Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Stunt mamma skrev:

Hva er det som har blitt sagt i de podden? Hvorfor liker dere ikke A.b? Jeg har aldri lest bloggen hennes. 

Åh...det er så mye materie her at du er nesten nødt til å ta fatt på lesestoffet selv, altså.

Jeg anbefaler deg å lese bloggene bloggomtoppbloggere og influencere.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Stunt mamma skrev:

Hva er det som har blitt sagt i de podden? Hvorfor liker dere ikke A.b? Jeg har aldri lest bloggen hennes. 

Dersom du lurer på hvem Anne Brith Davidsen er, så oppsummerer dette innlegget ganske så greit hva hun har drevet med den siste tiden:

https://influencere.wordpress.com/2019/02/21/anne-brith-hvem-hater/

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Stunt mamma skrev:

Det skal du bare være glad for. Ikke noe å bry seg med om du har unnsluppet så langt. Evt kan du gå inn på diverse linker bakover i tråden her for oppdateringer. Men er det noen som hater kvinner, så er det vel nettopp henne.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pust skrev:

Det var uansett lite realt av AB å først godta unnskyldningen og så gå til media og fortelle en annen historie. Det hadde kostet henne en kalori å opplyse podcastjentene om at hun hadde tenkt seg om og funnet ut at hun ikke var fornøyd med unnskyldningen likevel. I stedet går hun til advokat! Det er sprøtt!

Der har vi den «ekte» ABD, hun er avhengig av blest og drama for å ting til å gå rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mindfulness skrev:

Rent hypotetisk: man angrer, legger seg flat og ber om unnskyldning, og opplever at denne blir akseptert og man er ferdig snakka. Det neste man så får høre at det er iverksatt rettslige tiltak til tross for en tilsynelatende annen reaksjon fra fornærmede. Da kan det fort hende at angeren man kjente svinner en smule. Ingen liker å bli lurt. 

Det er jeg enig i, og det vil som sagt føre til sine, irritasjon, følelse av å bli lurt osv. Men i mitt hode er det "en ny sak", hvis det gjør at man trekker tilbake unnskyldningen sin mener jeg at man har sagt unnskyld på feil grunnlag, da ser man ikke at man har gjort noe dumt/angrer, men sier unnskyld for å please andre/komme bedre ut av det for egen vinning!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Gisse skrev:

Det er jeg enig i, og det vil som sagt føre til sine, irritasjon, følelse av å bli lurt osv. Men i mitt hode er det "en ny sak", hvis det gjør at man trekker tilbake unnskyldningen sin mener jeg at man har sagt unnskyld på feil grunnlag, da ser man ikke at man har gjort noe dumt/angrer, men sier unnskyld for å please andre/komme bedre ut av det for egen vinning!

Ja, var det ikke det KA sa da? Hun forstod at AB var vant til å true folk til taushet og anget på at de hadde latt seg kneble. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Gisse skrev:

Det er helt forståelig og legitimt å «trekke tilbake unnskyldningen» / angre på at man ba om unnskyldning, når den som fikk unnskyldningen godtok den, men angret seg og gikk ut i media og til advokat - UTEN å varsle den/de som hadde kommet med unnskyldningen. Det er så lite realt gjort at jeg aldri har hørt på maken. Umodent.

Det var jo ikke slik at podcastdamene endret syn uten at det ble provosert fram (av AB sitt VG-stunt og trusler om rettslig forfølgelse).

Endret av Pust
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, terteskjell skrev:

AB kommer på God morgen Norge kl 8.45 med store avsløringer🙂 

Provoserende at tv2 slipper henne til.  Jeg skal se - håper de setter henne kraftig til veggs.... 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, terteskjell skrev:

AB kommer på God morgen Norge kl 8.45 med store avsløringer🙂 

Det begynner å tegne seg et bilde av at hun faktisk er vinneren her, og at kritikerne blir taperne alt mens media viser såvidt ensidig fokus. Neste uke får hun masse TV tid også og det kommer til å øke nysgjerrigheten rundt person, synspunkter og ikke minst den nye boka hennes.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kalunka skrev:

Provoserende at tv2 slipper henne til.  Jeg skal se - håper de setter henne kraftig til veggs.... 

Jeg håper de virkelig stiller noen kritiske spørsmål men tror ikke det skjer😔

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvor alle hjertene, heiaropene og rosen blir av i kommentarfeltene i innleggene hos forlaget.  Kanskje de kjører motsatt taktikk og fjerner "kjærligheten" men lar "hatet" (eller kritikken som vi andre kaller det for) stå, for å få frem det såkalte poenget? 

Ingenting overrasker meg lengre. 

Og ser frem til rapport fra GMN. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Kalunka skrev:

OG DERFOR SKAL MAN IKKE EKSPONERE BARNA SINE!!

Hun har selv lagt ut barna sine sosiale medier - dermed en direkte konsekvens av egne valg. Faen ass. 

IKKE EKSPONER BARNA DINE!

... og hun angrer ikke på eksponeringen, sier hun på GMN.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ett jordskjelv når boka kommer ut... 

Hun snakker om alle de godt voksne damene som sitter på nett og hetser henne men hva med alt hun selv har gjort? 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...