Cookie123 Skrevet 26. februar 2019 #3701 Del Skrevet 26. februar 2019 Link til podcasten med Sophie Elise? Finner den ikke... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaS87 Skrevet 26. februar 2019 #3702 Del Skrevet 26. februar 2019 1 time siden, Emmelise skrev: Overraskende nok de 5 minuttene var dritfestlige. Jeg sitter faktisk og humrer litt enda. Og det ville ikke overraske meg om den remixen dukker opp et eller annet sted. Haha ja da blir det vel søksmål og fandens oldemor 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. februar 2019 #3703 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) 33 minutter siden, Emmelise skrev: Overraskende nok de 5 minuttene var dritfestlige. Jeg sitter faktisk og humrer litt enda. Og det ville ikke overraske meg om den remixen dukker opp et eller annet sted. Humret litt jeg også. Interessant å høre hvordan andre i bransjen opplever dette. Remixen kommer garantert. Og det vil i tilfelle så innmari ødelegge hele den alvorlige skremme-effekten de forsøker å bygge opp til frem mot bokutgivelsern. AB blir iallefall svært synlig nå om dagen, så får vi se om det slår positivt eller negativt ut for omdømme og renommè mtp videre prosjekter og businessplaner... Endret 26. februar 2019 av Isild 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg marthes Skrevet 26. februar 2019 Populært innlegg #3704 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg skjønner ikke AB og det at hun ble sint/sur/ett eller annet for «jeg vet hvor du bor», domene blogghuset er registrert på hjemme adressen hennes. Og det første man får beskjed om når man går på den siden (som er parkert eller noe) er «Finn ut hvem som eier det», trykker man der får man AB sin adresse... burde kanskje skaffet seg en postboks istedet da! 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 26. februar 2019 #3705 Del Skrevet 26. februar 2019 Fantastisk podcast 😂 og jeg pleier ikke lytte til podcaster til vanlig, men her har de jammen truffet spikeren på hodet!! Hahaha, tenker det er flere enn kvinneguidens lesere som ser galskapen 😂 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg J.. Skrevet 26. februar 2019 Populært innlegg #3706 Del Skrevet 26. februar 2019 Hehehehehhahahahaha. 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. februar 2019 #3707 Del Skrevet 26. februar 2019 2 timer siden, AnnaS87 skrev: Status av Sophie Elise og Fetisha eller noe sånt. Er ikke akkurat banebrytende informasjon, men interessant at andre bloggere nevner dette sirkuset Hvor kan jeg finne den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. februar 2019 #3708 Del Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, Flettfrid skrev: Hvor kan jeg finne den? Spotify. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. februar 2019 #3709 Del Skrevet 26. februar 2019 7 minutter siden, Flettfrid skrev: Hvor kan jeg finne den? Jeg hører podcaster via en app som er helt topp... DoublePod. Der kan du søke opp de fleste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2019 #3710 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) . Endret 26. februar 2019 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2019 #3711 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) 4 minutter siden, Tran09 skrev: Rapportert hvorfor det? Er det ikke lov å si hun ligner på noen? Kan slette innlegget jeg da. Hjelpes @Tran09 du må slette siteringen av det fæle jeg skrev 🙄 Han er da veldig pen, forresten! Endret 26. februar 2019 av loffen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 26. februar 2019 #3712 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) 26 minutter siden, J.. skrev: Hehehehehhahahahaha. Jeg tenkte faktisk at det var bare spørsmål om tid før noen la ut slike bilder fra denne snutten på instagram, og det ser ut som at jeg hadde rett Endret 26. februar 2019 av Hjarte 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2019 #3713 Del Skrevet 26. februar 2019 Hun ser jo smashing ut for tiden, syntes også hun var så fin på håret på GodMN. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. februar 2019 #3714 Del Skrevet 26. februar 2019 42 minutter siden, loffen skrev: Hun ser jo smashing ut for tiden, syntes også hun var så fin på håret på GodMN. Ja, det skal hun faktisk ha. Hun ser veldig bra ut for tiden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 26. februar 2019 #3715 Del Skrevet 26. februar 2019 Hadde ikke forundret meg om hun lanserer ny blogg i Blogghuset, men kommer hun virkelig unna med alt dette her? Da tenker jeg på den lojale fansen som pleier å forsvare og heie på henne? Hun bruker jo barna, skaffer mye oppmerksomhet på dem som offer og at de er redde. Samtidig som hun tar imot all oppmerksomhet hun kan få, fortsetter å eksponere barna på snap (og ikke skjønner jeg hvorfor hun skulle si navnet på barnet på GMN, om man vil skjerme kan man si at ett av barna fikk en trussel), og advarer om at hun har satt i gang et jordskjelv. Du skryter ikke av å starte jordskjelv samtidig som du er på gråten fordi du er bekymret for barna dine. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oblt Skrevet 26. februar 2019 #3716 Del Skrevet 26. februar 2019 3 hours ago, ServiceManagerFrue said: Nå har jeg endelig fått satt meg ned og sett klippet fra god morgen Norge. Hvor hyklersk er ikke AB når hun sitter og får problemer med å fortelle, mens hun kjemper mot tårene, om da datteren BLE TRUET. Også får vi se et skjermdump av en melding som sier "Jeg vet hvor du bor". Jeg hadde elsket om Adina satt i sofaen sammen med AB og fikk vise sine skjermdumper, av meldinger som er forfattet av AB. Jeg vet hvor du bor. Jeg vet hvor du jobber.. Jeg har funnet barna dine på Facebook Hun har snakket med arbeidsgiveren til en kritisk stemme! og fortalt at hun er et nettroll og har misbrukt sin stilling Hun har hengt ut flere mennesker på bloggen med fult navn og bosted, den ene var mindreårig, for å ha søkt i skattelistene, som forøvrig er offentlig informasjon. Hun har hengt ut eksen og hans familie på det groveste, for mange tusen å lese. Beklager å gjenta fakta, men alt dette er dokumentert og kunne vært smelt opp i samme innslag på GMN, om TV2 var interessert i å drive med ordentlig journalistikk og ikke bare være et talerør for bloggere som bør skånes for seg selv, og drive som ren sladrepresse. At AB sitter og kjemper mot tårene og viser til denne skjermdumpen viser hvor lite bakkekontakt det er der. Ja, hun har ikke vært fremmed for å legge ut personopplysninger om andre tidligere. Jeg er ikke kjent med forlaget som utgir boken hennes, men jeg håper de har tatt lærdom av en annen bloggers bokutgivelse nylig, og trår varsomt med utlevering av andre i bokform. Forresten ser jeg på nedleggelsen av bloggen som et "kreativt" stunt for å fremme boken. Timingen er nærmest perfekt reklamemessig. Jeg blir svært overrasket om hun ikke "vinner over nettrollene" og gjenopptar blogging omtrent 08.03.2019. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 26. februar 2019 #3717 Del Skrevet 26. februar 2019 Hun starter ikke et blogghus for IKKE å blogge. Det ville jo vært nokså merkelig samt hun tenker vel alle skal gi henne PR da med "hun blogger igjen" . Merkelig strategi som ikke vil funke selvom hun jubler når fansen jubler....sikkert 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 26. februar 2019 #3718 Del Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, Littlewoman skrev: Hun starter ikke et blogghus for IKKE å blogge. Det ville jo vært nokså merkelig samt hun tenker vel alle skal gi henne PR da med "hun blogger igjen" . Merkelig strategi som ikke vil funke selvom hun jubler når fansen jubler....sikkert Blogghuset skal vel være et annonsebyrå? Da kan jo eierne tjene penger på å formidle annonser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Vipser Skrevet 26. februar 2019 Populært innlegg #3719 Del Skrevet 26. februar 2019 Hvem er denne sjalu personen som har ringt Andersen og Jakobsens samarbeidspartnere? For vi vet jo at folk som gjør slikt bare er sjalu, ikke sant? 🤪 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 26. februar 2019 #3720 Del Skrevet 26. februar 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Hanne Mari, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg