Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Viking-girl skrev:

Joda! 😉 når hun var med i Hele Norge Baker. 

Kjellertrapp... 

Stemmer det🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne nye snap hun har lagt ut med en tavle og en hel haug med tall..  Hvordan klarer hun og finne ut av ting i ett slikt rot? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har holdt veldig lav profil iforhold til vixen... mulig hun gjorde best i å være hjemme. Jeg hadde ikke turt å vise meg ute etter hva som har kommet frem i DN i høst (med truslene) 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, marthes skrev:

Hun har holdt veldig lav profil iforhold til vixen... mulig hun gjorde best i å være hjemme. Jeg hadde ikke turt å vise meg ute etter hva som har kommet frem i DN i høst (med truslene) 

Det er hennes selv som har tapt på det hun har gjort og det er lurt av henne og holde en lav profil når det gjelder vixen men jeg tror dem som jobber med vixen har fått med seg alt som har skjedd og hadde hun blitt nominert til noen kategorier hadde noe vert galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carina Maria skrev:

Det er hennes selv som har tapt på det hun har gjort og det er lurt av henne og holde en lav profil når det gjelder vixen men jeg tror dem som jobber med vixen har fått med seg alt som har skjedd og hadde hun blitt nominert til noen kategorier hadde noe vert galt. 

Hun var vel nominert, men gikk ikke videre til finalen. Hvis ikke jeg husker helt feil. Og da betyr vel det at leserne ikke har stemt på henne...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun var vel nominert, men gikk ikke videre til finalen. Hvis ikke jeg husker helt feil. Og da betyr vel det at leserne ikke har stemt på henne...

Vet ikke om det jeg skriver nå er feil men var det ikke vi lesere som sendte inn forslag på bloggere i noen av kategoriene?  De som hadde flest stemmer kom til semifinalen.  Også var det Vixen juryen som satt opp semifinalister i noen kategorier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Veslefrikk skrev:

Hun var vel nominert, men gikk ikke videre til finalen. Hvis ikke jeg husker helt feil. Og da betyr vel det at leserne ikke har stemt på henne...

Hun var vel nominert i mat-kategorien, men gikk ikke videre

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden juryen hadde 60 % og publikum 40 % innflytelse på finalistene, kan de i utgangspunktet velge den bloggeren de vil ha i finalen. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 10.48, Viking-girl skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun henger med Isabelle Eriksen og disse purunge bloggerne. Hun kunne vært moren deres. Antar at voksne ikke orker å henge med AB. Om hun hadde vært med voksnere folk så hadde hun dokumentert det. Hun har enormt flyktige relasjoner. 

Synes det blir helt feil og lage diskusjon rundt hvem AB er sammen med. Alder har ingenting å si så lenge de har funnet tonen og har det kjekt i sammen. AB gjør jo ikke noe galt? La nå dama få ha sosialt samvær med de hun selv ønsker. Å spekulere i om de voksne ikke orker å være med AB, synes jeg er råttent å skrive. Ingen vet om den spekulasjonen har noe rot i virkeligheten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere som var på Lene Alexandra sin forlovelsefest og det var i følge snap veldig forskjellige antrekk, da mange kom rett fra jobb, og kleskoden var "causial". 

Elsker at hun faktisk var så gjennomført at hun ikke så at det var en kjendis men kjørte stram linje for alle, det var Max en muffins til hvert, men mange tok flere... Vi ser bare et lite klipp 🤣 morsomt når det ble som det ble.

Hun har fått forlenget leieavtalen ut 2019(?) Tror jeg det var hun nevnte ett eller annet sted.

Det treningsopplegget er jo bare reklame for en app, fra ekstern samarbeidspartner, ikke noe hun har laget. Og hvor ofte det skal oppdateres spørs vel på avtalens innhold? 

Men mange løse baller i lufta nå, og hun sa vel også i går satt hun hadde hatt 6 timers langt møte med ny samarbeidspartner og medeier🤔 spent på om det er bare tomme ord.

Endret av Gisse
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, terteskjell skrev:

Denne nye snap hun har lagt ut med en tavle og en hel haug med tall..  Hvordan klarer hun og finne ut av ting i ett slikt rot? 

Den tavla er nok kun lagt ut for å vise hvor mye hun har tjent i år. Om det er et system der, fortsår hun det sikkert selv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
38 minutter siden, Tjoppa skrev:

Den tavla er nok kun lagt ut for å vise hvor mye hun har tjent i år. Om det er et system der, fortsår hun det sikkert selv.. 

Ja det er jo veldig sannsynlig at hun har tjent 129 000 kr på 18 dager....Særlig med tanke på at hun har ligget i hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det er utrolig at noen fremdeles betviler de enorme inntektene AB kan ha, har noen av dere sett et reklamebudsjett? 120000 for en reklame (ett innlegg/ eller en avtale) er lommerusk for selskaper som ønsker promotering.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Prinsesse788 skrev:

Jeg syntes det er utrolig at noen fremdeles betviler de enorme inntektene AB kan ha, har noen av dere sett et reklamebudsjett? 120000 for en reklame (ett innlegg/ eller en avtale) er lommerusk for selskaper som ønsker promotering.

Grunnen til at noen (mange) betviler at hun kan ha så enorme inntekter er vel sannsynligvis pga boligsituasjonen hennes og at hun tydeligvis har ganske dårlig råd. Hadde hun hatt så enorme inntekter, så hadde det ikke vært noe problem å få kjøpt en bolig til seg selv og barna. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja @Veslefrikk - mulighet for boliglån handler om mer enn inntekt.

Og om det stemmer at hun lever i 12 millionersjiktet vil hun jo ikke kunne kjøpe noe.

Bankene ser som regel på helheten. Og AB fremstår ikke som økonomisk på noen som helst måte. Da hjelper det ikke med hverken sparepenger eller høy inntekt (i en forøvrig begrenset periode hittil).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Nja @Veslefrikk - mulighet for boliglån handler om mer enn inntekt.

Og om det stemmer at hun lever i 12 millionersjiktet vil hun jo ikke kunne kjøpe noe.

Bankene ser som regel på helheten. Og AB fremstår ikke som økonomisk på noen som helst måte. Da hjelper det ikke med hverken sparepenger eller høy inntekt (i en forøvrig begrenset periode hittil).

Skjønner ikke hvorfor hun må kjøpe ett hus til 12 millioner.  Om hun skal fortsette å bo på Sørumsand så er det jo masse og få for halve prisen. Er flere boliger til salgs med 4 soverom til mellom 4,5 og 5,5 mill

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Nja @Veslefrikk - mulighet for boliglån handler om mer enn inntekt.

Og om det stemmer at hun lever i 12 millionersjiktet vil hun jo ikke kunne kjøpe noe.

Bankene ser som regel på helheten. Og AB fremstår ikke som økonomisk på noen som helst måte. Da hjelper det ikke med hverken sparepenger eller høy inntekt (i en forøvrig begrenset periode hittil).

Ifølge skattelistene var det 1.million inn i fjor. Når man er en så stor familie er det ikke mye, og i tillegg ha  et boliglån alene vil ikke være realistisk.

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, terteskjell skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun må kjøpe ett hus til 12 millioner.  Om hun skal fortsette å bo på Sørumsand så er det jo masse og få for halve prisen. Er flere boliger til salgs med 4 soverom til mellom 4,5 og 5,5 mill

Var ikke det i perioden med Erik, at hun så for seg et dyrt hus? Og at de skulle dele 50/50 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justlooking skrev:

Var ikke det i perioden med Erik, at hun så for seg et dyrt hus? Og at de skulle dele 50/50 😊

Jeg håper jo det..  For om hun sikter til ett hus til 12 mill så må hun nok heller leie noen år fremover. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...