Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Scoop skrev:

Ganske sprøtt å høre om den episoden nå (hadde glemt den) etter å ha lest om alle gavene hun ga Erik. Flerfoldige tusen hadde hun brukt, skrev hun. Og dette over ett år etter hun nektet å kjøpe headset, og fortsatt uten noe hus i sikte. Hvordan kan noen ønske å framstille seg så merkelig? Det er virkelig ubegripelig.

Drømmehuset til AB forsvant nok med «drømmemannen» Erik , ikke lett å få lån med flere konkurser og ustabil inntekt. Ikke noe headset , bil eller hus i sikte . Er nok et godt råd en her på tråden kom med at hun bør skaffe seg en fast jobb med fast inntekt , men der stiller hun heller ikke først i køen , vil jeg tro .

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, maipai skrev:

Det er trist at Anne Brith har brent så mange broer, og derfor sitter så fint i det som hun gjør. Syns ikke så veldig synd på henne, fordi man høster det man sår, men det er dessverre flere mindreårige i denne suppa. Og disse har fått lovnader om et digert hus, i en god del år.

Hun har ødelagt litt for seg selv men som alene mamma er det ikke lett og komme på bolig markedet heller. Det er ingen unskyldning for det hun har rotet seg opp i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lambigirl skrev:

Hvorfor kommer du trekkende med dette nå? Carina Maria var tydelig i tråden som handler om Sophie Elise at hun likte henne i SVD. Men at hun var mot Sophie Elise sine kosmetiske behandlinger.

Og det kalles å skille sak fra poerson noe all ikke klarer i skiftlige diskusjoner på nett.

 

Jeg mener innlegg publisert lenge før svd, men nok om det!

Endret av Monky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carina Maria skrev:

Hun har ødelagt litt for seg selv men som alene mamma er det ikke lett og komme på bolig markedet heller. Det er ingen unskyldning for det hun har rotet seg opp i. 

Jeg klarte det! Å kjøpe hus alene.  «Alenemamma»  til to. Og nytt av året (eller senhøst i fjor) er at jeg har en kjæreste jeg ser av og til, jeg har ikke introdusert han til hverken barn eller familie. Men barna har en far derfor er jeg 50/50 mamma 😊 og oftere når far jobber overtid. Alenemamma høres så fælt ut, nesten som å være enke. Så lenge alle barn har en far som de har jevnlig samvær med så bør det hete deltidsmamma, selv om man er mor for resten av livet. Evt fulltidsmamma om barna har svært lite kontakt med far. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Viking-girl skrev:

Jeg klarte det! Å kjøpe hus alene.  «Alenemamma»  til to. Og nytt av året (eller senhøst i fjor) er at jeg har en kjæreste jeg ser av og til, jeg har ikke introdusert han til hverken barn eller familie. Men barna har en far derfor er jeg 50/50 mamma 😊 og oftere når far jobber overtid. Alenemamma høres så fælt ut, nesten som å være enke. Så lenge alle barn har en far som de har jevnlig samvær med så bør det hete deltidsmamma, selv om man er mor for resten av livet. Evt fulltidsmamma om barna har svært lite kontakt med far. 

Hvorfor ikke bare kalle seg «mamma»?!?

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Sykt hvor mye dere har diskutert en blogger på så kort tid!! Er dere klar over at dere har skrevet over 100 sider på 2 mnd?😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Sykt hvor mye dere har diskutert en blogger på så kort tid!! Er dere klar over at dere har skrevet over 100 sider på 2 mnd?😱

Haha 😂 ja , du er med og har i tilegg telt alle innlegga , det kaller jeg engasjert 😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lkk skrev:

Haha 😂 ja , du er med og har i tilegg telt alle innlegga , det kaller jeg engasjert 😂

Man trenger ikke telle, bare å se når tråden er startet og hvor mange sider den er på..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
6 timer siden, MarianneE skrev:

"Er dere klar over at VI har..."  Du har jo bidratt du og.

Dette var mitt første innlegg i tråden..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Sykt hvor mye dere har diskutert en blogger på så kort tid!! Er dere klar over at dere har skrevet over 100 sider på 2 mnd?😱

Det du burde være sjokkert over er kilden til denne tråden, den gir og gir, så absolutt ikke rart at det skrives mye her.

Endret av Stjernekikkeren
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, Stjernekikkeren skrev:

Det du burde være sjokkert over er kilden til denne tråden, den gir og gir, så absolutt ikke rart at det skrives mye her.

Det gjør hun og mye kunne vert ungått viss hun hadde tatt til seg kritikken som mange har gitt henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, LilleSnupp skrev:

Man trenger ikke telle, bare å se når tråden er startet og hvor mange sider den er på..

Men likevel tatt seg bryet å kommentere 😊

Endret av Lkk
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
11 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Sykt hvor mye dere har diskutert en blogger på så kort tid!! Er dere klar over at dere har skrevet over 100 sider på 2 mnd?😱

Hva er så sykt med at en såpass kontroversiell blogger som Anne Brith blir diskutert?

Har du satt deg inn i måten hun blogger på? Anmeldelsene og oppslagene i Dagens Næringsliv? Hvordan hun grovt og hensynsløst utleverer egne barn og ekser?

Hvis ikke, les her: https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
12 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Sykt hvor mye dere har diskutert en blogger på så kort tid!! Er dere klar over at dere har skrevet over 100 sider på 2 mnd?😱

Jeg skal fortelle deg en ting. Helt til rett før jul så jeg alt positivt på bloggern og jeg ble sint på alle dem som skrev noe negativt om bloggeren som bedrift for det er en bedrift bloggern driver.

Dem som skriver på tråden la med lenker til både her og der men jeg nektet og lese dem for jeg mente det var mobbing men det endret seg når jeg leste en artikkel ikke via kvinne guiden men en artikkel jeg fant på avisen dagens nærings liv. Siden den avisene er en av de mest seriøse fant jeg ut at her var det ugler i mosen med bloggern og begynte og lese linkene som dem på forumet her hadde gitt meg og til sammen var det nok overbevisning for meg at bloggeren ikke har helt rent mel i posen for måten hun driver sin blogg bedrift på. 

Bloggern har ødelagt for seg selv og det virker som om jo mer oppmerksomhet negativ jo mer spinner hun på det for så og få mer oppmerksomhet men det verste er at hun har mistet tilliten til hvordan hun blogger på. Den kritikken hun får for måten hun driver sin blogg bedrift på er berettiget. 

Viss jeg hadde vert sponsor ville jeg ikke gått inn i ny avtale med bloggen hennes når hun får så mye negativ omtale i dagens næringsliv. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Viking-girl skrev:

Skulle ønske flere fikk opp øynene sånn som du @Carina Maria ❤️👍🏼👍🏼 Flott at du forteller din historie igjen. 

Skulle bare mangle også :) Når dagens nærings liv som er en seriøs foretnings avis retter søkelyset mot det som skjedde med Anne Brith har de ikke hentet det fra løse luften. Alt i alt var det for mye 1+1+1 som til sammen ble at uglene i mosen ikke hadde flyttet seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Jeg skal fortelle deg en ting. Helt til rett før jul så jeg alt positivt på bloggern og jeg ble sint på alle dem som skrev noe negativt om bloggeren som bedrift for det er en bedrift bloggern driver.

Dem som skriver på tråden la med lenker til både her og der men jeg nektet og lese dem for jeg mente det var mobbing men det endret seg når jeg leste en artikkel ikke via kvinne guiden men en artikkel jeg fant på avisen dagens nærings liv. Siden den avisene er en av de mest seriøse fant jeg ut at her var det ugler i mosen med bloggern og begynte og lese linkene som dem på forumet her hadde gitt meg og til sammen var det nok overbevisning for meg at bloggeren ikke har helt rent mel i posen for måten hun driver sin blogg bedrift på. 

Bloggern har ødelagt for seg selv og det virker som om jo mer oppmerksomhet negativ jo mer spinner hun på det for så og få mer oppmerksomhet men det verste er at hun har mistet tilliten til hvordan hun blogger på. Den kritikken hun får for måten hun driver sin blogg bedrift på er berettiget. 

Viss jeg hadde vert sponsor ville jeg ikke gått inn i ny avtale med bloggen hennes når hun får så mye negativ omtale i dagens næringsliv. 

Tror jeg elsker deg bittelitt.

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...