Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Malum skrev:

Erik, 32 på pærra? Det må være jug. Orker ikke. :daane:

 

Er ikke han for gammel til å være med der? Trodde det bare var folk tidlig i 20-årene?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
5 minutter siden, Diamant skrev:

Er ikke han for gammel til å være med der? Trodde det bare var folk tidlig i 20-årene?

Det trodde jeg også. Dette må være jug 😄  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Malum skrev:

Erik, 32 på pærra? Det må være jug. Orker ikke. :daane:

 

Husk at dette er noe folk har lest på jodel..  Kanskje ikke det nettstedet jeg stoler mest på her i verden

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, terteskjell skrev:

Husk at dette er noe folk har lest på jodel..  Kanskje ikke det nettstedet jeg stoler mest på her i verden

Men dette vil  jeg egentlig veldig gjerne tro på... :fnise:

 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula
2 minutter siden, terteskjell skrev:

Husk at dette er noe folk har lest på jodel..  Kanskje ikke det nettstedet jeg stoler mest på her i verden

Vel, han mer enn antyder på instastory...Men det kan jo være at han bare tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke forbauset meg om han dukket opp på Paradise Hotel.

Det ville gjøre  hele historien komplett.   :popcorn:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
12 minutter siden, Sukrin skrev:

Det hadde ikke forbauset meg om han dukket opp på Paradise Hotel.

Det ville gjøre  hele historien komplett.   :popcorn:

Er den mannen glad i pr eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Er den mannen glad i pr eller? 

Ja det tror jeg faktisk han er..  

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke akkurat sjokkert om Erik dukker opp på "Pærra". I Bloggerne episoden der han var med AB og barna til Hemsedal fikk jeg inntrykk av en ganske umoden fyr som er glad i å feste. Før avreise hadde han kjøpt Red Bull til barna, til tross for at han visste at AB ikke likte det. På vei dit fiklet han med mobilen mens han kjørte og maste om at de måtte på afterski, var tydelig at det var viktig for ham.

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Er den mannen glad i pr eller? 

Da han ble sammen med AB hadde han under 200 følgere på Instagram, men omtalte seg selv som "influencer" i profilen sin. Har inntrykk av at han har et ønske om å bli "kjendis".

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmy_H
39 minutter siden, Christiane_W skrev:

Jeg blir ikke akkurat sjokkert om Erik dukker opp på "Pærra". I Bloggerne episoden der han var med AB og barna til Hemsedal fikk jeg inntrykk av en ganske umoden fyr som er glad i å feste. Før avreise hadde han kjøpt Red Bull til barna, til tross for at han visste at AB ikke likte det. På vei dit fiklet han med mobilen mens han kjørte og maste om at de måtte på afterski, var tydelig at det var viktig for ham.

Da han ble sammen med AB hadde han under 200 følgere på Instagram, men omtalte seg selv som "influencer" i profilen sin. Har inntrykk av at han har et ønske om å bli "kjendis".

ABD har hjulpet ham med å oppfylle  drømmen. Hun skjønner ikke selv at jo flere innlegg om bruddet, jo mer fame til  Erik32. Oh the irony..

Endret av Emmy_H
Fjernet en ekstra til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
7 minutter siden, Emmy_H skrev:

ABD har hjulpet ham med å oppfylle  drømmen. Hun skjønner ikke selv at jo flere innlegg om bruddet, jo mer fame til til Erik32.

Nettopp.

Og med denne gnålingen om hvor sjokkert og sint hun er over bruddet, framstår han faktisk som den fornuftige, avslappede - og faktisk som den som avsluttet forholdet.

Uansett hva AB sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sukrin skrev:

Det hadde ikke forbauset meg om han dukket opp på Paradise Hotel.

Det ville gjøre  hele historien komplett.   :popcorn:

Insta storyen er : Mexico city. Stay tuned. 

Min første tanke var: Hvordan i alle dager får dere det til å bli Paradise deltagelse?? 

Tanke nr 2: Hmm innspillingen begynner nå i januar. Og var det ikke et annet kjent par som slo opp da den ene meldte seg på svenske Paradise uten «tillatelse»?? Det ble hvertfall fremstilt slik først. 

Så nå er jeg åpen for alle muligheter her. *popcorn 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmy_H
Akkurat nå, Zenhouse skrev:

Insta storyen er : Mexico city. Stay tuned. 

Min første tanke var: Hvordan i alle dager får dere det til å bli Paradise deltagelse?? 

Tanke nr 2: Hmm innspillingen begynner nå i januar. Og var det ikke et annet kjent par som slo opp da den ene meldte seg på svenske Paradise uten «tillatelse»?? Det ble hvertfall fremstilt slik først. 

Så nå er jeg åpen for alle muligheter her. *popcorn 

Også 110 prosent seg selv 😂🌴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sukrin skrev:

Det hadde ikke forbauset meg om han dukket opp på Paradise Hotel.

Det ville gjøre  hele historien komplett.   :popcorn:

Dukker han opp på Paradise Hotel kommer til og med jeg til å titte innom det programmet av og til pga hurlumheien som da blir på A.B. sin blogg.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Christiane_W skrev:

Jeg blir ikke akkurat sjokkert om Erik dukker opp på "Pærra". I Bloggerne episoden der han var med AB og barna til Hemsedal fikk jeg inntrykk av en ganske umoden fyr som er glad i å feste. Før avreise hadde han kjøpt Red Bull til barna, til tross for at han visste at AB ikke likte det. På vei dit fiklet han med mobilen mens han kjørte og maste om at de måtte på afterski, var tydelig at det var viktig for ham.

Da han ble sammen med AB hadde han under 200 følgere på Instagram, men omtalte seg selv som "influencer" i profilen sin. Har inntrykk av at han har et ønske om å bli "kjendis".

Jeg tror heller at det er AB som har fått han til å kalle seg «influencer». Tror ikke han hadde begreper om sånt før han traff henne. Han virker som en rolig og stødig fyr, litt enkel men snill og utholdende. Når AB har stilt han til veggs og bedt han velge side er det klart at han må velge den siden han har vært lengst på. Ser for meg AB som en sint furie som har stilt han krav og at han ikke kunne oppfylle disse «kravene» og derfor havnet de i gemeng og det rant over og ble slutt. Nettopp derfor tror jeg at AB er så «sjokkert», over at han som først var så snill og føyelig satte seg på bakbeina og faktisk hadde tyngre meninger enn «afterski i Hemsedal». Tror jeg da. 

tilføyelse: om han dukker opp på Paradise kan jeg levende se for meg den gladlaksen han virker å være. Aldri sur, bare positiv. At det evt vil gi AB mer å fyre om på bloggen om dette er tilfelle er bare moro! 😄👍🏼

Endret av Viking-girl
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...