Gjest 2ney Skrevet 3. mars 2019 #4041 Skrevet 3. mars 2019 27 minutter siden, Emmy_H skrev: Send den til https://influencere.wordpress.com/ og https://bloggomtoppbloggere.com/ Ja!!! Send den til Adina aller Asti!!! 😍
Smørøye Skrevet 3. mars 2019 #4042 Skrevet 3. mars 2019 Jeg begynner å få litt «Lagertha»vibber. Om noen husker den bloggen. Virker som hun tror alt og alle er ute etter henne og har svært høye tanker om seg selv. Kanskje ikke helt likt, men det begynner så smått. Får håpe det ikke tipper over til å bli som blåbærkratt. 37
Hjarte Skrevet 3. mars 2019 #4043 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, Eveliina skrev: Forlaget har nok bommet stygt på flere ting ved denne lanseringen. De trodde nok det var smart å provosere med å utgi den 8. mars, at det alene skulle gi forhåndsomtale. De glemte dessverre helt at 8.mars også ligger i i uka for lanseringen av Mammut-salget. Nettopp tittet innom de fleste bokhandlerne på nett for å se deres spesialtilbud - absolutt ingen av nettbokhandlene har AB sin bok på forsidene. De har fullt opp med egen promotering av Mammut-salg. Tipper det er en hovedgrunn til at boka blir pusha ut i butikker før opprinnelig dato. Dessuten, så har de nok oversolgt boka veldig, innledningsvis. Antar AB og forlaget håpa og forventa at sjokkuttalelsene om 'jordskjelv' og 'hatet i kommentarfeltet' osv skulle generere noe mer debatt. Men så ble det ikke engang ble en krusning i vannet Hva skulle de da følge opp med? Regner med det også er en grunn til at boka kjøres ut i butikkene fortløpende. Så mange bloggere, og antakelig andre, som har mottatt boka på forhånd - men ingen bokanmeldelser? Det er virkelig merkelig. Den ser ut til å bli møtt med i beste fall et eneste langt skuldertrekk? Men også mye humring i krokene fra de som er inne i miljøet. Tror ikke de kan risikere at boken glemmes alt før den var kommet ut i butikkene. Og et et par uker framover nå, vil hovedfokus til bokkjøpere være å finne billige skatter på Mammutsalg Jeg er enig, men vil også legge til at lanseringen bærer en viss preg av hasteverksarbeid. Den videoen de filmet av Anne Brith der hun snakker, og smeller ballonger er ikke akkurat kvalitetsmessig bra. Jeg tror at de fleste hadde sett på forhånd at hun lager grimaser når hun smeller ballongene, og derfor ville kuttet ut den delen, eller funnet på noe annet. At det ikke er gjort sier jo ganske mye om hvor viktig det var for dem å få dette unna slik at de rakk å lansere den før kvinnedagen. Hadde de tatt seg bedre tid, og gjort noen endringer, så hadde de nok klart å fått en litt mer kul, og edgy lanseringsvideo. 36
Populært innlegg AnonymBruker100 Skrevet 3. mars 2019 Populært innlegg #4044 Skrevet 3. mars 2019 Det er nok ubehagelig med draps-trusler og stygg hets - men tittelen «kvinner som hater kvinner» er jo helt absurd? Hvor mange orker å gå rundt og hate en bake-blogger ? Really ? Tror folk har nok med seg selv jeg. Men at en blogger som er så utleverende som AB får sitt påskrevet er vel ikke så rart ? Hvorfor går hun online hvis hun vil være privat og i fred ? Kritikken av hennes utleverende fremferd må vel anses for å være en del av pakken som en «kjendis»? Tenk hva feks Melanie Trump går igjennom da ? Hun har ikke skrevet bok om hat 🙈🙈 boken er et symptom på endeløs narsissisme spør du meg. Håper hun beskytter barna fremover ! 62
LilleSnupp Skrevet 3. mars 2019 #4045 Skrevet 3. mars 2019 Så.. jordskjelvet var ikke mer enn en liten krusning? Eller var det konspirasjonsteoriene som skulle være skjelvet? 32
Justlooking Skrevet 3. mars 2019 #4046 Skrevet 3. mars 2019 5 minutter siden, LilleSnupp skrev: Så.. jordskjelvet var ikke mer enn en liten krusning? Eller var det konspirasjonsteoriene som skulle være skjelvet? I hennes grandiose selvbilde var nok hele boken eksplosiv men hører jammen ikke slik ut. Gleder meg til Adina anmelder den 😊 28
Eveliina Skrevet 3. mars 2019 #4047 Skrevet 3. mars 2019 16 minutter siden, Hjarte skrev: Jeg er enig, men vil også legge til at lanseringen bærer en viss preg av hasteverksarbeid. Den videoen de filmet av Anne Brith der hun snakker, og smeller ballonger er ikke akkurat kvalitetsmessig bra. Jeg tror at de fleste hadde sett på forhånd at hun lager grimaser når hun smeller ballongene, og derfor ville kuttet ut den delen, eller funnet på noe annet. At det ikke er gjort sier jo ganske mye om hvor viktig det var for dem å få dette unna slik at de rakk å lansere den før kvinnedagen. Hadde de tatt seg bedre tid, og gjort noen endringer, så hadde de nok klart å fått en litt mer kul, og edgy lanseringsvideo. Eller - så skjønte de ikke hvordan det ville bli sett og oppfatta? Ja, de feilberegna nok hvor travelt de hadde det også. Videoen ble lagt ut 21. feb, God morgen Norge + div. avisoppslag var 22. februar. De gikk altså ut 2 uker før (opprinnelig) publiseringsdato. Det er lovlig lang tid i forveien.... Eneste grunnen til å gå ut i media hele 2 uker før boka er i butikkene, er antakelse om at det vil skape medierabalder. Så en gir tid til publisitet som kan generere interesse og blest om boka. Men, så ble det - knyst.... Da hadde de plutselig vært alt for tidlig ute. Når de alt hadde slått på stortrommene, og boka ikke var mulig å få kjøpt. "#tabbe Som du sier, så hadde nok effekten kunne blitt mye større, med grundigere forhåndsjobb, og slipp samme uka som boka kom i butikkene. 30
Gjest 2ney Skrevet 3. mars 2019 #4048 Skrevet 3. mars 2019 (endret) Har dere sett gjesteinnlegg på BOTB? 😊 https://bloggomtoppbloggere.com/2019/02/24/13-gjesteinnlegg/ Endret 3. mars 2019 av 2ney
Snaskesnusken Skrevet 3. mars 2019 #4049 Skrevet 3. mars 2019 10 minutter siden, 2ney skrev: Har dere sett gjesteinnlegg på BOTB? 😊 https://bloggomtoppbloggere.com/2019/02/24/13-gjesteinnlegg/ Flott innlegg. 7
Snaskesnusken Skrevet 3. mars 2019 #4050 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, terteskjell skrev: Nei... Vil ikke si noe om hvorfor. Hun sier politiet har forsøkt og kontakte meg men det har de aldri gjort. Jeg ringte politiet og ga de telefonnummer og rett adresse slik at de fikk sendt papirer til riktig sted. Vel... Har aldri hørt ett ord fra de😊 Tomme trussler med andre ord? Fint at du tok kontakt med politiet men fortalte du at Davidsen hevdet at de hadde prøvd å kontakte deg? Jeg hadde oppfattet den type hendvendelse fra bloggeren som en trussel og videreformidlet dette til politiet. 30
terteskjell Skrevet 3. mars 2019 #4051 Skrevet 3. mars 2019 8 minutter siden, Snaskesnusken skrev: men fortalte du at Davidsen hevdet at de hadde prøvd å kontakte deg? Det ga jeg klar beskjed om.. Å jeg ba de om og sende meg papirene på anmeldingen fordi jeg mener jeg har rett på å se dette og få beskjed. Men hørte aldri noe fra de. Ikke på mail, telefon eller via posten 28
Snaskesnusken Skrevet 3. mars 2019 #4052 Skrevet 3. mars 2019 4 minutter siden, terteskjell skrev: Det ga jeg klar beskjed om.. Å jeg ba de om og sende meg papirene på anmeldingen fordi jeg mener jeg har rett på å se dette og få beskjed. Men hørte aldri noe fra de. Ikke på mail, telefon eller via posten Davidsen ødelegger for seg selv på alle mulige måter.. Hun er sin verste fiende. 30
AnonymBruker100 Skrevet 3. mars 2019 #4053 Skrevet 3. mars 2019 Bare kake på hennes insta nå. Har hun ryddet vekk alt av barn og privatliv der eller ? 3
terteskjell Skrevet 3. mars 2019 #4054 Skrevet 3. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker100 skrev: Bare kake på hennes insta nå. Har hun ryddet vekk alt av barn og privatliv der eller ? Er en stund siden hun hadde masseoppryddning på IG og Blogg. 10
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 3. mars 2019 Populært innlegg #4055 Skrevet 3. mars 2019 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker100 skrev: Bare kake på hennes insta nå. Har hun ryddet vekk alt av barn og privatliv der eller ? Det gjorde hun rett etter at «hun» slo opp med Erik 32... og satt tilbake i sjokk og vantro, gråt sine modige tårer og skrev ikke mindre enn 18(!!) innlegg om bruddet! Plutselig skulle hun i retten, og gikk ut med at hun «vant». Alt hun vant var en nedbetalingsplan på restskatten på 660 000 kroner! Det var jo like før hun gikk konkurs for fuckings 4.gang! Til mod: dette er ikke spekulasjoner, AB skriver om det i boka si. Tilføyelse: et grunnleggende økonimikurs hadde hun trengt å ta. Endret 3. mars 2019 av Viking-girl tilføyelse 72
Snaskesnusken Skrevet 3. mars 2019 #4056 Skrevet 3. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker100 skrev: Bare kake på hennes insta nå. Har hun ryddet vekk alt av barn og privatliv der eller ? Jeg følger ikke henne på insta eller snap men brukere her inne som følger henne rapporterer om masseeksponering av barna. 5
Justlooking Skrevet 3. mars 2019 #4057 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, Viking-girl skrev: Det gjorde hun rett etter at «hun» slo opp med Erik 32... og satt tilbake i sjokk og vantro, gråt sine modige tårer og skrev ikke mindre enn 18(!!) innlegg om bruddet! Plutselig skulle hun i retten, og gikk ut med at hun «vant». Alt hun vant var en nedbetalingsplan på restskatten på 660 000 kroner! Det var jo like før hun gikk konkurs for fuckings 4.gang! Til mod: dette er ikke spekulasjoner, AB skriver om det i boka si. Trodde hun sto frem og var gjeldfri for ganske lenge siden? Om ikke boken selger, som hun nok regnet med, hvordan skal hun få betalt restskatten og ellers ha noe å leve av? Hun har annonsert flere steder at hun aldri skal blogge mer. 20
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 3. mars 2019 Populært innlegg #4058 Skrevet 3. mars 2019 (endret) 16 timer siden, Justlooking skrev: Trodde hun sto frem og var gjeldfri for ganske lenge siden? Om ikke boken selger, som hun nok regnet med, hvordan skal hun få betalt restskatten og ellers ha noe å leve av? Hun har annonsert flere steder at hun aldri skal blogge mer. Skattesmellen kom i 2017, og vi får håpe hun har kontroll på nedbetalinga. Hun har jo både AS og what not, skal være en del av Blogghuset osv. Ellers er det fullt mulig å ty til hjelp fra Nav når man er uten inntekt og har 4 mindreårige. Hun er aktiv på Snap, seinest for noen dager siden viste hun fram reklame for SK Norge der hun fikk såkalt lymfedrenasje av mage, rumpe og lår. Hun skal skatte 30-40% av alle godene og sponsen hun får. Noe sier meg at hun har «glemt» å betale skatt og derfor er i økonomisk krise, nok en gang! Sponsing av frisørtimer, negler, vipper, «drenasje» og annet dill dall gir hverken penger i kassa eller mat i kjøleskapet. Langt mindre sparing til egenkapital og hus! Hun har strukket strikken ALTFOR LANGT og holdt barna skikkelig for narr når det kommer til det huskjøpet. Nå kan de hvertfall se langt etter det, med mindre det ramler ned et mirakel i hodet på henne. Endret 4. mars 2019 av Viking-girl 52
Viking-girl Skrevet 3. mars 2019 #4059 Skrevet 3. mars 2019 Hvor blir det av @Gisse forresten? Det virket som hun kjente til mange detaljer rundt AB. 13
Gjest Ispahan Skrevet 3. mars 2019 #4060 Skrevet 3. mars 2019 5 minutter siden, Viking-girl skrev: Skattesmellen kom i 2018, og vi får håpe hun har kontroll på nedbetalinga. Hun har jo både AS og what not, skal være en del av Blogghuset osv. Ellers er det fullt mulig å ty til hjelp fra Nav når man er uten inntekt og har 4 mindreårige. Hun er aktiv på Snap, seinest for noen dager siden viste hun fram reklame for SK Norge der hun fikk såkalt lymfedrenasje av mage, rumpe og lår. Hun skal skatte 30-40% av alle godene og sponsen hun får. Noe sier meg at hun har «glemt» å betale skatt og derfor er i økonomisk krise, nok en gang! Sponsing av frisørtimer, negler, vipper, «drenasje» og annet dill dall gir hverken penger i kassa eller mat i kjøleskapet. Langt mindre sparing til egenkapital og hus! Hun har strukket strikken ALTFOR LANGT og holdt barna skikkelig for narr når det kommer til det huskjøpet. Nå kan de hvertfall se langt etter det, med mindre det ramler ned et mirakel i hodet på henne. Hun skrev ganske inngående om alle de dyre gavene hun og barna fikk. Blant annet plukket de ut klær for 18 000 på en gang. Det var eksklusive julekalendere, parfymer, sminke, klær osv. Samtidig slet hun med å klare regninger og kjøpe mat. Hun beskriver disse gavene som gratisvarer, og det gikk ikke ut over noe. Sannheten er at hun ikke hadde råd til å ta imot disse gavene, for hun må jo betale skatt. Noe hun tydeligvis ikke har gjort på en stund, ref. den enorme baksmellen. Denne damen påstår stadig at hun har utdannelse innen økonomi, men hun reddet seg hårfint unna en 4. konkurs nylig.
Fremhevede innlegg