Gjest marie_82 Skrevet 1. januar 2019 #2041 Del Skrevet 1. januar 2019 Jeg er spent på om det kommer en anmeldelse snart fra vedkommende som blir hengt ut så til de grader. Det mer enn antydes at AB er utsatt for vold. Disse skrønene om hvordan hun har hatt det i forholdet blir jo bare verre for hver gang de fortelles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 1. januar 2019 Populært innlegg #2042 Del Skrevet 1. januar 2019 Tenker at den såkalte traumatiske psykiske voldsbruken, for å bruke ABs sine egne ord, henger sammen med hvordan AB tok seg til rette på andres eiendom. Noen forsøkte å sette foten ned. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 1. januar 2019 #2043 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) 4 timer siden, Consita skrev: ..... Endret 1. januar 2019 av Strikkemamsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 1. januar 2019 #2044 Del Skrevet 1. januar 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. januar 2019 #2045 Del Skrevet 2. januar 2019 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, persondebatt og spekulasjoner. Minner om at spørsmål om moderering tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller via PM. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 2. januar 2019 #2046 Del Skrevet 2. januar 2019 Ser ut som mor godhjerta har redigert litt på bildene sine ifølge BOTB 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 2. januar 2019 #2047 Del Skrevet 2. januar 2019 Hvor står alt dette? Har ikke sett noe på bloggen om dette uthengingen og voldsbruken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. januar 2019 #2048 Del Skrevet 2. januar 2019 14 minutter siden, Amber skrev: Hvor står alt dette? Har ikke sett noe på bloggen om dette uthengingen og voldsbruken? IG-stories. Det er sikkert noen som har dokumentert det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 2. januar 2019 #2049 Del Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, Amber skrev: Hvor står alt dette? Har ikke sett noe på bloggen om dette uthengingen og voldsbruken? Er en Imgurlenke her: https://bloggomtoppbloggere.com/bloggforum/main-forum/anne-brith/paged/8/#post-491 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 3. januar 2019 #2050 Del Skrevet 3. januar 2019 6 timer siden, pøbelsara skrev: IG-stories. Det er sikkert noen som har dokumentert det. Men jeg skjønner ikke hvorfor dere mener det er så åpenbart hvem hun hinter til at dette er? Jeg har ikke sett IG-story, kun snap, men der synes jeg ikke det er så åpenbart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrasuave Skrevet 3. januar 2019 #2051 Del Skrevet 3. januar 2019 er det noen som tør å bli sammen med denne dama?bearbeide traumatisk opplevelse, skulle tro hun var utsatt for en krigshandling? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 3. januar 2019 #2052 Del Skrevet 3. januar 2019 Nå søker hun etter 4 damer som ønsker å jobbe med henne i 2019.. Er det noen som tørr dette? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. januar 2019 #2053 Del Skrevet 3. januar 2019 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Minner om følgende regel: Sitat Du kan ikke poste innhold med * Brukerdebatt eller persondebatt. Brukerdebatt er det å diskutere en bruker eller på andre måter legge opp til debatt rundt andre brukere på forumet. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden, og vi tillater heller ikke kallenavn på barn. Les mer her om regelen. Det er ikke tillatt å diskutere mennesker som ikke selv har valgt å være offentlig kjente personer. Perelandra, mod. Endret 3. januar 2019 av Perelandra Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg panfobi Skrevet 4. januar 2019 Populært innlegg #2054 Del Skrevet 4. januar 2019 Nesten komisk at se og hør har skrevet i en artikkel om AB at hun har holdt en lav profil ang bruddet, og ikke minst om tiden etter.. 🤦♀️ snakk om å ikke gjøre en bakgrunnskjekk. https://www.seher.no/kjendis/snakker-ut-om-tiden-etter-bruddet---sjokk-sinne-og-frustrasjon/70624413 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 4. januar 2019 Populært innlegg #2055 Del Skrevet 4. januar 2019 Det fleskes i alle fall til på bloggen. Mor Hjertegod skriver at hun har stilt opp for så mange «nye» mennesker at det nesten tok livet av henne på slutten av 2018. Det males videre med bred pensel om hvor utnyttet hun er sv disse «nye» menneskene. Lav profil, gitt! Hvor mange innlegg er det nå etter bruddet som maler videre på hva stakkars Mor Hjertegod har måtte gjennomgå? 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. januar 2019 #2056 Del Skrevet 4. januar 2019 Er drittår, faktisk. Vel, mht DN og avsløringene kan det kalles det, men hun sikter nok ikke til den/de saken(e). Blodfansen leser nok ikke DN, uansett. På Bloglovin ligger de slettede innleggene som handler om hvor fantastisk hun hadde det frem til bruddet, litt av en kontrast. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 4. januar 2019 #2057 Del Skrevet 4. januar 2019 Kanskje det blir en bok 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 4. januar 2019 Populært innlegg #2058 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Etter 8 år med prosjekter som aldri blir noe av, huskjøp som aldri blir noe av, trusler og juging om anmeldelser uten grunnlag, juging om lav profil etter et brudd hun har melket 11(?) ganger etterfulgt av påstander om enda et voldelig forhold, også dette uten dokumentasjon, så konkluderer jeg bare med at dama er en reinspikka bløffmaker. Håper hun snart går over. I en skikkelig jobb. Og holder profilen genuint lav. Endret 4. januar 2019 av Revenge of Cthulhu 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 4. januar 2019 #2059 Del Skrevet 4. januar 2019 46 minutter siden, Strikkeguri90 skrev: Nesten komisk at se og hør har skrevet i en artikkel om AB at hun har holdt en lav profil ang bruddet, og ikke minst om tiden etter.. 🤦♀️ snakk om å ikke gjøre en bakgrunnskjekk. https://www.seher.no/kjendis/snakker-ut-om-tiden-etter-bruddet---sjokk-sinne-og-frustrasjon/70624413 Hahahahahahahaha.... veldig lav også! 🙈🙈🙈🙈 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. januar 2019 #2060 Del Skrevet 4. januar 2019 At noen fortsatt tror på noe av det AB forteller er virkelig ufattbart for meg. Jeg klarer ikke å se for meg et eneste menneske jeg finner mindre troverdig, ikke ett... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg