Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Hallo1234 skrev:

Gjort hva med utseende ?🤔

Hun har silikonbryster, botox/fillers, hairextensions, spraytan, tattoverte bryn (og lepper?) tannbleking og tannregulering, løsvipper og løsnegler. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
35 minutter siden, Perle skrev:

Hun har silikonbryster, botox/fillers, hairextensions, spraytan, tattoverte bryn (og lepper?) tannbleking og tannregulering, løsvipper og løsnegler. 

Har hun skrevet eller sakt det selv? Visste botox, fillers og extension. Da er hun et dårlig forbilde hun også. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
31 minutter siden, Perle skrev:

Ja. 

Da er hun som voksen blogger dårlig forbilde til når hun fremmer slike behandlinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Perle skrev:

Hun har silikonbryster, botox/fillers, hairextensions, spraytan, tattoverte bryn (og lepper?) tannbleking og tannregulering, løsvipper og løsnegler. 

Ser ikke forskjell😵

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hallo1234 skrev:

Ser ikke forskjell😵

Skulle vært en tur på Specsavers da kanskje... 👍🏻😄

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Skulle vært en tur på Specsavers da kanskje... 👍🏻😄

 

4 minutter siden, Keikolina skrev:

Ser stor forskjell fra bildene i Mo i Rana til nå.

Ja kansje 😝🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hallo1234 skrev:

 

Ja kansje 😝🤣

Det var ikke meningen å gjøre narr av deg, men det er ikke ofte man ser så stor forskjell som man gjør på Anne-Brith. Se på bildet som @Keikolina akkurat la ut. Forskjellen er jo enorm. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det var ikke meningen å gjøre narr av deg, men det er ikke ofte man ser så stor forskjell som man gjør på Anne-Brith. Se på bildet som @Keikolina akkurat la ut. Forskjellen er jo enorm. 

Så sant. Hun er jo nesten ikke til å kjenne igjen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Carina Maria skrev:

Har hun skrevet eller sakt det selv? Visste botox, fillers og extension. Da er hun et dårlig forbilde hun også. 

Hmm... hvorfor forsvarer du da sophie elise og hennes fremtreden som inglurncer i hennez tråd?? Hu er jo mye værre når det kommer til «forbilde» og trekket myyye yngre (barn) og mer sårbare følgerr enn AB..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
5 minutter siden, Monky skrev:

Hmm... hvorfor forsvarer du da sophie elise og hennes fremtreden som inglurncer i hennez tråd?? Hu er jo mye værre når det kommer til «forbilde» og trekket myyye yngre (barn) og mer sårbare følgerr enn AB..

Jeg forsvarer henne ikke jeg for hun er et dårlig forbilde på lik linje med Anne Brith. 

Det eneste jeg fulgte med henne på var når hun var med i skal vi danse men ellers tar jeg avstand fra hennes bruk av plastisk kirurugi.

Jeg har aldri sakt noe annet heller. Jeg skjønner at hennes bruk av kosmetiske behandlinger skyldes at hun er utrygg på seg selv. En person som er sikker på seg selv ville aldri forandret kroppen sin så mye. 

Jeg skrev det klart i tråden om Sophie Elilse at da hun var med i skal vi danse vi så jeg på henne som en danser og ikke noe annet og hun var flink og danse uavhengig av kosmetiske behandlinger. 

Ikke legg på meg ting jeg aldri har sakt vær så snill. 

Jeg er mot alt som heter for kosmetiske behandlinger og alle influencere som blogger om det gjør meg sint. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Monky skrev:

Hmm... hvorfor forsvarer du da sophie elise og hennes fremtreden som inglurncer i hennez tråd?? Hu er jo mye værre når det kommer til «forbilde» og trekket myyye yngre (barn) og mer sårbare følgerr enn AB..

Hvorfor kommer du trekkende med dette nå? Carina Maria var tydelig i tråden som handler om Sophie Elise at hun likte henne i SVD. Men at hun var mot Sophie Elise sine kosmetiske behandlinger.

Og det kalles å skille sak fra poerson noe all ikke klarer i skiftlige diskusjoner på nett.

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...