Populært innlegg Fleur Delacour Skrevet 1. mars 2019 Populært innlegg #3841 Skrevet 1. mars 2019 Hun legger altså ned bloggen fordi datteren har fått "trusler". Det er mor selv som har eksponert datteren. Likevel fortsetter eksponeringer i andre kanaler. Og hun blir ikke stilt kritiske spørsmål av "journalist" i Tv2? Forstå det den som kan! 84
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. mars 2019 #3842 Skrevet 1. mars 2019 23 minutter siden, Sukrin said: Hun legger altså ned bloggen fordi datteren har fått "trusler". Det er mor selv som har eksponert datteren. Likevel fortsetter eksponeringer i andre kanaler. Og hun blir ikke stilt kritiske spørsmål av "journalist" i Tv2? Forstå det den som kan! Journalisten i TV 2 må jo "behandle henne pent" for at de skal få henne tilbake i studio for å snakke om boken når den blir utgitt!
Lkk Skrevet 1. mars 2019 #3843 Skrevet 1. mars 2019 1 time siden, Halle-Palle skrev: Hvor ser dere dette? Høyere opp på siden her .
Rev. Revenge Skrevet 1. mars 2019 #3844 Skrevet 1. mars 2019 29 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Journalisten i TV 2 må jo "behandle henne pent" for at de skal få henne tilbake i studio for å snakke om boken når den blir utgitt! Selvfølgelig. Man dasker ikke på lanken de som brødfør en. (TV2 eies av Egmont. Som også eier KG og blogg.no) 31
Populært innlegg Maskopi Skrevet 1. mars 2019 Populært innlegg #3845 Skrevet 1. mars 2019 (endret) Boka er i hylla på min lokale Ark butikk til 349, den er tynn og ikke særlig tettskrevet. Bladde raskt i den og den består av hennes forhistorie, diverse utsagn fra kvinneguiden, hennes kontakt med admins i KG og bakerst et knippe skjermbilder herfra og fra ulike SoMe klippet sammen med paint-ferdigheter. Blir neppe noen bestselger, ei heller et jordskjelv. Endret 1. mars 2019 av Maskopi Tilføyelse 73
Gjest Emmy_H Skrevet 1. mars 2019 #3846 Skrevet 1. mars 2019 22 minutter siden, Maskopi skrev: Boka er i hylla på min lokale Ark butikk til 349, den er tynn og ikke særlig tettskrevet. Bladde raskt i den og den består av hennes forhistorie, diverse utsagn fra kvinneguiden, hennes kontakt med admins i KG og bakerst et knippe skjermbilder herfra og fra ulike SoMe klippet sammen med paint-ferdigheter. Blir neppe noen bestselger, ei heller et jordskjelv. Hvis noen av mine sitater står i den boken, og det er ulovlig så lar jeg det ikke gå. Alle som blir sitert bør gå sammen i fellessøksmål hvis det er tilfelle.
Marimba Skrevet 1. mars 2019 #3847 Skrevet 1. mars 2019 Skulle ikke boka slippes på kvinnedagen? Eller har jeg drømt? 24
Maskopi Skrevet 1. mars 2019 #3848 Skrevet 1. mars 2019 4 minutter siden, Marimba skrev: Skulle ikke boka slippes på kvinnedagen? Eller har jeg drømt? Jo derfor ble jeg så paff i dag, men her er den: https://imgur.com/a/TZLzDfg 22
Justlooking Skrevet 1. mars 2019 #3849 Skrevet 1. mars 2019 33 minutter siden, Maskopi skrev: Boka er i hylla på min lokale Ark butikk til 349, den er tynn og ikke særlig tettskrevet. Bladde raskt i den og den består av hennes forhistorie, diverse utsagn fra kvinneguiden, hennes kontakt med admins i KG og bakerst et knippe skjermbilder herfra og fra ulike SoMe klippet sammen med paint-ferdigheter. Blir neppe noen bestselger, ei heller et jordskjelv. Takk for info og sammendrag 😊 Hørtes veldig kjedelig ut, kanskje ingen gidder bry seg om den. 35
Gjest Ispahan Skrevet 1. mars 2019 #3850 Skrevet 1. mars 2019 Mulig markedsføringen ikke gikk helt etter planen. Masse dokumentasjon på hvilken 40+ mamma som er den største hateren, kan neppe være bra. I tillegg har det eneste intervjuet hun har gjort blitt komedie på høyt nivå. Kanskje de bare slang den ut, før mer skade blir gjort?
Gjest Emmy_H Skrevet 1. mars 2019 #3851 Skrevet 1. mars 2019 4 minutter siden, Maskopi skrev: Jo derfor ble jeg så paff i dag, men her er den: https://imgur.com/a/TZLzDfg Det var en tynn lefse av en bok 😬
Populært innlegg Flettfrid Skrevet 1. mars 2019 Populært innlegg #3852 Skrevet 1. mars 2019 Det aner meg at det meldte jordskjelvet blir nedgradert til en flau bris 🙈💨 72
Populært innlegg MarianneE Skrevet 1. mars 2019 Populært innlegg #3853 Skrevet 1. mars 2019 5 minutter siden, Flettfrid skrev: Det aner meg at det meldte jordskjelvet blir nedgradert til en flau bris 🙈💨 Pass deg nå så ikke du blir nevnt i bok nummer 2. 52
Populært innlegg Pust Skrevet 1. mars 2019 Populært innlegg #3854 Skrevet 1. mars 2019 Så får vi se om forfatter Davidsen har vært påpasselig med å følge Åndsverkloven, da. 57
Marimba Skrevet 1. mars 2019 #3855 Skrevet 1. mars 2019 28 minutter siden, Maskopi skrev: Jo derfor ble jeg så paff i dag, men her er den: https://imgur.com/a/TZLzDfg Hvor var det det sto at den skulle slippes kvinnedagen? Finner det jo selvfølgelig plutselig ikke igjen noe sted.. 12
Perle Skrevet 1. mars 2019 #3856 Skrevet 1. mars 2019 Jeg håper virkelig folk som er nysgjerrige låner på biblioteket! De er pliktet ti å ta den inn. Uansett, så kommer den nok til å koste 39,00,- på restesalg om ikke lenge. 35
Pust Skrevet 1. mars 2019 #3857 Skrevet 1. mars 2019 Akkurat nå, Perle skrev: Jeg håper virkelig folk som er nysgjerrige låner på biblioteket! De er pliktet ti å ta den inn. Uansett, så kommer den nok til å koste 39,00,- på restesalg om ikke lenge. Bibliotekene må nok kjøpe av egne penger, om de har noen. Slike bøker kommer ikke inn under innkjøpsordningen. 21
Justlooking Skrevet 1. mars 2019 #3858 Skrevet 1. mars 2019 7 minutter siden, Marimba skrev: Hvor var det det sto at den skulle slippes kvinnedagen? Finner det jo selvfølgelig plutselig ikke igjen noe sted.. Set står sikkert forskjellige steder men dette var første som kom opp da jeg googlet https://vefsnno.no/anne-brith-tar-med-kvinner-som-hater-kvinner-til-mosjoen/22.02-05:01 6
Perle Skrevet 1. mars 2019 #3859 Skrevet 1. mars 2019 (endret) 8 timer siden, Pust skrev: Bibliotekene må nok kjøpe av egne penger, om de har noen. Slike bøker kommer ikke inn under innkjøpsordningen. Jeg så nå så AR sin bio (Gud gi meg styrke) utstilt på mitt bibliotek. Dette er dog en kjempesvær og sentral filial. Min er efaring tilsier, at de er svært behjelpelige med skaffe til veie det meste. Om ikke annet, kan de låne inn fra et andre biblioteket. Bare å spørre! Endret 2. mars 2019 av Perle 13
Angeleye Skrevet 1. mars 2019 #3860 Skrevet 1. mars 2019 7 minutter siden, Perle skrev: Jeg håper virkelig folk som er nysgjerrige låner på biblioteket! De er pliktet ti å ta den inn. Uansett, så kommer den nok til å koste 39,00,- på restesalg om ikke lenge. Den er iallefall på mitt bibliotek, og jeg har reservert den nå Står som nr 4 i kø på den.. 10
Fremhevede innlegg