Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
23 minutter siden, Sukrin said:

Hun legger altså ned bloggen fordi datteren har fått "trusler".

Det er mor selv som har eksponert datteren. 

Likevel fortsetter eksponeringer i andre kanaler.

Og hun blir ikke stilt kritiske spørsmål av "journalist" i Tv2?

Forstå det den som kan!

Journalisten i TV 2 må jo "behandle henne pent" for at de skal få henne tilbake i studio for å snakke om boken når den blir utgitt! 

Skrevet
1 time siden, Halle-Palle skrev:

Hvor ser dere dette?

Høyere opp på siden her .

Skrevet
29 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Journalisten i TV 2 må jo "behandle henne pent" for at de skal få henne tilbake i studio for å snakke om boken når den blir utgitt! 

Selvfølgelig. Man dasker ikke på lanken de som brødfør en. (TV2 eies av Egmont. Som også eier KG og blogg.no)

• Liker 31
Gjest Emmy_H
Skrevet
22 minutter siden, Maskopi skrev:

Boka er i hylla på min lokale Ark butikk til 349, den er tynn og ikke særlig tettskrevet. Bladde raskt i den og den består av hennes forhistorie, diverse utsagn fra kvinneguiden, hennes kontakt med admins i KG og bakerst et knippe skjermbilder herfra og fra ulike SoMe klippet sammen med paint-ferdigheter. Blir neppe noen bestselger, ei heller et jordskjelv.

Hvis noen av mine sitater står i den boken, og det er ulovlig så lar jeg det ikke gå. Alle som blir sitert bør gå sammen i fellessøksmål hvis det er tilfelle.

Skrevet

Skulle ikke boka slippes på kvinnedagen? Eller har jeg drømt? 

• Liker 24
Skrevet
4 minutter siden, Marimba skrev:

Skulle ikke boka slippes på kvinnedagen? Eller har jeg drømt? 

Jo derfor ble jeg så paff i dag, men her er den: https://imgur.com/a/TZLzDfg

• Liker 22
Skrevet
33 minutter siden, Maskopi skrev:

Boka er i hylla på min lokale Ark butikk til 349, den er tynn og ikke særlig tettskrevet. Bladde raskt i den og den består av hennes forhistorie, diverse utsagn fra kvinneguiden, hennes kontakt med admins i KG og bakerst et knippe skjermbilder herfra og fra ulike SoMe klippet sammen med paint-ferdigheter. Blir neppe noen bestselger, ei heller et jordskjelv.

Takk for info og sammendrag 😊 Hørtes veldig kjedelig ut, kanskje ingen gidder bry seg om den.

• Liker 35
Gjest Ispahan
Skrevet

Mulig markedsføringen ikke gikk helt etter planen. Masse dokumentasjon på hvilken 40+ mamma som er den største hateren, kan neppe være bra. I tillegg har det eneste intervjuet hun har gjort blitt komedie på høyt nivå. Kanskje de bare slang den ut, før mer skade blir gjort?

Skrevet
28 minutter siden, Maskopi skrev:

Jo derfor ble jeg så paff i dag, men her er den: https://imgur.com/a/TZLzDfg

Hvor var det det sto at den skulle slippes kvinnedagen? Finner det jo selvfølgelig plutselig ikke igjen noe sted..

• Liker 12
Skrevet

Jeg håper virkelig folk som er nysgjerrige låner på biblioteket! De er pliktet ti å ta den inn. 

Uansett, så kommer den nok til å koste 39,00,- på restesalg om ikke lenge. 

• Liker 35
Skrevet
Akkurat nå, Perle skrev:

Jeg håper virkelig folk som er nysgjerrige låner på biblioteket! De er pliktet ti å ta den inn. 

Bibliotekene må nok kjøpe av egne penger, om de har noen. Slike bøker kommer ikke inn under innkjøpsordningen.

• Liker 21
Skrevet (endret)
8 timer siden, Pust skrev:

Bibliotekene må nok kjøpe av egne penger, om de har noen. Slike bøker kommer ikke inn under innkjøpsordningen.

Jeg så nå så AR sin bio (Gud gi meg styrke) utstilt på mitt bibliotek. Dette er dog en kjempesvær og sentral filial.

Min er efaring tilsier, at de er svært behjelpelige med skaffe til veie det meste. Om ikke annet, kan de låne inn fra et andre biblioteket. 

Bare å spørre!

Endret av Perle
  • Liker 13
Skrevet
7 minutter siden, Perle skrev:

Den er iallefall på mitt bibliotek, og jeg har reservert den nå :fnise: Står som nr 4 i kø på den..

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...