Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Min tanke var at ja, det var jo også en måte å finansiere 10 millioners huset..

Var det ikke bare et hus til 3,5 mill da?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så hadde det ikke vært så dumt om hun fokuserte mer på å ha sånne kurs framover. Prisen er kanskje litt stiv, men tanken er god, og om de som deltar blir fornøyd så er jo det kjempebra.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Flettfrid skrev:

hadde bare gjort seg selv til latter sammen med dem

Gjør vel seg selv til latter på egenhånd også, behøver ikke være sammen med noen for å få til det 😎

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hjarte skrev:

Egentlig så hadde det ikke vært så dumt om hun fokuserte mer på å ha sånne kurs framover. Prisen er kanskje litt stiv, men tanken er god, og om de som deltar blir fornøyd så er jo det kjempebra.

Det skal du få meg til å tro ja, tanken er god?
Nja, tanken er vel bare kroner og ører, for hva kan hun lære bort som man ikke kan lære ved å se på en helt random youtube-video f.eks eller rett og slett lese en random oppskrift

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skrottefar skrev:

Det skal du få meg til å tro ja, tanken er god?
Nja, tanken er vel bare kroner og ører, for hva kan hun lære bort som man ikke kan lære ved å se på en helt random youtube-video f.eks eller rett og slett lese en random oppskrift

Alle vil tjene penger til livets opphold, og der er ikke hun ulik oss andre. Tingen her er jo at hun utleverer ungene alt hun kan i sosiale medier, så om hun nå snur og heller finner en annen måte å tjene penger på så synes jeg faktisk at bakekurs er en god tanke. 

Det finnes folk som synes at det er morsomt og sosialt å være med på sånne kurs, så om hun lærer de noe mer avansert enn det man kan finne på youtube er ikke like viktig så lenge kundene føler de får det de har betalt for. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hjarte skrev:

Alle vil tjene penger til livets opphold, og der er ikke hun ulik oss andre. Tingen her er jo at hun utleverer ungene alt hun kan i sosiale medier, så om hun nå snur og heller finner en annen måte å tjene penger på så synes jeg faktisk at bakekurs er en god tanke. 

Det finnes folk som synes at det er morsomt og sosialt å være med på sånne kurs, så om hun lærer de noe mer avansert enn det man kan finne på youtube er ikke like viktig så lenge kundene føler de får det de har betalt for. 

Dama kommer nok aldri til å slutte og utlevere ungene, på tross av dette bakekurset. Hun beviser jo bare igjen og igjen at hun ikke bryr seg om det, selv om hun sier det stikk motsatte. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hjarte skrev:

Endret av Summerbreeze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nathalie skrev:

Er reisen til Tromsø inkludert i ABIP-opplegget? Eller må de betale selv fly og hotell? 

Det må de selvfølgelig betale selv. Hvis ikke så hadde det nok ikke blitt noe fortjeneste på kursarrangørene. Men jeg antar at det er frivillig å melde seg på den helgen...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Veslefrikk said:

Det må de selvfølgelig betale selv. Hvis ikke så hadde det nok ikke blitt noe fortjeneste på kursarrangørene. Men jeg antar at det er frivillig å melde seg på den helgen...

Åja 😬 begynte å lure siden hun ene gleder seg så mye til turen. Tenkte fordi det er gratis med tanke på at hun har klaget på dårlig råd, ingen ferier på flere år osv. Ikke akkurat billig tur det her.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer nå fremdeles på hvordan og hvorfor man melder seg på et kurs hvor man ikke kan finne ut av noe som helst på nettsiden. Ikke pris, ikke innhold, ikke progresjon, og ikke forventet resultat etter endt kurs. Mine antenner sier juks og bedrag, men det er sikkert helt lovlig å operere på den måten.

Endret av Pust
Rettet skrivefeil
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Blubird said:

De skal gå på rød løper..? For hvem da..? Seg selv..? Eller forventer de at pressen skal stille? 

AB har nok Bloggerne-produksjonen på slep 😂

Rød løper i et lite konferanserom og de 10-20-30 håpefulle ''influensere'' tror de er the next big thing fordi Anne Brith er med på et tv-program.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Pust skrev:

Jeg lurer nå fremdeles på hvordan og hvorfor man melder seg på et kurs hvor man ikke kan finne ut av noe som helst på nettsiden. Ikke pris, ikke innhold, ikke progresjon, og ikke forventet resultat etter endt kurs. Mine antenner sier juks og bedrag, men det er sikkert helt lovlig å operere på den måten.

Joda, hun er veldig tydelig på forventet resultat: 1000 nye følgere i uka og en million i inntekt innen 5 år! De skal leve av drømmen 😂

Enda ikke et ord fra Anne Brith om Tromsø. Om hun skal dit, så gleder hun seg i hvert fall ikke! Jeg tror ikke det er veldig mange påmeldte heller, men fy så dårlig gjort det er av mentoren å ikke hause opp dette opplegget i sine kanaler. Deltakerne har knapt følgere, så det er jo ingen som får med seg dette! Hun kunne i det minste reklamert litt på deres vegne?

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Isild skrev:

Hvor står det at de skal til Tromsø og gå på rød løper? 😖

Det har stått mange steder, flere ganger. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ikke fått det med meg. 

Høres ut som  noe "svære greier". Får håpe det blir stas for ABIP-deltagerne da, og ikke bare en høyst anonym entrè inn på et høtell. Rød løper i seg selv er jo ikke så uvanlig, det er bare å be om den - mot en liten sum. 

Merkelig at ikke flere av deltagerne øker med 1000 følgere i uka. Som andre nevner - betyr det at de ikke følger "oppskriften" mon tro? 

(Nei, det betyr nok at det ikke er reellt at "alle" kan bli toppbloggere bare man vil det nok og følger en "oppskrift") 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...