Eveliina Skrevet 26. oktober 2019 #9041 Del Skrevet 26. oktober 2019 Bortsett fra Anne Brith selv, er det ingen sammenheng mellom influencer-kurset hennes og Blogghuset. Det er to selvstendige prosjekter og firma, så daglig leder av Blogghuset ville ikke hatt noen naturlig rolle på arrangementet Tromsø. Influencer program AS er et eget selskap i sin helhet eid av Anne Brith, hvor hun også er daglig leder, samt styreleder:https://www.proff.no/roller/influencer-program-as/sørumsand/skoler-og-undervisning/IF9QXR210KR/ Kurset har altså ingenting med selskapet Blogghuset AS å gjøre, hvor isabell Grinaldi er daglig leder:https://www.proff.no/selskap/blogghuset-as/oslo/reklamebyråer/IDLN60E01DI/ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. oktober 2019 #9042 Del Skrevet 26. oktober 2019 1 time siden, Eveliina skrev: Bortsett fra Anne Brith selv, er det ingen sammenheng mellom influencer-kurset hennes og Blogghuset. Det er to selvstendige prosjekter og firma, så daglig leder av Blogghuset ville ikke hatt noen naturlig rolle på arrangementet Tromsø. Influencer program AS er et eget selskap i sin helhet eid av Anne Brith, hvor hun også er daglig leder, samt styreleder:https://www.proff.no/roller/influencer-program-as/sørumsand/skoler-og-undervisning/IF9QXR210KR/ Kurset har altså ingenting med selskapet Blogghuset AS å gjøre, hvor isabell Grinaldi er daglig leder:https://www.proff.no/selskap/blogghuset-as/oslo/reklamebyråer/IDLN60E01DI/ Guleroten var jo med når AB hadde treff hjemme hos seg selv med deltagerne i bloggkurset, så jeg gikk ut fra at det var noe de drev med felles. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 27. oktober 2019 #9043 Del Skrevet 27. oktober 2019 Siste podkastepisode var en perfekt oppskrift på hvordan bli tråkket på og utnyttet av menn som egentlig ikke er interessert i deg. Og å bli dørmatte for den man evt. skulle ha som kjæreste eller samboer. Gratulerer med det. Avsluttes ironisk nok med å si at det er viktig å ta ansvar for egen lykke. Å ja, sa dere ikke nettopp at man aldri skal si ifra om man er misfornøyd med noe/"lage drama", for det liker ikke menn? Skal man gjøre det må det gjøres på en humoristisk måte, for det er jo helt grusomt å be en voksen mann rydde opp etter seg? Sa dere ikke at man skal sitte på hendene i 6 uker (!) og vente på at mannen kanskje tar kontakt? ... og en haug med andre elendige råd jeg allerede har fortrengt. Spør du meg er dette absolutt ikke å ta ansvar for egen lykke. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. oktober 2019 #9044 Del Skrevet 27. oktober 2019 Men dørmatteoppførsel er jo en bombesikker måte å tiltrekke seg og beholde mannfolk som liker å behandle kjærestene som dørmatter, da. Så en fin oppskrift på å velge feil igjen og igjen, var det jo. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 27. oktober 2019 #9045 Del Skrevet 27. oktober 2019 Det er mye ABD kan kritiseres for, men å kalle hennes forretningspartner "gulrot" er ikke konstruktivt. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Justlooking Skrevet 27. oktober 2019 Populært innlegg #9046 Del Skrevet 27. oktober 2019 Mette har trukket seg fra kurset og managementet. Det var fornuftig! 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 27. oktober 2019 #9047 Del Skrevet 27. oktober 2019 Tror det er litt skjær i sjøen mellom AB og forretningspartner Isabel jeg, men de vil ikke at det skal komme frem. Kanskje spesiellt ikke før alle de forhåndsinnspilte podcast episodene er sendt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 27. oktober 2019 #9048 Del Skrevet 27. oktober 2019 9 timer siden, Justlooking skrev: Mette har trukket seg fra kurset og managementet. Det var fornuftig! Hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 27. oktober 2019 Populært innlegg #9049 Del Skrevet 27. oktober 2019 Har kjøpt en del barneklær fra pompdelux etter hvert, men vurderer å pakke alt sammen i en pose og sende i retur etter at de hadde reklame på Anne Briths snap. Jeg vil IKKE støtte influensere som henger ut uskyldige mennesker på blogg og i bok, eksponerer ungene sine og lurer svake sjeler til å tro de skal bli toppbloggere. Pompdelux har nå havnet i sekken med bedrifter som assosieres med noe svært, svært negativt og kommer ikke til å selge mer til meg. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. oktober 2019 #9050 Del Skrevet 27. oktober 2019 10 timer siden, Justlooking skrev: Mette har trukket seg fra kurset og managementet. Det var fornuftig! 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: Hva??? Hun nevnte det i et innlegg, men sto bare at hun hadde trukket seg fra kurset, sto ingenting om managementet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adc Skrevet 27. oktober 2019 #9051 Del Skrevet 27. oktober 2019 34 minutter siden, Pust skrev: Har kjøpt en del barneklær fra pompdelux etter hvert, men vurderer å pakke alt sammen i en pose og sende i retur etter at de hadde reklame på Anne Briths snap. Jeg vil IKKE støtte influensere som henger ut uskyldige mennesker på blogg og i bok, eksponerer ungene sine og lurer svake sjeler til å tro de skal bli toppbloggere. Pompdelux har nå havnet i sekken med bedrifter som assosieres med noe svært, svært negativt og kommer ikke til å selge mer til meg. 😂😂🤦🏻♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 27. oktober 2019 #9052 Del Skrevet 27. oktober 2019 Var ikke det bare reklame for en hun kjenner, ikke for POMPdeLUX? Det var heller ikke merket som reklame så da regner jeg med at det ikke er noe betalt offisielt samarbeid (mulig det fiskes etter samarbeid?) 36 minutter siden, Pust skrev: Har kjøpt en del barneklær fra pompdelux etter hvert, men vurderer å pakke alt sammen i en pose og sende i retur etter at de hadde reklame på Anne Briths snap. Jeg vil IKKE støtte influensere som henger ut uskyldige mennesker på blogg og i bok, eksponerer ungene sine og lurer svake sjeler til å tro de skal bli toppbloggere. Pompdelux har nå havnet i sekken med bedrifter som assosieres med noe svært, svært negativt og kommer ikke til å selge mer til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. oktober 2019 #9053 Del Skrevet 27. oktober 2019 27 minutter siden, Skrottefar skrev: Hun nevnte det i et innlegg, men sto bare at hun hadde trukket seg fra kurset, sto ingenting om managementet Da har hun endret innlegget. Hun skrev at hun hadde bestemt seg for å kutte ut begge. Hun hadde trukket seg fra kurset og hadde sendt mail til managementet om å slutte der. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 27. oktober 2019 #9054 Del Skrevet 27. oktober 2019 16 minutter siden, Gisse skrev: Var ikke det bare reklame for en hun kjenner, ikke for POMPdeLUX? Det var heller ikke merket som reklame så da regner jeg med at det ikke er noe betalt offisielt samarbeid (mulig det fiskes etter samarbeid?) Min reaksjon på «annonsen» er at jeg for fremtiden assosierer pompdelux med bloggeren Anne Brith Davidsen og da spiller det ingen rolle om det er betalt samarbeid, vennetjeneste eller fisking etter samarbeid. Lenken man kunne trykke på går rett til en norsk pompdelux-forhandlers instakonto, ikke en privat konto. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adc Skrevet 27. oktober 2019 #9055 Del Skrevet 27. oktober 2019 20 minutter siden, Pust skrev: Min reaksjon på «annonsen» er at jeg for fremtiden assosierer pompdelux med bloggeren Anne Brith Davidsen og da spiller det ingen rolle om det er betalt samarbeid, vennetjeneste eller fisking etter samarbeid. Lenken man kunne trykke på går rett til en norsk pompdelux-forhandlers instakonto, ikke en privat konto. Hvis dette er et menneske du misliker så mye som jeg får inntrykk av så lurer jeg på hvorfor du følger henne på Instagram? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. oktober 2019 #9056 Del Skrevet 27. oktober 2019 24 minutter siden, Justlooking skrev: Da har hun endret innlegget. Hun skrev at hun hadde bestemt seg for å kutte ut begge. Hun hadde trukket seg fra kurset og hadde sendt mail til managementet om å slutte der. Var inne og sjekket bloggen, hun har jammen meg endret innlegget. Var inne på ma tråden også, hvor et par stykker nevnte managementet, og en lurte på om hun kunne trekke seg fra blogghuset så enkelt når de hadde filmet kontraktskrivningen for bloggerne. Vel, tydeligvis ikke ... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. oktober 2019 #9057 Del Skrevet 27. oktober 2019 17 minutter siden, Justlooking skrev: Var inne og sjekket bloggen, hun har jammen meg endret innlegget. Var inne på ma tråden også, hvor et par stykker nevnte managementet, og en lurte på om hun kunne trekke seg fra blogghuset så enkelt når de hadde filmet kontraktskrivningen for bloggerne. Vel, tydeligvis ikke ... Da har hun nok sikkert fått beskjed om at å trekke seg fra kurset er greit, men at det ikke er bare bare å trekke seg ut fra blogghuset siden en kontrakt er skrevet og det er en bindingstid 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 27. oktober 2019 #9058 Del Skrevet 27. oktober 2019 17 minutter siden, Swell skrev: Hvis dette er et menneske du misliker så mye som jeg får inntrykk av så lurer jeg på hvorfor du følger henne på Instagram? Hvem sier at jeg følger henne på Instagram? Jeg refererer til en av flere snapkontoer som stadig kommer opp i feeden min - og det er da naturlig å følge med på hva influensere som opererer i gråsoneland, driver med? Eller skal man lukke øynene for dem som utgir bøker med usannheter, de som bryter med markedsføringsloven og barnekonvensjonen? Det å være oppmerksom på hva påvirkere bruker sine plattformer til, er på et annet nivå enn å like/mislike, det er ikke personlig, det handler om hvordan de faktisk påvirker, og de påvirker både potensielle kunder og annonsører. Jeg er så lei av det forenklede og fordummende «la være å følge hvis du ikke liker», når problemstillingen er langt mer kompleks enn som så. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 27. oktober 2019 #9059 Del Skrevet 27. oktober 2019 28 minutter siden, Skrottefar skrev: Da har hun nok sikkert fått beskjed om at å trekke seg fra kurset er greit, men at det ikke er bare bare å trekke seg ut fra blogghuset siden en kontrakt er skrevet og det er en bindingstid Wow, så grådig av managementet. Med tanke på hva deltagere har betalt kontra det de får tilbake så er det smålig og griskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 27. oktober 2019 #9060 Del Skrevet 27. oktober 2019 20 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Wow, så grådig av managementet. Med tanke på hva deltagere har betalt kontra det de får tilbake så er det smålig og griskt. Utan å vita ordlyden i kontrakten så er generelt ein kontrakt bindende ut i frå visse kriterium, og det er ikkje umulig det er klausul om korleis samarbeidet kan avsluttas eller ikkje. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg