Stargaze Skrevet 9. november 2019 #9221 Del Skrevet 9. november 2019 (endret) 13 minutter siden, Stargaze skrev: Til å være mor til ungdommer som er i en fase av livet hvor det er viktig med foreldre tilgjengelig, spesielt om helgen, er hun mye ute og fester. Men det virker som om det er en del av blogglivet. Meg, meg, meg - og hun har jo uttalt at hun setter seg selv først opptil flere ganger.. Reg politiet i media denne uken. Ifht økende narkotika bruk blant svært unge: « Ofte aner ikke opphavet hva ungdommene driver med før politiet ringer og ber dem hente de unge på politistasjonen» « – Foreldrene må på banen i større grad. De bør ikke bare slippe taket og stikke på hytta hver helg, med liten eller ingen kontroll over hvor poden eller dattera befinner seg, eller hvilke fester de oppsøker. – Jeg vil faktisk gå så langt som å si at kravet om tilstedeværelse i perioden når ungene er fra 13 til 18 år er helt kritisk, når det gjelder å holde dem borte fra ulovlig rus» - sitat slutt Endret 9. november 2019 av Stargaze 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 9. november 2019 #9222 Del Skrevet 9. november 2019 Jeg følger henne ikke i noen kanaler, men de gangene hun popper opp i feeden min ser det ut som hun kun fester med/er med mennesker som er ca halvparten av hennes alder? For all del, jeg har også mange venner som er yngre enn meg, men ville trodd hovedtyngden lå på samme alder +- når man er såpass voksen? Vet ikke hvor gammel AB er, men tipper at vi er ca på samme alder. En ting er julebord og sånt, men syns hun fester ofte og mye med veldig unge folk? Her i heimen (og hos andre på min alder) ville det blitt store logistikkproblemer dersom mor skulle på party hver helg. Kunne forresten ønsket meg å ha litt av energien hennes, blir sliten bare av tanken på en full uke med jobb/trening/lekser/husarbeid/matlaging og så party og eventer i helgene til langt på natt i tillegg.. Som nevnt, det med alder på vennene er med stort forbehold siden jeg ikke følger nok med til å vite om det er sånn jevnt over eller bare de 2-3 gangene jeg har sett 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. november 2019 #9223 Del Skrevet 10. november 2019 Er det noen her som vet hvorfor ABD er helt forandret i ansiktet? Har hun hatt regulering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. november 2019 #9224 Del Skrevet 10. november 2019 50 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Er det noen her som vet hvorfor ABD er helt forandret i ansiktet? Har hun hatt regulering? Ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. november 2019 #9225 Del Skrevet 10. november 2019 10 timer siden, Flettfrid skrev: Julebord for de fleste på denne tiden av året 😊 Ja, absolutt!😊 Men hadde jeg vært alenemamma til tenåringer hadde jeg nok holdt meg hjemme på fredagen, hvis det var julebord lørdagen. Og kanskje kuttet ned på all annen festing. ikke mange andre mid-forties med tenåringer (og småbarn) som fester panisk så ofte. Tenker at det er normalt for aldersgruppen vennene er i. Men ikke for hennes aldersgruppe. Er i den selv, og kjenner absolutt ingen som holder på sånn. Ref viktigheten tilstedeværelse for tenåringer. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 10. november 2019 Populært innlegg #9226 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg er enig i de generelle rådene, men det er umulig for utenforstående å vite noe om relasjonen mellom AB og familien. Kanskje er de store barna hennes ansvarlige og modne nok til å klare seg selv mye av tiden, uten å ta skade av det. Det jeg ikke forstår, er at hun ønsker å skape inntrykket av seg selv som en mor som prioriterer fest og alkohol foran tid med barna på jevnlig basis. Det bryter totalt med det andre imaget hun forsøker å sementere, som en oppofrende alenemor som aldri har tid til seg selv. Og la oss ikke glemme det tredje narrativet, den knallharde business -kvinnen som avler det ene ASet etter det andre og trenger holdingselskap for å samle alle.... organisasjonsnumrene, og som jobber 12 - 14 timer i døgnet. Også er det naturligvis en stor motsetning mellom AB som ikke har tid til menn, som er sterk og selvstendig og som bare vil ha en partner som er på hennes nivå, som kan gå rød løper og takle offentligheten som følger med et forhold til en av Norges største TV- personligheter. (akk...) - og AB som er på Tinder og kverner og kverner som en traumatisert fjortis på et "forhold" som varte i to uker og fremdeles var på datestadiet, og som framstiller seg selv som usikker og klengete i sin egen podcast. (ref. sammendragene) Alle får velge sin egen stil, om hun er komfortabel med å lime på seg hår og øyevipper og gå i trange kjoler, så er ikke det min sak. Men om jeg hadde et sterkt ønske om å bli oppfattet som en stødig businesskvinne, en god familieforsørger og en trygg og selvsikker kvinne i sin beste alder, så ville jeg valgt en annen profilering, og ikke minst promotering enn den AB bedriver nå for tiden. 93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 10. november 2019 #9227 Del Skrevet 10. november 2019 @FruJohansen Er jo litt symptomatisk på ABD da. Mange narrativ pågående, mange AS'er, barna skal oppfylle mange ønsker. Virker som at det er problemer med å fokusere, utvikle og planlegge, en sak om gangen. ALT skal skje med en gang, her og nå. Alt skjer impulsivt og korttenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 10. november 2019 #9228 Del Skrevet 10. november 2019 Synes AB minner litt om en annen blogger / motivator , Gry Sinding. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 10. november 2019 #9229 Del Skrevet 10. november 2019 Barn har absolutt ikke godt av å føle på så mye press både på skole, idrett og med husarbeid. Det er flere undersøkelser i media som viser at dagens barn og ungdom har større grad av utbrenthet og angst nå enn før i tiden. Hvordan vil disse barna få det som voksne? Nei la barn være barn tenke eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. november 2019 #9230 Del Skrevet 10. november 2019 (endret) På 8.11.2019 den 12.18, Pust skrev: @felis 🙌👏 Jeg har aldri forstått AB sin fascinasjon for AS-er eller hennes tolkning av hva det vil si å være en gründer. Hva er det forresten som skal selges i disse AS-ene? Sjela og selvrespekten hennes Endret 10. november 2019 av Rubella 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 10. november 2019 #9231 Del Skrevet 10. november 2019 Det er ganske åpenbart at Anne Brith har lyst på en mann. Hun tråler de to sjekkearenaene hun kjenner, Tinder og byen (fredag var det Lillestrøm, i natt var det Sandefjord), i tillegg legger hun ut dårlig kamuflerte søknader til "Kjendis søker kjæreste" og prater generelt mye om at hun er ledig på markedet. Dette er på full kollisjonskurs for narrativet om 14 timers arbeidsdager. Hvis ikke hun regner festing for jobb. Kanskje hun faktisk gjør det? Noe må de fylle Podcasten med, og til og med Anne Brith må begynne å skjønne at to-ukers forholdet hennes er brukt opp, og vel så det. I første Podcast-episoden beskrev hun en oppførsel som var bekymringsverdig, med mye alkohol og mange one night stands. I det siste tror jeg hun ofte kjører når hun skal på byen, for det mangler ikke Snap'er av en stivpyntet Anne Brith på vei mot Volvoen. Det er jo bra, med tanke på at hun har huset fullt av barn i en sårbar alder. Hun kan komme seg hjem forholdsvis fort hvis noe skulle skje. Selv om hennes barn sikkert er fornuftige, så annonserer hun jo hver gang de er alene hjemme. De kan jo bli invadert av andre, hvis noen finner veien helt ut dit Anne Brith bor. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 10. november 2019 #9232 Del Skrevet 10. november 2019 Virker som at hun Isabell har ting på stell da, grunnlegger av tannlege-kjede etc ? Jeg skjønner ikke da hennes behov for å være tilknyttet ab ? Kan noen forklare dette? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 10. november 2019 #9233 Del Skrevet 10. november 2019 28 minutter siden, AnonymBruker100 skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. november 2019 #9234 Del Skrevet 10. november 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 10. november 2019 #9235 Del Skrevet 10. november 2019 1 time siden, AnonymBruker100 skrev: Virker som at hun Isabell har ting på stell da, grunnlegger av tannlege-kjede etc ? Jeg skjønner ikke da hennes behov for å være tilknyttet ab ? Kan noen forklare dette? Noen som vet hvorfor ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 10. november 2019 #9236 Del Skrevet 10. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker100 skrev: Virker som at hun Isabell har ting på stell da, grunnlegger av tannlege-kjede etc ? Jeg skjønner ikke da hennes behov for å være tilknyttet ab ? Kan noen forklare dette? Det ser ikke ut som det går så greit med Spraytanhuset, ref. Proff.no 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. november 2019 #9237 Del Skrevet 10. november 2019 Glad ikke mora mi oppførte seg slik når jeg var tenåring 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 10. november 2019 #9238 Del Skrevet 10. november 2019 For ikke snakke om at når hun først tilbringer tid med dem så er det med mobilkameraet fremme hele tiden. Sånn som nå når den yngste sønnen synger, og istedenfor å nyte det privat som vanlige mennesker så sender hun det på snapchat. Greit å sende til besteforeldre og nære venner, men hvem andre får noe ut av å se på det. Innmari søt gutt da, misforstå meg rett. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. november 2019 #9239 Del Skrevet 10. november 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 11. november 2019 Populært innlegg #9240 Del Skrevet 11. november 2019 17 timer siden, tranedatter skrev: @FruJohansen Er jo litt symptomatisk på ABD da. Mange narrativ pågående, mange AS'er, barna skal oppfylle mange ønsker. Virker som at det er problemer med å fokusere, utvikle og planlegge, en sak om gangen. ALT skal skje med en gang, her og nå. Alt skjer impulsivt og korttenkt. Ja, har ikke inntrykk av ting er så gjennomtenkt. Hun bare deler i vei, selv om narrativene er totalt motstridende. Sånn har det vært lenge. Husker tiden før Vixen for et par år siden. Da kjørte hun på med "fattig-alenemor-med-matbudsjett-på-1000-kr-i-uka" på bloggen (for å bygge opp mot lanseringen av Proviant-matkassa regner jeg med), samtidig som hun snappet om spesialdesignet kjole og skjønnhetsbehandlinger i fleng før den store kvelden (som var utdelingen av en tullepris hun ikke engang var nominert til). Det hang jo ikke akkurat på greip. Akkurat som det ikke hang på greip at en fattig alenemor som har en tusenlapp å bruke på mat i uka kan betale for klesvask-service og privatlærere fra Mentor Norge for barna. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg