Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Perle skrev:

Ja, det må i såfall være i drømmene hennes. 😅 Ser henne for meg sprade rundt der nede. Det er jo henne de burde sendt avgårde. Hun hadde ihvertfall IKKE beklaget seg i etterkant. :jolie:

Er det foresten noen som vet Jordan det hår med det nye FANTSTISKE prosjektet som skulle lanseres nå i januar?

Var det dette «livegym» greine? (@livegym.no) En side med 712 (nei, ikke k) følgere... Uansett, de har de fått lite valuta igjen for pengene. Det er nå to straks to uker siden sist oppdatering. Sånn går det når man ikke sjekker samarbeidspartnerne sine. 🤡

https://imma.gr/78080x21f27

Ja, kan se for meg henne som filmer seg selv mens hun sprader rundt et basseng eller på stranda Dubai, iført den stripete badedrakta, solhatten og solbrillene hun brukte i på Oustøen, mens hun drar seg i håret.:skya: Det ble jo ikke noe av New York turen før jul, så gratistur til skyskraperne i Dubai sammen med blogger-vennene burde jo vært midt i blinken. Og du har helt rett. Hun hadde garantert ikke beklaget i etterkant.:jolie:

Hun snappet forresten bilde av et brev fra Patentstyret ganske nylig, en av de siste dagene, men det stod selvsagt ikke noe om hva det gjaldt. Kan jo ha noe med det "fantastiske" prosjektet å gjøre.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har AB sluttet å blogge? :O

 

Har ikke sett snurten av henne på Instagram eller blogg siden første uka i januar. På snap har jeg heller ikke lagt merke til noe story-oppdatering på lang tid...

 

Kanskje hun har fått en jobb der hun ikke trenger å selge sitt og alle rundt seg sitt privatliv for mat på bordet? :O

Endret av Rubella
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Kommer nok heller en «trengte en pause», selv for en sterk, velykket karrierekvinne som meg kan det bli nok... eller så har hun vel funnet kjærligheten igjen. Har jo tross alt vært singel i heeeeele år.

Finnes ikke «bekymret» over om hun har sluttet å blogge. For det ligger alltid noe kalkulert bak hennes oppførsel, så det er nok bare stille før stormen.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hummel34 skrev:

Kommer nok heller en «trengte en pause», selv for en sterk, velykket karrierekvinne som meg kan det bli nok... eller så har hun vel funnet kjærligheten igjen. Har jo tross alt vært singel i heeeeele år.

Finnes ikke «bekymret» over om hun har sluttet å blogge. For det ligger alltid noe kalkulert bak hennes oppførsel, så det er nok bare stille før stormen.... 

Ser henne på konkurranse neste helg🙂 kanskje be henne på kaffe og spørre😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, terteskjell skrev:

Ser henne på konkurranse neste helg🙂 kanskje be henne på kaffe og spørre😊

Pass deg, så ikke du blir anmeldt. For trakassering eller noe... 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, ashera skrev:

Igjen om barn på bedriftssnapen - søknad til vgs, en oversikt over karaktersnittet for opptak til medisinstudiet. Hva i alle dager har dette med firmaet å gjøre? Heldigvis unngår hun å snape bilde av barnet det gjelder, men snakk om å hause opp forventninger på mindreåriges vegne....

Fisker vel etter å få sponsa en plass på medisinstudiet 🙈

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, ashera skrev:

Igjen om barn på bedriftssnapen - søknad til vgs, en oversikt over karaktersnittet for opptak til medisinstudiet. Hva i alle dager har dette med firmaet å gjøre? Heldigvis unngår hun å snape bilde av barnet det gjelder, men snakk om å hause opp forventninger på mindreåriges vegne....

Å nei!! :grine: 

kunne hun ikke bare la være. :sukk:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ashera skrev:

Igjen om barn på bedriftssnapen - søknad til vgs, en oversikt over karaktersnittet for opptak til medisinstudiet. Hva i alle dager har dette med firmaet å gjøre? Heldigvis unngår hun å snape bilde av barnet det gjelder, men snakk om å hause opp forventninger på mindreåriges vegne....

Jeg tror jeg har blitt blokkert fra snap.La igjen en kommentar på bloggen med navn og e-postadresse. Ba om en åpen dialog angående barn og eksponering, og at vi kunne ta det privat på e-post. Har ikke sett en snap siden. Kommentaren min ble heller aldri publisert. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lillemini skrev:

Jeg tror jeg har blitt blokkert fra snap.La igjen en kommentar på bloggen med navn og e-postadresse. Ba om en åpen dialog angående barn og eksponering, og at vi kunne ta det privat på e-post. Har ikke sett en snap siden. Kommentaren min ble heller aldri publisert. 

Da er du blokkert.  Jeg la igjen en kommentar som kun var ett velment råd.  Og vips ble jeg blokkert

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ashera skrev:

Igjen om barn på bedriftssnapen - søknad til vgs, en oversikt over karaktersnittet for opptak til medisinstudiet. Hva i alle dager har dette med firmaet å gjøre? Heldigvis unngår hun å snape bilde av barnet det gjelder, men snakk om å hause opp forventninger på mindreåriges vegne....

Jeg skjønner ikke hva andre har med dette å gjøre. AB; la barna dine få ha privatliv

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, terteskjell skrev:

Da er du blokkert.  Jeg la igjen en kommentar som kun var ett velment råd.  Og vips ble jeg blokkert

Og jeg har likt en kommentar og blitt blokket :dry:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lillemini skrev:

Jeg tror jeg har blitt blokkert fra snap.La igjen en kommentar på bloggen med navn og e-postadresse. Ba om en åpen dialog angående barn og eksponering, og at vi kunne ta det privat på e-post. Har ikke sett en snap siden. Kommentaren min ble heller aldri publisert. 

 

54 minutter siden, terteskjell skrev:

Da er du blokkert.  Jeg la igjen en kommentar som kun var ett velment råd.  Og vips ble jeg blokkert

 

40 minutter siden, Trollmora skrev:

Og jeg har likt en kommentar og blitt blokket :dry:

Så ABD har ingenting å komme med etter bruddet med Erik32, så hun eksponerer mindreårige og har tid til å blokkere alle som er kritiske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmy_H skrev:

 

 

Så ABD har ingenting å komme med etter bruddet med Erik32, så hun eksponerer mindreårige og har tid til å blokkere alle som er kritiske? 

Nå har jeg vært blokkert siden Proviant reklamen første gang da haha. Så det er ikke noe nytt akkurat. Men hun må gjerne holde seg borte fra bloggen hvis hun ikke har noe å blogge om - i stedet for at vi skal få injurier mot andre og "fyll" innlegg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Trollmora skrev:

Nå har jeg vært blokkert siden Proviant reklamen første gang da haha. Så det er ikke noe nytt akkurat. Men hun må gjerne holde seg borte fra bloggen hvis hun ikke har noe å blogge om - i stedet for at vi skal få injurier mot andre og "fyll" innlegg.

Aha, da var det mange som ble blokkert. Det ble faktisk jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så episoden av bloggerne «vollenfestivalen» eller noe i den duren hos pilotparet? Jeg må si jeg ble skikkelig overrasket av å se AB i denne episoden. Hun så bare helt malplassert ut og oppførte seg helt merkelig? Bare jeg som bet meg merke i dette?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elisabethw skrev:

Noen som så episoden av bloggerne «vollenfestivalen» eller noe i den duren hos pilotparet? Jeg må si jeg ble skikkelig overrasket av å se AB i denne episoden. Hun så bare helt malplassert ut og oppførte seg helt merkelig? Bare jeg som bet meg merke i dette?

Nei, vil du utdype? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...