Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøver igjen (regner med at formuleringen min var feil):

Jeg tipper Anne Brith ikke gir seg på nett. Til det er hun alt for glad i oppmerksomhet, det har vi sett (ikke spekulering, altså). Hun sier hun ikke skal blogge mer, og det er sikkert sant, men det finnes andre måter å få fram egne synspunkter på nett; for eksempel i magasinformat. Når hun sier hun har store overraskelser på gang, så må det jo være noe annet enn boken, for den er jo nå banket inn i alles hoder. 

Er dette spekulativt, tro? Er det ikke bare en refleksjon rundt det som har blitt sagt av bloggeren selv? 🤔 

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Pust skrev:

Prøver igjen (regner med at formuleringen min var feil):

Jeg tipper Anne Brith ikke gir seg på nett. Til det er hun alt for glad i oppmerksomhet, det har vi sett (ikke spekulering, altså). Hun sier hun ikke skal blogge mer, og det er sikkert sant, men det finnes andre måter å få fram egne synspunkter på nett; for eksempel i magasinformat. Når hun sier hun har store overraskelser på gang, så må det jo være noe annet enn boken, for den er jo nå banket inn i alles hoder. 

Er dette spekulativt, tro? Er det ikke bare en refleksjon rundt det som har blitt sagt av bloggeren selv? 🤔 

Helt innafor å reflektere over. Dessuten så legges det ut såpass mange små hint her og der om hva som skal skje. Hun har jo skrevet at hun skal bli "Blogg-Mamma" (husker ikke helt hvor, jeg tror det var på sin IG-story rett etter GMN. 

• Liker 21
Skrevet

Vår! Dæ bli en remix

• Liker 38
Skrevet (endret)

Jeg er imponert over kakebordet til  ABD på 4 stjerners middag  🙂 Fatter og begriper ikke hvorfor hun ikke bare holdt seg til bakingen. 

Endret av Emmy_H
Skrevet
4 minutter siden, Emmy_H skrev:

Jeg er imponert over kakebordet til  ABD på 4 stjerners middag  🙂 Fatter og begriper ikke hvorfor hun ikke bare holdt seg til bakingen. 

Jeg lurer på om årsaken kan være at hun får ros og skryt for kakene sine? Og sånt blir det jo ikke drama av...

Nei, det er nok mer penger i hat og hets...

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, Dråpe skrev:

Jeg lurer på om årsaken kan være at hun får ros og skryt for kakene sine? Og sånt blir det jo ikke drama av...

Nei, det er nok mer penger i hat og hets...

Ja, det tror jeg også. Det handler om penger og ikke noe annet. 

Skrevet

Putta hu steketermometeret INNI ovnen😱

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror faktisk AB kunne gjort det godt med en podcast. Hun har bein i nesa og snakker rett fra levra, og sånt tror jeg fort det kan bli noe bra ut av. Hadde hun skaffet seg en partner og funnet en nisje, skal en ikke se bort i fra at det kunne gjort suksess. Synd det allerede finnes en podcast som kommenterer Kvinneguiden, ellers hadde det vært midt i blinken :ler: 

Ingen tvil om at hun nok fortsatt hadde vært provoserende, men så lenge man provoserer på en måte som ikke utleverer andre alt for mye og som ikke bygger opp under alt av kroppspress, så er jo det ofte greit.

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Marimba skrev:

Jeg tror faktisk AB kunne gjort det godt med en podcast. Hun har bein i nesa og snakker rett fra levra, og sånt tror jeg fort det kan bli noe bra ut av. Hadde hun skaffet seg en partner og funnet en nisje, skal en ikke se bort i fra at det kunne gjort suksess. Synd det allerede finnes en podcast som kommenterer Kvinneguiden, ellers hadde det vært midt i blinken :ler: 

Ingen tvil om at hun nok fortsatt hadde vært provoserende, men så lenge man provoserer på en måte som ikke utleverer andre alt for mye og som ikke bygger opp under alt av kroppspress, så er jo det ofte greit.

Så mye som hun lyver så synes jeg hun skal holde seg unna podcast. :) Ref 1000 kroner på mat, ref leie inn ernæringsfysiolog, ref elsket DW-klokker siden leeeeeeenge før de engang fantes, ref 9000 andre løgner hun har kommet med oppigjennom. 

• Liker 42
Skrevet
1 minutt siden, neiognei skrev:

Så mye som hun lyver så synes jeg hun skal holde seg unna podcast. :) Ref 1000 kroner på mat, ref leie inn ernæringsfysiolog, ref elsket DW-klokker siden leeeeeeenge før de engang fantes, ref 9000 andre løgner hun har kommet med oppigjennom. 

Det er sant, hun må nok styre skuta i litt annet farvann uansett hvor hun har tenkt å stake kursen videre. 

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Marimba skrev:

Det er sant, hun må nok styre skuta i litt annet farvann uansett hvor hun har tenkt å stake kursen videre. 

Tenker en pause fra å ytre seg hadde vært fint. I et halvt års tid kanskje. Få nullstilt seg litt. 

• Liker 10
Skrevet

Kanskje nettopp fordi hun lyver ville en Podcast slått an, så kunne man liksom hatt som konsept å gjette på hva som er sant og ikke. Og... Alle løgnene ville blitt dokumentert uten at hun kan pstå noe annet i ettertid. Men fra spøk til revolver... Trenger virkelig ikke flere bloggere som lager Podcast nå altså, føler alle skal ha Podcast og blogg. Og dette er folk som, dessverre, ikke har stort av verdi å komme med sånn egentlig. De vil bsre ytre seg fordi de kan, fordi det gir status og inntekt. Vi har ytringsfrihet, jada, men d e t er da for pokker også lov til å holde kjeft i blant også... 😛 

• Liker 36
Gjest Justsaying
Skrevet

Syns Anne Brith gjorde en flott figur på 4stjerners middag, hun er morsom, blid, omgjengelig og jeg syns hun får mye ufortjent mobb. Alle bloggere lyver innimellom. Alle mennesker lyver innimellom! Sitter folkene her og loggfører egne løgner også? En million til hver eneste her som ikke har servert en løgn eller 50 i løpet av livet. Og det er verre å lyve til en i omgangskretsen enn på en blogg. 

Skrevet
47 minutter siden, terteskjell skrev:

Altså..  Denne trusselen mot datteren kom for en god stund siden om jeg har skjønt rett også legger hun ut IG kontoen hennes etter det🙈🙈 

Jeg kan bare ikke skrive hva jeg tenker for da slettes det med advarsel..  

Det er nok en riktig oppsummering av tidslinjen dessverre.

• Liker 18
Skrevet
Akkurat nå, Justsaying skrev:

Syns Anne Brith gjorde en flott figur på 4stjerners middag, hun er morsom, blid, omgjengelig og jeg syns hun får mye ufortjent mobb. Alle bloggere lyver innimellom. Alle mennesker lyver innimellom! Sitter folkene her og loggfører egne løgner også? En million til hver eneste her som ikke har servert en løgn eller 50 i løpet av livet. Og det er verre å lyve til en i omgangskretsen enn på en blogg. 

Ja siden du sier det så må det være rett 🤓

Gjest Justsaying
Skrevet
1 minutt siden, Emmy_H skrev:

Ja siden du sier det så må det være rett 🤓

Takk for et godt debattinnlegg. Tenkt lenge på den tenker jeg 

Skrevet (endret)

Du forteller ofte om dette hatet du får. Har du dokumentasjon på dette? Hvor kommer det fra? Etter det jeg har fått med meg så er det ofte du selv som truer og hetser andre via din nå nedlagte blogg. Hvor er selvinnsikten oppi alt dette?

Dette skrev jeg til Anne Brith på instagram nå... Lurer på om jeg får svar..

Endret av Rabbenreka
  • Liker 33
Skrevet
7 minutter siden, Rabbenreka skrev:

Du forteller ofte om dette hatet du får. Har du dokumentasjon på dette? Hvor kommer det fra? Etter det jeg har fått med meg så er det ofte du selv som truer og hetser andre via din nå nedlagte blogg. Hvor er selvinnsikten oppi alt dette?

Dette skrev jeg til Anne Brith på instagram nå... Lurer på om jeg får svar..

Jeg tviler. Du blir nok blokkert.

• Liker 28
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...