Consita Skrevet 2. februar 2020 #10481 Del Skrevet 2. februar 2020 En annen ting som slo meg! Var ikke advokat Elden en av skjødehundene hennes? Har han tatt til vett? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 2. februar 2020 #10482 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) 1 hour ago, Felis said: Det ser ut til at Anne Brith ikke har sittet så stille i båten som hun hevdet. Flere av støttespillerne til Mette ser ut til å ha trukket seg i siste liten.[...] Antakelig har hun lagt smørsia til, lovet gull og grønne skoger (eller i det minste en forbedring). Jeg tenker jo at i utgangspunktet var de som meldte seg på personer som var - og en del er nok fortsatt, store fans av AB og mente oppriktig at her kunne de lære mye. En sjarmoffensiv fra AB, som har veldig mye erfaring med media og business, kan føre dem tilbake til "AB-leiren". Endret 2. februar 2020 av n_97 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. februar 2020 #10483 Del Skrevet 2. februar 2020 På 1.2.2020 den 8.11, Gjest100001 skrev: Det er gjengen som bidrar til Magasinet😊 Med z! Det er forøvrig det eneste av ABDs virksomhet som virker noenlunde fornuftig. Sett i forhold til resten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 2. februar 2020 #10484 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) "Evig eies kun et dårlig rykte" Tenker jeg passer her. Synd men sant for Anne Brit, Blogghuset og hennes x antal andre AS. Det var i 2018 Annonsørforeningen ANSO slo bloggalarm om håreisende priser og verdiløse følgere. Ikke bare verdiløse, men skadelig for merkevarens omdømme. I dag i 2020 er det ingen seriøs bedrift som vil knytte seg til en såkalt influencer som ikke samsvarer med bedriftens etikk og moral. Mye av æren for at dette kom på agendaen er oppegående mennesker på Kvinneguiden. Norge er et lite land der "alle kjenner alle". Uansett om Anne Britt pynter bruda no... er det for sent, for henne. Veldig viktig den kampen Mette Ask tar. Viktig preventivt. Mulig det er potensielle annonsører i Magazinet.. som hos Reset (ytterste høyre nettavis) som er svartelistet av alle seriøse. De har sporadiske annonser om potensmiddel, datingsider og noen kryptiske kryptovaluta aktører. Litt merkelig at de andre skribentene i Magazinet vil identifisere seg med dette. De virker relativt seriøse. I morgen er det premiere på Bloggerne. Om denne "influencerrådgiveren" blir fremstilt som suksessfull business woman... og seertallene går til himmels, har TV 2 oppnådd sitt mål.. money talk. Synd for hovedpersonen som spilte sitt absolutt siste kort og satt igjen med svarteper. Endret 2. februar 2020 av Yann 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 2. februar 2020 #10485 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Angående annonsører, jeg har ikke lest noe særlig på Magazinet, så jeg vet ikke om det er noen seriøse annonsører der. I Anne Briths kanaler har det gått i frisørtjenester, negler, cheerleadingsokker, Lindex, kremer og spraytan. Mulig jeg har glemt noe, poenget er at det ikke akkurat oser kvalitet, som fotballparet ville sagt. Det begynner å bli noen år siden annonsørene var velkjente og relevante for Anne Briths lesere. Jeg tror hun har vanskeligheter med å knytte til seg godt betalende annonsører og det ble ikke akkurat lettere etter de siste ukenes avsløringer. Endret 2. februar 2020 av Felis 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 2. februar 2020 #10486 Del Skrevet 2. februar 2020 1 minutt siden, Felis skrev: Angående annonsører, jeg har ikke lest noe særlig på Magazinet, så jeg vet ikke om det er noen seriøse annonsører der. I Anne Briths kanaler har det gått i frisørtjenester, negler, cheerleadingsokker, Lindex, kremer og spraytan. Mulig jeg har glemt noe, poenget er at det ikke akkurat oser kvalitet, som fotballparet ville sagt. Det begynner å bli noen år siden annonsørene var velkjente og relevante for Anne Briths lesere. Jeg tror hun har vanskeligheter med å knytte til seg godt betalende annonsører og det ble ikke akkurat lettere etter de siste ukenes avsløringer. La oss håpe det! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 2. februar 2020 #10487 Del Skrevet 2. februar 2020 35 minutter siden, Felis skrev: Angående annonsører, jeg har ikke lest noe særlig på Magazinet, så jeg vet ikke om det er noen seriøse annonsører der. I Anne Briths kanaler har det gått i frisørtjenester, negler, cheerleadingsokker, Lindex, kremer og spraytan. Mulig jeg har glemt noe, poenget er at det ikke akkurat oser kvalitet, som fotballparet ville sagt. Det begynner å bli noen år siden annonsørene var velkjente og relevante for Anne Briths lesere. Jeg tror hun har vanskeligheter med å knytte til seg godt betalende annonsører og det ble ikke akkurat lettere etter de siste ukenes avsløringer. Hun kan flytte serveren sin til skatteparadiset Caymanøyene. Der er alt lov. Reklamere for kyniske bettingselskaper, brennevin og det som værre er 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2. februar 2020 #10488 Del Skrevet 2. februar 2020 Etter oppstarten av Magazinet for ca ett år siden har det jo vært ganske dødt. Men legger merke til at det har blitt mer aktivitet der siste måneden. I det hele tatt virker det som AB har satt inn et lite gir i det siste. Magazinet, salg av klær, mer annonsering av produkter og bake-kurs i heimen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10489 Del Skrevet 3. februar 2020 (endret) Rossibella.no skriver at hun hadde en dårlig magefølelse for ABIP og at hun gikk ut allerede i juli 2019. Hun skriver hun er glad de nå er flere som går videre med saken... Endret 3. februar 2020 av Jobbermedbarn 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 3. februar 2020 #10490 Del Skrevet 3. februar 2020 Sett første episode av nyeste sesongen av Bloggerne, og AB fremstår jo som totalt ustabil i humør og personlighet. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 3. februar 2020 #10491 Del Skrevet 3. februar 2020 Virker som det er hakket før hun begynner å innbille seg at hun er i slekt med Harald Hårfagre.. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. februar 2020 #10492 Del Skrevet 3. februar 2020 3 timer siden, DianaV skrev: Virker som det er hakket før hun begynner å innbille seg at hun er i slekt med Harald Hårfagre.. Det er vel de fleste av oss. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 3. februar 2020 #10493 Del Skrevet 3. februar 2020 På premierefest med guleroten og gjengen, de så rett å slett ukomfortabel ut sammen med henne. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. februar 2020 #10494 Del Skrevet 3. februar 2020 Alle må da ha fått med seg hva som skrives om Anne Brith for tiden, ikke rart gjengen er ukomfortabel. Hovedpersonen skråler og skåler som aldri før, i skoleballkjole. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Visnhna Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10495 Del Skrevet 3. februar 2020 (endret) Rb.no faktisk. Tipper Proseccoen på premierefesten setter seg fast i halsen nå. Eventuelt tidenes hangover på Sørumsand i morgen. Noen har baller av stål i lokalavisa. Endret 3. februar 2020 av Visnhna 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 3. februar 2020 #10496 Del Skrevet 3. februar 2020 2 minutter siden, Visnhna skrev: Rb.no faktisk. Tipper Proseccoen på premierefesten setter seg fast i halsen nå. Eventuelt tidenes hangover på Sørumsand i morgen. Noen har baller av stål i lokalavisa. Noen som kan fortelle kort hva som står der? Ser det er bak betalingsmur! Enig, tøft av lokalavisa og ta dette. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Visnhna Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10497 Del Skrevet 3. februar 2020 3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Noen som kan fortelle kort hva som står der? Ser det er bak betalingsmur! Enig, tøft av lokalavisa og ta dette. Jeg kosta på meg et abbonement for lese. 2 med fullt navn stiller seg bak Mette Ask. Nevner ingenting om AB sin ufine oppførsel i kommunikasjonen og er ganske ryddig på å plukke fra hverandre influenserprogrammet. AB svarer ikke men advokaten svarer på vegne av henne. Han uttaler seg såpass "lavt" at jeg mistenker at han har satt seg såpass inn i det at han har forstått at AB er i trøbbel. En deltaker har klaget inn influenserprogrammet til forbrukerrådet, dette er ikke en av de 3 navngitte i artikkelen. Regner med at dette var del 1 av noe journalisten har jobbet med. Veldig grundig og ryddig, tyder på at vedkommende har satt seg såpass inn i hva slags firma AB er at ingenting blir skrevet udokumentert. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 3. februar 2020 #10498 Del Skrevet 3. februar 2020 (endret) Denne jodelen er ganske så informativ 🙂 Edit: ikke nå lenger, screenshots fjernet. https://shared.jodel.com/L1qUw4JLM3?channel=other Endret 3. februar 2020 av MiniBaguette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 3. februar 2020 #10499 Del Skrevet 3. februar 2020 3 minutter siden, Visnhna skrev: Jeg kosta på meg et abbonement for lese. 2 med fullt navn stiller seg bak Mette Ask. Nevner ingenting om AB sin ufine oppførsel i kommunikasjonen og er ganske ryddig på å plukke fra hverandre influenserprogrammet. AB svarer ikke men advokaten svarer på vegne av henne. Han uttaler seg såpass "lavt" at jeg mistenker at han har satt seg såpass inn i det at han har forstått at AB er i trøbbel. En deltaker har klaget inn influenserprogrammet til forbrukerrådet, dette er ikke en av de 3 navngitte i artikkelen. Regner med at dette var del 1 av noe journalisten har jobbet med. Veldig grundig og ryddig, tyder på at vedkommende har satt seg såpass inn i hva slags firma AB er at ingenting blir skrevet udokumentert. Tusen takk🙌 Dette hørtes veldig bra ut! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Illusen Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10500 Del Skrevet 3. februar 2020 100 kursdeltagere, til 14 000 per hode i kursavgift. Det er godt betalt om dagen å ligge på sofaen med trutmunn og klappe katten... 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg