Populært innlegg Ellenn Skrevet 18. mars 2020 Populært innlegg #12181 Skrevet 18. mars 2020 Jeg skjønner ikke at bilder av barna til bedriftseieren som gjør lekser har noe som helst på en firmakonto og gjøre, eller at denne bedriftseieren har søkt om, og fått innvilget, avdragsfrihet på det private boliglånet.. 67
Viking-girl Skrevet 18. mars 2020 #12182 Skrevet 18. mars 2020 3 minutter siden, Ellenn skrev: Jeg skjønner ikke at bilder av barna til bedriftseieren som gjør lekser har noe som helst på en firmakonto og gjøre, eller at denne bedriftseieren har søkt om, og fått innvilget, avdragsfrihet på det private boliglånet.. Nei det.... hun klarer ikke å skille det aller mest private og «dette er hyggelig, dette kan jeg dele med mine følgere» creepy 36
Populært innlegg Isild Skrevet 19. mars 2020 Populært innlegg #12183 Skrevet 19. mars 2020 Fint at hun har fått avdragsfrihet på sitt private lån hvis det var behov for det. Men dette er et eksempel på hvordan det oppstår at influencerens private anliggenheter blir diskutert (har ofte sett brukerne her kritiseres hardt fordi privatøkonomi etc blir disktuert) - influenceren legger ofte opp til det selv. 59
Populært innlegg Pust Skrevet 19. mars 2020 Populært innlegg #12184 Skrevet 19. mars 2020 Influenser: Deler svært privat informasjon om seg selv og/eller egen familie. Lesere: Diskuterer/snakker om informasjonen de blir tildelt. Influenser: «Hvorfor diskuterer dere meg og/eller min familie? La meg være i fred! Stakkars meg.» Repeter. 121
Zenhouse Skrevet 19. mars 2020 #12185 Skrevet 19. mars 2020 54 minutter siden, Pust skrev: Influenser: Deler svært privat informasjon om seg selv og/eller egen familie. Lesere: Diskuterer/snakker om informasjonen de blir tildelt. Influenser: «Hvorfor diskuterer dere meg og/eller min familie? La meg være i fred! Stakkars meg.» Repeter. Spot on! og så har jeg et spørsmål: deler AB ENDA MER PRIVATE OG PERSONLIGE ting på sin private Instagram konto? Jeg spør fordi jeg oppriktig ikke forstår at den er lukket for forespørsler, mens bedriftssnappen viser meg VELDIG PRIVATE OG PERSONLIGE ting. Hilsen lettere forvirret. 40
Regine. Skrevet 19. mars 2020 #12186 Skrevet 19. mars 2020 Hvor ser dere dette, jeg finner ikke Snap på henne engang lengre.
Aidensfield Skrevet 19. mars 2020 #12187 Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, Regine. skrev: Hvor ser dere dette, jeg finner ikke Snap på henne engang lengre. Hun sendte snap igår 1
Pust Skrevet 19. mars 2020 #12188 Skrevet 19. mars 2020 5 timer siden, Zenhouse skrev: Spot on! og så har jeg et spørsmål: deler AB ENDA MER PRIVATE OG PERSONLIGE ting på sin private Instagram konto? Jeg spør fordi jeg oppriktig ikke forstår at den er lukket for forespørsler, mens bedriftssnappen viser meg VELDIG PRIVATE OG PERSONLIGE ting. Hilsen lettere forvirret. Nei, vil heller si tvert om! Altså at det private deles på bedriftinsta og -snap, mens den «private» instakontoen er stille og mer uskyldig. 12
Flettfrid Skrevet 19. mars 2020 #12189 Skrevet 19. mars 2020 Ser ut som det har kommet inn en klage til, ny klager på bloggkurset. 30
spirå12 Skrevet 19. mars 2020 #12190 Skrevet 19. mars 2020 1 time siden, Flettfrid skrev: Ser ut som det har kommet inn en klage til, ny klager på bloggkurset. Jøss ! Lurer på hva dette gjelder ? Noen som vet ? 15
LilleSnupp Skrevet 19. mars 2020 #12191 Skrevet 19. mars 2020 (endret) Et Google søk.. https://kampenforlivet.blogg.no ev. https://kampenforlivet.blogg.no/1506692071_dette_er_min_historie.html eller https://kampenforlivet.blogg.no/coaching-og-jobb-hos-anne-brith.html Endret 19. mars 2020 av LilleSnupp 19
Flettfrid Skrevet 19. mars 2020 #12192 Skrevet 19. mars 2020 3 minutter siden, LilleSnupp skrev: Et Google søk.. https://kampenforlivet.blogg.no Jeg å landet på at det måtte være denne bloggeren. 3
LilleSnupp Skrevet 19. mars 2020 #12193 Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, Flettfrid skrev: Jeg å landet på at det måtte være denne bloggeren. Om du ser den siste linken jeg la til, så har hun fått coaching. 4
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 19. mars 2020 Populært innlegg #12194 Skrevet 19. mars 2020 (endret) 12 timer siden, Isild skrev: Fint at hun har fått avdragsfrihet på sitt private lån hvis det var behov for det. Men dette er et eksempel på hvordan det oppstår at influencerens private anliggenheter blir diskutert (har ofte sett brukerne her kritiseres hardt fordi privatøkonomi etc blir disktuert) - influenceren legger ofte opp til det selv. Så den vellykkede grunderdamen Anne Brith med millioninntekter, norges største tv-personlighet, bestselgende forfatter og eier av 9 AS må allerede nå be om avdragsfrihet på boliglånet?? Akkurat.. Men fortsatt helt ærlig i sin markedsføring om seg selv på ABIP kurs og Blogghuset?... Nå MÅ forbrukertilsynet gripe inn og stoppe dama. Det skal ikke være lov/mulig å lyve så mye om seg selv når agendaen er å få solgt inn kurs og få sponsorinntekter. Hun bruker nemlig samme beskrivelse når hun tigger etter spons. Hun har også brukt Bloggerfilmingen som påskudd for spons -som hun har fått -men (heldigvis) har TV 2 tatt til vettet og ikke sendt noe av svindlerkurset/ABIP kurset. Trolig da løftebrudd ovenfor sponsorer btw? Når forbrukertilsynet og (forhåpentligvis) skatteetaten har sett på FAKTA -så håper jeg Anne Brith får konsekvenser for skittent og uærlig spill. Hun har lurt så mange og behandlet så mange mennesker dårlig, så det er jammen på tide at hun må stå for det hun selv har sagt og gjort. Selv om det kommer til å gjøre vondt. Veldig vondt.. Endret 19. mars 2020 av Cessa74 74
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 19. mars 2020 #12195 Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, Cessa74 skrev: Så den vellykkede grunderdamen Anne Brith med millioninntekter, norges største tv-personlighet, bestselgende forfatter og eier av 9 AS må allerede nå be om avdragsfrihet på boliglånet?? Akkurat.. Men fortsatt helt ærlig i sin markedsføring om seg selv på ABIP kurs og Blogghuset?... Nå MÅ forbrukertilsynet gripe inn og stoppe dama. Det skal ikke være lov/mulig å lyve så mye om seg selv når agendaen er å få solgt inn kurs og få sponsorinntekter. Hun bruker nemlig samme beskrivelse når hun tigger etter spons. Hun har også brukt Bloggerfilmingen som påskudd for spons -som hun har fått -men (heldigvis) har TV 2 tatt til vettet og ikke sendt noe av svindlerkurset/ABIP kurset. Trolig da løftebrudd ovenfor sponsorer btw? Når forbrukertilsynet og (forhåpentligvis) skatteetaten har sett på FAKTA -så håper jeg Anne Brith får konsekvenser for skittent og uærlig spill. Hun har lurt så mange og behandlet så mange mennesker dårlig, så det er jammen på tide at hun må stå for det hun selv har sagt og gjort. Selv om det kommer til å gjøre vondt. Veldig vondt.. Forstår jeg deg riktig når det gjelder bloggerne og ABD , og mangel på promotering av ABIP?
Populært innlegg Ostepooopp Skrevet 20. mars 2020 Populært innlegg #12196 Skrevet 20. mars 2020 10 timer siden, Cessa74 skrev: Så den vellykkede grunderdamen Anne Brith med millioninntekter, norges største tv-personlighet, bestselgende forfatter og eier av 9 AS må allerede nå be om avdragsfrihet på boliglånet?? Akkurat.. Men fortsatt helt ærlig i sin markedsføring om seg selv på ABIP kurs og Blogghuset?... Nå MÅ forbrukertilsynet gripe inn og stoppe dama. Det skal ikke være lov/mulig å lyve så mye om seg selv når agendaen er å få solgt inn kurs og få sponsorinntekter. Hun bruker nemlig samme beskrivelse når hun tigger etter spons. Hun har også brukt Bloggerfilmingen som påskudd for spons -som hun har fått -men (heldigvis) har TV 2 tatt til vettet og ikke sendt noe av svindlerkurset/ABIP kurset. Trolig da løftebrudd ovenfor sponsorer btw? Når forbrukertilsynet og (forhåpentligvis) skatteetaten har sett på FAKTA -så håper jeg Anne Brith får konsekvenser for skittent og uærlig spill. Hun har lurt så mange og behandlet så mange mennesker dårlig, så det er jammen på tide at hun må stå for det hun selv har sagt og gjort. Selv om det kommer til å gjøre vondt. Veldig vondt.. Så vidt jeg har skjønt er sesongen nå over. Og AB fikk jo mindre TV tid på Bloggerne enn vennene til Sofie Elise og Annijor har gjort i sesongene de var med (vennene som da ikke er hovedpersoner). Bra av TV2! 55
Justlooking Skrevet 20. mars 2020 #12197 Skrevet 20. mars 2020 29 minutter siden, Ostepooopp skrev: Så vidt jeg har skjønt er sesongen nå over. Og AB fikk jo mindre TV tid på Bloggerne enn vennene til Sofie Elise og Annijor har gjort i sesongene de var med (vennene som da ikke er hovedpersoner). Bra av TV2! De kunne jo bare ikke bruke noe av det som gjelder det kurset. Det ville vært for dumt, selv av tv2 😊 32
Zenhouse Skrevet 20. mars 2020 #12198 Skrevet 20. mars 2020 12 timer siden, Cessa74 skrev: Så den vellykkede grunderdamen Anne Brith med millioninntekter, norges største tv-personlighet, bestselgende forfatter og eier av 9 AS må allerede nå be om avdragsfrihet på boliglånet?? Akkurat.. Men fortsatt helt ærlig i sin markedsføring om seg selv på ABIP kurs og Blogghuset?... Nå MÅ forbrukertilsynet gripe inn og stoppe dama. Det skal ikke være lov/mulig å lyve så mye om seg selv når agendaen er å få solgt inn kurs og få sponsorinntekter. Hun bruker nemlig samme beskrivelse når hun tigger etter spons. Hun har også brukt Bloggerfilmingen som påskudd for spons -som hun har fått -men (heldigvis) har TV 2 tatt til vettet og ikke sendt noe av svindlerkurset/ABIP kurset. Trolig da løftebrudd ovenfor sponsorer btw? Når forbrukertilsynet og (forhåpentligvis) skatteetaten har sett på FAKTA -så håper jeg Anne Brith får konsekvenser for skittent og uærlig spill. Hun har lurt så mange og behandlet så mange mennesker dårlig, så det er jammen på tide at hun må stå for det hun selv har sagt og gjort. Selv om det kommer til å gjøre vondt. Veldig vondt.. Trolig det ja. (tror noen over her ikke skjønte hva du mente??) 8
Isild Skrevet 20. mars 2020 #12199 Skrevet 20. mars 2020 12 timer siden, Cessa74 skrev: Hun har også brukt Bloggerfilmingen som påskudd for spons -som hun har fått -men (heldigvis) har TV 2 tatt til vettet og ikke sendt noe av svindlerkurset/ABIP kurset. Trolig da løftebrudd ovenfor sponsorer btw? Trolig som @Zenhouseskriver. Jeg har ikke fulgt med på promoteringen av Bloggerne, men hvis jeg har forstått det rett så var litt av opplegget å vise AB`s nye tilværelse som blogg-manager og kursleder. Det var vel noen som sponset på den Tromsø-turen - mot blandt annet synlighet i Bloggerne - vil jeg tro. Det ble i tilfelle ikke noe av. Om det kan kalles løftebrudd fra AB ovenfor sponsorer når det er TV2 som har valgt å klippe vekk endel - det vet jeg ikke helt da men. 30
Justlooking Skrevet 20. mars 2020 #12200 Skrevet 20. mars 2020 (endret) Feil tråd 😂 Endret 20. mars 2020 av Justlooking 5
Fremhevede innlegg