vondt av den dama, hun har jobbet totalt vrengt syn til verden, skulle vært skjermet for seg selv.. 

Så lenge litt kritikk omtaler henne selv er det politiet som gjelder, men å gi kritikk til andre og legge ut de groveste innleggene som omhandler andre er helt greit? 

Om noen skriver kritikk til henne så blir man blokkert og muligens anmeldt, men å la følgerene skrive hjerter og suss og negativitet om andre mennesker er helt greit så lenge negativiteten omhandler andre og ikke henne..  

Jeg tenker at skal man stoppe nettmobbing så bør man og slå hardt ned på nettmobbing og grusomme innlegg hele veien og ikke bare mot seg selv.. 

Jeg håper en dag hun skjønner hva hun selv holder på med for sin del og for barna sin del, dette er jo bare så trist som det går Ann..  😔 

Jeg begynte å følge ABD lenge før jeg fant KG, det var i den tiden hvor det nettopp hadde vært brudd, grunnen til at jeg begynte å følge henne var at jeg fikk vondt av henne, men det tok vel 2 dager med oppdateringer som jeg satt å snakket med en venninne om hvor dramatisk og stakkarslig hun var, den holdningen mot andre og den negative tonen var ikke hyggelig i det hele tatt og jeg skjønte da at denne damen har et feil syn på denne verden og jeg håpet at hun fant ut av det, og værre ble det jo og jeg fant KG og denne tråden og hår lest meg igjennom fra side 1 for å få et innblikk og da falt bitene på plass.. 

Hun er jo en så vakker dame, så det er så synd at hun ikke bare kunne bruke sin stemme til å gå forran som et godt eksempel og ikke tie folk til stillhet og klage på føflekken og hvor slemme alle er med sine kommentarer kun rettet mot henne selv, kommentarer som tydeligvis kun er kritikk, noe man må forvente når man er blogger og skal være stor.. 

Om hun har fått de værste hat meldingene så er det jo helt grusomt, men allikevel så ser det ikke ut som at det hun har fått er så ille som hun selv blåser opp.. hva med å heller diskutere saklig med sine følgere, vise sine meninger på en god måte.. 

Hun er jo en lystløgner, hun tror jo på dette selv, og jeg tviler ikke på at det er vondt for henne, og denne boken vil jo ikke gjøre livet lettere for henne.. huff.. 

• Liker 42
Skrevet
26 minutter siden, Bustefisk skrev:

Kanskje jordskjelvet er at hun reiser rundt med tvteam og ringer på dørene til mobbere 😛 må jo komme noe mer? Hun som er SÅ dramatisk kan ikke mene det spinkle innholdet i boka kvalifiserer til jordskjelv? 

Hun skulle røpe hva som skulle skje videre på lørdag(ref.fra instastory)! Kanskje enkelte får besøk av henne😂 Jeg er ikke like flink på kaker som henne, men litt skal hun da få å tygge på, hvis hun dukker opp😅

• Liker 32
Skrevet (endret)
8 timer siden, Marimba skrev:

Jeg er jo helt enig i at de kommentarene hun leste opp der var stygge, og det kom vel også frem at de var fra bloggen hennes og ikke KG? 

Jeg er forøvrig også enig i de tre punktene hun oppsummerte med (selv om jeg mener at så lenge man forholder seg konstruktiv kan man godt være anonym). 

Det er jo bare så synd at dette egentlig ganske viktige budskapet ikke står i stil med hvordan hun selv har drevet bloggvirksomheten sin. 

Ja, tenker at det er viktig for henne å "pinne" noe på kg fordi hun ellers har moderert bort alle negative kommentarer på bloggen (men vent, trodde det var noen som gjorde dette for henne?)... Det er såklart ikke ok med slike kommentarer men rett skal da være rett. Hun retter negativ oppmerksomhet og hat dit hun selv ønsker. Veldig forstyrrende oppførsel. 

Må legge til at jeg reagerer kraftig på den gråtingen over en føflekk, når hun sier datteren har fått trusler. Virker som om det i hennes verden er viktigere å fronte og få frem at hun følte seg stygg enn det at de har opplevd trusler. Jeg blir helt matt.

Endret av Annihilator
  • Liker 49
Skrevet
38 minutter siden, Yann skrev:

Når jeg tenker meg tror jeg ikke det. Nytt på nytt er et intelligent  satire program som aldri sparker nedover. Aldri omtaler kropp eller utseende. Og det viktigste, de kødder aldri når det går utover barn. Som det dessverre veldig gjør med denne saken. «Forfatteren» er vel heller ikke akkurat noen interessant A kjendis, heller kanskje sånn ca midt på alphabetet ?

Tenkte kanskje akkurat det jordskjelvklippet ville bli brukt ifb med noe annet. Ikke at det skal handle om anne Brith. 

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, EnBruker skrev:

tenk de som tilfeldigvis leser boken og sjekker ut kvinneguiden etterpå og forventer sider med fult av hat og hetsing, men så kommer de til flere hundre sider med konstruktiv kritikk og fornuftige meninger om virksomheten Anne Brith.

Burde jo ha reklamasjonsrett på boka om de blir skuffa pga manglende hat og hets her ;)

• Liker 12
Gjest ServiceManagerFrue
Skrevet

Det er ikke annet enn tragisk at AB skal få bruke selveste kvinnedagen til å være tyrann og sprekke forumtroll. Det er faktisk ganske flaut og jeg synes det viser en narsisistisk side når hun mener boken er verdig lansering på kvinnedagen. 

Skrevet

Ser det er same filmen Dagbladet har, som den som ligger i på instagram til Se og hør. Skal alle sladdremediaer kjøre samme tragiske filmsnutten 🙈😣

• Liker 12
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...