Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Stargaze skrev:

Og jeg vil sammenligne dette med svindlere som lurer penger fra folk. Å selge noe en ikke kan levere er svindel.

Heldigvis har vi et rettssystem som stopper svindlere. I hvert fall så lenge man vet hvem svindleren er, og svindelen blir meldt.

Som i dette tilfellet.

Du ville antakeligvis ikke synes det var greit å betale for en Volvo XC90 og så få en Lada levert? Uten mulighet til å klage?

🙌

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Aricia skrev:

PS: Hvorfor i all verden skulle forresten Bloggerne omdøpes til "NettrollENE", altså i flertall? Det er da bare ett eneste nettroll i denne saken.

Du glemte PT-Åge

😂

• Liker 24
Skrevet
3 timer siden, Halle-Palle skrev:

Jeg syns det er hårreisende umoralsk av tv2 å eksponere en person som så tydelig bør beskyttes mot seg selv. Hvor er VVP?

At hun er voksen og samtykkekompetent er ikle godt nok. Det er tydelig at de ønsket seg, og fikk, en Gunilla-figur i programmet. 

Og selvsagt klipper de ingenting bort, dette kunne ikke passet bedre om tv2 hadde planlagt det selv. At hun blir tatt med buksa nede samtidig som luftslottet enda svever i programmet er jo supert for en kynisk TV bransje. 

Man skal ikke se bort ifra at TV2 viser det med overlegg heller. At de føler seg dumme og brukt som har falt for offerrollen hun har tatt og med dem som talerør. Både i bloggerne, God morgen Norge samt God kveld Norge. Absolutt kynisk uansett motiv for å sende dette, men jeg tror vel så gjerne de vil gi hun en smak av egen medisin som å trekke seertall. 

• Liker 24
Skrevet
1 time siden, Stargaze skrev:

Og jeg vil sammenligne dette med svindlere som lurer penger fra folk. Å selge noe en ikke kan levere er svindel.

Heldigvis har vi et rettssystem som stopper svindlere. I hvert fall så lenge man vet hvem svindleren er, og svindelen blir meldt.

Som i dette tilfellet.

Du ville antakeligvis ikke synes det var greit å betale for en Volvo XC90 og så få en Lada levert? Uten mulighet til å klage?

Jeg hadde sjekket Volvoen først 

Skrevet
12 minutter siden, Nor skrev:

Hvordan får man til å sjekke at kursleder engasjerer 100 i stedet for 10 på den korte tiden man fikk utdelt til å betale kursavgift?

• Liker 34
Skrevet
43 minutter siden, Nor skrev:

Hvis selgeren hadde vært redelig hadde nok det gått greit, med en svindler antakeligvis ikke

• Liker 9
Skrevet

Spent på dagens bloggerne, og hennes storyline der. Overskriften er "nå mangler jeg bare en mann" for kveldens episode. 

• Liker 3
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Er det ikke et sted man kan klage inn Bloggerne og Tv2? Tenker da på VVP i forbindelse med ABD og de mindreårige? 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Syns det er meget spesielt at en er langt over 40 år før en kjøper bolig første gang. 

Lurer også på hvor dyrt dette huset er, for jeg har lest 12 mill, men det tror jeg ikke noe på. 

• Liker 24
Skrevet
1 minutt siden, Smugleseren skrev:

Syns det er meget spesielt at en er langt over 40 år før en kjøper bolig første gang. 

Lurer også på hvor dyrt dette huset er, for jeg har lest 12 mill, men det tror jeg ikke noe på. 

Det var drømmehuset hennes som var i den prisklassen, ikke huset hun endte opp med å kjøpe. 

• Liker 27
Skrevet
33 minutter siden, Smugleseren skrev:

Hun kjøpte hus for 3,9 millioner.

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...