Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Man skal ikke tro, man skal vite. Det er ikke greit med gjetting , og i tillegg skrive om slike tanker på nett om andre personer.

Det fine med folk som AB er at de alltid skriver om det de gjør, uansett hva. ab lever av spekulasjoner, så akkurat nok har hun nok bare et helt vanlig kjedelig liv. Bra for barna!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvikkvas
10 minutter siden, Takida skrev:

Det fine med folk som AB er at de alltid skriver om det de gjør, uansett hva. ab lever av spekulasjoner, så akkurat nok har hun nok bare et helt vanlig kjedelig liv. Bra for barna!

Jeg er ikke innenfor hennes 4 vegger, så vet ikke hva hun bruker dagene med. Kan ikke si jeg bryr meg så mye heller. Dama er voksen, og bestemmer selv hva hun bruker dem til. 

Endret av Kvikkvas
Retting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, terteskjell skrev:

Leser beklagelsen til Espen Hilton etter reisen til Dubai.  Og følt den var ekte og at han virkelig mente det.  Tenk om frøken AB kunne gjort det samme når det stormet som værst før jul..  

Det kommer aldri til og skje for hun har hit til ikke innrømmet det hun gjorde før jul og hun har skyldt på andre hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Jeg er ikke innenfor hennes 4 vegger, så vet ikke hva hun bruker dagene med. Kan ikke si jeg bryr meg så mye heller. Dama er voksen, og bestemmer selv hva hun bruker dem til. 

Prøv og les deg opp på tråden hva hun gjort gjort så skjønner du det og det måtte jeg også gjøre. Det er ikke en blogg bedrift hun og vere stolt over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
14 minutter siden, Carina Maria skrev:

Prøv og les deg opp på tråden hva hun gjort gjort så skjønner du det og det måtte jeg også gjøre. Det er ikke en blogg bedrift hun og vere stolt 

 

Når det er sagt, dama er voksen. Prøver og feiler i livet, som alle oss andre. 

Ergo menneskelig. 

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Jeg håper denne pausen betyr at AB tar seg tid til å tenke over om hun vil fortsette bloggkarrieren, evt legge om kursen slik at innlegget som presenteres slik på bedriftens FB-side: "Jeg elsket han jo! Hvordan kunne da da ende slik? Plutselig en dag var det slutt mellom oss 😯", blir det siste av dette slaget.

Og greit at de som titter innom FB og blir fristet av følgende oppfordring: "Besøk min blogg for inspirasjon til baking", slipper å klikke seg inn for å møte overskrifter som dette.

Anne Brith forteller jo til stadighet om prosjekter og samarbeider, la oss håpe at hun har funnet andre bein å stå på, og lar både barn, ekser, naboer og uenige/kritiske lesere,+++ være i fred.

Best for alle, også for AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
49 minutter siden, Kvikkvas skrev:

 

Når det er sagt, dama er voksen. Prøver og feiler i livet, som alle oss andre. 

Ergo menneskelig. 

Det handler mer enn og feile fra Anne Brith sin side og jeg måtte selv sette godt inn i saken for og forstå hva dem mente på tråden men etter jeg fikk lese nok dokumentasjon og artikler fra dagens nærings liv som er en stor bedrifts avis forstod jeg hva det var snakk. Jeg gikk rett i strupen på dem som kritiserte Anne Brith og dem sa at jeg måtte lese meg opp å lenkene som dem gav meg med dokumentasjon men jeg var forvars posisjon og ville beskytte Anne Brith. Helt til den dagen jeg kom over artikler på dagens nærings liv som bekreftet det dem andre skrev og vel så det og da forstod jeg at det handlet om blogg bedriften Anne Brith og ikke om henne som person. 

Jeg anbefaler deg og gjøre det samme du også og det er et godt råd fra meg som selv misforstod dem som skrev på tråden. Det er noen som prøver seg og diskutere personen Anne Brith med dem komentarene blir over sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Det handler mer enn og feile fra Anne Brith sin side og jeg måtte selv sette godt inn i saken for og forstå hva dem mente på tråden men etter jeg fikk lese nok dokumentasjon og artikler fra dagens nærings liv som er en stor bedrifts avis forstod jeg hva det var snakk. Jeg gikk rett i strupen på dem som kritiserte Anne Brith og dem sa at jeg måtte lese meg opp å lenkene som dem gav meg med dokumentasjon men jeg var forvars posisjon og ville beskytte Anne Brith. Helt til den dagen jeg kom over artikler på dagens nærings liv som bekreftet det dem andre skrev og vel så det og da forstod jeg at det handlet om blogg bedriften Anne Brith og ikke om henne som person. 

Jeg anbefaler deg og gjøre det samme du også og det er et godt råd fra meg som selv misforstod dem som skrev på tråden. Det er noen som prøver seg og diskutere personen Anne Brith med dem komentarene blir over sett. 

Kanskje på tide å bytte ut dette da? Jeg tar avstand fra dem som rakker ned på bloggere uten og kjenne dem som person og jeg har null toleranse for mobbing på nettet og da sier jeg fra.  Siden du skjønner nå at de er bloggere og ikke privatpersoner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
6 minutter siden, Emmy_H skrev:

Kanskje på tide å bytte ut dette da? Jeg tar avstand fra dem som rakker ned på bloggere uten og kjenne dem som person og jeg har null toleranse for mobbing på nettet og da sier jeg fra.  Siden du skjønner nå at de er bloggere og ikke privatpersoner? 

Smart :)  Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
1 time siden, Carina Maria skrev:

Det handler mer enn og feile fra Anne Brith sin side og jeg måtte selv sette godt inn i saken for og forstå hva dem mente på tråden men etter jeg fikk lese nok dokumentasjon og artikler fra dagens nærings liv som er en stor bedrifts avis forstod jeg hva det var snakk. Jeg gikk rett i strupen på dem som kritiserte Anne Brith og dem sa at jeg måtte lese meg opp å lenkene som dem gav meg med dokumentasjon men jeg var forvars posisjon og ville beskytte Anne Brith. Helt til den dagen jeg kom over artikler på dagens nærings liv som bekreftet det dem andre skrev og vel så det og da forstod jeg at det handlet om blogg bedriften Anne Brith og ikke om henne som person. 

Jeg anbefaler deg og gjøre det samme du også og det er et godt råd fra meg som selv misforstod dem som skrev på tråden. Det er noen som prøver seg og diskutere personen Anne Brith med dem komentarene blir over sett. 

Jeg forsvarer ingen. Jeg lar dame være. Og blander meg ikke i hva hun bedriver. Regner med de ansvarlige selv tar grep om det. Når det er under lupen av forbrukerrådet og andre viktige instanser. 

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Jeg forsvarer ingen. Jeg lar dame være. Og blander meg ikke i hva hun bedriver. Regner med de ansvarlige selv tar grep om det. Når det er under lupen av forbrukerrådet og andre viktige instanser. 

Men du ser ikke noe betenkeligheter med det hun har gjort det siste året? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
1 minutt siden, terteskjell skrev:

Men du ser ikke noe betenkeligheter med det hun har gjort det siste året? 

Det eneste jeg fått meg, er at hun ble singel. Og hadde kjærlighetssorg. Og blogget mye om bruddet. Og det et jo flere som gjør. Og jeg blander meg ikke borti ting jeg ikke har noe med

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kvikkvas skrev:

Det eneste jeg fått meg, er at hun ble singel. Og hadde kjærlighetssorg. Og blogget mye om bruddet. Og det et jo flere som gjør. Og jeg blander meg ikke borti ting jeg ikke har noe med

 

Ok...  Ja da har du jo ikke fått med deg det essensielle med hele den bloggen😔

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, terteskjell skrev:

Ok...  Ja da har du jo ikke fått med deg det essensielle med hele den bloggen😔

Hun kritiserer for og kritiserer og på sin egen tråd kaller hun oss blogg politi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
3 minutter siden, terteskjell skrev:

Ok...  Ja da har du jo ikke fått med deg det essensielle med hele den bloggen😔

Har ikke lest flere år tilbake. 

For bloggeren og det hun jobber med,  intreserte meg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvikkvas
3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hun kritiserer for og kritiserer og på sin egen tråd kaller hun oss blogg politi. 

Hehe, ja . Det er jeg ikke alene om og mene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
12 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Det eneste jeg fått meg, er at hun ble singel. Og hadde kjærlighetssorg. Og blogget mye om bruddet. Og det et jo flere som gjør. Og jeg blander meg ikke borti ting jeg ikke har noe med

 

Litt ironisk å ikke blande seg bort i ting du ikke har noe med, når bloggeren selv utleverer både sitt eget, barna, eksen og hans families privatliv på en offentlig blogg. Det er ikke slik at de som har meninger her henter det fra løse luften og er kritiske bare for å være jævlige. Foreslår at du setter deg litt inn i hva du kommer og vifter med pekefingeren om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
1 time siden, marie_82 skrev:

Litt ironisk å ikke blande seg bort i ting du ikke har noe med, når bloggeren selv utleverer både sitt eget, barna, eksen og hans families privatliv på en offentlig blogg. Det er ikke slik at de som har meninger her henter det fra løse luften og er kritiske bare for å være jævlige. Foreslår at du setter deg litt inn i hva du kommer og vifter med pekefingeren om. 

 Hvorfor tror du jeg IKKE LESER HENNS BLOGG?

Jo, for jeg orker ikke drama Queen på nett. Hverken bloggere eller de som kommentere slike bloggere. 

Skulle tro folk hadde nok med sitt eget

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Kvikkvas skrev:

 Hvorfor tror du jeg IKKE LESER HENNS BLOGG?

Jo, for jeg orker ikke drama Queen på nett. Hverken bloggere eller de som kommentere slike bloggere. 

Skulle tro folk hadde nok med sitt eget

 

Da forstår jeg ikke vitsen med og komme inn hit for og slenge sure bemerkninger om det som komentres om Anne Brith sin blogg bedrift for det var det du gjorde etterpå var at du skrev du i din egen tråd om at vi som engasjerer oss i dem ulike bloggernes blogg bedrifter og er kritiske til måten mange av dem jobber på hvor du kalte oss for bloggpoliti og da er det noe du vil si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...