Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Rubella skrev:

Joda, enig i det, men det TV-programmet (Hele Norge baker?) VAR jo faktisk en reell konkurranse med én vinner. :P

Ja, men samtidig viser den opptreden hele hennes personlighet, når det står om noe, albuer AB seg fram og driter i hvem hun tråkker over på veien. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev:

Ja, men samtidig viser den opptreden hele hennes personlighet, når det står om noe, albuer AB seg fram og driter i hvem hun tråkker over på veien. 

Det er jeg enig i!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
7 minutter siden, Annihilator skrev:

Dog hadde nok mange flere enn de faste følgerne lest bloggen med positivt sinn om noe som dette med baking og pynt var hovedfokus

Tror generelt mange flere hadde lest bloggen med positivt sinn om selve bloggen var positiv.

Sånn som den har utviklet seg er det bitterhet, frustrasjon, og noe som kan ligne hat som gjennomsyrer innleggene. Bortsett fra en og annen kake, og en sjelden gang et "Jeg er så lykkelig, har aldri hatt det bedre"-innlegg, som kjapt avløses av enda mer bitterhet.

Virker ikke som AB har noen plan. Det er litt av alt, og alt er halvveis.

Og i det siste innlegget om bruddet virker hun temmelig uengasjert, ja så uengasjert at det er vanskelig å tro på denne kjærlighetssorgen.

Det virker mer som hun tenker: Dette liker fansen! (masse hjerter og styrkeklæææmmer på FB!) Og dette er mat for KG (enda et innlegg om bruddet!).

Og stoff på alle de anonyme bloggene, som bare popper opp over alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være frustrerende for AB at det i tråden som handler om henne linkes til og skrytes av en rekke suksessfulle bakebloggere. Denne tråden har vel i stor grad bidratt til å holde oppmerksomheten rundt henne oppe, for ikke å snakke om holde liv i bloggen hennes. Keep it coming, sier jeg bare! :nigo:

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
3 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Ikke bare det, til kamera kommenterte ab "nå er det finale and youre on your own" eller noe sånt angående Ida som spurte om hjelp. 

AB dultet ikke Ida bort. Og jeg er faktisk enig med AB om at når det er finale så må alle klare seg selv. Det er tross alt en konkurranse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H

Både Trines Matblogg og Krem.no er nominert i Fixen. Jeg var vært inne å stemt på begge. Det er jo helt sykt at ABD er nominert sammen med disse flotte folkene, som faktisk driver med det de er nominert for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Malum skrev:

Må jo være frustrerende for AB at det i tråden som handler om henne linkes til og skrytes av en rekke suksessfulle bakebloggere. Denne tråden har vel i stor grad bidratt til å holde oppmerksomheten rundt henne oppe, for ikke å snakke om holde liv i bloggen hennes. Keep it coming, sier jeg bare! :nigo:

Antar det heller ikke kan kalles avsporing da det handler om bakeblogger i tråden om en "bakeblogger". Hermetegn står der med viten og vilje for å si det sånn, da det er lite bakepreg over bloggen nå.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så kult at Kristine bak det søte liv jobber som jurist  i tillegg til bloggen/oppskriftsiden! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
6 minutter siden, Marimba skrev:

Synes det er så kult at Kristine bak det søte liv jobber som jurist  i tillegg til bloggen/oppskriftsiden! 

Wow! Er ikke Trine Sandberg også jurist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, formula skrev:

Wow! Er ikke Trine Sandberg også jurist?

Jo, det tror jeg faktisk. Men hun driver vel bloggen på fulltid mens Kristine har den som hobby :klo: er ikke helt sikker, de sprer jo ikke akkurat om seg med privatliv detaljer de der to (noe som bare er bra da jeg nettopp besøker bloggene for oppskrifter og inspirasjon). 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel liv i leiren nå som pizzaen skal være med i paradise hotell! 

Eller. Det sier jodel. Og instastorien hans. 

Endret av Grønncaps
Måtte legge ved kilde
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Grønncaps skrev:

Blir vel liv i leiren nå som pizzaen skal være med i paradise hotell! 

Eller. Det sier jodel. Og instastorien hans. 

😂 ja det får man si blir helomvending , fra huskjøp og bonuspappa til 4 , til paradise hotell 😂

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Knegg.

Men Ex on the beach hadde kanskje vært hakket mer spennende?

😂😂🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Marimba skrev:

Synes det er så kult at Kristine bak det søte liv jobber som jurist  i tillegg til bloggen/oppskriftsiden! 

 

1 time siden, formula skrev:

Wow! Er ikke Trine Sandberg også jurist?

Hæhæ, jeg har brukt oppskrifter fra begge blogger i løpet av årene, aldri fått med meg dette! Men går jeg inn på en viss annen blogg er det som å slå på en episode av teite dr phil, det renner over av personlig info ingen burde vite. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Knegg.

Men Ex on the beach hadde kanskje vært hakket mer spennende?

Hun hadde løpt ned og druknet de i fjæra, i tilfelle de hadde hatt en annen historie å fortelle...!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...