minister-mio Skrevet 8. februar 2020 #10961 Del Skrevet 8. februar 2020 21 minutter siden, foreveralone skrev: Kleiven har lagt ut pod med ab nå Hvem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 8. februar 2020 #10962 Del Skrevet 8. februar 2020 45 minutter siden, Emmelise skrev: Insta er lukket, så kom med en beskrivelse av hva som skjer så vi andre forstår hva som foregår. For meg ser det ut som hun har noen unge jenter + WL på kjøkkenet hjemme hos seg. Vet ikke om det er bakekurs, men jentene skal i hvertfall pynte en kake og det går på tid. AB filmer og skravler i vei.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visnhna Skrevet 8. februar 2020 #10963 Del Skrevet 8. februar 2020 5 timer siden, Kollontaj skrev: Jeg håper du er ironisk. Dampveivalsen fra Mo køler på for å redde omdømmet, men det er nok for seint. Å tro at man er uovervinnelig og bruke de skitneste knepene i boka for å hevde seg selv, fungerer ikke for ex-bloggere som kun er kjent for å selge privatliv og unger. Ja jeg var ironisk. Det så langt fra forberedt ut. Men det er vel sånn det foregår. Har en bekjent som har vært på bakekurs, og beskrivelsen av det kvalifiserer vel og strengt tatt til å få pengene tilbake. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visnhna Skrevet 8. februar 2020 #10964 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) 32 minutter siden, foreveralone skrev: Kleiven har lagt ut pod med ab nå Svindleren og svindeljegeren. Ironien er helt fantastisk. Endret 8. februar 2020 av Visnhna 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 8. februar 2020 #10965 Del Skrevet 8. februar 2020 32 minutter siden, foreveralone skrev: Kleiven har lagt ut pod med ab nå Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 8. februar 2020 #10966 Del Skrevet 8. februar 2020 4 minutter siden, Trude4 skrev: Link? Vet ikke hvordan jeg legger ut link men hun håper å få 1.million i overskudd av sine AS neste å... Går det da? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oh! Skrevet 8. februar 2020 #10967 Del Skrevet 8. februar 2020 1 minutt siden, Aidensfield skrev: Vet ikke hvordan jeg legger ut link men hun håper å få 1.million i overskudd av sine AS neste å... Går det da? Hun er jo nesten advokat også i tillegg til en støttende bauta for kjendiser som står i stormer ( så de kommer velberget ut av uværet) så alt går an i Anne Brith land 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 8. februar 2020 #10968 Del Skrevet 8. februar 2020 22 minutter siden, Diamant said: For meg ser det ut som hun har noen unge jenter + WL på kjøkkenet hjemme hos seg. Vet ikke om det er bakekurs, men jentene skal i hvertfall pynte en kake og det går på tid. AB filmer og skravler i vei.. Ikkje rart WL er så tøff i innleggene sine denne helga hvis det er ut er 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 8. februar 2020 #10969 Del Skrevet 8. februar 2020 Må jo være dette! Her er AB og Kleiven i full vigør https://podtail.com/no/podcast/tjuvstart-med-kleiven-spennende-mennesker-over-en-/ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 8. februar 2020 #10970 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) 7 minutter siden, Influenseren skrev: Må jo være dette! Her er AB og Kleiven i full vigør https://podtail.com/no/podcast/tjuvstart-med-kleiven-spennende-mennesker-over-en-/ Hadde jeg skulle lagd egen podcast ville jeg valgt ett studio. Ikke en restaurant hvor man bare hører masse prat i bakgrunn, bestikk som blir lagt tilbake på tallerken. Og meget dårlig lyd Kleiven spurte til slutt hva hun vil si til sine hater? Hun sier da at hun vil takke de som drar henne ned i søla, som sparker henne enda lengre ned og som kaller henne fi.. e... De gjør at hun kommer seg opp igjen og sier "i told you so" Dette var en veldig kort versjon Endret 8. februar 2020 av Aidensfield 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 8. februar 2020 #10971 Del Skrevet 8. februar 2020 Når ble denne spilt inn? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 8. februar 2020 Populært innlegg #10972 Del Skrevet 8. februar 2020 19 minutter siden, Influenseren skrev: Må jo være dette! Her er AB og Kleiven i full vigør https://podtail.com/no/podcast/tjuvstart-med-kleiven-spennende-mennesker-over-en-/ Vi er ikke 5 minutter inn engang og tidligere påstander om at bloggen ble lagt ned på grunn av trusler mot datteren er fullstendige fraværende. Inklusiv latterligheter hun kom med tidligere om at hun fikk hat på KG fordi hun har føflekk -_- Neida, her ble bloggen lagt ned fordi hun var lei og fordi hun kom til punktet at man måtte lage liv for å skrive noe istedetfor å bare skrive om livet. @Felis Jeg orker ikke, for Guds skyld ta over... 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 8. februar 2020 #10973 Del Skrevet 8. februar 2020 Denne ble innspilt før de siste dagers hendelser. Hun er selvsikker og gråter også en skvett når hun blir spurt om hva krisesenteret har betydd for henne. Selv om det er lenge siden har hun aldri fått snakket ut om det, sier hun. Jeg avsluttet min zapping akkurat der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ert Skrevet 8. februar 2020 #10974 Del Skrevet 8. februar 2020 59 minutter siden, Visnhna skrev: Svindleren og svindeljegeren. Ironien er helt fantastisk. Enda mer ironisk er det at ABD omtales som Mor Teresa i podden.. Mtp at hun slettes ikke var så hellig som de fleste tror. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 8. februar 2020 Populært innlegg #10975 Del Skrevet 8. februar 2020 Jeg er veldig glad for krisesentrene som finnes og den jobben som utføres og tilbudene som ytes overfor voldsutsatte kvinner, menn og barn. Men å sitte på podcast og andre sosiale kanaler og bruke krisesentre som forkle ved enhver presset og upresset anledning og nøre oppunder et narrativ som voldsoffer av barnas far, undergraver den jobben krisesentrene faktisk gjør når hun fokuserer på å sette seg selv i offerrollen og gi blaffen i barna gang etter gang. 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 8. februar 2020 Populært innlegg #10976 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) Ser forøvrig at Wenche har skrevet nytt innlegg om «krangelen» nå. Står egentlig ingenting der, bare samme setning om igjen og om igjen, med forskjellige ord. Hun støtter ihvertfall fortsatt AB. Og AB har brukt kvelden på å selge klær på snap. Innlegget er ryddet for krenkelser. Endret 10. februar 2020 av Måne Rampelyset 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 8. februar 2020 Populært innlegg #10977 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) Etter de siste dagers hendelser er det flere ikke- anonyme personer som forteller i medienes kommentarfelt om brutte avtaler og utestående beløper som AB skylder. En som drev med webdesign sier AB ikke dukket opp som avtalt ved to anledninger. Hun skulle finne en mann til henne for 35.000 fikk heller ikke pengene sine. Det ser ut til at dette har vært et mønster som har fulgt AB i mange år, manglende evne til å gjennomføre, holde ord og ikke minst, betale penger hun skylder. Kleiven burde gått litt nærmere innpå krisesenter- historien, syns jeg. Ville vært interessant å høre mer om hvordan AB opplevde dette gode tilbudet som har reddet så mange. Som en faktaopplysning legger jeg til at lokasjonen til krisesentre ofte er hemmelig. Dvs at man gjerne må ha vært der, for å vite hvor de er. Endret 8. februar 2020 av FruJohansen Justering av formulering 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. februar 2020 #10978 Del Skrevet 8. februar 2020 5 minutter siden, FruJohansen skrev: Kleiven burde gått litt nærmere innpå det som er hva som er snakkisen nå for tiden når det gjelder AB, ikke alt det andre som kom frem i podcasten......og en faktafeil finnes det også i hva som står skrevet i infoen om denne podcast'n, for der står det at AB er aktuell med podcast selv, og den døde jo plutselig, så, nei, dette burde Kleiven kansellert før det i det hele tatt ble publisert 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepiä Skrevet 8. februar 2020 #10979 Del Skrevet 8. februar 2020 6 minutter siden, FruJohansen skrev: Som en faktaopplysning legger jeg til at lokasjonen til krisesentre alltid er hemmelig. Dvs at man må ha vært der, for å vite hvor de er. Dette stemmer ikke helt. Jeg vet at adressen er hemmelig mange steder, men feks i kommunen jeg bor i er ikke adressen hemmelig, og vil tro det gjelder flere kommuner også 🙂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 8. februar 2020 #10980 Del Skrevet 8. februar 2020 1 minutt siden, Lillepiä skrev: Dette stemmer ikke helt. Jeg vet at adressen er hemmelig mange steder, men feks i kommunen jeg bor i er ikke adressen hemmelig, og vil tro det gjelder flere kommuner også 🙂 Men alle som har vært der, vet hvor det er 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg