Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

På 21.8.2019 den 7.29, Viking-girl skrev:

Kan meget godt være at de må signere en taushetsklausul for å bli med på bipkurset. 

Det må vi ikke!! Seriøst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, mikrobe skrev:

Kan du dokumentere det?

Gidder ikke. Bedre at du som skriver sånne ting bare for å sverte et menneske, dokumenterer dine påstander 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Nor skrev:

Det må vi ikke!! Seriøst??

På 26.8.2019 den 19.38, Nor skrev:

Vi er blitt skremt, eller har måtte signert på noe 😂😂😂 Var det en spøk ?

Ble litt klatt med sitatene her, men hvorfor svarer du på samme spørsmål fra @Viking-girl to ganger? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nor skrev:

Gidder ikke. Bedre at du som skriver sånne ting bare for å sverte et menneske, dokumenterer dine påstander 

Det var ikke jeg som slang ut en påstand.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vel ikke vært så rart om Anne Brith hadde fått deltakerne til å skrive på en taushetsklausul? Hun har jo åpenbart funnet en unik oppskrift til suksess. Hun lover at kursdeltakerne skal få 1000 nye følgere i uka og tjene en million på bloggen sin innen 1-5 år. Kjipt hvis noen stjal oppskriften 😉

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.8.2019 den 19.38, Nor skrev:

Vi er blitt skremt, eller har måtte signert på noe 😂😂😂 Var det en spøk ?

«Vi» er blitt (...)? Betyr det at du deltar på «hvordan bli rik influenser»-kurset?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DianaV skrev:

Ble litt klatt med sitatene her, men hvorfor svarer du på samme spørsmål fra @Viking-girl to ganger? 

For å holde liv i tråden, hun klarte det ikke på første forsøk. 🤷🏼‍♀️

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2019 den 14.38, Isild skrev:

Jeg ble litt satt ut da jeg så det igjen. Spekulerer aldri "høyt" og kaller ingens oppførsel for "ditt eller datt", men det ble veldig rart å se hvor lett og brått hun gikk fra gråt over at hun hadde måtte legge ned bloggen sin fordi hun var redd for barna sine, til å ikke gråte lenger og endre sinnstemning helt og forsvare sin rett til å fortsatt vise dem frem i kanalene sine - fordi hun var stolt. 

Selvsagt er hun stolt. Hun har flotte unger! 

Men hele dette "legger ned bloggen pga trusler mot familien" henger overhodet ikke på greip. Det er så mange ting som for meg er lite troverdig. 

Det virker mer som om det var for å få blest rundt boken. 

For min del - istedetfor å bruke noe mer tid på å "irritere" meg, så skal jeg prøve å avvenne meg fra å bruke tid i denne tråden. Skal se om jeg finner tråder og emner som interesserer meg istedet. AB kommer til å fortsette i kjent stil fremover. Hun har mange følgere og de aller færreste har egentlig fått med seg det vi diskuterer her inne. Jeg tror ikke det er så mye mer poeng i å bruke tid på å  "forkynne" alt det som tidligere har skjedd til fansen og følgerne hennes. 

La henne bare holde på med sitt. 

Dette. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2019 den 17.48, DianaV skrev:

Herregud disse AB bloggerne er en rar rase. Gidder ikke gi mer bensin til bålet hvertfall... 

Enig!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk for flotte referater!

Jeg skjønner ingenting av hensikten med tomt prat og fnising i en podcast jeg ikke har tenkt å bruke tid på, og finner det uansett uinteressant å høre AB skravle om seg selv. Det samme gjelder "magasinet". At AB tar opp igjen tråden med å dramatisere et helt alminnelig liv som inntektserverv etter å ha gått så hardt ut får være opp til henne. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
10 timer siden, Christiane_W skrev:

Siden @BeverTramp tok jobben med å referere fra podcasten kan jeg ta magasininnlegget.

Tittelen er "Hva har skjedd?".

AB innleder med at hun aldri hadde trodd hun skulle skrive "på denne måten" igjen, men at det føles veldig riktig.

2019 går inn i historieboken hennes som året med flest forandringer. "For et år det har vært. På godt og vondt dere ❤︎"

Så legger hun ut om at folk er forskjellige og forskjeller, annerledesheter og rariteter burde vært fremsnakket og hyllet, men folk tenker snevert og kortsiktig og bruker for mye tid på å snakke folk som er annerledes ned. Hun gjøre noe med det.

Så er det et avsnitt om at hun vet at reisen hennes har vært befriende for mange, men at det også har vært folk som har vært negative. Hvem leseren er vet hun ikke. Hun vet bare at "du er du og jeg er meg. Anne Brith ❤︎" 

Om leseren kjenner seg igjen i dette oppfordrer hun til å følge reisen videre. Hun vet ikke hvor den ender. Det er en reise inn i det ukjente der veien blir til mens man går. Og nettopp det er visstnok spennende. "Om du er åpen for forandringen, blir du med oss på veien."

Siste avsnitt handler om hva som har skjedd i år. Kjapt oppsummert:

• Hun har kjøpt seg hus og bil.
  • Vært med på å etablere 3 nye firmaer.
  • Filmet nye prosjekter.
  • Skrevet på bøker som kanskje ikke blir utgitt.
  • Har jobbet seg gjennom mye vondt fra 2018.
  • Har ikke hatt sommerferie.
  • Spilt inn podcast med Isabel.
  • Møtt mange spennende mennesker.
  • Har begynt å date igjen.

Hun gleder seg til fortsettelsen.

Cash is king hos denne bloggeren. Pyttsann om hun har jugd Vår Staude rett opp i fjeset eller bruker salgsteknikker som er uetiske og umoralske, her skal man juge seg hele veien til banken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...