Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, saa92 skrev:

Hvorfor blogger hun ikke for tiden?

Ingen blogging=ingen eksponering av barn

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest formula
19 minutter siden, saa92 skrev:

Hvorfor blogger hun ikke for tiden?

Når hun har brukt 17-18(?) innlegg på å skrive om bruddet med eksen, ja så tenker jeg hun er tom. Hun har vel ikke noe å blogge om, lite som skjer. Hun er vel ganske enkelt ute av dansen.

Like greit å gi seg, når man ikke klarer å levere noen verdens ting uten å henge ut uskyldige, rakke ned på andre mennesker og eksponere barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Emmy_H skrev:

Hun fikk ikke finaleplass i Vixen heller, men Ida fikk finaleplass. 

Det lå i kortene i år og viss hun hadde fått det hadde vixen dummet seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Emmy_H skrev:

Hun fikk ikke finaleplass i Vixen heller, men Ida fikk finaleplass. 

Bra..  Ida fortjener den plassen

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, formula skrev:

Når hun har brukt 17-18(?) innlegg på å skrive om bruddet med eksen, ja så tenker jeg hun er tom. Hun har vel ikke noe å blogge om, lite som skjer. Hun er vel ganske enkelt ute av dansen.

Like greit å gi seg, når man ikke klarer å levere noen verdens ting uten å henge ut uskyldige, rakke ned på andre mennesker og eksponere barn. 

Har ikke fulgt med på en stund, hva skjedde egentlig mellom henne og Erik?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rock&republic skrev:

Har ikke fulgt med på en stund, hva skjedde egentlig mellom henne og Erik?

Etter 17-18 blogg innlegg og et par avisartikler, er det fortsatt uklart, tro det eller ei...

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, formula skrev:

Når hun har brukt 17-18(?) innlegg på å skrive om bruddet med eksen, ja så tenker jeg hun er tom. Hun har vel ikke noe å blogge om, lite som skjer. Hun er vel ganske enkelt ute av dansen.

Like greit å gi seg, når man ikke klarer å levere noen verdens ting uten å henge ut uskyldige, rakke ned på andre mennesker og eksponere barn. 

Helt enig. Kanskje hun har innsett at hun har gjort graverende feil ved å henge ut mange uskyldige mennesker og løyet om hetsere og mye annet. Selv om hun har slettet mesteparten husker folk både innleggene,  politianmeldelsene og avisartiklene. Kanskje hun tenker seg litt om og velger en ny kurs. La oss håpe hun finner et ærlig arbeid og får det bra med barna og seg selv 👍

Endret av Justlooking
Skrivefeil
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun henger med Isabelle Eriksen og disse purunge bloggerne. Hun kunne vært moren deres. Antar at voksne ikke orker å henge med AB. Om hun hadde vært med voksnere folk så hadde hun dokumentert det. Hun har enormt flyktige relasjoner. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå skal hun jo ikke ta inn flere mennesker i livet sitt- eller hva nå nyttårsforsettet var. HVEM har dét som nyttårsforsett egentlig??

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
5 timer siden, Viking-girl skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun henger med Isabelle Eriksen og disse purunge bloggerne. Hun kunne vært moren deres. Antar at voksne ikke orker å henge med AB. Om hun hadde vært med voksnere folk så hadde hun dokumentert det. Hun har enormt flyktige relasjoner. 

Hun virker litt som jeg tenker redd for og bli eldre og vil holde seg inne med dem som er yngre enn seg og det virker kramp aktig. Greit i arbeid livet at man jobber med dem som er eldre men det er alders forskjell mellom en i 25-30 års alderen og en i 40 årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hun virker litt som jeg tenker redd for og bli eldre og vil holde seg inne med dem som er yngre enn seg og det virker kramp aktig. Greit i arbeid livet at man jobber med dem som er eldre men det er alders forskjell mellom en i 25-30 års alderen og en i 40 årene. 

? Nå er jo blogging det samme som et arbeidsliv, da de driver firma hele gjengen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Emmy_H skrev:

? Nå er jo blogging det samme som et arbeidsliv, da de driver firma hele gjengen? 

Det har du rett i men hun henger mye sammen dem som er mange yngre enn seg selv og jeg synes det virker som panikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Hun virker litt som jeg tenker redd for og bli eldre og vil holde seg inne med dem som er yngre enn seg og det virker kramp aktig. Greit i arbeid livet at man jobber med dem som er eldre men det er alders forskjell mellom en i 25-30 års alderen og en i 40 årene. 

Det er faktisk bare 10 år. Du får det til å høres ut som alle over 40 år er gamle kjærringer. Du blir fort 40 år selv, og da garanterer jeg deg at du hverken er olding eller føler deg som en.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det har du rett i men hun henger mye sammen dem som er mange yngre enn seg selv og jeg synes det virker som panikk. 

Det er vel mer forretningsstrategi enn noe annet. Eller nettverksbygging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Emmy_H skrev:

Det er vel mer forretningsstrategi enn noe annet. Eller nettverksbygging. 

Kan være et poeng du har der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Emmy_H skrev:

Det er vel mer forretningsstrategi enn noe annet. Eller nettverksbygging. 

Mulig det, men Anne Brith og jentene på 20 og noe har ikke samme målgruppe lesere. Om AB vil holde på dette med bakeblogg så vil hennes eneste nettverkbygging være at hun lager kaker til arrangementer de forskjellige bloggerene har, er jo noe det, men hun kan ikke oppføre seg som om de er tette venninner som har alt til felles om hun vil bli tatt seriøst som selvstendig og sterk forretningskvinne i 40årene. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Emmy_H skrev:

Det er vel mer forretningsstrategi enn noe annet. Eller nettverksbygging. 

En noe klønete og dårlig en bare... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tone238 skrev:

Det er faktisk bare 10 år. Du får det til å høres ut som alle over 40 år er gamle kjærringer. Du blir fort 40 år selv, og da garanterer jeg deg at du hverken er olding eller føler deg som en.

Det er over 20 års aldersforskjell mellom Stina, Isabell og den gjengen og AB. 

Jeg jobber i en stor bedrift med store aldersforskjeller, men jeg har nada til felles med trainee’ene som kommer rett fra BI utover det faglige og kunne aldri falle meg inn å henge med de utenom arbeidstid. Og aldersforskjellen mellom meg og de er på langt nær så mye som aldersforskjellen mellom AB og de unge PH bloggerne. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...