Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, n00bn0bb skrev:

Enig! Flotte kaker! Å imponerende å se hvor mye innsats hun hadde lagt ned for at det skulle bli et bra selskap :)

Ja, imponerende. Jeg tror AB liker å være vertinne, og at hun har mange gode egenskaper og verdier. Det er bare så synd at det hun holder på med nå overskygger det hun kunne ha klart å skape om han hadde vært litt smart. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og som en bonus fikk jeg et ok inntrykk av av han John Arne Riise! 

Gjest Keikolina
Skrevet

Litt sånn god klønete angående termometeret i ovnen, ha ha. Jeg kunne nok gjort det samme 😂

Skrevet
1 time siden, Malika skrev:

Jeg må komme med noe positivt her. Har sett 4-stjerners middag på Dplay, og dama er sprudlende og morsom. Ikke så god til å lage middag, men kaker, det kan hun! Hun burde så definitivt lene seg tilbake, slutte med det tøyset hun holder på med for tiden, og satse på baking og kaker. 

Og godt gjort siden det ble spilt inn under den grusomme perioden med ex-en. 

• Liker 26
Skrevet
Skrevet
8 timer siden, Emmelise skrev:

Det er en merkelig, spydig tone i disse innleggene. Jeg skjønner ikke annet enn at følgerne må like å være underdanige, ikke likeverdige? Som leser tar jeg automatisk avstand fra bloggtekster hvor forfatteren formidler denne type stemning, særlig når det ligger en aggressivitet der også. Hadde denne primadonnavinklingen vært blandet med humor, ville det vært hysterisk morsomt, men formidlet med gravalvor blir det bare merkelig og truende, som når du skjønner at en flytur vil bli ubehagelig eller at læreren er ute etter å ta deg på noe, fordi du svarte litt frekt en gang.

• Liker 29
Skrevet

Interessant kommentarfelt i den nestnederste lenken. 

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, Firestone skrev:

Aggressiviteten er jo enda mer uttalt i kommentarfeltet! Og jeg som trodde bloggere skulle smiske litt med leserne for å holde på dem. 🙄

• Liker 16
Skrevet
31 minutter siden, Firestone skrev:

Herregud. Jeg er nær på å trekke tilbake det jeg tidligere skrev om det som er positivt med AB. Dette er jo sykt. Og hun som har en datter i tenårene selv skriver noe sånt. Helt bak mål. Og skremmende.

Skrevet

Dere må høre dagens podcast til Sophie Elise 😅 Det nevnes GMN og litt forskjellig.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnnaS87 skrev:

Dere må høre dagens podcast til Sophie Elise 😅 Det nevnes GMN og litt forskjellig.

Jeg hadde aldri tenkt å høre noen Podcast av SE, men kan gjøre et unntak hvis hun snakker om det GMN der det ble spådd jordskjelv? 

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Isild skrev:

Jeg hadde aldri tenkt å høre noen Podcast av SE, men kan gjøre et unntak hvis hun snakker om det GMN der det ble spådd jordskjelv? 

Ja. Det er helt i starten så man slipper å høre gjennom mye rart

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnnaS87 skrev:

Hva heter den?

Skrevet
1 time siden, Fullrulle skrev:

Hva heter den?

Status av Sophie Elise og Fetisha eller noe sånt. Er ikke akkurat banebrytende informasjon, men interessant at andre bloggere nevner dette sirkuset

• Liker 6
Skrevet
20 minutter siden, AnnaS87 skrev:

Hørte den nå. Interessant å høre hvordan en annen toppblogger ser på det hele.. "Miljøet" virker som de ler av hele greia. Da vil jeg vel si at den "gå i sort" - kampanjen failer og får motsatt effekt .. 

• Liker 22
Skrevet (endret)

.

Endret av Fullrulle
  • Liker 8
Gjest ServiceManagerFrue
Skrevet (endret)

Nå har jeg endelig fått satt meg ned og sett klippet fra god morgen Norge. Hvor hyklersk er ikke AB når hun sitter og får problemer med å fortelle, mens hun kjemper mot tårene, om da datteren BLE TRUET. Også får vi se et skjermdump av en melding som sier "Jeg vet hvor du bor". Jeg hadde elsket om Adina satt i sofaen sammen med AB og fikk vise sine skjermdumper, av meldinger som er forfattet av AB.

Jeg vet hvor du bor.

Jeg vet hvor du jobber..

Jeg har funnet barna dine på Facebook

Hun har snakket med arbeidsgiveren til en kritisk stemme! og fortalt at hun er et nettroll og har misbrukt sin stilling

Hun har hengt ut flere mennesker på bloggen med fult navn og bosted, den ene var mindreårig, for å ha søkt i skattelistene, som forøvrig er offentlig informasjon. 

Hun har hengt ut eksen og hans familie på det groveste, for mange tusen å lese. 

Beklager å gjenta fakta, men alt dette er dokumentert og kunne vært smelt opp i samme innslag på GMN, om TV2 var interessert i å drive med ordentlig journalistikk og ikke bare  være et talerør for bloggere som bør skånes for seg selv, og drive som ren sladrepresse. 

At AB sitter og kjemper mot tårene og viser til denne skjermdumpen viser hvor lite bakkekontakt det er der. 

Endret av ServiceManagerFrue
Skrivefeil
Skrevet
1 time siden, Isild skrev:

Hørte den nå. Interessant å høre hvordan en annen toppblogger ser på det hele.. "Miljøet" virker som de ler av hele greia. Da vil jeg vel si at den "gå i sort" - kampanjen failer og får motsatt effekt .. 

Ja enig! Har mange ganger savnet at andre åpner kjeften å kommenterer slike ting. Endelig!

• Liker 23
Skrevet

Status av Sophie Elise og Fetisha eller noe sånt. Er ikke akkurat banebrytende informasjon, men interessant at andre bloggere nevner dette sirkuset

De gapskratter jo av henne, uff 😅

• Liker 24
Skrevet

Overraskende nok de 5 minuttene var dritfestlige. Jeg sitter faktisk og humrer litt enda. Og det ville ikke overraske meg om den remixen dukker opp et eller annet sted.

• Liker 21
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...