Morradi Skrevet 14. februar 2020 #11341 Skrevet 14. februar 2020 6 minutter siden, Aidensfield skrev: Klarte ikke å finne den med AB.. Er den fjernet? Nei. Den ligger der den. På FB-sida i hvert fall. Du må scrolle deg litt nedover bare.. 7
Zenhouse Skrevet 14. februar 2020 #11342 Skrevet 14. februar 2020 2 timer siden, mikrobe skrev: At hun tar selvkritikk for noe er såpass ukarakteristisk at jeg måtte lese artikkelen. Hun tar "selvsagt kritikken", hun tar ikke "selvkritikk". Og hun tar det på egne vegne av ABIP, ikke seg selv. Det er kanskje flisespikkeri, men det er to forskjellige ting. Ja, det var en «fin» måte å fraskrive seg ansvaret på. 24
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11343 Skrevet 14. februar 2020 Anne Brith påstår i podcasten med Kleiven at hun kjenner godt til lovverket innen markedsføring, ærekrenkelser, osv og selv har blitt en miniadvokat, tror ikke mine egne ører. Grandiost selvbilde her også 🙄 87
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #11344 Skrevet 14. februar 2020 4 minutter siden, Chrisssi skrev: Anne Brith påstår i podcasten med Kleiven at hun kjenner godt til lovverket innen markedsføring, ærekrenkelser, osv og selv har blitt en miniadvokat, tror ikke mine egne ører. Grandiost selvbilde her også 🙄 Hadde hun det så ville ikke denne svindel saken vært i medialyset og bla bla bla🙄 20
Populært innlegg Miss.Wildfox Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11345 Skrevet 14. februar 2020 18 timer siden, SPOCA skrev: Jeg tror nok AB har feilberegnet veldig, og a: enten hører hun for en gangs skyld på advokaten sin eller b: sitter i båten og er helt i villrede over hva hun skal gjøre. Eventuelt begge deler. Feilberegnet? Nei, dette er godt kalkulert og gjennomtenkt, helt i tråd med personlighet og karaktertrekk hun har vist gjennom mange år. Slik jeg ser det har hun fort sett hvor raskt det gikk å fylle opp 10 plasser og mulighetene for raske penger. For se på kundegruppen, hvem hadde forventet at de skulle klage på et kurs? Sist av alle ABD! Her har hun utnyttet sin posisjon og bevisst rettet kurset mot en gruppe mennesker som egentlig har nok med seg selv. Dette er alt annet enn feilberegnet. 66
SPOCA Skrevet 14. februar 2020 #11346 Skrevet 14. februar 2020 (endret) 15 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Feilberegnet? Nei, dette er godt kalkulert og gjennomtenkt, helt i tråd med personlighet og karaktertrekk hun har vist gjennom mange år. Slik jeg ser det har hun fort sett hvor raskt det gikk å fylle opp 10 plasser og mulighetene for raske penger. For se på kundegruppen, hvem hadde forventet at de skulle klage på et kurs? Sist av alle ABD! Her har hun utnyttet sin posisjon og bevisst rettet kurset mot en gruppe mennesker som egentlig har nok med seg selv. Dette er alt annet enn feilberegnet. Mulig jeg har formulert meg dårlig, eventuelt at jeg blir misforstått. Jeg mente med tanke på hvor mye media har valgt å gå henne i sømmene. Tidligere har hun jo sluppet unna med det. Altså, jeg snakket altså om medias håndtering av Anne Brith, og hvordan hun tidligere har sluppet unna med i grunn det meste. Her mener jeg helt klart hun har feilberegnet: hun har nok trodd hun skulle slippe at det ble så stort nummer ut av dette i negativ kontekst rettet mot henne. Det er altså ingen motsetning mellom det du skriver, og det jeg skriver. Jeg er enig med deg. Endret 14. februar 2020 av SPOCA 38
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #11347 Skrevet 14. februar 2020 Det ser ikke lovende ut for AB når det er hennes tur i neste uke å tre fram i bloggerne. Med en svindel skandale på seg en uke før det hele; så tror jeg ikke folk er så veldig interessert å ha henne på skjermen. 17
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #11348 Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Det ser ikke lovende ut for AB når det er hennes tur i neste uke å tre fram i bloggerne. Med en svindel skandale på seg en uke før det hele; så tror jeg ikke folk er så veldig interessert å ha henne på skjermen. Det er jo også tidenes oppkjøring for tv2. Nå vet mange som ikke visste hvem verken hun eller bloggerne var, hvem AB er. Folk blir nysgjerrige og vil følge serien. Uansett om det er negativt vil det skape mye trafikk for tv2 og AB. Forventer sterke seertall fra og med neste uke. 27
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #11349 Skrevet 14. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Det er jo også tidenes oppkjøring for tv2. Nå vet mange som ikke visste hvem verken hun eller bloggerne var, hvem AB er. Folk blir nysgjerrige og vil følge serien. Uansett om det er negativt vil det skape mye trafikk for tv2 og AB. Forventer sterke seertall fra og med neste uke. Vi får se hvordan det hele slår ut. Med en slik skandale som blir til en vinterlue trød nedover ørene på henne, så kan jeg ikke tenke meg at ikke de fleste har fått med seg hva som har blitt skrevet om henne via nettavisene. 11
Miss.Wildfox Skrevet 14. februar 2020 #11350 Skrevet 14. februar 2020 19 minutter siden, SPOCA skrev: Mulig jeg har formulert meg dårlig, eventuelt at jeg blir misforstått. Jeg mente med tanke på hvor mye media har valgt å gå henne i sømmene. Tidligere har hun jo sluppet unna med det. Altså, jeg snakket altså om medias håndtering av Anne Brith, og hvordan hun tidligere har sluppet unna med i grunn det meste. Her mener jeg helt klart hun har feilberegnet: hun har nok trodd hun skulle slippe at det ble så stort nummer ut av dette i negativ kontekst rettet mot henne. Det er altså ingen motsetning mellom det du skriver, og det jeg skriver. Jeg er enig med deg. Jeg misforstod, helt enig med deg også 👏🏼 15
Influenseren Skrevet 14. februar 2020 #11351 Skrevet 14. februar 2020 7 hours ago, Tran09 said: Har du mulighet til å grave opp kommunikasjonen dere hadde den gang og sende det til journalisten som skriver om AB sakene? Fint med litt kjøtt på beinet Ja eg har screenshot av det meste 👍 31
Oppland Skrevet 14. februar 2020 #11352 Skrevet 14. februar 2020 49 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Feilberegnet? Nei, dette er godt kalkulert og gjennomtenkt, helt i tråd med personlighet og karaktertrekk hun har vist gjennom mange år. Slik jeg ser det har hun fort sett hvor raskt det gikk å fylle opp 10 plasser og mulighetene for raske penger. For se på kundegruppen, hvem hadde forventet at de skulle klage på et kurs? Sist av alle ABD! Her har hun utnyttet sin posisjon og bevisst rettet kurset mot en gruppe mennesker som egentlig har nok med seg selv. Dette er alt annet enn feilberegnet. Jeg er enig med deg. Det jeg ikke forstår hvordan kan et mennesker ha samvittighet til å utnytte disse som du skriver har nok med seg selv. 27
Halle-Palle Skrevet 14. februar 2020 #11353 Skrevet 14. februar 2020 Men hvordan er det for en person som nærest av å dele alt, smått og stort, på sosiale medier, å kutte så brått og brutalt? Hele livet skjer gjennom selfiekamera og nå får man ikke delt med noen... Det tenker jeg litt på. 20
Trua Skrevet 14. februar 2020 #11354 Skrevet 14. februar 2020 Ifølge Mette sitt siste blogginnlegg er saken større enn det vi har sett til nå. 32
Aidensfield Skrevet 14. februar 2020 #11355 Skrevet 14. februar 2020 Er det noen her som tror AB kommer til å stå frem og si beklager? 3
Skrottefar Skrevet 14. februar 2020 #11356 Skrevet 14. februar 2020 5 minutter siden, Aidensfield skrev: Er det noen her som tror AB kommer til å stå frem og si beklager? Må isåfall være et påtvunget "beklager" med dertilhørende krokodilletårer, men det tror jeg neppe noen tror på, for hun kan beklage så mye hun måtte ønske, skaden er uansett skjedd og AB har et uopprettelig image laaaaangt inn i fremtiden 36
Måne Rampelyset Skrevet 14. februar 2020 #11357 Skrevet 14. februar 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin.
Stargaze Skrevet 14. februar 2020 #11358 Skrevet 14. februar 2020 Helt ærlig, jeg tror ikke hun selv tror hun har noe å beklage. Det er jo noe spesielt med personligheten til noen som holder på som hun har gjort. Har hun ikke skjønt det før, gjør hun det antakelig ikke nå heller. 42
Populært innlegg Justlooking Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11359 Skrevet 14. februar 2020 24 minutter siden, Trua skrev: Ifølge Mette sitt siste blogginnlegg er saken større enn det vi har sett til nå. Det er jo egentlig ganske innlysende. Med det som er kommet frem vil hun selvfølgelig få bokettersyn fra skatteetaten. Forretningsdriften er tydeligvis under enhver kritikk og så spørs det hva de finner og hvilke konsekvenser dette vil få. Så er det utleggsforretning, betalingsanmerkninger og inkassosaker. Er helt sjokkert over at hun som sto for instagramdelen av kurset ikke har fått betalt. Det kurset hun har tatt over seks tusen for per person av over hundre deltagere og tjent mest på. DET sier litt. Nei, dette er en stygg sak. Ikke minst alle de skuffede som skulle bli den neste store influenseren og har blitt lurt trill rundt. 73
clyde Skrevet 14. februar 2020 #11360 Skrevet 14. februar 2020 37 minutter siden, Trua skrev: Ifølge Mette sitt siste blogginnlegg er saken større enn det vi har sett til nå. Utifra det jeg kjenner til av AB fra før av så tviler jeg ikke et sekund på det Mette sier. 29
Fremhevede innlegg