Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest marie_82

Jeg er spent på om det kommer en anmeldelse snart fra vedkommende som blir hengt ut så til de grader. Det mer enn antydes at AB er utsatt for vold. Disse skrønene om hvordan hun har hatt det i forholdet blir jo bare verre for hver gang de fortelles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, persondebatt og spekulasjoner. 

Minner om at spørsmål om moderering tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller via PM. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Amber skrev:

Hvor står alt dette? Har ikke sett noe på bloggen om dette uthengingen og voldsbruken?

IG-stories. 

Det er sikkert noen som har dokumentert det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, pøbelsara skrev:

IG-stories. 

Det er sikkert noen som har dokumentert det.

Men jeg skjønner ikke hvorfor dere mener det er så åpenbart hvem hun hinter til at dette er? Jeg har ikke sett IG-story, kun snap, men der synes jeg ikke det er så åpenbart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som tør å bli sammen med denne dama?bearbeide traumatisk opplevelse, skulle tro hun var utsatt for en krigshandling?

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå søker hun etter 4  damer som ønsker å jobbe med henne i 2019.. Er det noen som tørr dette? 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Minner om følgende regel: 

Sitat

Du kan ikke poste innhold med

* Brukerdebatt eller persondebatt. Brukerdebatt er det å diskutere en bruker eller på andre måter legge opp til debatt rundt andre brukere på forumet. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden, og vi tillater heller ikke kallenavn på barn. Les mer her om regelen. 

Det er ikke tillatt å diskutere mennesker som ikke selv har valgt å være offentlig kjente personer. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er drittår, faktisk. Vel, mht DN og avsløringene kan det kalles det, men hun sikter nok ikke til den/de saken(e). Blodfansen leser nok ikke DN, uansett. På Bloglovin ligger de slettede innleggene som handler om hvor fantastisk hun hadde det frem til bruddet, litt av en kontrast. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Strikkeguri90 skrev:

Nesten komisk at se og hør har skrevet i en artikkel om AB at hun har holdt en lav profil ang bruddet, og ikke minst om tiden etter.. 🤦‍♀️

snakk om å ikke gjøre en bakgrunnskjekk.

 

https://www.seher.no/kjendis/snakker-ut-om-tiden-etter-bruddet---sjokk-sinne-og-frustrasjon/70624413

Hahahahahahahaha.... veldig lav også! 🙈🙈🙈🙈

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen fortsatt tror på noe av det AB forteller er virkelig ufattbart for meg. Jeg klarer ikke å se for meg et eneste menneske jeg finner mindre troverdig, ikke ett...

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...