mikrobe Skrevet 5. mars 2019 #4362 Skrevet 5. mars 2019 (endret) Jeg tenker ofte på denne saken når jeg leser om hvordan hun holder på: https://www.vg.no/spesial/2018/nettets-gapestokk . Det er en grunn til at de ikke oppgir navnet på journalistene som har jobbet med saken. Endret 5. mars 2019 av mikrobe 23
Justlooking Skrevet 5. mars 2019 #4363 Skrevet 5. mars 2019 38 minutter siden, bibbis skrev: Jeg har en følelse av AB har havna i akkurat samme smørje som sin gode venn ØB. De begge er så overbevist om sin egen fortreffelighet at de ikke skjønner at de provoserer frem alle skjelettene de har etterlatt seg i sin framferd. Det virker bare lite gjennomtenkt å gjøre seg så synlig i media som det AB har gjort nå, når du vet at det sitter en haug av folk som har noe på deg. Alvorlige ting. Kan nesten ikke skjønne at det er lovlig det hun holder på med. Det virker som de er grenseløse og med stor tro på sin makt - og at de derfor kan true folk til taushet.. Det slår til slutt tilbake på de selv.. 16
Gjest CecilieX Skrevet 5. mars 2019 #4364 Skrevet 5. mars 2019 Det blir interessant å se hva slags konklusjon spesialenheten for politisaker ender på. Jeg var villig til å tro på AB fordi spesialenheten undersøker saken og fordi jeg antar at NRK har sjekket ut at det er hold i saken før de omtaler den. Men jeg vet sannelig ikke. AB anklaget jo denne underdirektøren i Skatteetaten (DN saken) uten så mye som et fnugg av bevis. Og nå denne saken fra BOTB som jo vitner om et menneske som ikke tåler kritikk eller å bli motsagt. Bloggen har jo florert av historier om forferdelige mennesker som har vært grusomme mot AB. Det er som mange sier et mønster der AB går av skaftet hver gang noen ikke er enige med henne og det er alltid meningsmotstanderne som er forferdelige mennesker. Så denne historien med politimannen blir vanskelig å tro med tanke på AB sitt modus sånn ellers. Jeg håper virkelig ikke at hun har gått til anmeldelse uten grunn.
Inocybe Skrevet 5. mars 2019 #4365 Skrevet 5. mars 2019 6 minutter siden, mikrobe skrev: Jeg tenker ofte på denne saken når jeg leser om hvordan hun holder på: https://www.vg.no/spesial/2018/nettets-gapestokk . Det er en grunn til at de ikke oppgir navnet på journalistene som har jobbet med saken. Med en person som AB er det GOD grunn til å være anonym. Hun misbruker rett som det er alle opplysninger til å true både barn og voksne. 27
Trua Skrevet 5. mars 2019 #4366 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, Inocybe skrev: Med en person som AB er det GOD grunn til å være anonym. Hun misbruker rett som det er alle opplysninger til å true både barn og voksne. Da må noen stoppe henne 13
marthes Skrevet 5. mars 2019 #4367 Skrevet 5. mars 2019 Får ikke akkuratt lyst til å handle på Ark igjen... 21
Populært innlegg SjokoLine Skrevet 5. mars 2019 Populært innlegg #4368 Skrevet 5. mars 2019 AB skal ha boksignering på Ark Egertorget i Oslo fredag 8. mars kl 15 (hun serverer makroner og forteller om boken). Utrolig fristende å samle sammen en gjeng som stiller opp og konfronterer henne med et par ting... Gjesteinnlegget på BOTB er noe av det drøyeste - AB er jo en løs kanon. Allikevel får hun holde på uten noen kritiske spørsmål - si meg, de som er positive til henne og hyller med hjerter, hjerter og atter hjerter...er de totalt bevisstløse?!?!? 🤮 82
Eveliina Skrevet 5. mars 2019 #4369 Skrevet 5. mars 2019 9 minutter siden, CecilieX skrev: Det blir interessant å se hva slags konklusjon spesialenheten for politisaker ender på. Jeg var villig til å tro på AB fordi spesialenheten undersøker saken og fordi jeg antar at NRK har sjekket ut at det er hold i saken før de omtaler den. Men jeg vet sannelig ikke. AB anklaget jo denne underdirektøren i Skatteetaten (DN saken) uten så mye som et fnugg av bevis. Og nå denne saken fra BOTB som jo vitner om et menneske som ikke tåler kritikk eller å bli motsagt. Bloggen har jo florert av historier om forferdelige mennesker som har vært grusomme mot AB. Det er som mange sier et mønster der AB går av skaftet hver gang noen ikke er enige med henne og det er alltid meningsmotstanderne som er forferdelige mennesker. Så denne historien med politimannen blir vanskelig å tro med tanke på AB sitt modus sånn ellers. Jeg håper virkelig ikke at hun har gått til anmeldelse uten grunn. Ikke bare bloggen, men hun har jo også etterhvert lagt etter seg en hale av oppslag om anmeldelser i konversjonelle media. Hun har på en måte ropt ulv, ulv litt for mange ganger...? Jeg vil anta at spesialenheten mer eller mindre er pålagt å undersøke alle beskyldninger om korrupsjon mot politi. Men at selve ordet 'spesialenheten' skulle være det som understreka hvor alvorlig det hun angivelig er blitt utsatt for er i hennes versjon av historien. Samt nettopp å utnytte ryktet til NRK for å drive litt mer undersøkende journalistikk - mens politibetjenten som er under etterforskning selvsagt er forhindra å kommentere detaljer i hennes narrativ. Så igjen, blir hennes historie stående alene, i media. Godt planlagt av henne, men det ser ikke ut til å gi den forventa uttellingen. 30
Marriet Skrevet 5. mars 2019 #4370 Skrevet 5. mars 2019 26 minutter siden, CecilieX skrev: Det blir interessant å se hva slags konklusjon spesialenheten for politisaker ender på. Jeg var villig til å tro på AB fordi spesialenheten undersøker saken og fordi jeg antar at NRK har sjekket ut at det er hold i saken før de omtaler den. Men jeg vet sannelig ikke. AB anklaget jo denne underdirektøren i Skatteetaten (DN saken) uten så mye som et fnugg av bevis. Og nå denne saken fra BOTB som jo vitner om et menneske som ikke tåler kritikk eller å bli motsagt. Bloggen har jo florert av historier om forferdelige mennesker som har vært grusomme mot AB. Det er som mange sier et mønster der AB går av skaftet hver gang noen ikke er enige med henne og det er alltid meningsmotstanderne som er forferdelige mennesker. Så denne historien med politimannen blir vanskelig å tro med tanke på AB sitt modus sånn ellers. Jeg håper virkelig ikke at hun har gått til anmeldelse uten grunn. Dersom hele den politimann saken er oppspinn eller overdrevet noe voldsomt håper jeg det får alvorlige konsekvenser for henne. Det er sjelden, men det skjer at falske anmeldelser kommer politiet i hende, da kan dette bli aktuelt https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28/KAPITTEL_2-7#§225 . Det kan vel egentlig være aktuelt med flere av de 17 anmeldelsene hun mener hun har eller skal bli levert. Det er ikke slik man nytter seg av politiets ressurser. 30
Populært innlegg Eveliina Skrevet 5. mars 2019 Populært innlegg #4371 Skrevet 5. mars 2019 3 minutter siden, SjokoLine skrev: AB skal ha boksignering på Ark Egertorget i Oslo fredag 8. mars kl 15 (hun serverer makroner og forteller om boken). Utrolig fristende å samle sammen en gjeng som stiller opp og konfronterer henne med et par ting... Gjesteinnlegget på BOTB er noe av det drøyeste - AB er jo en løs kanon. Allikevel får hun holde på uten noen kritiske spørsmål - si meg, de som er positive til henne og hyller med hjerter, hjerter og atter hjerter...er de totalt bevisstløse?!?!? 🤮 Skjønner fristelsen, men vil på det instendeligste be om at folk som evt liker denne ideen lar det bli med det. Det ville vært å spille mediadekningen rett opp i hendene på henne. Hvor lett ville ikke det blitt til en historie om alle kvinnene som hater henne...? 73
Oktnxbye Skrevet 5. mars 2019 #4372 Skrevet 5. mars 2019 6 minutter siden, SjokoLine skrev: AB skal ha boksignering på Ark Egertorget i Oslo fredag 8. mars kl 15 (hun serverer makroner og forteller om boken). Utrolig fristende å samle sammen en gjeng som stiller opp og konfronterer henne med et par ting... Gjesteinnlegget på BOTB er noe av det drøyeste - AB er jo en løs kanon. Allikevel får hun holde på uten noen kritiske spørsmål - si meg, de som er positive til henne og hyller med hjerter, hjerter og atter hjerter...er de totalt bevisstløse?!?!? 🤮 GJØR DET, GJØR DET, GJENNOMFØR DET!!! 12
Gjest Macimba Skrevet 5. mars 2019 #4373 Skrevet 5. mars 2019 55 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Jeg håper noen printer ut all dokumentasjon på denne hårresisende oppførselen, og sender det til alle bokhandlere hun skal innom på signingsferden sin. Hun kan ikke slippe unna med slik oppførsel! Utrolig provoserende at akkurat HUN skriver en bok om netthets. Noen kan kanskje være deg.
Inocybe Skrevet 5. mars 2019 #4374 Skrevet 5. mars 2019 20 minutter siden, Trua skrev: Da må noen stoppe henne Absolutt. Men samtidig har jeg har forståelse for de som ikke orker å ta den kampen. Begrenset hvor mange ganger man orker å høre en person true ens barn og lyve til alle relasjoner før man trekker seg tilbake. Damen på BOTB, hun i DN og alle andre som har stått opp mot AB er tøffe som toget! Jeg står inne for alt jeg skriver på KG, men hva gjelder AB så ønsker jeg å være helt anonym. ABs oppførelse tvinger folk til å være anonyme. 31
Gjest Macimba Skrevet 5. mars 2019 #4375 Skrevet 5. mars 2019 Jeg tenker det er en i Ski som er glad for populariteten til denne tråden..... Den enes død osv...
Populært innlegg Eveliina Skrevet 5. mars 2019 Populært innlegg #4376 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, Oktnxbye skrev: GJØR DET, GJØR DET, GJENNOMFØR DET!!! Bekrefte narrativet hun ønsker å selge foran det jeg vil anta er åpne kamera? Ikke den smarteste demonstrasjonen å sette fokus på 8. mars vil jeg tro - selv om det høres aldri så fristende ut. Det er jo nettopp dette hun ønsker, og sikkert er nokså skuffa for å ikke ha klart å generere 'hat' mot seg selv med sine medieutspill så langt. La det bli med skuffelsen, sier nå jeg 66
SjokoLine Skrevet 5. mars 2019 #4377 Skrevet 5. mars 2019 (endret) 13 minutter siden, Eveliina skrev: Skjønner fristelsen, men vil på det instendeligste be om at folk som evt liker denne ideen lar det bli med det. Det ville vært å spille mediadekningen rett opp i hendene på henne. Hvor lett ville ikke det blitt til en historie om alle kvinnene som hater henne...? Jeg ser den, men blir bare så forbanna på hvordan enkelte bare kan ture frem. Og det handler ikke om at hun er kvinne. Eller jeg. Det handler om å oppføre seg, uansett kvinne eller mann (nå vet jeg ikke om noen menn heller, som er så hevngjerrig og full av hat som det AB virker å være. Ikke andre kvinner heller.). Men jeg må bare tro på at hun i fremtiden høster det hun har sådd, og at det blir en stopp på galskapen. Verden kan ikke være så riv ruskende «gær’n» at dette får passere uten konsekvenser!! (ååå, det var jammen godt å få ut litt aggresjon! 😣) Endret 5. mars 2019 av SjokoLine 26
Leselusa Skrevet 5. mars 2019 #4378 Skrevet 5. mars 2019 7 minutter siden, Eveliina skrev: Skjønner fristelsen, men vil på det instendeligste be om at folk som evt liker denne ideen lar det bli med det. Det ville vært å spille mediadekningen rett opp i hendene på henne. Hvor lett ville ikke det blitt til en historie om alle kvinnene som hater henne...? Helt enig. Hun ville brukt det for alt der er verdt... 23
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. mars 2019 #4379 Skrevet 5. mars 2019 Noen ganger liker jeg omvendt psykologi. Hva hvis alle på KG hadde boikottet å skrive i denne tråden i en måneds tid fra nå av? Så blir det kanskje mindre jordskjelv? Mindre oppmerksomhet til AB? Eller hva tenker dere?
SjokoLine Skrevet 5. mars 2019 #4380 Skrevet 5. mars 2019 4 minutter siden, Eveliina skrev: Bekrefte narrativet hun ønsker å selge foran det jeg vil anta er åpne kamera? Ikke den smarteste demonstrasjonen å sette fokus på 8. mars vil jeg tro - selv om det høres aldri så fristende ut. Det er jo nettopp dette hun ønsker, og sikkert er nokså skuffa for å ikke ha klart å generere 'hat' mot seg selv med sine medieutspill så langt. La det bli med skuffelsen, sier nå jeg Jeg er helt enig i den, altså. ☺️ Jeg skal definitivt bruke energien min på litt mer viktige ting enn AB på 8. mars. 👍🏻 9
Fremhevede innlegg